![]() |
#226 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
![]() |
Sv: Julistarternes tråd
Tror nok det stemmer søta, jeg går alltids ned i vekt etter en drikkefest.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#227 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
![]() ![]() |
Sv: Julistarternes trådBlir spennende å se i morgen om jeg har gått opp igjen |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
![]() |
![]() |
#228 |
Medlem
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Julistarternes trådJeg testet ketosefylla på fredag. Aldri mer, fortsatt dårlig!! I går veide jeg mindre, i dag mye mer. Jeg sleit sånn med mat fordi jeg kasta så mye opp, endte med 6 grillpølser og 5 lomper når jeg endelig slutta og spy. Uff, for en j.... følelse jeg har nå. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+
![]() |
![]() |
#229 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
Sv: Julistarternes trådJeg har vært en opp- og nedslanker hele livet, og stadig på jakt etter nye måter å gå "raskt" ned i vekt på. Resultatet er at alt går tregt, kroppen vil ikke nedover. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Sven Sture Skaldeman
![]() |
![]() |
#230 |
Medlem
![]() |
Sv: Julistarternes trådUff, nå sliter jeg... Begynte den 23 juli, dvs tre uker siden. Synes det har gått greit, skulle gjerne sett litt mer drastisk nedgang, men var fornøyd med ca 2,8 ned. Det er jo nesten 1 kg pr uke. MEN, på fredag hadde vi grillfest. Jeg smakte litt på pasta med pesto ved siden av kjøttet mitt, og drakk masse vin. Mest tørr hvitvin, men det ble vel også litt rød. Lørdag kasta jeg opp hele dagen, og fordi jeg var så dårlig vek jeg litt fra dietten. Spiste litt is og kinamat, vet ikke hvor mye av dette som ble tatt opp av kroppen før jeg kastet opp igjen. Den store karbosynden var de 6 grillpølsene og 5 lompene jeg spiste etter at det verste hadde roet seg og jeg endelig klarte å holde på maten. Har vært dårlig i dag og. I dag har jeg spist egg, bacon og kinamat (uten ris). I går og i dag tidlig hadde jeg fortsatt utslag på ketostix, men ikke nå lenger. Veide meg iste, riktignok med mat/drikke i magen, og veier nå det samme som jeg gjorde da jeg startet for tre uker siden. Føler dermed at alt er bortkasta og at jeg ikke får det til. Om jeg kan legge på meg alt så fort må det jo være vann, og da har jeg vel egentlig ikke mistet noe fett? Jeg må vel bare skjerpe meg mer og spise enda mindre da... Så i et lyst øyeblikk tenkte jeg, ÅÅH, kanskje jeg veier mer pga at jeg sannsynligvis har eggløsning. Så kom jeg på at jeg kastet opp en time etter minipillen, og dermed fikk jeg enda en bekymring. Mye sutring fra meg nå, håper det blir bedre i morgen. Da har jeg også veiedag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Julistarternes trådÆææh! Skjønner hvordan du har det. Det du gjør nå er å stresse deg opp ved å ta sorgene på forskudd. Greit, du skeiet ut med pasta'n og vin, og du ble dårlig (De salige skal ha takk!); shit happens! Jeg våkna i dag med spy i håret og tenkte; NUDLER! NUDLER VIL JEG HA! Helt til jeg prøvde stå opp, kakka skallen i dørkarmen to ganger (ut av rommet + inn på toalettet) og så meg i speilet. Mindre lekkert syn. Utslag på stix, men som jeg alltid har sagt til meg selv; kroppen lever i gårdagen, så det faktiske resultatet av fylle- og utskeielsesturene våre blir et faktum først i morgen og de neste påfølgende dager. Men; det nytter ikke å stresse seg opp over det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Medlem
![]() |
Jeg har vært fornøyd. Ikke superfornøyd, for det er mange som mister mye mer/fortere, men så har jeg tenkt med meg selv at hvor fort det går avhenger av hvor mye man har å gå på og mange andre faktorer. Så jeg har vært relativt fornøyd, er jo mer enn jeg ville gått ned på GR f. eks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Medlem
Hvor: Hamar
![]() |
tror nok du vil bli positivt overrasket i morgen når du veier deg!
![]() |
![]() |
#234 |
Medlem
![]() |
Sv: Julistarternes trådHåper det! Sånne sprekker er ikke bra. Har nok godt av å bli litt strengere, på ketolyse kan man rett og slett ikke tillate seg "bare litt". Jeg synes faktisk det at man faller ut av ketolyse gjør det lettere å holde seg unna fristelser i hverdagen, men i fylla og bakfylla ble jeg for svak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julistarternes trådDet går seg til igjen! Aldri i livet om en "gal dag" kan få deg til å legge på deg ordntlige kilovis. Tilbake på den smale sti. Nå har du/dere lært at dere tåler litt mindre enn halvparten alkohol enn ellers. Vil ikke anbefale mer enn to drinker/glass vin i begynnelsen. Se hvordan det er.
![]() |
![]() |
#236 |
Medlem
![]() |
Sv: Julistarternes trådJeg forstår prinsippet med vannlagring i kroppen, men det som plager meg er at hvis det er vannet som utgjør forskjellen i vekten har det ikke skjedd noen reell endring i fettmassen min. Med mindre jeg lagrer enda mer vann nå enn før jeg begynte, men jeg spiste da ikke såååå mange lomper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: det blide sørland
![]() |
Sv: Julistarternes trådååå Jeg er så glad det ikke er meg som er dårlig pga alkoholen |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: xtravaganza og LK generelt
![]() |
![]() |
#238 |
Medlem
![]() |
Sv: Julistarternes trådHeldige deg! Så flink du har vært. Vi andre kommer forhåpentligvis sterkere tilbake |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Juniormedlem
![]() |
Oyes you will |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Medlem
![]() |
Sv: Julistarternes trådPersonlig vil jeg ikke si jeg ble mer bakfull på ketose, for jeg blir som regel alltid skikkelig dårlig, gjerne to dager når jeg drikker. Men det kan jo ha noe med at jeg tar den helt ut de få gangene jeg fester. Ender som regel med en kombinasjon av fyllesyke og migrene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#241 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Julistarternes trådBlædi. Som forventet opp 800 gram siden dehyreringen i går. Gjør ingenting egentlig, for er uansett gått ned i vekt 300 gram fra lørdag før alkoholinntaket! Hurra |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Medlem
![]() |
Sv: Julistarternes trådVet dere hva? Slanking skal faktisk ikke ta fra dere alle gleder dere måtte ha. Jeg tror vi fort blir hysteriske om vi gjør noe "feil" i fht kuren vi er på. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#243 |
Juniormedlem
![]() |
så sant så sant |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Medlem
Hvor: Hamar
![]() |
bra sagt!
![]() |
![]() |
#245 |
Medlem
![]() |
Sv: Julistarternes trådAh, igår hadde vi verdens beste middag her, altså. Det har gått mye i kylling den siste tiden, både fordi det er ganske billig og fordi det er lett å variere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Medlem
![]() |
Hørtes sinssykt godt ut! Bra dere kunne kose dere |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Medlem
![]() |
Sv: Julistarternes trådHått dæmn!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Medlem
![]() |
Gratulerer så mye, så gøy!! Jeg håper sånt skjer til meg å etter hvert... |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Julistarternes trådÅh, i dag kom en skikkelig skuff. Har gått ned over 9 kg siden start 16. juli, men ikke f om buksestørrelsene vil bli mindre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Medlem
![]() |
Sv: Julistarternes trådSkjønner hvordan du har det. Skulle gjerne sett at flere cm rundt magen forsvant, men man kan dessverre ikke punkt-slanke seg. Buksestørrelsen vil nok minke etterhvert. Og ned til 100 innen 4, det kan du klare! Det er jo to uker til så om du er sterkt skal det være mulig |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Kaffetråd | nøtta | Smoothies / drikke | 7 | 23-02-11 09:09 |
Spinat-tråd | mofe | Middag | 17 | 29-06-07 14:08 |