Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-08-11, 21:41   #2701
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Og heeeeei Foksy Blir stas å få deg tilbake i skravletråden vår

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 21:44   #2702
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Bare innom og sier natta jeg!

Er sår i halsen og tung i kroppen, så håper en god natts søvn kan hjelpe meg litt. Orker ikke å bli syk nå som jeg er offshoreenke!!

God natt!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 21:54   #2703
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Pruttilutten.
Lurer på om du engang sa du hadde laget is uten å skille plomme og hvitten ?
Altså, brukte begge deler.
Jeg blir litt lei av å helle hvitten rett i da..... Finner ingenting å bruke den til, for vi spiser ikke marengs.

Jeg peiser i hele greia. Aner ikke hva jeg skal ha hviten til når jeg er restriktiv på proteinene i utgangspunktet, så den sparer jeg ikke. Har hendt at jeg har bare brukt plommen, men kjenner ikke noe forskjell på smaken. Kanskje det har noe å si på konsistensen??

Skiller kun egget i eggemelka, for der takler jeg ikke hviten. iiiisj.
--

I dag gikk alt skeis. Spiser heller en vanlig sjokkis enn en sukkerfri-men-vær-så-god-å-tilbring-resten-av-dagen-på-do-sjokolade.
Dokumentar på TV2 i sort-hvitt. Dog, trist dokumentar da.
Sa jeg at jeg drømte at mamma, NCIS og jeg sprengte huset hans (og han) med håndgranat? Gøy. Jeg er så fæl.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 22:04   #2704
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Jeg ville vært et godt eksempel på om det fungerer på magefettet; det er der det har samlet seg mest opp igjennom årene. For min del er alle med relativt flat mage slanke - om de så er 120 kilo og uten hengemage så er de slanke. Det sier litt om hvordan jeg ser på magen min??

Tenker den magen ser mye større ut oppe i ditt hode enn i virkeligheten
Ofte har vi slike kroppslige ting vi henger oss opp i. Jeg er opphengt i lårene mine, feks, og synes de er digre selv når jeg har vært på mitt tynneste.... Det er sikkert det som er vårt problemområde, men vi lager det kanskje større i hodet enn det egentlig er?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Off, høres ikke ut som et godt forhold til magen din nei Jeg trives ekstremt dårlig med min og... Og jeg er litt sånn: ingenting nytter, det funker jo ikke... nå om dagen... Jeg trives med måten å spise på, så er ikke at jeg vil gi meg... Jeg er bare så lei av å ikke se resultater... Men så vet jeg at jeg må gå litt i meg selv og legge litt om på ting før jeg kan furte og da... Så blææææ på det... Ooop, der kom plutselig dagens lille utblåsning
Nå vil jeg ha mer te *sofakosetekopptvkveld*

Få det ut du - skjønner at det er kiipt å vente på resultater. Blås ut først, så legger du en plan og så følger du planen til punkt og prikke en periode for å se om det da hjelper

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Er sår i halsen og tung i kroppen, så håper en god natts søvn kan hjelpe meg litt. Orker ikke å bli syk nå som jeg er offshoreenke!!

God natt!

Uff, stakkars deg, alene med 2 små og syk Håper en god natts søvn hjelper, så du føler deg bedre i morgen, nattinatt

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 22:04   #2705
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Du er i alle fall kreativ Prutti! Det skal du ha Forstår dog ikke hva du snakker om når du sier sukkerfri-men-vær-så-god-å-tilbring-resten-av-dagen-på-do-sjokolade. Sånn reagerer ikke jeg på sjokoladen. Har til og med spist to på rappen uten å merke noe magegreie.

Maria: du må ikke bli syk nå nei; sånt må du vente med til du har noen som kan pleie deg

Rikkem0r: takk for info. Så mange kapsler er uaktuelt Spørs om jeg må sjekke ut denne udo'en lell da. Magen min gjør at jeg må opp en til to størrelser i klærne; jeg greier bare ikke at det strammer/tyter ut. Men det orker jeg ikke å tenke på nå. Jeg er veldig helt med deg når du sier at ingenting funker for tiden! Vet akkurat hvordan du har det vennenStor klem sendes herved sørover!

Og ja Bente; du har et poeng der. Da jeg var på 67 kg var det kun hengehud der magen er, og den skjulte jeg i klærne. Men tvert jeg begynte å legge på meg så var den tilbake.

  Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 22:06   #2706
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Å herligheten, da er du heldig. Jeg tåler så absolutt ikke maltitol. Kan spise litt, men ikke stort mer enn litt. 4 biter MÅ være nok, men viljestyrken er liksom ikke min venn. Så, må spises hjemme og ikke i byen eller hos venner. Tar 15 minutter, så er første runde klar. Må helst ha en ladning blader og kanskje til og med litt musikk så tiden går.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 22:09   #2707
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Jeg peiser i hele greia. Aner ikke hva jeg skal ha hviten til når jeg er restriktiv på proteinene i utgangspunktet, så den sparer jeg ikke. Har hendt at jeg har bare brukt plommen, men kjenner ikke noe forskjell på smaken. Kanskje det har noe å si på konsistensen??

Skiller kun egget i eggemelka, for der takler jeg ikke hviten. iiiisj.
--

I dag gikk alt skeis. Spiser heller en vanlig sjokkis enn en sukkerfri-men-vær-så-god-å-tilbring-resten-av-dagen-på-do-sjokolade.
Dokumentar på TV2 i sort-hvitt. Dog, trist dokumentar da.
Sa jeg at jeg drømte at mamma, NCIS og jeg sprengte huset hans (og han) med håndgranat? Gøy. Jeg er så fæl.

Jeg bruker også somoftest hvitene i is - om jeg ikke skal bruke dem til feks sorbet etterpå

Håper du koste deg med den sjokoladen, og at du setter strek over det og ikke går rundt med dårlig samvittighetvennen

Hehehe - er du krimelsker som meg Kanskje vi skulle fikset noen sprengte hus sammen...

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 22:21   #2708
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg melder meg som etterforsker når dere sprenger hus
Digger krimserier både på tv, i bøker og lydbøker.

Og ang is: jeg har laget is av eggeplommer, fløte og sukker i mange år, men har aldri brukt hvitene. Prøvde gelatin en gang men det ble helt feil at isen aldri smeltet

Så genialt at du kan bruke sjokolade for å få fortgang på magen da Prutti! Nesten litt misunnelig jeg

  Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 22:59   #2709
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Haha, vel, det er ikke noe jeg tyr frivillig til Luftsmerter m.m. Ikke så populært nei

Jeg sprenger gjerne både det ene og det andre. Ofte jeg drømmer om å være med i NCIS (Marine-politi-serie), bare så merkelig at vi måtte til Afrika for å kverke Judas. Og at mamma var med Hoho.

Nå er det snart kveld her i stugo. Mye å gjøre i morgen! Ingen dårlig samvittighet her nei Ikke i dag, det orker jeg rett og slett ikke

Natta alle finingene <3

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 23:16   #2710
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

I dag gikk alt skeis. Spiser heller en vanlig sjokkis enn en sukkerfri-men-vær-så-god-å-tilbring-resten-av-dagen-på-do-sjokolade.
Dokumentar på TV2 i sort-hvitt. Dog, trist dokumentar da.
Sa jeg at jeg drømte at mamma, NCIS og jeg sprengte huset hans (og han) med håndgranat? Gøy. Jeg er så fæl.

Jeg blir gjerne med i den drømmen asså, u, me, Tony & McGee Ja, og såklat skal mamman din, Dollsine og resten av gjengen også få være med Eller Dollsine ville kanskje helst bare etterforske oss?
Jeg reagerer heldigvis ikke så altfor ille på maltitol, det blir... ehh... luftig men ikke no mer...
Jeg så også på den dokumentaren, trist og uvirkelig.. Men likevel litt åreit å få litt mer info, og litt om hvordan det ble oppfattet av de som var der

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Få det ut du - skjønner at det er kiipt å vente på resultater. Blås ut først, så legger du en plan og så følger du planen til punkt og prikke en periode for å se om det da hjelper

Ja, jeg bør og må vel legge en plan for så å følge den... Det er bare så vanskelig noen ganger føler jeg.. For planen går ikke å følge fra punkt til prikke når jeg er på jobb... Og sånn som nå blir det jo en uke i Bergen på hotell + kurs.. Det gjør det også litt vanskelig.. Og da føler jeg at jeg på en måte stadig blir motarbeidet av alt rundt meg om du skjønner... Nå begynner jeg jo snart på skole og, så da blir nok ihvertfall det brødet jeg laga en god venn til nistepakke Men ser for meg at det blir noen nye utfordringer på den kanten også=) Jæjæ, sånn går nu dagan...

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Rikkem0r: takk for info. Så mange kapsler er uaktuelt.. Spørs om jeg må sjekke ut denne udo'en lell da. Magen min gjør at jeg må opp en til to størrelser i klærne; jeg greier bare ikke at det strammer/tyter ut. Men det orker jeg ikke å tenke på nå. Jeg er veldig helt med deg når du sier at ingenting funker for tiden! Vet akkurat hvordan du har det vennen. Stor klem sendes herved sørover!

Sender en goood klem tilbake Og anbefaler deg å prøve Udosen i allefall.. Men vil du spare noen kroner bør du bestille fra iherb... Det er ganske så dyrt på helsekosten

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 23:17   #2711
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Bare innom og sier natta jeg!

Er sår i halsen og tung i kroppen, så håper en god natts søvn kan hjelpe meg litt. Orker ikke å bli syk nå som jeg er offshoreenke!!

God natt!

God bedring, håper du får sove det bort

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 23:40   #2712
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Prutti: Du stoler nok veldig på mamma, nok derfor du tok henne med på slikt tokt i drømmen din Jeg vil være med på sprenging - men er sikker på at Dollsine fanger oss altså, hvis hun skal etterforske saken

Ja, RikkemOr, slik som situasjonen din er skjønner jeg at det er vanskelig Håper du finner en måte uansett, heier på deg vet du
Glad du likte brødet mitt, min første egenkomponerte lavkarbo bakeoppskrift, så var litt fornøyd med meg selv Kjekt om det får være med deg på skolebenken til høsten

Nå får jeg også krype til køys, var gryyyyytidlig oppe i dag for å hente sønnen, så kjenner at det siger på nå. Masse nattaklemmer til dere alle

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 00:35   #2713
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Nå er jeg sikkert den lykkligste jenta i verden.
Dro på carlings i dag for å kjøpe bukser. Det her har jeg grua meg til kjempelenge, men bestemte meg for at nå får nok være nok. Må ha ny bukse.

Jeg aner ikke hvilken størrelse jeg har, så dama ser på meg og prøver seg frem med 31, og vi tar med oss en haaaaaug av forskjellige modeller til prøverommet.
Tar på meg bukse nr 1. Jeg syns den sitter helt greit. Dama ser på meg og sier at vi prøver en mindre. Hun henter... og når jeg kommer ut, og bukseknappen er igjen, så gliser dama og sier at hun lurte meg. Det er ikke en størrelse mindre - det er TO STØRRELSER mindre. Og hun vil enda en størrelse ned. Buksa passer i størrelse 28 !!!
Jeg ble inne på Carlings i en time, og endte med tre bukser. En lys, en mørk og en svart dra-på-byn-bukse. Alle tre i størrelse 28!!!

Lykkelig!

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 00:47   #2714
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Og enda skal du gå ned 10 kg til?? Da blir du jo borte vekk :O

Gratulerer med buksekjøp! Utrolig deilig å få på seg klær i en mer behagelig størrelse

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 00:51   #2715
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Og enda skal du gå ned 10 kg til?? Da blir du jo borte vekk :O

Gratulerer med buksekjøp! Utrolig deilig å få på seg klær i en mer behagelig størrelse

Snakka nettopp med en venninne nå, og fortalte om buksekjøpet.
Denne venninna er liten av seg, og når jeg står bak henne og vi ser i et speil, så ser jeg hoftene mine på hver side av henne.

Hun fortalte at hun også bruker 28 i jeans... Det er noe som ikke stemmer. Håper det er hun som bruker for store bukser.

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 00:51   #2716
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Grattis med buksekrymp - det er digg.
--
Her gikk alt galt i kveld, så den halvgærne bipolare skrullingen i gruppa trekker seg ut for en tid. No worries, bare litt repareringstid.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 07:05   #2717
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Morn morn!

Første mann oppe?

Appelsinpiken: Holy moly, str 28 i carlingsbukser har jeg aldri noen gang kunne bruke! Faktisk så har jeg vel ikke kjøpt bukser på carlings siden jeg var 15 Grattis til deg!

Formen er litt bedre i dag heldigvis, men stemmen min er borte vekk! Skikkelig whiskey stemme
Vekten jeg brukte i går var mammas, så i dag ville jeg kontrollsjekke med min egen....68.1 kg!!
Er det lov å registrere den på tickeren ettersom i går ikke var min vekt?!

Og nå, frokost til meg og barna!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 09:13   #2718
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen

Wow, Appelsinpiken, størrelse 28, hørtes helt herilg ut!!! Grattis

Godt at formen din er bedre i dag MariaB, håper stemmen ordner seg i løpet av dagen og at de to små er greie med mamman sin når hun ikke er helt i toppform

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 09:16   #2719
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Grattis med buksekrymp - det er digg.
--
Her gikk alt galt i kveld, så den halvgærne bipolare skrullingen i gruppa trekker seg ut for en tid. No worries, bare litt repareringstid.

Kjære skjønne vakre Pruttilutt! Du vet at vi er her for deg uansett hva det er du sliter med , vennen Kom og blås det ut så snart du er klar for det kjære du!!!! Håper dagen din i dag blir bedre, tenker på deg skjønne venn

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 09:22   #2720
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Kjære skjønne vakre Pruttilutt! Du vet at vi er her for deg uansett hva det er du sliter med , vennen Kom og blås det ut så snart du er klar for det kjære du!!!! Håper dagen din i dag blir bedre, tenker på deg skjønne venn

Istemmer her.
Karr deg opp igjen, Prutten!
Maken til forum skal en leite lenge etter.
Tenk at folk som er vilt fremmede for hverandre, kan ha et sånt samhold.
Men det er vel nettopp derfor, - vi er totalt ukjente, men likevel kjente !!

__________________
Mange klemmer fra Sanna.
Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 09:28   #2721
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ikke bli så lenge borte da, Prutti. Det blir ikke det samme uten deg her.

Gleder meg til å ta på meg en åletrang bukse når jeg skal på jobb i dag - for der er nemlig kjæresten min. Buksene har stretch (og herregud takk for det!!, hadde aldri fått de på meg uten), og rumpa blir AMAZING i de.
Og når jeg tar de av meg, så lurer jeg på hvordan i alle dager jeg har klart å plassere rumpa mi inni de buksene. Ser ut som noe om passer min ti år gamle niese bedre enn meg.

Elsker stretch!

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 09:38   #2722
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Grattis med buksekjøp Appelsinpiken!! Str 28 høres unektelig forlokkende ut!! Godt jobbet!!!!!!

Så bra du er bedre Maria: ta godt vare på stemmen din. Her i trøndelagen gikk det ei "fauk" med hese stemmer og annenhver person var stemmeløs - meg inkludert. Var så ille at jeg fikk taleforbud og det var heavye saker altså! Er ei "jabbkjærring" ikke bare her, men også i hverdagen ellers

Så til den søte, kloke, halvgærne bipolare og vakre skrullingen vår. Så gikk alt skeis i går - so what?? Det gjør det innimellom for alle sammen. Ikke rot deg borti noe destruktivt slik at det blir ekstra utfordrende å komme tilbake. Hvis du er på forumet, så stikk innom og bare si hei en gang i blant, så vi vet du er med. Deal??

Jeg er snart klar for å ut å gå. Noen som blir med? På med full regn"uhyre" og så ut?

  Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 09:52   #2723
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Herlighet, snakk om å hoppe over innlegg!
Prutti: Håper du har det bra!! Tenker på deg vet du!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 10:02   #2724
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen damer!!

Grattis med bukser - og den gode feelingen til Appelsinpiken! Kan nesten ikke beskrives det der, kjenner meg igjen. (når jeg fikk på meg de som har ligget bakerst i skapet) Fantastisk! Sikkert lovely å shoppe de - for ikke å snakke om når du finner anledningen til å bruke de. Enjoy!

Humper i veien Pruttis? (Eller ble du arrestert for den hussprengingen?? *baker lavkarbokake med baufil inni og kommer å redder deg*) Hva skjer a'? Trenger du tid så tar du deg tid - og trenger du en (eller flere) å lene deg på så gjør du det. Bare du gjør det som er best for deg! Litt-for-lang-og-litt-for-hard-klem på tur nordover til deg.

Resten av hurven:
Jeg var litt usikker etter ferien hvordan jeg skulle revitalisere og "angripe" lavkarbohverdagen igjen - men det ser ut til at det gikk for det meste av seg selv egentlig. Dvs spisevanene er som de skal (omtrent, ikke sjekket med Diett.no). Usikker på ketosen, - men for å slippe skuffelsen så venter jeg med testingen til det har gått noen dager til.
Kjenner også at forrige ukes kaos sakte men sikkert antakelig skal kunne brukes til motivasjon - og ikke bare depresjon. For en ting har jeg tatt meg faen på: hvis jeg noensinne blir satt på en vekt igjen - så skal jeg ikke bli møtt med det tallet.

Så damer: - ha en sterk og stolt dag!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 10:20   #2725
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen alle sammmen=)

Håper du straks er inne igjen og blåser ut litt her hos oss om det er det du trenger Prutti'n Og enig med Dollsine, om du blir borte noen dager må du for all del komme innom og si hei så vi vet du fortsatt henger med

Appelsinpiken: Så fantastisk med str 28! Trur jeg gikk på undomsskolen sist jeg fikk på meg no sånt jeg... Kjempeflink har du vært, kjæresten din kommer sikkert til å synes du er superdigg!=)

MariaB: Godt å høre at formen er litt bedre, whiskeystemme er lekkert vettu Håper den ikke blir helt borte for deg så du får snakkeforbud å greier, for DET kn ikke være greit alene med 2 små

Så bra at du er kommet igang Nyskjerrig nok=) Deilig når det liksom bare er den naturlige måten å spise på, og man ikke trenger å tenke så sykt mye over det=)

Edit, etter alt hadde kødda seg til når jeg posta.. Det var ca dette som egentlig sto:
Ja, og forresten.. Jeg møtte vekta med en kilo opp igjen, jeg hater 80-tallet asså... Mensen tar aldri slutt heller, sikker på det er ettellerannet med p-piller+lavkarbo... overbevist faktisk... Blitt invitert på stranda idag også, men har ikke lyst å vise kroppen min der, så finner nok noe annet lurt å gjøre=) Håper alle får en fantastisk dag i allefall!=)

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no