Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Noen som starter mandag 4. mai?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-09-09, 16:27   #251
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Opprinnelig lagt inn av kazza78, her.

Bixen, du er kjempeflink.
Kan jeg spørre deg hva du spiser om dagene? Ser ut som jeg begynner å stoppe opp, og det liker jeg dårlig. Jeg har begynt å variere litt med maten (siden jeg har vært veldig matlei), men vet ikke om det har vært så lurt.

Takk, i ligemåde!

Til frokost spiser jeg enten noen paranøtter, eller resten fra gårsdagens middag. Til lunsj har jeg rester fra middagen. Til middag har vi f.eks.
kjøtt av kylling eller svin med blomkål, brokkoli, paprika, løk, squash eller andre grønnsaker, og bernaisesaus.
Evt. lager vi en deilig kjøttdeigform som er veldig lettvint og grei å ha med som lunsj osv. Det er å steke kjøttdeig sammen med en boks hakkede tomater fra Landlord (Rema1000), løk, litt squash og krydre godt. Ha i ildfast form med ost over, og stek til osten er smeltet.

Synes også det er greit å ha løvsteker liggende i frysen, for det går så kjapt å steke. Har da litt løk eller kinakål til, og av og til en liten dæsj sukkerfri ketchup.

Er veldig lite sulten for tiden, og det er så deilig synes jeg. Mannen skeiet ut da han var på jobbreise i en uke, og syntes det var forferdelig å gå rundt og være sulten hele tiden, som man gjerne blir på høykarbomat.

__________________


Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 08:48   #252
camilla
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 14
camilla er på en erverdig vei
Red face

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Jeg er fortsatt her også men ikke vært inne på en god stund. Har vært på ferie også var det bursdager så da ble det litt lenger pause. Begynte på kur men gikk kun noen dager for å begynne likt som mannen min. Spennende nå når han skal begynne også, blir litt lettere tror jeg.

Jeg klarte målet mitt med å gå ned 20 kilo før 22 august men gikk opp 6 kilo i ferien, synes ikke det var så veldig ille da jeg lett går opp 4 kilo på en helg jeg skeier ut..

Synes det er deilig å være tilbake på kur nå for jeg fikk lyst på alt mulig rart og spiste mye. Når jeg er på kur har jeg ikke lyst på alt mulig rart også er det så godt å ikke være sulten.

Dere har vært veldig flinke!

Camilla

camilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 09:58   #253
kazza78
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 45
Innlegg: 50
kazza78 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Så bra at vi er flere som holder ut
Jeg veide meg idag, og er nå 80,3 kg. Nærmer seg stadig 7-tallet men merker at det går mye tregere nå.

Takk for mattips, Bixen!

__________________



kazza78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 12:16   #254
kazza78
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 45
Innlegg: 50
kazza78 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Oi, her var det jammen lite trafikk for tida.
Her går det saaaaakte nedover på vekta. Jeg har ikke gått ned noe mer på en god stund. Å det er så kjedelig for jeg er jo så nærme 7-tallet. har 200-400 g igjen (varierer litt fra dag til dag), så er jeg der. Men de grammene vil visst ikke av...

Vurderer faktisk å ta 2 ukers pause, for å se om det hjelper på. Men vi får se.

Hvordan går det med dere andre?

__________________



kazza78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 12:35   #255
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Jeg er her jeg, men ikke så mye å skrive om for tiden.
Jeg er nede på 70-tallet nå, i dag var jeg 78,8! Er veldig fornøyd med å være 800 gram fra å ha gått ned 20 kg!
Føler det går litt tregt her nå, men jeg har jo skeiet ut en gang de siste to ukene, så da stopper det jo opp litt før det tar seg opp igjen.
Du kan jo prøve med en høykarbo dag, Kazza? Det har gått fint her ihvertfall. Får litt fart på sakene igjen da.

__________________


Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 23:14   #256
Sostråle
Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 77
Sostråle er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Heisann

Har ikke vært her inne på lenge. Vekten har stått litt stille den siste mnd. Har hatt nesten 2 uker på full karbo, orker ikke 2 hele uker som var planen. Kroppen er oppblåst og absolutt i ulage. Mannen min som også har begynt på lavkarbo sier akkurat det samme, så i morgen er vi tilbake. Håper jo også at disse dagene med karbohydrater skal gi oss en ny kick start. Kunne tenkt meg å gå ned enda 10 kg. Vekta var på rundt 82 kg før pausen, har ikke veid meg i dag. Skal i morgen eller fredag.
Har ellers gått ned 11-12 kg på disse mnd og er fornøyd med det. Men når det så stod stille den siste mnd så var det jo frustrerende, håper som sagt at det vil bli bedre nå.
Har også tenkt å kjøre på uten kaker/sjokolader og kunstig stimuli av søtt, det trigger bare søtbehovet, skal være mer "streng" i forhold til hva jeg var i første periode
Kanskje eg kan komme ned 10 kg til jul?

__________________
Siv

For å få til en forbedring, må det skje en forandring
Sostråle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman, Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 10:18   #257
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Opprinnelig lagt inn av Sostråle, her.

Kanskje eg kan komme ned 10 kg til jul?

Det klarer du helt sikkert!!

Det er det som er planen min også!

__________________


Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 10:00   #258
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Veiedag i dag, 77,8! Veldig godt fornøyd med tanke på at vi spiste Dolly pizza og en sjokolade tidligere i uka.
Jeg har vært litt slækk i det siste med noen utskeielser, men nå skal jeg virkelig prøve å holde meg til kuren til jeg er nede de siste 7-8 kg.

__________________


Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 21:37   #259
nonta
Medlem
 
nonta sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Kr.Sand
Innlegg: 270
nonta har en fantastisk aura rundt segnonta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Jeg er her ennå jeg også ,og står fortsatt på 90.Lå på 89 i noen uker,så vips, opp igjen. FRUSTRERENDE!! MEN, jeg har gått ned ett par hakk på bukseskalaen de siste ukene, så jeg mister cm.Har gått ned 7 cm i midjen og 5 over hoftene siden mai. (Jeg er glad for alt på dette tidspunktet jeg, selv om det kanskje er litt ynkelige resultater for dere superslankerne ;-) )

__________________




Min blogg: http://purefoodlifestyle.blogspot.no/
nonta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PureFood Lifestyle Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 22:06   #260
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Opprinnelig lagt inn av nonta, her.

Jeg er her ennå jeg også ,og står fortsatt på 90.Lå på 89 i noen uker,så vips, opp igjen. FRUSTRERENDE!! MEN, jeg har gått ned ett par hakk på bukseskalaen de siste ukene, så jeg mister cm.Har gått ned 7 cm i midjen og 5 over hoftene siden mai. (Jeg er glad for alt på dette tidspunktet jeg, selv om det kanskje er litt ynkelige resultater for dere superslankerne ;-) )

Kjempebra at du går ned i størrelser da, selv om vekten ikke går så mye ned. Er deilig å kjenne at buksene blir løsere i livet!

__________________


Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 10:53   #261
kazza78
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 45
Innlegg: 50
kazza78 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Hei dere.
Jeg har tatt meg noen dagers pause, for å se om det setter i gang ting igjen. Begynner på igjen nå til helga.
Merker også at jeg blir veldig oppblåst og mye luft i magen, noe som jeg ikke har hatt siden jeg startet med ketolyse. Det er motivasjon til å begynne igjen. Har gått opp 2 kg denne uken, men håper det går av igjen fort.
Alle sammen er kjempeflinke, synes jeg! Man trenger ikke å gå ned i vekt, så lenge man kjenner at klærne blir større. Det er motivasjonsfaktor nr 1

__________________



kazza78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 10:44   #262
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

hei hei alle sammen =) hvordan har ting gått a?! nå er det jo snart 1 år siden denne haugen begynte jeg blei gravid i sommer å holder derfor ikke på lenger.. men gleder meg til og komme igang igjen etterpå ) dessuten så er jeg nå 5 uker fra termin.! å har enda ikke gått opp alt jeg gikk ned i våres. DET er gøy! gleder meg til og komme igang igjen nå alt dette er over

Whynn

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 16:25   #263
nonta
Medlem
 
nonta sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Kr.Sand
Innlegg: 270
nonta har en fantastisk aura rundt segnonta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Gratulerer med 1 års jubileum i går da folkens!!!! Er det bare meg igjen ??? :-)

Jeg feiret årsdagen med 1 kg i minus så det passet jo bra!

Tid for en liten oppsummering da.... (Håper det kommer flere, det er jo spennede å høre hvordan det går.)

Jeg gikk ned 9 kg til til jul. Gikk opp 4 kg i januar.De satt spikra til slutten av mars. Fra da og til nå har jeg gått ned 5 kg, så totalt har jeg gått ned 10 kg på et år.

Det er jo ikke allverdens, men er jo halvveis, og med de gode resultatene nå den siste mnd er jeg ved godt mot! Jeg har gått vekselsvis på ketolyse (med ganske lite mat) og eurodiett med ketogen middag nå den siste tiden. Det er så godt som slutt på mengder med hjemmelaget is og pizza med et tonn ost i deigen også,for å si det sånn..

Maltitol har helt klart vært en partystopper for meg, kutta det ut i mars.
Grunnen til at jeg gikk opp i vinter er sannsynligvis at jeg slutta helt med amming til jul, og ikke minst (!!!) at jeg hadde 2 uker sprekk med sukkerbomber og overspising. (Mye syke barn, trøtt og sliten. Da sitter sprekkene løsere...)

Etter forrige fødsel gikk jeg ned 21 på ett år, så var jeg på tjukka igjen. Nå er målet å bli ferdig til oktober, som burde være overkommelig... Det sureste er at heller ikke dette året blir min "slanke-sommer" Får kanskje begynne å prøve å sette av penger til en bikini ferie til jul.- Ev til hudfjerning, alt etter som ;-)

Uansett- Hadde vært gøy om noen flere oppdaterer status!!

__________________




Min blogg: http://purefoodlifestyle.blogspot.no/
nonta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PureFood Lifestyle Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 22:12   #264
Andrine84
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
Innlegg: 60
Andrine84 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Heisann.
Jeg starta 4. mai og har også veiedag på mandager har jeg tenkt.
Starta opp med ketolyse da og jeg må si at jeg er sulten utover kvelden..
Men stixen var rosa i ettermiddag.

Jeg ønsker å gå ned 25 kg. Startvekta mi er på 105 kg og jeg er 178 cm.

__________________
Andrine84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 22:45   #265
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Opprinnelig lagt inn av Andrine84, her.

Heisann.
Jeg starta 4. mai og har også veiedag på mandager har jeg tenkt.
Starta opp med ketolyse da og jeg må si at jeg er sulten utover kvelden..
Men stixen var rosa i ettermiddag.

Jeg ønsker å gå ned 25 kg. Startvekta mi er på 105 kg og jeg er 178 cm.

Hei
Denne tråden var laget av mai starterne 2009, muligens ikke så veldig mange aktive igjen her. Her finner du derimot årets mai-startere:

Kom mai du skjønne milde - klar ferdig start!

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som starter 16. mars? Joranna Ketolysekuren 119 15-03-10 20:21
Noen som starter/restarter 1. april? NÅ! Lavkarbo generelt 11 03-04-09 13:28
Ny her. Starter 1. februar. Noen andre? jannemor Ketolysekuren 19 02-02-09 11:51
Starter på mandag ... Mjaa74 Ketolysekuren 6 06-08-07 21:09
Var det noen som så wicca-programmet på tv2 på mandag? Karin Generell diskusjon 2 23-12-06 08:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no