Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Bli med på Photobscuras renseuke!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-10-07, 11:34   #251
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 52
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Hodepina er borte!! men fullsjuk hver morgen det går vel over

Og jeg tangerer Lokke biff - 2,2 kg her også siden mandag..

dette går jo så det suser...

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 11:40   #252
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Denne VARMEN har jeg aldri kjent noe av, hmmm... men det kan vel ikke ha noe å si med tanke på at jeg ikke går ned?... tror ikke jeg kjente den varmen når vekta gikk nedover heller...
Men... til mandag.... da viser sikkert vekta NOE ned for meg også. Føler det på meg

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 11:53   #253
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Ok., jeg innrømmer å være litt bombastisk. Og jeg fryser egentlig mye i dag. Kanskje det ikke har noen sammenheng. Husker bare jeg gikk 14 dager på den galeste riste-kuren under det de kalte faglig oppfølging. Var tilslutt så utmattet og syk at jeg trodde jeg skulle daue. Da frøs jeg! Det var ikke mye friskt., men nå skal de sies at jeg kastet opp disse shakene helt uten kontroll pga de var så ekkel. Så hadde nok ikke mye næring i kroppen. Fikk barre litt assosiasjoner til det prosjektet. Fysh!

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 11:54   #254
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Altså fordi de mente det var bra at jeg frøs, - det betydde vekttap. Får være måte på lidelse. Har ikke hatt den følelsen igjen, heldigvis!

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 11:58   #255
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Stinen, her.

Ok., jeg innrømmer å være litt bombastisk. Og jeg fryser egentlig mye i dag. Kanskje det ikke har noen sammenheng. Husker bare jeg gikk 14 dager på den galeste riste-kuren under det de kalte faglig oppfølging. Var tilslutt så utmattet og syk at jeg trodde jeg skulle daue. Da frøs jeg! Det var ikke mye friskt., men nå skal de sies at jeg kastet opp disse shakene helt uten kontroll pga de var så ekkel. Så hadde nok ikke mye næring i kroppen. Fikk barre litt assosiasjoner til det prosjektet. Fysh!

fysj ja sånt vil vi ikke drive med mere

er interisert i å høre hvordan det er med dere andre jeg... kjenner alle denne varmen?... hmm... kanskje lage en egen tråd?... hvis jeg leter kanskje det allerede er

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 13:12   #256
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Jeg er også varm! Og vekten har minket med 1,5 siden mandag.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 16:28   #257
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 46
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Jeg er ikke varm, eller får vel heller si jeg er begge deler, fryser og er varm litt om hverandre.

Og jeg har gått ned lite siden mandag.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 16:31   #258
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Jeg fryser masse... Brrrr....
Men av og til, innomellom, får jeg et plutselig anfall av varme, en bølge liksom.
Men stort sett er jeg frossenpinne. Og jeg har gått ned.

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 18:59   #259
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Jeg fryser ikke men at jeg er glovarm vet jeg no ikke. Er vel slik som vanlig tenker jeg..
Hoppa på vekta i dag ååå jeg... klare ikke la være da var det samlede vekttap på 1.5 kilo .
Skal bli spennende og se på mandags morning

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 19:01   #260
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av nettan, her.

Jeg fryser ikke men at jeg er glovarm vet jeg no ikke. Er vel slik som vanlig tenker jeg..
Hoppa på vekta i dag ååå jeg... klare ikke la være da var det samlede vekttap på 1.5 kilo .
Skal bli spennende og se på mandags morning

Kjempe bra Nettan grattis

Hvordan gikk det med medisterdama?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 19:18   #261
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 46
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Mat i dag:
Frokost: Kyllingklubbe, paprika, agurk
Lunsj: kjøttdeig, smør, brocoli
Middag: Samme som lunsj
Kvelds: Blir vel en tomat stekt i smør

Ellers masse vann.

Det går veldig enkelt det her, så hvis resultatet er vekttap til mandag så fortsetter jeg.
Her har jo vekta hoppa masse opp og ned, så veier meg ikke før mandag nå, for jeg blir jo bare forvirra.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 19:28   #262
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

[quote=Tussi jenta;346114]
Det går veldig enkelt det her, så hvis resultatet er vekttap til mandag så fortsetter jeg.
quote]

Enig med du! Litt vekttap og jeg er hekta

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 22:14   #263
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Kjempe bra Nettan grattis

Hvordan gikk det med medisterdama?

Takker
har ikke vært der ennda, men når er det tomt i fryseren så jeg må sta og kjøpe i morgen..........

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 08:36   #264
Knubbelubba
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 136
Knubbelubba er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Vektnedgang til i dag er = 0 kg.... ja, dette var oppløftende .. NOT! Jeg tror det sitter i hodet på meg.. Kanskje jeg skulle prøve hypnose eller tankefeltterapi i stedet.. nja...

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 08:41   #265
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Knubbelubba, her.

Vektnedgang til i dag er = 0 kg.... ja, dette var oppløftende .. NOT! Jeg tror det sitter i hodet på meg.. Kanskje jeg skulle prøve hypnose eller tankefeltterapi i stedet.. nja...

Kansje du er en av de som bør spise litt grønnsaker??
eller gjør du det kansje?

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 09:26   #266
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Når jeg gikk på vekta nå, så hadde jeg gått ned 1 kg fra i går. Dvs. at jeg har gått ned 2 kg fra mandag. Jeg er kjempefornøyd. Jeg skeiet ut både med vin og Atkins bar i går da.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 10:00   #267
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Dette må være feil, for jeg har gått ned enda mer. Det betyr to kilo ned siden mandag. Jeg må slutte med snikveiingen, for hvis det går feil vei så blir jeg så sur.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 10:13   #268
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Når jeg gikk på vekta nå, så hadde jeg gått ned 1 kg fra i går. Dvs. at jeg har gått ned 2 kg fra mandag. Jeg er kjempefornøyd. Jeg skeiet ut både med vin og Atkins bar i går da.

flott resultat da

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 10:14   #269
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Dette må være feil, for jeg har gått ned enda mer. Det betyr to kilo ned siden mandag. Jeg må slutte med snikveiingen, for hvis det går feil vei så blir jeg så sur.

Du må no være glad for vekttapet da
snikveier meg hele tiden uff det er travelt
klare ikke slutte med det

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 10:18   #270
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Ja, er du gal - jeg er veldig glad! Men det er bare så deilig å se at vekten går riktig vei igjen. Jeg har jo vært stabil i seks uker, og nå skjer det endelig noe igjen!

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 10:19   #271
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Frokost dag 4: Omelett av to egg, vann, salt, pepper og 2 vårløk, stekt i masse smør. 4 skiver Gouda på toppen. 1 ts cocosa, 1 ts tran.
Lunsj: Omelett av to egg (som over), 4 skiver svinestekpålegg. Ingefærte (av fersk ingefær).
Mellommåltid: 3 skiver svinestekpålagg.
Middag: Stekt kjøttdeig med hjemmelaget tacokrydder, løk og hvitløk. To skiver gouda. En halv avocado i terninger med limeskvis over. Kjempegodt!
Kvelds: 1 svinekotelett med tykk fettrand.
Snacks: Resten av limen og litt maldonsalt. Man får innbille seg Tequilaen i midten.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 10:52   #272
Knubbelubba
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 136
Knubbelubba er ny på veien
Talking

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av nettan, her.

Kansje du er en av de som bør spise litt grønnsaker??
eller gjør du det kansje?

Hm.. Er litt redd for å innføre grønnsaker igjen, men jeg skal prøve... Går jeg opp blir jeg skikkelig oppgitt.. Takk for svar! Du er jo så heldig/flink og går ned så det suser!! Skikkelig bra!!

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 10:54   #273
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

jeg bruker å fryse... for ett par uker siden frøs jeg sånn at jeg satt under dyna på sofaen... og gubben hadde fyrt opp og svetta som en gris... så kom det en kompis på besøk og han lurte på om vi prøvde å lage badstu her... så sjekket vi temperaturen her... og da var det hele 34 grader her inne men jeg frøs.. og dagen etterpå svetta jeg som pokker ( dette var lenge før jeg ble syk!) men hadde ikke gått ned i kg bare i cm....

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 19:33   #274
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Knubbelubba: du går glipp av VELDIG viktige næringsstoffer ved å kutte ut grønnsaker helt fra kosten!! I lengden er det lite lurt, mener jeg da, med ettertrykk!!
Det har mer med hvilke grønnsaker man spiser. Om du i hvert fall begynner med brokkoli og blomkål, så er mye gjort. Litt smørdampet til flest mulig måltid burde bli bra

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 19:36   #275
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Har jobbe mye i det siste, så ikke så mye tid til å være inne her, men jeg må si at alt går bra! Jeg har spist meg mett og holdt meg i sånn passe aktivitet (gått til og fra jobb, hehe) og drukket veldig mye vann, hatt en god men avslappet koll på sakene.
Nå skal ikke jeg foregripe begivenhetenes gang i og med at jeg ikke måler meg før mandag, men jeg synes da virkelig at den nye vinterjakka mi har blitt litt løsere? (eller så er det fordi den er av cord og nyvaska og rett og slett strekker seg ut).
Men magen er sånn helt flat når jeg ligger, prøver alltid å se hvor mye tak jeg får på den i liggende stilling, og nå er det litt vanskelig å få tak i den (lett nok når jeg står, skal vite...)

Veldig spent på resultatet, i og med at jeg har drukket kaffe på daglig basis uavbrutt siden jeg var seksten.
Men grønn te rules, det altså.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no