Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 16-08-10, 09:30   #2901
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tusen takk, begge to. Da skal jeg sende beskjeden videre

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish
Gammel 16-08-10, 13:10   #2902
xtra
Medlem
 
xtra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 325
xtra har en fantastisk aura rundt segxtra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Åh, jeg søkte der inne men fant ikke ... De har et par produkter på feelunique så jeg også, men den nettbutikken har jeg ingen erafaring med.

Jeg har veldig gode erfaringer med feelunique, har kjøpt mye der. Og i følge et rykte på internett refunderer de toll og moms når du sender dem kvittering. Det høres litt for godt ut til å være sant, men det står så både her og der

http://www.hildechristina.com/how-to...ra-feel-unique

http://www.heidioksendal.com/?p=3202

__________________
xtra
xtra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-08-10, 13:14   #2903
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kva er greia med overmadrasser? Eg må rydde mi på plass kvar morgon, i løpet av natta sklir den nedover i senga og held seg aldri der den skal... Korleis får eg den til å ligge i ro!

(Eg trudde lenge at det var eg sjølv som flytta på madrassa i søvne, men gjentatte hotell-og-overnattingsbesøk har bevist at det faktisk kanskje ikkje er slik. )

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 16-08-10, 13:22   #2904
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har du et laken mellom vanlig madrass og overmadrass? Jeg hadde samme problem før, men så bytta jeg fra vanlig laken til et frottè/stretchlaken mellom dem, og nå holder den seg på plass Ble litt mindre glatt

__________________



Sist redigert av blåbær : 16-08-10 kl 13:29.
blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat!
Gammel 16-08-10, 13:28   #2905
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av camryn, her.

Kva er greia med overmadrasser? Eg må rydde mi på plass kvar morgon, i løpet av natta sklir den nedover i senga og held seg aldri der den skal... Korleis får eg den til å ligge i ro!

(Eg trudde lenge at det var eg sjølv som flytta på madrassa i søvne, men gjentatte hotell-og-overnattingsbesøk har bevist at det faktisk kanskje ikkje er slik. )

Jeg hadde det på akkurat samme måte, helt til jeg fant noe genialt på JYSK! http://www.jysk.no/4/294/658/659/1499900/a/catalog De er egentlig ment for å holde på plass laken, men det funker i alle fall på min overmadrass

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 16-08-10, 15:01   #2906
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Jeg hadde det på akkurat samme måte, helt til jeg fant noe genialt på JYSK! http://www.jysk.no/4/294/658/659/1499900/a/catalog De er egentlig ment for å holde på plass laken, men det funker i alle fall på min overmadrass

Sånne bruker jeg også! Works like a charm .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 16-08-10, 15:26   #2907
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Flott tips! Sliter med det samme!

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish
Gammel 16-08-10, 21:22   #2908
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet hva som skjer i Stockholm i slutten av august som gjør at alle hoteller er fulle?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-08-10, 21:27   #2909
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Noen som vet hva som skjer i Stockholm i slutten av august som gjør at alle hoteller er fulle?

Det er i alle fall en stor konferanse der - European society of cardiology rundt den 28.august

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
Gammel 16-08-10, 22:39   #2910
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvorfor, hvorfor, når jeg farger søsterens hår, får hun alltid en lys stripe i luggen? Stripa er det liksom naturlig, åkke som, og vil verken la seg bleke bort eller farge mørkere!! Nå har jeg prøvd å farge bare den, farge ettervekst, farge hele håret, stripe den, etc. Nei, går ikke.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 16-08-10, 23:02   #2911
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Cushion er jo pute. Jeg tenkte sitteunderlag til å ha i skogen liksom... Det er mat seat/fold-a-mat.

Mine opplysninger var ikke ment som en korrigering av dine. Det er jo forskjellige typer det er snakk om. Hva det heter kommer jo an på hva slags sitteunderlag spm.stiller var ute etter. Fold-a-mat er vel en type sammenleggbart isoporunderlag (folding sit mat), mens mat seat er en litt større sak til å ha i bilseter så vidt jeg kan se via google. Jeg for min del var totalt i håndarbeidsmodus da jeg så spørsmålet og tenkte automatisk i den retning

Sit mat kan det også hete, hvis det ikke er sammenleggbart.

Cushion er et litt videre begrep enn pute, jfr f eks "cushioned sole" i sko. Det ene jeg viser bilde av er for øvrig utmerket til å ha med i skogen


Sist redigert av Huldr : 16-08-10 kl 23:26.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 16-08-10, 23:12   #2912
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Mamma og jeg har bestemt oss for å holde på med noe hobby relatert på søndag dersom det ikke blir fint vær ( blir det finvær skal vi på tur ).

Noen som har tips til et enkelt prosjekt som en kan bli ferdig med i løpet av en dag? Bør ikke være så veldig avansert....

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 16-08-10, 23:59   #2913
CosiFanTutta
Juniormedlem
 
CosiFanTutta sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 48
CosiFanTutta er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Mamma og jeg har bestemt oss for å holde på med noe hobby relatert på søndag dersom det ikke blir fint vær ( blir det finvær skal vi på tur ).

Noen som har tips til et enkelt prosjekt som en kan bli ferdig med i løpet av en dag? Bør ikke være så veldig avansert....

Hekle sjal med kjærlighetsknuter???? Det får fort

CosiFanTutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 17-08-10, 00:08   #2914
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Cherry: kanskje din søster i alle hemmelighet er Rogue i X-Men?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 18-08-10, 12:32   #2915
Kolve
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 140
Kolve er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvorfor veier kvinner seg når tante rød er på besøk, når de vet at da går vekten opp.
Også skriver dem at de er så skuffet for at vekten økte.

__________________
Tror jeg har en litt rar måte å se ting på, men sånn går no dagene
Kolve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman
Gammel 18-08-10, 12:42   #2916
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kolve, her.

Hvorfor veier kvinner seg når tante rød er på besøk, når de vet at da går vekten opp.
Også skriver dem at de er så skuffet for at vekten økte.

Godt spørsmål . Jeg veier meg hver dag uansett, men gir en blank eff om jeg går opp noen hundregramser som jeg vet er vann. Det går an å ha to tanker i hodet på en gang .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 18-08-10, 13:04   #2917
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kolve, her.

Hvorfor veier kvinner seg når tante rød er på besøk, når de vet at da går vekten opp.
Også skriver dem at de er så skuffet for at vekten økte.

Fordi...vi tror det ikke selv :P

(Håper jeg veier minst 3 kg mindre neste uke på veiinga) *plystre*

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 18-08-10, 14:06   #2918
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Om man går på p-piller, og hopper over et par menstruasjoner, vil man da legge på seg også når man egentlig skulle hatt pauseuke?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 18-08-10, 15:44   #2919
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Om man går på p-piller, og hopper over et par menstruasjoner, vil man da legge på seg også når man egentlig skulle hatt pauseuke?

Ut i fra hva jeg har skjønt er dette individuelt. Noen gjør det, noen gjør det ikke

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 18-08-10, 18:55   #2920
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Bah. Bare en måte å finne ut på antar jeg Takk for svar!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 18-08-10, 19:28   #2921
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Men spiller det noen rolle, da? Stort sett alle kvinner går jo opp i forkant og starten av mens, så hvorfor henge seg opp i det?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 18-08-10, 20:32   #2922
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Henger meg ikke opp i det når man da har mensen. Men det er når man hopper over jeg lurer og har fått svar på

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 18-08-10, 21:23   #2923
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det sies at sukrin utvinnes bl.a fra melon. Kan man da "ta vekk" noen av karbene når man regner karboinnholdet i melon? Ettersom sukrin er et sukkeralkohol?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 18-08-10, 21:36   #2924
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Det sies at sukrin utvinnes bl.a fra melon. Kan man da "ta vekk" noen av karbene når man regner karboinnholdet i melon? Ettersom sukrin er et sukkeralkohol?

Nope. Sukkeralkoholet erytrithol (sukrin) er framstilt via fermentering. Det er laget i hovedsak av bær og sopp og enkelte frukter. Melon er et bær, et innmari stort et . Men kh i det er fortsatt kh du må regne med . Melon er dog ikke det verste du kan spise, da.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 18-08-10, 21:48   #2925
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av camryn, her.

Kva er greia med overmadrasser? Eg må rydde mi på plass kvar morgon, i løpet av natta sklir den nedover i senga og held seg aldri der den skal... Korleis får eg den til å ligge i ro!

(Eg trudde lenge at det var eg sjølv som flytta på madrassa i søvne, men gjentatte hotell-og-overnattingsbesøk har bevist at det faktisk kanskje ikkje er slik. )

Hva med en sånt antiskli-matte som egentlig er ment til å ligge under en gulvmatte?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no