Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Her er jeg igjen, med nytt mot!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-11-10, 11:31   #1
NinaOp
Medlem
 
NinaOp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Brumunddal
Innlegg: 137
NinaOp er ny på veien

Her er jeg igjen, med nytt mot!

Ja da har man altså vært totalt vrak en periode..alle gode forsetter om å leve fint med lavkarb etter endt ketolysekur gikk i dass.. Flytting, samlivsbrudd, alt mulig gjorde sitt til at mat ikke var førstepri i heimen. Men nå folkens! Nå starter Ninas nye liv!! 4 dager røykfri, ketolyse oppstart så fort alle matvarer og en fornuftig matplan er i hus, så setter jeg igang! Bør vel bli mandag antar jeg.
Og med ny flott kjæreste som også nettopp har hivi seg på lavkarbdiett og planlegger røykeslutt, må jo dette bli bra!
Så egentlig ville jeg bare rope at her er jeg igjen, full av engasjement og innsatsvilje! Ha en flott dag alle sammen, og lykke til med å nå målene deres!
Klemmer fra Nina.

NinaOp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse. Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 11:37   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Her er jeg igjen, med nytt mot!

Velkommen tilbake

Og for ny giv og røykeslutt

Bar ehusk at røykeslutt kan stresse kroppen, såååå om vekta blir vrang, så ikke fortvil.

Lykke til

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 13:11   #3
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Her er jeg igjen, med nytt mot!

Hei NinaOp lykke til med kosten og røykeslutt!!!
Jeg går på ketolyse og jeg har holdt meg røykfri i 2 dager ,elle dette er andre dagen min uten røyk da.Håper å klare det .Vi kan jo motivere hverandre med røykeslutten
Ha en fin røykfri dag!!

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 13:38   #4
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Her er jeg igjen, med nytt mot!

Lykke til med en ny runde! Med så god backup i kjæresten så går det nok bra Her har du en
med på veien.

Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 13:46   #5
linnkri
Juniormedlem
 
linnkri sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Asker
Alder: 43
Innlegg: 35
linnkri er på en erverdig vei

Sv: Her er jeg igjen, med nytt mot!

Er også på ny runde, både med røykeslutt og lavkarbo. Opplever det enklere å slutte med røyken når jeg ikke spiser karbohydrater faktisk. Begynte 1.november med begge deler, har hatt en liten røykesprekk forrige fredag kveld, men har gått ned 2,5 kg og har ikke hatt lyst på røyk siden sprekken

LYKKE TIL

__________________

Linnkri
linnkri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 22:54   #6
Nelly
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Sørlandet
Alder: 45
Innlegg: 101
Nelly er på en erverdig vei

Sv: Her er jeg igjen, med nytt mot!

Det er lurt av deg å gå på lavkarbo når du har sluttet å røyke. Jeg ventet for lenge og la på meg 7 kilo før jeg endelig kom meg på lavkarbo.(jeg startet for bare to dager siden).
Lurt å planlegge litt også, for meg er det avgjørende om jeg klarer å komme meg i ketose. Lykke til

Nelly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 10:14   #7
NinaOp
Medlem
 
NinaOp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Brumunddal
Innlegg: 137
NinaOp er ny på veien

Sv: Her er jeg igjen, med nytt mot!

Tusen takk for oppmuntrende og hyggelige ord alle sammen! Jeg gleder meg virkelig til å sette igang igjen, handla inn det meste av hva jeg trenger for å få starta opp i går, og koser meg med litt lavkarbmat allerede nå. Grunnen til at jeg ikke starter skikkelig i dag, er rett og slett at jeg skal ut i morgen og da kan jeg like gjerne drøye til lørdag fks, så slipper jeg å tenkte på den turen ut i morgen ettersom jeg har gleda meg til den i all evighet
Røykeslutten går helt fint, med sukkerfrie pastiller i ny og ne, har jeg egentlig ikke ett kjempesug heller.
Ha en flott dag alle sammen!

NinaOp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tilbake igjen (igjen)... Fisken Ketolysekuren 7 01-08-07 22:17
Nyt på nytt nalana Åpne dagbøker 26 21-11-06 13:16
Atkins igjen... Usunt igjen... donjuanwannabe Lavkarbo generelt 10 06-09-04 07:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no