Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Kjekt med positive reportasjer iblant

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-09-10, 12:26   #1
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Kjekt med positive reportasjer iblant

i nr 4 , 2010 av Astma allergi bladet jeg abonerer på står det en reportasje om en hudlege, dr Bjørn E. Bondevik. Han anbefaler ofte lavkarbodiett til sine pasienter, da karbohydratrikt kosthold kan trigge eksemutbrudd. Kjekt å lese noe positivt om lavkarbo iblant også, ikke sant?

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 12:57   #2
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kjekt med positive reportasjer iblant

Så kjekt å lese om fleir leger som foreslår slikt!

Veit jo at det hjelper for psoriasisen min har blitt roligare etter e gjekk over på lavkarbo. No er den på retur

__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 13:03   #3
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Kjekt med positive reportasjer iblant

Synes det er så mye hakking på lavkarbo i media, så dette var kjekt jaSå bra at huden din også har godt av lavkarbo!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 13:54   #4
mamz
Medlem
 
mamz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 310
mamz er på en erverdig vei

Sv: Kjekt med positive reportasjer iblant

Så bra

mamz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 16:36   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kjekt med positive reportasjer iblant

De positive sakene får liksom ikke like mye oppmerksomhet.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 17:18   #6
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Kjekt med positive reportasjer iblant

Akkurat nellie, de gjør ikke det, derfor løfter jeg fram dene littegrann her inne hvertfall Veldig kjekk reportasje.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 00:36   #7
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kjekt med positive reportasjer iblant

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Så bra at huden din også har godt av lavkarbo!

Takk Ja ser stor forskjell, og når du har det på hendene og oppover armene, er det veldig greit at det blir mindre synlig

__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 11:26   #8
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Kjekt med positive reportasjer iblant

Det skjønner jeg godt! Mine hender var i flere år dekket av vorter-DET var også ganske "kult"Hvordan jeg ble kvitt dem er en litt grisete historie, så den skal jeg ikke ta her

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 14:24   #9
Gobolla
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Kjekt med positive reportasjer iblant

Signerer Katten ang psoriasis. Jeg har levd litt høykarbo i høst, og nå er psoriasien lilla med blødende sår på albuene. Så nu er det tilbake til lavkarbo.

For ikke å snakke om magen, oppblåst og vond. Blæh

  Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 16:27   #10
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kjekt med positive reportasjer iblant

Opprinnelig lagt inn av Gobolla, her.

Signerer Katten ang psoriasis. Jeg har levd litt høykarbo i høst, og nå er psoriasien lilla med blødende sår på albuene. Så nu er det tilbake til lavkarbo.

For ikke å snakke om magen, oppblåst og vond. Blæh

Veit akkurat kordan du har det

Hadde det slik i sommar eg og, før eg fant ut at no var det nok!
Og etter det har magen også blitt mykje bedre

__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nasjonalt råd for ernæring positive til lavkarbo trillian78 Nyheter / media 64 08-12-09 16:19
Positive bieffekter krokodillen Livets lyse side 9 23-08-09 17:04
Bra å øke karbs en gang iblant? nita58 Ketolysekuren 1 04-11-06 14:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no