Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-08-11, 10:43   #2726
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg glemte å måle cm i går! Bare veiing!
Nå er jeg enda litt mer lykkelig.
Kort oppdatering: Jeg har nå vært en måned i Tyrkia, og har vært hjemme i en uke og to netter. Første halvdel av Tyrkiaturen var lavkarbo - kanskje ikke ketose hele tiden, men definitivt lavkarbo. Så kom kjæresten og de to siste ukene snakker vi ikke om matmessig...

Så målte jeg meg i dag!
Jeg har gått ned 6,8 cm totalt siden siste måledag før jeg dro! Og 2,3 av disse er på rumpa (derfor passer buksene! ), og resten er fordelt på lårene og overarmer. Magen er omtrent lik, og jeg har gått OPP på puppene! Hva!? (Jeg sier ikke neitakk. Jeg har små pupper- det har jeg alltid hatt, selv om magen har vært stooooor).


I går møtte jeg en venninne for første gang på mange år. Vi gikk i barnehagen sammen og har holdt kontakten litt sporadisk siden da. Noe av det første hun kommenterer er at jeg er mindre enn forrige gang vi møttes. Det er på tross av at jeg har på meg denne genseren i svart fra HM som er fullstendig formløs om jeg ikke tar på hoftene mine og "lager" formene selv:

http://www.hm.com/no/product/92513?a...rticle=92513-A

Gjett hvem som har noen skikkelig lyse dager (sånn bortsett fra den hybelgreia).

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 10:45   #2727
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.


... Mensen tar aldri slutt heller, sikker på det er ettellerannet med p-piller+lavkarbo... overbevist faktisk...

Hm - der sier du noe. Hva skyldes det? Noen som vet?
Jeg skal forsøke å huske og spørre legen om det neste uke.

Får mensen ca når jeg skal, den varer litt lengre enn før - men det er likevel ikke som den pleier.. På et vis.

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 10:49   #2728
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Hm - der sier du noe. Hva skyldes det? Noen som vet?
Jeg skal forsøke å huske og spørre legen om det neste uke.

Får mensen ca når jeg skal, den varer litt lengre enn før - men det er likevel ikke som den pleier.. På et vis.

Jeg er på 2 uka IGJEN, er så lei at jeg snart spyyyr... Varte like lenge sist, kanskje hadde den vart lenger og, men jeg slutta å ta pillene for å se om det stoppa da og det gjorde det etterhvert... Jeg er så frustrert pga det greiene der asså... Har laga tråd i spm-delen av forumet nå, håper noen der kansjke har svar

Så utrolig bra resultater du har fått forresten! Kjempebra

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 10:49   #2729
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Jeg var litt usikker etter ferien hvordan jeg skulle revitalisere og "angripe" lavkarbohverdagen igjen - men det ser ut til at det gikk for det meste av seg selv egentlig. Dvs spisevanene er som de skal (omtrent, ikke sjekket med Diett.no). Usikker på ketosen, - men for å slippe skuffelsen så venter jeg med testingen til det har gått noen dager til.
Kjenner også at forrige ukes kaos sakte men sikkert antakelig skal kunne brukes til motivasjon - og ikke bare depresjon. For en ting har jeg tatt meg faen på: hvis jeg noensinne blir satt på en vekt igjen - så skal jeg ikke bli møtt med det tallet.

Så damer: - ha en sterk og stolt dag!!

Så godt å se at du er kommet så positivt ut av det!!!! Fantastisk riktig innstilling du har, bruk det som motivasjon siteden ja!
Sterke og stolte dager - ja det trenger vi minne oss selv på at vi må ha - oppturer eller nedturer

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Ja, og forresten.. Jeg møtte vekta med en kilo opp igjen, jeg hater 80-tallet asså... Mensen tar aldri slutt heller, sikker på det er ettellerannet med p-piller+lavkarbo... overbevist faktisk... Blitt invitert på stranda idag også, men har ikke lyst å vise kroppen min der, så finner nok noe annet lurt å gjøre=) Håper alle får en fantastisk dag i allefall!=)

Vann i kroppen vet du, spesielt om du fremdeles har mensen. Du burde tatt den strandtueren, vennen, du er en flott jente og bør ikke la den bikinien skremme deg fra å nyte sommeren - sterk og stolt, som Nysgjerrig Nok sa

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 10:53   #2730
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Mensen tar aldri slutt heller, sikker på det er ettellerannet med p-piller+lavkarbo... overbevist faktisk...

Jeg merker ikke noe til det her. Mensen kommer når den skal, men er litt hissigere enn den har vært før, varer en dag lenger og blir borte. Men varer likevel bare 3-4 dager, da. Hva slags p-piller går du på?
Jeg tar microgynon. Disse er knall.

OG: Dra på stranda! Du er nydelig akkurat sånn som du er!

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 10:53   #2731
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Vann i kroppen vet du, spesielt om du fremdeles har mensen. Du burde tatt den strandturen, vennen, du er en flott jente og bør ikke la den bikinien skremme deg fra å nyte sommeren - sterk og stolt, som Nysgjerrig Nok sa

Jeg burde vel det... Men tanken på å ligge der ved siden av kusina mi som veier 50? kilo og er en 155 høy og i tillegg faktisk har fått et barn.. Føler meg så enorm at det orker jeg bare ikke Selv om det er "ukjent" by, så dropper jeg den... Gleder meg til vinter jeg

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 10:54   #2732
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Jeg merker ikke noe til det her. Mensen kommer når den skal, men er litt hissigere enn den har vært før, varer en dag lenger og blir borte. Men varer likevel bare 3-4 dager, da. Hva slags p-piller går du på?
Jeg tar microgynon. Disse er knall.

Aaah, 3-4 dager *drømme*.. Jeg bruker Yasmin, brukt de fra jeg var 15 eller no.. Kroppen burde være godt vandt med de liksom

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 10:55   #2733
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Så målte jeg meg i dag!
Jeg har gått ned 6,8 cm totalt siden siste måledag før jeg dro! Og 2,3 av disse er på rumpa (derfor passer buksene! ), og resten er fordelt på lårene og overarmer. Magen er omtrent lik, og jeg har gått OPP på puppene! Hva!? (Jeg sier ikke neitakk. Jeg har små pupper- det har jeg alltid hatt, selv om magen har vært stooooor).

I går møtte jeg en venninne for første gang på mange år. Vi gikk i barnehagen sammen og har holdt kontakten litt sporadisk siden da. Noe av det første hun kommenterer er at jeg er mindre enn forrige gang vi møttes. Det er på tross av at jeg har på meg denne genseren i svart fra HM som er fullstendig formløs om jeg ikke tar på hoftene mine og "lager" formene selv:

Sååå kjekt med så gode resultater Sikker på du ser smashings ut i de nye buksene

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 10:57   #2734
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Appropo pupper: Jeg må nok snart ut og kjøpe meg bh er en cup størrelse mindre, alle er blitt for store..... Det må vel være det eneste plagget det ikke er stor stas å gå ut og kjøpe i mindre størrelse

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 10:58   #2735
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Aaah, 3-4 dager *drømme*.. Jeg bruker Yasmin, brukt de fra jeg var 15 eller no.. Kroppen burde være godt vandt med de liksom

Jeg gikk på yasmin før, men mange leger anbefaler å bruke yasminelle fremfor yasmin pga hormonblandingen. De er lignende, men de fleste får mindre bivirkninger.
Jeg var konstant grinete og sur på han jeg var sammen med før da jeg gikk på yasmin. Kan ikke ha vært lett å leve med. Hormonell kjærring.
Etter at jeg byttet til yasminelle ble alt bedre, og nå har jeg byttet til microgynon for å ta opp kampen med menssmertene som startet for et halvt år siden (visstnok en genetisk greie. mamma fikk også plutselig menssmerter når hun var 23 år uten å ha hatt det før).

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:00   #2736
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Appropo pupper: Jeg må nok snart ut og kjøpe meg bh er en cup størrelse mindre, alle er blitt for store..... Det må vel være det eneste plagget det ikke er stor stas å gå ut og kjøpe i mindre størrelse

Men det er stas å gå fra 85 f.eks til 80 eller 75 da Det betyr at det er mindre rundt som den kan klemme på og det kan ihvertfall jeg like svæææært godt

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:01   #2737
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Jeg burde vel det... Men tanken på å ligge der ved siden av kusina mi som veier 50? kilo og er en 155 høy og i tillegg faktisk har fått et barn.. Føler meg så enorm at det orker jeg bare ikke Selv om det er "ukjent" by, så dropper jeg den... Gleder meg til vinter jeg

Hvis det får deg til å føle deg værre med deg selv, så skal du selvsagt droppe det. Jeg kan komme og gå på stranda med deg jeg vennen - så kan vi være sterke, stolte og vakre sammen - med de bilringene vi har!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:02   #2738
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Jeg gikk på yasmin før, men mange leger anbefaler å bruke yasminelle fremfor yasmin pga hormonblandingen. De er lignende, men de fleste får mindre bivirkninger.
Jeg var konstant grinete og sur på han jeg var sammen med før da jeg gikk på yasmin. Kan ikke ha vært lett å leve med. Hormonell kjærring.
Etter at jeg byttet til yasminelle ble alt bedre, og nå har jeg byttet til microgynon for å ta opp kampen med menssmertene som startet for et halvt år siden (visstnok en genetisk greie. mamma fikk også plutselig menssmerter når hun var 23 år uten å ha hatt det før).

Jeg har igrunn ikke noen sånne bivirkninger jeg da (tror jeg, bor jo alene tross alt )... Men av alle mulige ting så har jeg mye mer mensensmerter når jeg tar p-piller enn når jeg ikke tar de... Folk begynner jo på pilla for å slippe smerter

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:03   #2739
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Men det er stas å gå fra 85 f.eks til 80 eller 75 da Det betyr at det er mindre rundt som den kan klemme på og det kan ihvertfall jeg like svæææært godt

Hehehe, hadde det enda vært så vel.... nei er nok cup-størrelsen som må ned, rundt er det ikke store forskjellen....

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:03   #2740
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Hvis det får deg til å føle deg værre med deg selv, så skal du selvsagt droppe det. Jeg kan komme og gå på stranda med deg jeg vennen - så kan vi være sterke, stolte og vakre sammen - med de bilringene vi har!

Ja, det hadde vært no

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:06   #2741
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Hehehe, hadde det enda vært så vel.... nei er nok cup-størrelsen som må ned, rundt er det ikke store forskjellen....

Sikker? Kanskje du bare tror det, mens når du prøver så er det perfekt med samme cup og en omkretsstr ned Uansett så er det bedre med mindre mage og litt mindre pupper enn stor mage og resten med litt større pupper, så synes du ska være fornøyd uansett jeg Du har jo vært superflink og gått ned masse!

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:14   #2742
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Sikker? Kanskje du bare tror det, mens når du prøver så er det perfekt med samme cup og en omkretsstr ned Uansett så er det bedre med mindre mage og litt mindre pupper enn stor mage og resten med litt større pupper, så synes du ska være fornøyd uansett jeg Du har jo vært superflink og gått ned masse!

Ja, jeg har faktisk fått midje igjen!!!!! .....den har gjemt seg en stund kan du si.....Det er deilig - og midje er fakisk noe som lett synes. Egentlig har jeg vel litt å ta av på puppene også, så det er vel egentlig helt greit, - ett par god pushup bher som holder de "der de skal være" skal snart investeres i

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:20   #2743
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Midje er så lekkert og jess, push-up er en god investering Så får du super-pupper og super-midje Kommer nok til å "turn some heads" fremover på byen du jah

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:26   #2744
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Forresten, dere som er litt flinkere til å bruke diett.no enn meg Hva er fordelingen på det brødet jeg laga igår?

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:29   #2745
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Midje er så lekkert og jess, push-up er en god investering Så får du super-pupper og super-midje Kommer nok til å "turn some heads" fremover på byen du jah

....så mye som eg går på byen så.... hehehe! Men jeg er virkelig SÅ bestemt på at jeg skal greie dette nå, at jeg skal komme dit jeg ønsker og holde meg der. Ikke for at jeg bryr meg så mye om hva andre synes, men for at jeg ønsker å føle meg bedre med meg selv, både mentalt, vektmessig og helsemessig. Føler virkelig at jeg har funnet "min" vei med dette kostholdet, føles perfekt for meg på alle måter

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:33   #2746
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Forresten, dere som er litt flinkere til å bruke diett.no enn meg Hva er fordelingen på det brødet jeg laga igår?

Er ikke så flink til å bruke diett.no lenger jeg heller, gjør det bare sporadisk. Men la inn denne oppskriften da jeg lagde den, og mener å huske at det ble 82% fett, 15%protein og 3% karber....

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:40   #2747
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Er ikke så flink til å bruke diett.no lenger jeg heller, gjør det bare sporadisk. Men la inn denne oppskriften da jeg lagde den, og mener å huske at det ble 82% fett, 15%protein og 3% karber....

Aright=) Og du husker ikke ca g kh? Bare lurer på ca hvor mye det er i en skive så jeg har litt peil liksom Spiste det forresten til frokost nå, er så enkelt å bare lage brødskive asså!

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:46   #2748
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Aright=) Og du husker ikke ca g kh? Bare lurer på ca hvor mye det er i en skive så jeg har litt peil liksom Spiste det forresten til frokost nå, er så enkelt å bare lage brødskive asså!

Det regnet jeg ikke ut - og er jo litt avhengig av hvor tykke skiver en lager- men det er under 12 g i hele brødet, så da kan du jo se ca hvor mange skiver du får fra det - ett sted mellom 0.5 og 1 pr skive vil jeg anta

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:47   #2749
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Aright=) Og du husker ikke ca g kh? Bare lurer på ca hvor mye det er i en skive så jeg har litt peil liksom Spiste det forresten til frokost nå, er så enkelt å bare lage brødskive asså!

Hvis det er det kokos og mandelbrødet, så fikk jeg 20 skiver ut av brødet, og hver av de har 0,75 karber.

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:50   #2750
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

RikkemOr, dette er også litt avhengig av hvilket mandelmel du bruker, stor forskjell - jeg bruker det jeg kjøper på helsekost fra Atco - har funnet ut at det har lavest karboinnhold og høyest fettinnhold

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no