Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Den store håndarbeidstråden!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-11-10, 15:53   #226
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Så fin Takk for oppskrift!

aatinka, imponerende at du har spunnet alt det garnet selv Er det ikke vanskelig å få det jevnt, da?

Vi både kardet og spant ull på håndtein på barneskolen Og på ungdomsskolen var det plantefarging av garn. Ute, med skylling i iskaldt vann ... Ikke egentlig så gøy Men det ble en syklus, der man fikk strikke med garnet 9. klassingene hadde laget på småskolen, og så farget man selv når man kom opp i 9. klasse. Lurer på om noen gjetter hvilken skole jeg gikk på

Neida, med litt trening så blir det jevnt nok til sånne sjal - der er det jo egentlig litt sjarmerende at garnet ikke er helt jevnt. Folk betaler faktisk ekstra på garnbutikkene for ujevnt garn

Du har jo vært heldig med (Steiner?)skolen din, de fleste barn lærer jo knapt å strikke på skolen i dag, det er nesten så jeg lurer på om de vet at ull kommer fra sauen...

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 15:57   #227
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av CosiFanTutta, her.

Har strikket meg en hals som går to ganger rundt halsen. Veldig fornøyd, god, varm og lett Oppskrift
Strikket i tynn alpakka fra Drops

Så fin! Og nydelig farge!! Tror det var den jeg startet på for en stund siden, men jeg hadde ikke nok garn, så det ble et Moebius-skjerf i stedet.

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 16:03   #228
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.

Neida, med litt trening så blir det jevnt nok til sånne sjal - der er det jo egentlig litt sjarmerende at garnet ikke er helt jevnt. Folk betaler faktisk ekstra på garnbutikkene for ujevnt garn

Du har jo vært heldig med (Steiner?)skolen din, de fleste barn lærer jo knapt å strikke på skolen i dag, det er nesten så jeg lurer på om de vet at ull kommer fra sauen...

Hehe Ja, det er sant, det er fint med det håndlagde preget Kanskje det blir spinning på meg også en gang i fremtiden ...

Riktig gjettet Ja, er takknemlig for det jeg lærte av håndarbeid der

Har tenkt litt på å farge garn selv, vet Elisabeth Doherty (amigurumi-skaper) gjør det. Det er vanskelig å få tak i riktige farger noen ganger, f eks virker det som om det er umulig å oppdrive bomullsgarn med gyldne/brune toner, det er bare gråaktige å få tak i.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 16:08   #229
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av CosiFanTutta, her.

Har strikket meg en hals som går to ganger rundt halsen. Veldig fornøyd, god, varm og lett Oppskrift
Strikket i tynn alpakka fra Drops

Den så veldig god ut. Jeg har en kåpe som har en litt høy ståkrave, og jeg har sett meg ut denne halsen som jeg tror kommer til å være god og passe veldig godt inni. Sånn at det ikke blir så klumpete som med skjerf Og så tenkte jeg på disse pulsvarmerne sammen med halsen



Det er lov å planlegge

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 21:05   #230
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Hvor fant du pulsvarmerne, Zincite?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 05:04   #231
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt
Question

Sv: Den store håndarbeidstråden!

OK. Spørsmål.
Utgangspunkt: har ein hals eg strikkar som er heilt ufancy, rette masker på rundpinne. Var veldig nøgd med det (enda det eigentleg skulle bli lue, men den blei for vid) og begynte å bli klar for å felle av. Men så kjøpte eg meg ei jakke som ikkje er kneppa heilt opp i halsen (går i v-form m jakkeslag øverst).
Behov: Altså ville det vore veldig kjekt om eg kunne strikke denne halsen slik at den gikk litt ned over bringa i tillegg til kun halspartiet (evt over skuldrene).
Problem: Eg kan kun strikke rett. Eg kan ikkje lese oppskrifter. (Og det hjelper uansett så lite ettersom eg ikkje kan strikke avanserte masker.) Basically like flink som da eg var 6 år.

Lar det seg gjere vha enkel auking av maskevidden, og vil det gi god nok passform? Tips, råd?

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 08:40   #232
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Hvor fant du pulsvarmerne, Zincite?

Hadde tenkt å legge med linken, men den forsvant visst
Felisis blogg
Ser at det kanskje er en feil i oppskriften på pinne 7 i mønsterB, men tror jeg skal klare å se gangen i det -tenkte prøvestrikke en liten lapp.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 10:44   #233
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Tusen takk, Zincite

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 12:58   #234
CosiFanTutta
Juniormedlem
 
CosiFanTutta sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 48
CosiFanTutta er ny på veien

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.

Så fin! Og nydelig farge!! Tror det var den jeg startet på for en stund siden, men jeg hadde ikke nok garn, så det ble et Moebius-skjerf i stedet.

En sånn mobius har jeg også lager i mye tkkere garn, og litt lettere mønster kjempefin

CosiFanTutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 12:59   #235
CosiFanTutta
Juniormedlem
 
CosiFanTutta sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 48
CosiFanTutta er ny på veien

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Den så veldig god ut. Jeg har en kåpe som har en litt høy ståkrave, og jeg har sett meg ut denne halsen som jeg tror kommer til å være god og passe veldig godt inni. Sånn at det ikke blir så klumpete som med skjerf Og så tenkte jeg på disse pulsvarmerne sammen med halsen



Det er lov å planlegge

Kjempeflott hals og pulsvarmere!!

CosiFanTutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 13:00   #236
CosiFanTutta
Juniormedlem
 
CosiFanTutta sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 48
CosiFanTutta er ny på veien

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

To ganger som i dobbel? Eller som i snurret rundt? Så deilig ut!

Surret rundt

CosiFanTutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 13:35   #237
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Frøy; Vi lærte også å kare garn, tove, spinne, farge etc, men så var det noe steinerskolersk med min skole også. Men det er mye sauer i Engerdærn, så kanskje det bare var snakk om lokalarv.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 13:44   #238
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Så bra da!

Ja, tove! Det glemte jeg. Vi strikket votter og tovet dem for hånd

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 18:48   #239
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Nok et kjapt nybegynner-spørsmål - På engelsk - "Row" - er det en pinne, eller er det fram og tilbake?

Edit - fant ut av det =)

__________________

Sist redigert av <insert_scary_name_here> : 21-11-10 kl 19:25.
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 11:09   #240
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Tenkte eg skulle legge ut litt bilder av noko av det eg har strikka i sommar og haust
Genser til veslejenta, ein juleduk i kunststrikk og ein Mariusgenser til nevøen min.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg genser .jpg (459,6 KB, 16 visninger)
Filtype: jpg duk.jpg (551,6 KB, 10 visninger)
Filtype: jpg mariusgenser str 5 år.jpg (411,4 KB, 14 visninger)
__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 11:15   #241
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Så utrolig flotte ting du har laget, katten! Kred til deg. Kunststrikk ser så vanskelig ut, men jeg tror jeg må prøve meg en gang. Hehe.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 23:07   #242
jegerjenta
Seniormedlem
 
jegerjenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 2.277
jegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snill

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Den genseren din var jammen fin Katten Ja duken og mariusgenseren også, men den genseren var ekstra fin.

Jeg ekspresstrikker for å få ferdig siste sokken på dressen til bestemorungen min. Han skal ha den på seg når han reisser hjem fra sykehuset Er snart et døgn gammel nå

__________________
Min dagbok



jegerjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 11:51   #243
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av jegerjenta, her.

Den genseren din var jammen fin Katten Ja duken og mariusgenseren også, men den genseren var ekstra fin.

Jeg ekspresstrikker for å få ferdig siste sokken på dressen til bestemorungen min. Han skal ha den på seg når han reisser hjem fra sykehuset Er snart et døgn gammel nå

Tusen takk. Den skulle eigentlig ha vore einsfarga, men eg fant eit sånt fint garn på Voss. Veslejenta elsker den genseren

Igår var eg på Dalegarn, og fant såå mykje fine mønstere der. Både julemønstere og andre. Gjekk heimatt med mønstre for 150 kr

__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 14:41   #244
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Jeg har strikket min aller første genser og må selvsagt sporenstreks lage skrytebilde Det er dette mønsteret. Og så er jeg ennå bittelitt sjenert for å legge bilder her på forumet, så ansiktet mitt er foreløpig en rosa flekk, hehe.

Akrobatikk for å få tatt et mobil-bilde, på badet, selvfølgelig...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg genzer2.jpg (211,3 KB, 43 visninger)
__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 16:14   #245
jegerjenta
Seniormedlem
 
jegerjenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 2.277
jegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snill

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Gratulerer med din første genser 157cm Den så jammen god ut

__________________
Min dagbok



jegerjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 16:25   #246
jegerjenta
Seniormedlem
 
jegerjenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 2.277
jegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snill

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

OK. Spørsmål.
Utgangspunkt: har ein hals eg strikkar som er heilt ufancy, rette masker på rundpinne. Var veldig nøgd med det (enda det eigentleg skulle bli lue, men den blei for vid) og begynte å bli klar for å felle av. Men så kjøpte eg meg ei jakke som ikkje er kneppa heilt opp i halsen (går i v-form m jakkeslag øverst).
Behov: Altså ville det vore veldig kjekt om eg kunne strikke denne halsen slik at den gikk litt ned over bringa i tillegg til kun halspartiet (evt over skuldrene).
Problem: Eg kan kun strikke rett. Eg kan ikkje lese oppskrifter. (Og det hjelper uansett så lite ettersom eg ikkje kan strikke avanserte masker.) Basically like flink som da eg var 6 år.

Lar det seg gjere vha enkel auking av maskevidden, og vil det gi god nok passform? Tips, råd?


Tror det skulle la seg gjøre det Hvis du øker jevnt fordelt f.eks seks ganger på en omgang. Så gjentar du økningen på samme plassen hver andre eller tredje omgang. Da vil du få halsen vid nok til å gå utover skuldre og nedover rygg/bringe Tror jeg

OG når du har gjørt det, så vet du at det er ikke så veldig vanskelig å følge et mønster For mønstrene er ikke verre enn den beskrivelsen du har fått nå

Lykke til

__________________
Min dagbok



jegerjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 16:41   #247
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg har strikket min aller første genser og må selvsagt sporenstreks lage skrytebilde Det er dette mønsteret. Og så er jeg ennå bittelitt sjenert for å legge bilder her på forumet, så ansiktet mitt er foreløpig en rosa flekk, hehe.

Akrobatikk for å få tatt et mobil-bilde, på badet, selvfølgelig...

Heyhey! Kjempetøff! Og snerten snelle inni, da!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 20:15   #248
Petit Fleur
Medlem
 
Petit Fleur sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 50
Petit Fleur er ny på veien

Sv: Den store håndarbeidstråden!

157: Stilig genser! Var den vanskelig? Har kjempelyst å strikke meg en genser, men er ganske nybegynner og trenger et mønster som ikke er super-vanskelig....

__________________

Det går stadig nedover.
Petit Fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Selvkomponert Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 21:00   #249
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av jegerjenta, her.

Gratulerer med din første genser 157cm Den så jammen god ut

Den kommer nok til å hjelpe godt med å holde varmen, ja

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Heyhey! Kjempetøff! Og snerten snelle inni, da!



Opprinnelig lagt inn av Petit Fleur, her.

157: Stilig genser! Var den vanskelig? Har kjempelyst å strikke meg en genser, men er ganske nybegynner og trenger et mønster som ikke er super-vanskelig....

Mjaa, jeg tror ikke den er den aller enkleste førstegangs-genseren, på grunn av den overlappende kragen - registrerte veldig mange frustrerte spørsmål om den på forskjellige forum. Men det er ikke så problematisk hvis du bruker litt tid på DROPS sine instruksjonsvideoer, de er veldig hjelpsomme. Det verste for meg med hele prosjektet var ermene, jeg hadde aldri brukt settpinner før... stresset nesten på meg ryggkink i starten da jeg prøvde å sjonglere dem, hehe.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 21:03   #250
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Snerta dame, 157cm! Og veldig fin genser!!

Eg lurer på, er det nokon som har ide om kor mange maskar ein må legge opp om ein skal lage ei lue til ein vaksen person i heilpatent? Eg kunne vel ha googla, men...

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Emneord
hobby, håndarbeid


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noe godt for store og små? Cammis Spørsmål og svar 7 26-01-09 12:29
Store Ifa MokkMokk Lavkarbo generelt 2 23-03-08 14:20
Store IFA Angar Ketolysekuren 6 15-01-08 09:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no