Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Oktoberskravletråden til 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 19-10-09, 07:34   #226
lillemor88
Medlem

lillemor88 sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 37
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

god mandag=)

smug veide meg i dag og vekta viste 105,7..... damdidam.. det vil si at hvis det er riktig er delmål nådd hurrraaaa.. tenk så utrolig morro det hadde vert og sett 99 til jul a... beste julegaven jeg kunne fått trur jeghihi

har alle hatt en bra helg?

prøvde og lage is i helgen, det ble så mislykka at søt suget mitt rømte laaangt vekk
kansje bare bra det da=) hehe men ekkelt var det i allefall.

ha en god dag da...

lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 09:29   #227
Elizabethcita
Seniormedlem

Elizabethcita sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Alder: 45
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Min attføringsveileder sier at NAV er en servicebedrift som faktisk skal hjelpe deg til å komme videre!
Henne om det, liksom!

Seriøst, ikke la dem herje for mye med deg!

Takk!!

Skal prøve å hente frem staheten min, så får vi se hva som skjer... Føler meg rimelig godt forberedt i dag, så jeg håper det hjelper... Har time klokka ett, så nå skal jeg bare prøve å våkne litt etter helgens aktiviteter og utskeielser... Gikk heldigvis ikke mer opp i vekt til i dag (100g ned faktisk), så da er det bare å stå på og sende vekta nedover igjen...

Håper alle sammen får en fin dag!

Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 10:00   #228
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Siden NAV diskuteres må jeg bare komme med noe som er helt på trynet, fra 1.mars må alle levere meldekort. Selv om man blir innvilget tidsbegrenset uføre i 3 år må man levere meldekort hver 14. dag ....
Noen som har noen teorier rundt logikken i det ?

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 10:14   #229
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Siden NAV diskuteres må jeg bare komme med noe som er helt på trynet, fra 1.mars må alle levere meldekort. Selv om man blir innvilget tidsbegrenset uføre i 3 år må man levere meldekort hver 14. dag ....

Rett og slett fordi det da ikke heter TU lengre, men er et helt nytt system, arbeidsavklaringspenger!.

Er jo ikke noen big deal, da. Bare logge seg inn på NAV lørdag morgen, krysse av og klikke send!
Tar maks et minutt.
Har gjort det så lenge jeg har gått på attføring, så kan ikke skjønne at det skal være noe problem å fortsette med det!
Glemte det forrige helg, men pengene var likevel bare en dag forsinket, ikke noe problem!

NAV vil på denne måten holde folk litt på tå hev, og for noen kan nok det være på sin plass!

Man kan også søke om å få slippe å sende inn disse greiene!

Gammel 19-10-09, 10:16   #230
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Rett og slett fordi det da ikke heter TU lengre, men er et helt nytt system, arbeidsavklaringspenger!.

Er jo ikke noen big deal, da. Bare logge seg inn på NAV lørdag morgen, krysse av og klikke send!
Tar maks et minutt.
Har gjort det så lenge jeg har gått på attføring, så kan ikke skjønne at det skal være noe problem å fortsette med det!
Glemte det forrige helg, men pengene var likevel bare en dag forsinket, ikke noe problem!

NAV vil på denne måten holde folk litt på tå hev, og for noen kan nok det være på sin plass!

Man kan også søke om å få slippe å sende inn disse greiene!

Gjorde det da jeg gikk på attføring og synes det er helt pyton å huske på...
Det jeg ikke forstår er hva NAV vil oppnå med den nye ordninga ?

Gammel 19-10-09, 10:18   #231
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Gjorde det da jeg gikk på attføring og synes det er helt pyton å huske på...
Det jeg ikke forstår er hva NAV vil oppnå med den nye ordninga ?

Se, det er en helt annen sak!

De sier jo at det vil gjøre det enklere når man ikke får så mange ytelser å forholde seg til! Hmmmm, skeptisk!

Vi må nok bare smøre oss med tålmodighet og se hvordan det blir!
Jeg har heldigvis vedtak på 18 måneder til med attføring!

Gammel 19-10-09, 10:18   #232
Elizabethcita
Seniormedlem

Elizabethcita sin avatar

Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Såpass ja? Det skal bli "festlig" å følge med på det, med min senile hjerne... Tror det blir mange varslinger på mobilen fremover altså... Men på den andre siden: Fra første mars gir rehabilitering, attføring og tidsbegrenset uføre opptjeningsrett til fødselspenger, og det er i det minste et stort HURRA for min del... Så spørs det bare om de følger det opp sånn som de har lovet da...

Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 10:24   #233
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Elizabethcita, her.

Såpass ja? Det skal bli "festlig" å følge med på det, med min senile hjerne... Tror det blir mange varslinger på mobilen fremover altså... Men på den andre siden: Fra første mars gir rehabilitering, attføring og tidsbegrenset uføre opptjeningsrett til fødselspenger, og det er i det minste et stort HURRA for min del... Så spørs det bare om de følger det opp sånn som de har lovet da...

Husk for all del å få alt skriftelig!
Jeg kommuniserer bare med NAV på mail, etter å ha blitt lurt så utrolig mye før. Går aldri alene på et møte og forlanger vitner på alt!

Gammel 19-10-09, 10:27   #234
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Siden NAV diskuteres må jeg bare komme med noe som er helt på trynet, fra 1.mars må alle levere meldekort.

Det har heldigvis blitt fryktelig mye enklere å levere meldekort! Sist jeg var registrert hos nav hadde man tre dager på seg til å levere, nå har men over en uke. Havnet i en krangel med de fordi jeg hadde vært bortreist helga jeg skulle levere, og fikk ikke logget på sidene søndag kveld. Klaget, og det ble behandlet som en hastesak påstod de.... 3 mnd tok det å få svar, som seff var avslag! Jeg måtte bevise at de hadde hatt feil på sin server den dagen, for de kunne ikke gå inn i loggene og sjekke!
Opplegget de har nå er jo rene ferien i forhold..

Gammel 19-10-09, 10:29   #235
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Se, det er en helt annen sak!

De sier jo at det vil gjøre det enklere når man ikke får så mange ytelser å forholde seg til! Hmmmm, skeptisk!

Vi må nok bare smøre oss med tålmodighet og se hvordan det blir!
Jeg har heldigvis vedtak på 18 måneder til med attføring!

Det er nesten ett fett for meg hva ytelsen heter, det som er viktig for meg er å vite hva som kommer inn på kontoen hver mnd.
Da jeg gikk på attføring følte jeg meg stresset fordi jeg var så redd for å glemme meldekortet. Har nå utsatt uføresøknaden i 6-7 mnd, føler det som et nederlag å gå over på uføre selv om jeg ikke har jobbet på drøyt 3 år og vet jeg ikke har nubbsjangs til å fungere i en arbeidssituasjon.

Føler det kanskje litt slik at om jeg går over på uføre blir jeg litt "parkert" i systemet, at legestanden har gitt en opp og overlevert en til NAVsluket.

Tenk så mye enklere det hadde vært å være frisk og rik du

Gammel 19-10-09, 10:34   #236
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Tenk så mye enklere det hadde vært å være frisk og rik du

Det hadde vært deilig, det!

Håper stadig på en stoooor lotto- gevinst så jeg kunne si takk og farvel til alt som heter NAV!
Er tross alt penger vi lever av!

Samtidig får man være glad man lever i et land som Norge, hvor man faktisk har rettigheter selv om man faller utenfor arbeidslivet!

Gammel 19-10-09, 10:45   #237
Elizabethcita
Seniormedlem

Elizabethcita sin avatar

Husk for all del å få alt skriftelig!
Jeg kommuniserer bare med NAV på mail, etter å ha blitt lurt så utrolig mye før. Går aldri alene på et møte og forlanger vitner på alt!

Skal huske det... Utenom møter blir det nok mailkontakt på meg også, da det er for slitsomt for meg å snakke i telefon.

Skulle hatt med meg noen i dag ja, kjenner jeg. Men mannen har produksjon og svigermor er på tur, og de er igrunnen de eneste jeg kan tenke meg å involvere i dette, så... Jeg får samle alt det motet og den staheten jeg har... Hehehe

Skal iallefall komme tilbake med oppdatering når jeg har kommet hjem igjen.

Gammel 19-10-09, 10:47   #238
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Det hadde vært deilig, det!

Håper stadig på en stoooor lotto- gevinst så jeg kunne si takk og farvel til alt som heter NAV!
Er tross alt penger vi lever av!

Samtidig får man være glad man lever i et land som Norge, hvor man faktisk har rettigheter selv om man faller utenfor arbeidslivet!

Hehe, nå klarer jo jeg å glemme selv det å levere inn lottokuponger så drømmen om å vinne er noget ut i det blå

Og visst er det deilig at man bor i et land med så gode rettigheter!
Er mulig jeg rett og slett er fordømt kravstor, men jeg har liksom mer enn nok med å eksistere og følge opp diverse legetimer (har tilogmed pendlet mellom Tønsberg og Haukland sykehus i Bergen for utredning) og selv å lete etter mulige behandlingsformer så NAVstyret blir rett og slett en ekstra belastning.
På min drøyt 3 år med NAV har jeg ikke vært på møte med samme mennesket 2 ganger, alltid en ny saksbehandler. Når man sitter der med en saksbehandler som får en til å føle seg som en skikkelig hypkonder gjør det fint lite med selvfølelsen og ghutsen man må ha for å være kroniker.

Har ei venninne som har så dårlig erfaring med NAV at hun rett og slett gruer seg syk i forkant av møter og havner laaangt ned i kjelleren etter møtene.
Slik skal det ikke være, selv i Norge.

Kanskje vi bare er ekstra uheldige med NAV her i Gjøviksområdet ?

Ser man bort fra slike ting er Norge et godt land å være syk i

Gammel 19-10-09, 11:08   #239
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Elizabethcita, her.

Skal huske det... Utenom møter blir det nok mailkontakt på meg også, da det er for slitsomt for meg å snakke i telefon.

Skulle hatt med meg noen i dag ja, kjenner jeg. Men mannen har produksjon og svigermor er på tur, og de er igrunnen de eneste jeg kan tenke meg å involvere i dette, så... Jeg får samle alt det motet og den staheten jeg har... Hehehe

Skal iallefall komme tilbake med oppdatering når jeg har kommet hjem igjen.

Jeg inolverte en venninne som er sykepleier til første møtet med ny saksbehandler(etter et helvete med den forrige). Nå viste det seg at den nye damen er helt fantastisk, men det hjalp godt å vite at jeg hadde støtte om det skulle bli en nye vanvittig runde!

Lykke til og hold oss oppdatert!

Gammel 19-10-09, 11:15   #240
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Hehe, nå klarer jo jeg å glemme selv det å levere inn lottokuponger så drømmen om å vinne er noget ut i det blå

Og visst er det deilig at man bor i et land med så gode rettigheter!
Er mulig jeg rett og slett er fordømt kravstor, men jeg har liksom mer enn nok med å eksistere og følge opp diverse legetimer (har tilogmed pendlet mellom Tønsberg og Haukland sykehus i Bergen for utredning) og selv å lete etter mulige behandlingsformer så NAVstyret blir rett og slett en ekstra belastning.
På min drøyt 3 år med NAV har jeg ikke vært på møte med samme mennesket 2 ganger, alltid en ny saksbehandler. Når man sitter der med en saksbehandler som får en til å føle seg som en skikkelig hypkonder gjør det fint lite med selvfølelsen og ghutsen man må ha for å være kroniker.

Har ei venninne som har så dårlig erfaring med NAV at hun rett og slett gruer seg syk i forkant av møter og havner laaangt ned i kjelleren etter møtene.
Slik skal det ikke være, selv i Norge.

Kanskje vi bare er ekstra uheldige med NAV her i Gjøviksområdet ?

Ser man bort fra slike ting er Norge et godt land å være syk i

Gubben holder styr på lotto- kupongene!

NAV- styret er en belastning man burde slippe når man er syk i utgangspunktet!

I denne runden har jeg vært veldig heldig med saksbehandlere. Hadde fabelaktig en på sykemelding/rehab, fikk en ny på attføring, men fikk tilbake den første når hun hadde lært seg attføring, hun også!
Er i tillegg tilknyttet en attføringsbedrift og har en flott veileder der! NAVs forlengede arm, som får betalt for å lose meg gjennom systemet på best mulig måte!

Jeg går ikke alene på møter med NAV lengre og vil ha ALT skriftelig, etter å ha blitt fullstendig kjørt i kjelleren i forrige rund!

Har hørt så ymse om NAV Gjøvik! Men er vel svært få NAV kontor som fungerer optimalt!
Forrige fastlegen min ba meg flytte til nabokommunen, for der kunne man i det minste snakke med NAV!

Gammel 19-10-09, 13:33   #241
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av lillemor88, her.

god mandag=)

smug veide meg i dag og vekta viste 105,7..... damdidam.. det vil si at hvis det er riktig er delmål nådd hurrraaaa.. tenk så utrolig morro det hadde vert og sett 99 til jul a... beste julegaven jeg kunne fått trur jeghihi

har alle hatt en bra helg?

prøvde og lage is i helgen, det ble så mislykka at søt suget mitt rømte laaangt vekk
kansje bare bra det da=) hehe men ekkelt var det i allefall.

ha en god dag da...

FANTASTISK at du har nådd et delmål , kjenner jeg bli glad på dine vegne. Og det er veldig motiverende også å lese om gode resultater når en selv har en slow periode.....
Helga var for min del bare kos. Tur med gubben til Norefjell, shopping på Svinesund og reisefestival hvor vi møtte Nils og Ronny fra Walkabout - lenge siden vi har hatt en kosetur, så dette var bare herlig

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 08:52   #242
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

På tide å minne NAV om det faktisk er dei som er til for oss, ikkje omvendt? Har stanga hovudet i veggen hos NAV eg også... Heldigvis lenge sidan eg har hatt noko med dei å gjere no.
Offisiell vegedag i dag, har gått opp 1,5kg sidan laurdag?! Mensen snart på veg, så trur det berre må vere vatn. Men snakk om sjokk da!
Nydeleg dag i dag, har gått 30min gåtur på veg til jobben, 3 grader og nydeleg soloppgang! Ønsker alle ein fin dag!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 10:10   #243
mokki
Medlem

Medlem siden: Mar 2006
mokki er ny på veien

Sliter litt med motivasjonen for tiden. Henger delvis med. Jeg er her og kommer nok enda sterkere tilbake.

mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 18:06   #244
Jabba
Seniormedlem

Jabba sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Min motivasjon er også dalende....gjør jo alt riktig men vekta vil ikke nedover.....er trist og lei i dag.....
:-(

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 18:19   #245
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mokki, her.

Sliter litt med motivasjonen for tiden. Henger delvis med. Jeg er her og kommer nok enda sterkere tilbake.

Hva trenger du for å motiveres videre? En klem skal du iallefall få

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 21:44   #246
Lurer*
Medlem

Lurer* sin avatar

Lurer* er på en erverdig vei

Lenge siden jeg har vært her å skravet. Får ta en titt på hva dere skriver om

Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 21:52   #247
Lurer*
Medlem

Lurer* sin avatar

Lurer* er på en erverdig vei

Jupp, da er jeg oppdatert

Klem til dere som ikke helt har motivasjonen oppe, og er det noe vi kan bidre med så gjør vi det

Denne uken endte jeg på +1,5kg. Men helt greit, jeg vaqr i 30årslag på lørdag og trykket trynet full av melkesjokolase og Smash Er i gang igjen på lavkarbo nå, så får de om jeg ikke kommer med disse grammene også. Men denne uka blir det nok heler ingen trenig, uff mye å gjøre på jobben og skal på kurs i morgen og overmorgen. Skal til Oslo, så det forsvinner mye tid på toget.

Ha en knall ukem om jeg ikke får surret meg inn her før det er helg

Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 23:13   #248
mokki
Medlem

Medlem siden: Mar 2006
mokki er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Hva trenger du for å motiveres videre? En klem skal du iallefall få

Tja, er ikke noe annet enn lysten på alt mulig... Og syns det er blodig urettferdig at jeg ikke kan spise alt mulig godt jeg har lyst på (les f,eks potetgull). Og at jeg har veldig mye på meg for tiden. Er i praksis, skriver bacheloroppgave, og skal ha eksamen om 3 uker. Pluss at jeg enten er overdosert eller underdosert i forhold til mitt lave stoffskifte. ER hvertfall fryktelig sliten, og hører konstante pulsslag i ørene. Mest sannsynlig bærer jeg nå preg av å ha slurvet endel med medisinene.
Men det er ikke så gale. Henger med... Men klemmen var uansett god.

mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 23:34   #249
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Tja, er ikke noe annet enn lysten på alt mulig... Og syns det er blodig urettferdig at jeg ikke kan spise alt mulig godt jeg har lyst på (les f,eks potetgull). Og at jeg har veldig mye på meg for tiden. Er i praksis, skriver bacheloroppgave, og skal ha eksamen om 3 uker.

Sett opp en liste med fordeler og ulemper ved å holde seg til lavkarbokost på tross av stresset. Vil det forrandre jobbsituasjon, eksamen og oppgave å spise potetgull? Eller vil du egentlig spise fordi du ikke har kontroll på det andre?

Gammel 21-10-09, 13:50   #250
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Tja, er ikke noe annet enn lysten på alt mulig... Og syns det er blodig urettferdig at jeg ikke kan spise alt mulig godt jeg har lyst på (les f,eks potetgull). Og at jeg har veldig mye på meg for tiden. Er i praksis, skriver bacheloroppgave, og skal ha eksamen om 3 uker. Pluss at jeg enten er overdosert eller underdosert i forhold til mitt lave stoffskifte. ER hvertfall fryktelig sliten, og hører konstante pulsslag i ørene. Mest sannsynlig bærer jeg nå preg av å ha slurvet endel med medisinene.
Men det er ikke så gale. Henger med... Men klemmen var uansett god.

Hva med å prøve et par strenge uker UTEN utskeielser?

For min del er det slike små utskeielser som gir meg lysten på alt mulig hele tiden. Så jeg må være striks, ellers tenker jeg mat hele tiden og det er forferdelig slitsomt og irriterende i en periode med mye å tenke på og mye som skjer.

Hva med å prøve et strikt Fedon Lindberg kosthold? Kanskje det kan gi deg de små utskeielsene du trenger? Rugsprø og bønner har reddet min hverdag etter 6 måneder i ketose. Si i fra hvis du trenger litt hjelp

Stor klem

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.