Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Influensavaksine, skal dere ta den?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-11-09, 15:21   #251
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Jeg blir litt trist om dagen, ettersom person etter person på facebooklista mi (er det ikke sånn man sosialiserer om dagen da?) tror at døden er nær, fordi at de har begynnende influensa. Virker som at ALLE har intrykk av at det er ensbetydende med fryktelig sykdom med døden til følge.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 15:25   #252
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg blir litt trist om dagen, ettersom person etter person på facebooklista mi (er det ikke sånn man sosialiserer om dagen da?) tror at døden er nær, fordi at de har begynnende influensa. Virker som at ALLE har intrykk av at det er ensbetydende med fryktelig sykdom med døden til følge.

Ser ut som jeg kun har bønder og totninger på lista mi (aka de som har vanskeligst for å la seg rive med ) , for det er endel av de som er sjuke, men enda ikke ett eneste tilløp til panikk eller engstelse.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 15:28   #253
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg blir litt trist om dagen, ettersom person etter person på facebooklista mi (er det ikke sånn man sosialiserer om dagen da?) tror at døden er nær, fordi at de har begynnende influensa. Virker som at ALLE har intrykk av at det er ensbetydende med fryktelig sykdom med døden til følge.

Akkurat DET kan jeg i hvert fall avkrefte!
Selv om vi nå er 3 stk her i huset som har/har hatt svineinfluensa, er vi i hvert fall i livet!
Selv om jeg til tider i går kunne ønske døden skulle komme fort og smertefritt!

Sønnen på 16 hadde det forrige uke og var rimelig utslått i 5 dager. Snuppa på 10 og jeg har det nå og det er ikke gøy å være syk, men det verste var over på 2 dager!
For min del har det satt seg på magen, så vekta raser nedover, dog ikke på den anbefalte måten, men......

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 15:30   #254
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Akkurat DET kan jeg i hvert fall avkrefte!
Selv om vi nå er 3 stk her i huset som har/har hatt svineinfluensa, er vi i hvert fall i livet!
Selv om jeg til tider i går kunne ønske døden skulle komme fort og smertefritt!

Sønnen på 16 hadde det forrige uke og var rimelig utslått i 5 dager. Snuppa på 10 og jeg har det nå og det er ikke gøy å være syk, men det verste var over på 2 dager!
For min del har det satt seg på magen, så vekta raser nedover, dog ikke på den anbefalte måten, men......

Når folk hoster eller føler seg litt dårlig, så er det 14 mennesker som begynner å skrive minneord til dem.

Neida. så ille er det ikke

Lurer litt på om ikke halvparten av de som har influensa om dagen, kun har det fordi at det er blitt snakket så mye om det i mange måneder nå. Man tror jo nærmest det er noe galt med en, hvis en enda ikke har merket noe.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 15:35   #255
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Når folk hoster eller føler seg litt dårlig, så er det 14 mennesker som begynner å skrive minneord til dem.

Neida. så ille er det ikke

Lurer litt på om ikke halvparten av de som har influensa om dagen, kun har det fordi at det er blitt snakket så mye om det i mange måneder nå. Man tror jo nærmest det er noe galt med en, hvis en enda ikke har merket noe.

Influensasymptomer som høy feber og smerter i kroppen er jo ganske typiske!
Har ikke hatt influensa på langt over 20 år, jeg, men jammen kjente jeg godt igjen den følelsen da den dukket opp gitt!

Ettersom man faktisk kan ha denne typen influensa også uten symptomer også, så veier kanskje "hypokonderene" bare opp for dem!

Og husk; vi har langt igjen til toppen!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 15:39   #256
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Ja, tenk når toppen kommer.. aiai.
Når kommer filmen, tro?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 15:41   #257
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Ja, tenk når toppen kommer.. aiai.
Når kommer filmen, tro?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 15:42   #258
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Når kommer filmen, tro?

Kom ikke den på nitti-tallet engang? Outbreak, var det ikke?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 15:46   #259
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Kom ikke den på nitti-tallet engang? Outbreak, var det ikke?

De har vel ikke kunnet lage noe som har blitt riktig dramatisk nok ennå?
Har jo ikke kunnet sett for seg dette scenarioet.

Nei huff. Det er ikke pent å tulle med dette..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 15:59   #260
Minsten
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 57
Minsten er på en erverdig vei

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Om jeg bare kan si et par ord om hva jeg syns. Jeg synes det er et mediasirkus uten like, men det er nå det de lever av.
Ellers så har jeg også vært veldig skeptisk til vaksinering, men har valgt (pga at jeg jobber i helsevesnet) å ta vaksinen. Dette er ikke for min egen grunn, men fordi jeg kan være bærer av viruset uten å verken vite det eller bli syk. Dette kan jeg da overføre til andre pasienter og personer, og det har jeg ikke lyst å risikere i mitt arbeid.

Personlig tror jeg at man skal ta den om man føler at man vil eller må det. Ikke hva media og andre sier, det er noe man må velge selv.

Minsten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 16:20   #261
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Nemii, her.

Kremt.. hvem er det som roper ulv???
Jeg for min del vil si det er de som sprer frykt om svineinfluensa som roper ulv, i USA har Barrack nå erklært nasjonal krise, http://www.nettavisen.no/nyheter/article2739878.ece.
Ca. 1000 er der døde av svineinfuensa, mens vanlig influensa fort vekk kun tar livet av rundt 50.000.
Unntakstilstand i USA gir muligheter for å innføre diktatur, National Guard er i beredskap for å takle hysteriet i vaksinekøene og i prinsippet kan dette føre til at folk kan tvangsvaksineres.

I Norge oppfordres det til at man ikke skal melde fra om bivirkninger - hvem vil at ulven skal beholde sin status??

Jeg tror ikke helt det er for å kunne innføre diktatur det er oppjustert til nasjonal krise. Vi har fått mail om dette på universitetet her. At det er oppjustert til en nasjonal krise betyr at vi studenter tilllates kan være borte fra obligatoriske aktiviteter som midtsemestere og lab (hvilket man har minst en gang i uken i et eller annet fag) uten å ha full legeerklæring. Altså ala det norske systemet, men å gjøre noe sånt her borte sitter langt inne.

I Norge har man fått beskjed om ikke melde fra om kjente bivirkninger, fordi man allerede har dem på listen. At du blir litt nummen i armen vet man, men nye bivirkninger skal fortsatt meldes fra om.

Jeg er glad jeg stoler både på FHI, amerikanske helsemyndigheter og byråkrater. Jeg har nok å bekymre meg om fra før av

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 16:30   #262
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?


Var hos legen i dag..fikk grisevaksinen og sesongifl..vaksine. Greit å få det gjort når man har astma og dia..OG overvekt Han sa at det var hauset opp og han anbefalte ikke vanlig friske folk å ta den. Jeg spurte om jeg burde vaksinere lillegutt...men han sa nei.

Så jeg får stole på legen... ta den selv siden jeg er i risikogruppa og så får resten av famillien forhåpentligvis overleve influensaen hvis de får den.

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 16:56   #263
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Kom ikke den på nitti-tallet engang? Outbreak, var det ikke?

Nei, har du ikke sett den britiske serien "Survivors" fra 2008 (egentlig fra syttitallet men den nye er bedre) der 90 % av verdens befolkning dør av influensa? Den er faktisk driiiitbra, jeg så sesong 1 for en stund siden.

http://www.bbc.co.uk/survivors/

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 17:04   #264
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Så ble jeg vaksinert i dag. Hadde egentlig ikke lyst, men siden vi har såpass mange pasienter innom hver dag ble det gjort. Solidaritetsvaksinering med andre ord....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 17:57   #265
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Eh, ei gravid venninne (i 9. måned) har fått bekreftet svineinfluensa og har fått Tamiflu. Er det riktig æ?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 18:06   #266
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Eh, ei gravid venninne (i 9. måned) har fått bekreftet svineinfluensa og har fått Tamiflu. Er det riktig æ?

Tamiflu kan begrense/redusere sykdomsforløpet. Det sies så i allefall.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 18:28   #267
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Tamiflu kan begrense/redusere sykdomsforløpet. Det sies så i allefall.

Okei syntes jeg hadde hørt at barn og gravide absolutt ikke skal ha tamiflu.

Felleskatalogen sier:

Sitat:

Mulige virkninger av Tamiflu på fostre er ikke kjent. Fortell din lege om du er gravid eller om du prøver å bli gravid, slik at legen kan vurdere om det er riktig for deg å bruke Tamiflu.

mens Folkehelseinstituttet sier:

Sitat:

Folkehelseinstituttet anbefaler at alle gravide med sykdommen får umiddelbart
tilbud om behandling med Tamiflu og at de testes for sykdommen

litt forskjellig ordlyd der..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 18:47   #268
Fluke
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 161
Fluke har en fantastisk aura rundt segFluke har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Og for å sprite opp hverdagen til dere som er litt over gjennomsnittet engstelige, så skriver jo avisene i dag om ei som hadde influensaen uten å ha hverken feber eller andre symptomer.

Hva mener du med denne kommentaren? Blir det litt på samme måte som om noen sier at "jeg syklet uten hjelm da jeg var lita, og det gikk bra med meg"? At jeg ikke fikk astma selv om jeg hadde innerøykende pappa, betyr ikke at det er greit å røyke inne når man har barn. Og at svineinfluensaen er mild for de fleste betyr ikke at den ikke er dødelig for andre.

Jeg diskuterte faktisk med en kollega i dag som mente seriøst at det er greit med litt "naturlig utrensking" og at denne influensaen nok var kommet for å renske opp litt. Jeg måtte lukke meg inn på kontoret for å få igjen pusten.

__________________
Journalen min


Fluke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 19:14   #269
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Hva mener du med denne kommentaren?

Jeg mente at for de som er redd for å treffe på syke personer som kan smitte en, så kan de nå bli smitta uten å se at personen er syk engang. Og man kan til og med ha det selv uten å vite det.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 19:18   #270
Fluke
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 161
Fluke har en fantastisk aura rundt segFluke har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg mente at for de som er redd for å treffe på syke personer som kan smitte en, så kan de nå bli smitta uten å se at personen er syk engang. Og man kan til og med ha det selv uten å vite det.

Sånn ja. Ja, det er jo en av grunnene til at jeg mener man bør vaksineres da, så man ikke er sprer smitte uten å vite det.

__________________
Journalen min


Fluke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 19:21   #271
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Da er vaksinen kommet inn i min kropp...

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 19:26   #272
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Hvis jeg ikke hadde jobbet der jeg jobber hadde jeg neppe vaksinert meg. JEG tror at kroppen har best av å takle problemet selv.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 19:30   #273
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Hadde jeg ikke hatt astma ville jeg nok også latt det være...men det ble liksom ikke noe å lure på nå da...siden svineriet angriper luftveiene...

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 19:33   #274
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Karbosara, her.

Hadde jeg ikke hatt astma ville jeg nok også latt det være...men det ble liksom ikke noe å lure på nå da...siden svineriet angriper luftveiene...

Merker du noen bivirkninger da?? Jeg er sabla trøtt og tungpusta... Føler at lufta ikke når helt ned i lungene liksom.. Har dessuten fått en ekkel metallsmak i munnen, myyye værre enn ketosesmak; noe ala det å spise egg med sølvskje! Men vondt i armen kjenner jeg lite til.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 19:42   #275
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Merker du noen bivirkninger da?? Jeg er sabla trøtt og tungpusta... Føler at lufta ikke når helt ned i lungene liksom.. Har dessuten fått en ekkel metallsmak i munnen, myyye værre enn ketosesmak; noe ala det å spise egg med sølvskje! Men vondt i armen kjenner jeg lite til.

Det er to timer siden, og jeg merker ikke noen bivirkninger. Er ikke en gang øm der stikket ble satt. Ellers er jeg for tiden tett i nesen og kjenner hverken smak eller lukt og pusten min har vært dårlig siste uka, pga a en forkjølelse som sitter i bringen. Det høres ut som et treskeverk når jeg hoster...hehe..

Ellers har jeg det helt fint

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva skal dere spise 17. mai? candyland Ketolysekuren 60 17-05-09 22:51
Influensavaksine, hva mener dere om det? nalana Fysisk og mental helse 30 31-03-09 19:08
Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen? miss_chica Ketolysekuren 57 30-01-09 19:39
Hva spiser dere når dere skal kose dere? Lisekir Dr Lindbergs 11 24-04-08 09:08
Hva gjør dere når dere skal i bursdag etc? Zoë Vedvarende vekttap 7 02-05-04 20:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no