Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-08-11, 08:16   #2651
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen!

Så bra du fortsetter å gå ned i vekt Bente! Misunner deg litt ja.... Må tro jeg finner qluet for meg en vakker dag.

Her våknet vi til en skikkelig trøndermorgen, 10 grader, lavt skydekke og regnbyger. Synes vi har hatt en super sommer jeg, for vi kunne hatt dette været hver dag og!

Frokosten er inntatt, og siden magen aksepterer fløte og bringebær ble det sånn i dag og. Litt greit å få seg en vekker med tanke på hvordan og hva jeg spiser også, selv om jeg gjerne skulle unnvært de timene med smerter. Brukte stevia vaniljekremdråper i dag..... myyyyyye bedre enn splenda, sukrin og alle de andre tilsammen.

Høres ut som du har noe å holde på med i dag Appelsinpiken; "bare" 100 brikker igjen ja.... Ja ja. Jeg har lagt puslespill selv, og vet hvordan du har det nå

Ha en fin dag alle sammen!


Sist redigert av Dollsine : 08-08-11 kl 08:22.
  Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 08:46   #2652
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Her er heller ikke været mye å skryte av.
Og jeg har fri fra jobb.....
På lørdag var jeg en tur i skogen og fant endel kantarell, men hadde ingenting å bære de i. Så planen var å ta turen i dag. Kanskje det blir bedre utpå ettermiddagen.....
Jeg får kose meg med litt støvsuging og klesvask så lenge...
Vi har altså sååååå stort hus, at jeg blir uvel bare av å tenke på husarbeid. En blir jo aldri ferdig. Og monsterhuset er slik skapt at det ikke kan stenges av, alle rom henger i hop og er i bruk. Hva pokker skal to gamle sjeler med 3 stuer, 3 bad, 4 soverom og et kjøkken så stort som fy... ?
Jeg er lei !!! Noen som vil bytte ??
I tillegg kan du da få nesten 2 mål hage med frukttrær og plen, 3 terrasser og piggsvin.
Åhhhh, som jeg ønsker meg en lettstelt leilighet med alt på ett plan og en koselig terrasse.
Selge, - sier du ! Om det var så vel.... Bor jo ikke i verdens navle. Hadde kanskje fått solgt etter en tid, men ikke fått noe nytt, som ikke var like tungvint......
Jaja... det var dagens klagesang !

__________________
Mange klemmer fra Sanna.
Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 09:24   #2653
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Været er tungt og regn her også Dollsine og Sanna - om det er til noen trøst. Når skal jeg få startet med den malingen da?????

Sanna: Høres jo fantastisk flott ut det huset ditt da -Men ja, ser at det blir litt jobb.... Hva med vaskehjelp, da, er ikke det mulig å skaffe der du bor heller? Hadde det en periode, og det var bare fantastisk deilig å komme hjem fra jobb til nyvasket hus!

Må bare fortelle dere om et fantastisk initiativ: En salsainstruktør fra Sveits har tatt kontakt med oss. Tragedien som rammet oss 22.juli hadde gjort så sterkt inntrykk på han at han ønsket å markere sin støtte til det norske folk i vår tro på og arbeid for fred og demokrati. Han tok derfor selv initiativ til å komme på besøk til Stavanger, for å bidra på sin måte, med danseglede og inspirasjon. Han betaler reise selv og gir gratis workshop på åpningsdagen for kursene våre i høst. Synes det var så fantastisk at jeg bare måtte dele med dere

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 09:50   #2654
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Været er tungt og regn her også Dollsine og Sanna - om det er til noen trøst. Når skal jeg få startet med den malingen da?????

Sanna: Høres jo fantastisk flott ut det huset ditt da -Men ja, ser at det blir litt jobb.... Hva med vaskehjelp, da, er ikke det mulig å skaffe der du bor heller? Hadde det en periode, og det var bare fantastisk deilig å komme hjem fra jobb til nyvasket hus!

Sitat:

Må bare fortelle dere om et fantastisk initiativ: En salsainstruktør fra Sveits har tatt kontakt med oss. Tragedien som rammet oss 22.juli hadde gjort så sterkt inntrykk på han at han ønsket å markere sin støtte til det norske folk i vår tro på og arbeid for fred og demokrati. Han tok derfor selv initiativ til å komme på besøk til Stavanger, for å bidra på sin måte, med danseglede og inspirasjon. Han betaler reise selv og gir gratis workshop på åpningsdagen for kursene våre i høst. Synes det var så fantastisk at jeg bare måtte dele med dere

Jøss, det der var jo greier....
Det har dukket mange tanker i vilt fremmede etter denne tragedien.
Og det kjekke er jo at han vil by på noe som sprer glede. Heldige dere.

Nei vaskehjelp her i bygda, ville fått kjerringene til å ønske hodet mitt på en staur.

__________________
Mange klemmer fra Sanna.
Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 10:05   #2655
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Glemte å rapportere vekten, 800g ned denne uken, totalt har jeg nå gått ned 11,9 kg!!!!! Fatter ikke at det fremdeles går ned så bra! Tror kroppen min responderer veldig godt på det jeg gjør for tiden, så da er det vel bare å fortsette på samme måte

WOW! Gratulerer. Det her liker vi! Så utrolig flink du er!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

HVA GJØR DERE 1. OKTOBER?
Det planlegges lavkarbotreff 1. oktober i Oslo.
La oss diskutere mulighetene her

Tja.. Kanskje jeg treffer dere den dagen !?


--
Veide meg nettopp, siden jeg har bestemt meg for at mandag morgen skal være ny veiedag etter jeg kom hjem fra Tyrkia (og siden jeg kom hjem søndag, og veide meg mandag forrige uke). Check it out i vekttråden (kan jo ikke avsløre alt her!)

Ellers ble puslespillet ferdig i går kveld. MÅTTE bare bli ferdig før jeg gikk og la meg. Nå må jeg snart på IKEA og kjøpe ramme. Jeg har nemlig passet på å kjøpe et puslespill som passer inn i en standardramme fra IKEA! Muahaha! Så det puslespillet skal opp på veggen i den hybelen jeg ennå ikke har.

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 10:08   #2656
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Må bare fortelle dere om et fantastisk initiativ: En salsainstruktør fra Sveits har tatt kontakt med oss. Tragedien som rammet oss 22.juli hadde gjort så sterkt inntrykk på han at han ønsket å markere sin støtte til det norske folk i vår tro på og arbeid for fred og demokrati. Han tok derfor selv initiativ til å komme på besøk til Stavanger, for å bidra på sin måte, med danseglede og inspirasjon. Han betaler reise selv og gir gratis workshop på åpningsdagen for kursene våre i høst. Synes det var så fantastisk at jeg bare måtte dele med dere

Så flott!=) Virker ihvertfall som en fantastisk fyr, det er helt sikkert

Det puslespillet høres forferdelig ut Appelsinpiken Jeg hadde nok ikke hatt tålmodighet til det der nei=)

1 oktober....! Jeg er bedt på sånn forferdelig familietreff jeg da... Med fullt av folk som sikkert har sett meg en gang når jeg var bittelita og sier: Næmmen så stoooor du har blitt da, sist jeg så deg var du jo såååå lita... Det er ikke sånn at jeg har skyti i været de siste åra liksom, jeg stoppa på 170 i 15-årsalderen jeg

Jeg synes også vaskedame høres ganske lurt ut Sanna=) Kunne igrunn tenkt meg det selv jeg, men det blir vel for dumt - klarer 80kvadrat selv liksom..

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 10:10   #2657
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Og Bente!! Du er så fliiiink! =) Gratulerer sååå mye me flott nedgang- igjen Kunne ønske jeg kunne få det til også

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 10:10   #2658
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hvis dere syns mitt 1000-brikkers puslespill høres fælt ut... Sjekk ut dette puslet spillet fra Ravensburger:

http://www.ravensburger.com/united_k...823/index.html

Småtteriet har 18.000 brikker - ATTENTUSEN! Og det ferdige puslespillet dekker en vegg.

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 10:14   #2659
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Treff 1. oktober??

Hørtes morsomt og spennende ut!
Har det vært gjort før?
Hadde vært superfestlig å møte dere, - bare det ikke endrer klimaet her inne så. For det er unikt og verdifullt!!

Ønsker alle damene mine en fin-fin dag!!

Klemmmmmm!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 10:29   #2660
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Nå har jeg lyst til å grine litt.
Ringte studentsamskipnaden nå og spurte om hvor det blir av hybelen min...
Så da sa de at siden jeg ikke har førsteårsprioritet og har søkt på populære hybler, så får jeg neppe hybel før jul!

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 10:29   #2661
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen!

Bente: Grattis med nedgang! Du har jo vært råflink hele sommeren! Go girl!
Dollsine: Håper magen holder seg, høres ikke noe godt ut det der!
Sanna: Har stort hus selv, og med to små blir det en del husarbeid ja...nå har jeg imidlertid kun bodd der i 6 mnd, og elsker det fortsatt!
Appelsinpiken: jeg hadde aldri hatt tålmodighet til noe sånt! Og det puslespillet i linken var jo bare helt sykt!! Du er flink! *løpe og sjekke veietråd*
Prutti: Treff hørtes utrolig kjekt ut! Vet desverre ikke om økonomien tillater en slik tur i år...er hjemme i ulønnet perm, og det er ikke akkurat fett!

Ned 200 gram denne uka, så da er jeg i gang igjen!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 10:45   #2662
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Så dumt med hybel Appelsinpiken Håper det ordner seg før jul asså, at du slipper det pendlerstyret i et halvt år til Er så dumt at det skal være så sykt dyrt å bo i storbyer...! Har kikka litt på leiligheter både i Oslo og Stavanger selv, og det er jo villt hvordan prisene er i forold til her hjemme!

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 11:00   #2663
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Takk for lykkeønskninger, dere er skjønne -En ting er helt sikkert: Jeg hadde aldri greid det uten dere!!!

Og masse gratulerer til Appelsinpiken og MariaB også med vektnedgang. Sååå deilig

Synes så synd på deg med den hybelen, Appelsinpiken - skulle ønske jeg kjente noen i Oslo som kunne hjelpe deg med hybel, men greier ikke komme på noen. -Og nå som du har puslespill klart til veggen og alt - utrolig flink - min tålmodighet strekker dessverre ikke til slikt, er en skikkelig hissigpropp, må jeg innrømme....

Sønnen min har vært en del plaget med kviser, men er blitt så mye bedre den siste tiden etter at kosten i heimen er endret. Etter nesten to uker på speiderleir var det imidlertid blusset skikkelig opp igjen. Så ingen tvil om at det er kostholdet som hjelper. Så nå har jeg lavkarbo Mandel/kokos brødet mitt i ovnen. Håper han vil like det, slik at han også blir helt melfri en periode. Lager ofte litt ris eller pasta til han som tilbehør til middagene, men han sier det er unødvendig for han liker lavkarbo maten så godt, så jeg dropper kanskje det er periode også, så han får orden på huden igjen Utrolig hvor stor påvirkning de karbene har altså!!!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 11:10   #2664
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

bente1, du ahr sikkert lagt ut den oppskriften på det brødet før... Men mulig å få vite sånn omtrent hvor?
Vil prøve jeg også.

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 11:13   #2665
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Har kjøpt Cocosa... Hva kan jeg bruke det til?
Var det noen her som brukte det i kaffe'n? Hvor mye da?

Hjeeeelp!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 11:24   #2666
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

bente1, du ahr sikkert lagt ut den oppskriften på det brødet før... Men mulig å få vite sånn omtrent hvor?
Vil prøve jeg også.

Enklere å poste på nytt enn å finne i denne skravletråden vår
Kjempegodt syns jeg!


Mandel og kokosbrød
-4 egg
- 1/2 boks seterrømme
- 1 ss smeltet smør
- 1 dl fløte
- 20 g valnøtter, grovt hakket
- 60 g kokosmel
- 75 g mandelmel
- litt salt
- 1 ss fiberhusk
- 2ts bakepulver


1. Visp egg til eggedosis
2. Ha rømme, fløte og smeltet smør i eggedosisen
3. Bland det tørre og ha i det våte,
det blir en ganske tjukk masse.
4. Fyll i 1,5l form, bakepapirskledd
5. Stekes på 175 grader i ca 40 min.

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 11:27   #2667
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Har kjøpt Cocosa... Hva kan jeg bruke det til?
Var det noen her som brukte det i kaffe'n? Hvor mye da?

Hjeeeelp!!

Jeg bruker i te, ett par teskjeer i en kopp. Tar jeg en kopp te med cocosa før frokost så fungerer magen perfekt!

Ellers bruker jeg det bare i sjokoladen min, tror jeg, kaffen min vil jeg ha fri for noe som helst - (kruttsterk og svart som min sjel)

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 11:42   #2668
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Jeg bruker i te, ett par teskjeer i en kopp. Tar jeg en kopp te med cocosa før frokost så fungerer magen perfekt!

Ellers bruker jeg det bare i sjokoladen min, tror jeg, kaffen min vil jeg ha fri for noe som helst - (kruttsterk og svart som min sjel)

Har testet med en teskje i kaffen nå. Synes ikke det ga noe særlig smak, mest lukt egentlig. Og kokos lukter jo godt. Og hvis det er det som skal til for at jeg skal få i meg mere fett så kan jeg fint leve med det altså.. Litt av en lunsj i dag liksom: Kaffe med Cocosa og fløte + to hjemmelagde knekkebrød med meierismør....

Men du? Blir jeg rar i magen av dette her mente du?


Sist redigert av Nysgjerrig nok : 08-08-11 kl 11:48.
Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 12:01   #2669
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg bruker 1-2ts i en kaffekopp... Nå har jeg ikke drukket kaffe eller tatt cocosa siden den dagen kvalmen var så ille da men Kanskje prøve meg på en kaffekopp igjen snart
Magen kommer igang, men blir ikke rar

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 12:06   #2670
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg har også cocosa i skuffen, men er dårlig på å bruke den

Bente: Jeg er også plaget med kviser (selv om jeg er voksen...), og merker stor forskjell når eg klarer å kutte karbene. Huden blir myyye bedre!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 12:17   #2671
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Men du? Blir jeg rar i magen av dette her mente du?

Ikke rar - bare smører tarmene så det går lettere, men sikkert greit å prøve seg fram med en teskje eller to om dagen til å begynne med, til du ser hvordan det virker på deg

Brødet fikk veldig god karakter av sønnen min, altså, så da tror jeg jeg kan anbefale det videre. Han sier han ikke har behov for annet brød

MariaB: Jeg får også lett kviser - ligger nok i familien - og jeg er gammel dame.... Men er nå er jeg nesten kvitt problemet etter å ha begynt på lavkarbo!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 14:02   #2672
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei igjen. Sitter og koser meg med formiddagsmaten min; smørstekte grønnsaker gratinert i ovnen. Veldig godt! Middagen i dag blir carbonaraen Rikkem0r lenket i går; gleder meg til den!

Jeg har forresten funnet en butikk her oppe som selger LØV organiske te; den gleder jeg meg også til! Etter å ha lett på nettet i flere timer, hvor jeg kun fant butikker i Bergen som hadde den - så dukket det opp ei lita sjappe nord for Trondheim som har den. Må kjøre meg en tur en dag og kjøpe. Fint å ha som gave også slike tebokser; jeg har flere venninner som ikke drikker kaffe så da er det en del julegaver som er i boks. Takk til deg Rikkem0r som tilbød deg å kjøpe en til meg!

  Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 14:13   #2673
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Mitt vrangsøvde jeg satt i natt og ordna julegaver til mamma, pappa, søster og bror. Eks'en tipsa om en kul internettside, så nå er julegavene i boks for under 600 ,- Fri frakt osv!

Filmer, spill, engelske bøker, leker..... Bare bestillingen igjen!
3 filmer til mamma for 91 kroner = heaven!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 14:25   #2674
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Så flink du er som er ferdig med julegavene allerede nå! Det gjør jo førjulstia så mye bedre Tenker at jeg skal være tidlig ut hvert år jeg, men nei da....

Noen som blir med og går en tur? Her ligger skyene tredd nedover husveggene - dvs tåke - og det regner. Tenkte kanskje det ville lette litt utover dagen men det ser ikke sånn ut. Altså blir det på med regnjakke og caps! Flere??

  Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 14:58   #2675
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Nå står mandel og kokosbrødet til bente1 i ovnen. Gleder meg til å smake om 37 minutter + avkjøling.

Gleder meg til å smake. Har kjøpt lavkarbovennlig syltetøy med kunstig søtning i dag. De hadde bare jordbær og blåbær, og jeg er ikke noe fan av blåbærsyltetøy.
Spent på jordbærsyltetøyet, altså!

Og så kjenner jeg at jeg er skikkelig utålmodig med tanke på de tortillalefsene jeg har bestilt. Hvorfor er de ikke er nåååå?

Skal kjøpe meg en bento-matboks så jeg klarer å opprettholde lavkarbo når jeg sitter på lesesalen hele dagen. Noen som har noen anbefalinger? Evt andre matbokser? Har forsåvidt sett det er noen tråder andre steder her på forumet, men jeg blir bare så forvirra!

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no