Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Rocketråden!

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-05-10, 20:20   #276
Ina64
Medlem
 
Ina64 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 60
Innlegg: 116
Ina64 er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

50-55 minutter med stavgang, og så 17 minutter med rockeringen. Fornøyd med dagens innsats.

Ina64 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 20:16   #277
Fryda
Medlem
 
Fryda sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: i Nord
Alder: 59
Innlegg: 196
Fryda er på en erverdig vei

still rocking!

Selv om jeg har vært stille noen dager har ikke rockeringen hvilt på laurbærene Tenk om jeg hadde vært like flink med kondistrening som med rokcing, sukk sukk. Jeg er ekspert i å finne på gode grunner for å slippe unna, og dagens unnskyldning er at det er så kaldt at det er like før regnet kommer ned som snø

__________________
80/180 minutter - Novembermålet for rocking



Fryda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Frydas lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 20:52   #278
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: still rocking!

Opprinnelig lagt inn av Fryda, her.

Selv om jeg har vært stille noen dager har ikke rockeringen hvilt på laurbærene Tenk om jeg hadde vært like flink med kondistrening som med rokcing, sukk sukk. Jeg er ekspert i å finne på gode grunner for å slippe unna, og dagens unnskyldning er at det er så kaldt at det er like før regnet kommer ned som snø

Finværet kommer sikkert snart til deg også Her har det vært strålende sol i dag men jeg har ikke kunnet komme meg ut på tur likevel Blir nok en god stund til både det og rocking. Får bare trøste meg med at det gror fint og at jeg ellers er sunn og frisk

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 21:36   #279
Fryda
Medlem
 
Fryda sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: i Nord
Alder: 59
Innlegg: 196
Fryda er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Oppdatert værrapport: det snør, det snør tiddelibom!!

__________________
80/180 minutter - Novembermålet for rocking



Fryda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Frydas lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 21:37   #280
Fryda
Medlem
 
Fryda sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: i Nord
Alder: 59
Innlegg: 196
Fryda er på en erverdig vei

Sv: still rocking!

Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.

Blir nok en god stund til både det og rocking. Får bare trøste meg med at det gror fint og at jeg ellers er sunn og frisk

Jeg skal vente på deg til du er klar med rockefoten igjen! Godt å høre at du har det bra og er kommet hjem igjen

__________________
80/180 minutter - Novembermålet for rocking



Fryda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Frydas lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 21:42   #281
Ina64
Medlem
 
Ina64 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 60
Innlegg: 116
Ina64 er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Dagens runde er unnagjort. Ble 20 minutter i dag og 21 minutter igår. Ut fra mine målinger, har jeg gått ned 4 cm rundt hoftene, og det er jeg jo fornøyd med. Rundt magen 1-2 cm, tror jeg.

Ina64 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 21:44   #282
Fryda
Medlem
 
Fryda sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: i Nord
Alder: 59
Innlegg: 196
Fryda er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Huhei så flink du har vært Ina64 merker du noe på musklene nå? er jo supert at cm'ene krymper!

__________________
80/180 minutter - Novembermålet for rocking



Fryda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Frydas lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 21:49   #283
Ina64
Medlem
 
Ina64 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 60
Innlegg: 116
Ina64 er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Opprinnelig lagt inn av Fryda, her.

Huhei så flink du har vært Ina64 merker du noe på musklene nå? er jo supert at cm'ene krymper!

Jeg merker det jo på musklene når jeg rocker, men ikke slik at noe er synlig (tror jeg). Burde nok ha trent litt mer variert ang. magemuskler, for det trengs.

Ina64 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 22:01   #284
Fryda
Medlem
 
Fryda sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: i Nord
Alder: 59
Innlegg: 196
Fryda er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Jeg håper at jeg får ny dvd i morgen, Weight loss yoga med han fyren som trener de i slankekrigen, Bob Harper tror jeg han het. Det skal stramme godt opp i flesket og være super styrketrening sies det, for sånne makelige anlagte som meg

__________________
80/180 minutter - Novembermålet for rocking



Fryda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Frydas lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 22:24   #285
Ina64
Medlem
 
Ina64 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 60
Innlegg: 116
Ina64 er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Opprinnelig lagt inn av Fryda, her.

Jeg håper at jeg får ny dvd i morgen, Weight loss yoga med han fyren som trener de i slankekrigen, Bob Harper tror jeg han het. Det skal stramme godt opp i flesket og være super styrketrening sies det, for sånne makelige anlagte som meg

Jeg har kjøpt Biggest Looser til Wii, men det hjelper lite når den ligger der uåpnet.

Ina64 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 22:19   #286
Fryda
Medlem
 
Fryda sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: i Nord
Alder: 59
Innlegg: 196
Fryda er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

I dag har jeg vært på fjelltur, og jogget hele veien ned igjen Da jeg kom hjem tok jeg en god runde med rockeringen og styrke før stompen ble parkert i sofaen!

Jeg vurderte å kjøpe meg en wii, men fant ut at jeg kom til enten å ende opp med å sitte og se på eller aldri åpne den

__________________
80/180 minutter - Novembermålet for rocking



Fryda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Frydas lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 14:07   #287
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Rocketråden!

Opprinnelig lagt inn av Fryda, her.

Jeg håper at jeg får ny dvd i morgen, Weight loss yoga med han fyren som trener de i slankekrigen, Bob Harper tror jeg han het. Det skal stramme godt opp i flesket og være super styrketrening sies det, for sånne makelige anlagte som meg

To dager før jeg brakk kneet bestilte jeg 30 days shred med Jillian fra slankekrigen Har åpnet den og sett på men lenger enn det kommer jeg jo ikke på en stund. Jeg har mye å ta igjen etterhvert

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 18:28   #288
nightly
Medlem
 
nightly sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 38
Innlegg: 228
nightly er ny på veien

Sv: Rocketråden!

Hei! Endelig en tråd der mange rocker!

jeg har rocket i et par uker nå, siste uken hver dag.. MEN jeg lurer på om jeg gjør det feil jeg.. Jeg kjenner det veldig i lår og legger mens jeg holder på, pittelittegrann i magen.. Og jeg blir heller aldri støl i magen av det.. Jeg rocker 15 min om gangen omtrent..

Skal det være sånn eller er det noen som har noen råd/tips til meg?

__________________


"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
nightly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 18:53   #289
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Rocketråden!

Opprinnelig lagt inn av nightly, her.

Hei! Endelig en tråd der mange rocker!

jeg har rocket i et par uker nå, siste uken hver dag.. MEN jeg lurer på om jeg gjør det feil jeg.. Jeg kjenner det veldig i lår og legger mens jeg holder på, pittelittegrann i magen.. Og jeg blir heller aldri støl i magen av det.. Jeg rocker 15 min om gangen omtrent..

Skal det være sånn eller er det noen som har noen råd/tips til meg?

Kanskje det hjelper på om du husker å spenne/stramme magemusklene mens du rocker?

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 19:30   #290
nightly
Medlem
 
nightly sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 38
Innlegg: 228
nightly er ny på veien

Sv: Rocketråden!

Opprinnelig lagt inn av Licota, her.

Kanskje det hjelper på om du husker å spenne/stramme magemusklene mens du rocker?


Jeg gjør det også.. Spenner musklene så mye jeg klarer, men fortsatt ingen stølhet.. Skulle jo gjerne holdt på i 20-25 minutter, men jeg får så voldsomt til blåmerker om jeg gjør det for mye..

__________________


"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
nightly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 20:48   #291
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Rocketråden!

Opprinnelig lagt inn av nightly, her.

Skulle jo gjerne holdt på i 20-25 minutter, men jeg får så voldsomt til blåmerker om jeg gjør det for mye..

Den fleste får blåmerker i begynnelsen. Jeg hadde en hel masse

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 23:01   #292
Ina64
Medlem
 
Ina64 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 60
Innlegg: 116
Ina64 er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Opprinnelig lagt inn av nightly, her.

Hei! Endelig en tråd der mange rocker!

jeg har rocket i et par uker nå, siste uken hver dag.. MEN jeg lurer på om jeg gjør det feil jeg.. Jeg kjenner det veldig i lår og legger mens jeg holder på, pittelittegrann i magen.. Og jeg blir heller aldri støl i magen av det.. Jeg rocker 15 min om gangen omtrent..

Skal det være sånn eller er det noen som har noen råd/tips til meg?

Samme som med meg det. Men jeg kjenner jo nå (er på femte uke med rocking) at magemusklene er blitt betydelig sterkere, og det merker jeg godt hvis jeg f.eks. rocker fortere. Jeg blir ikke støl i magen, men tenker det tar godt uansett.

I dag fikk jeg bare rocket ca 22 minutter. Målet er å rocke minst 5 dager i uka, og minst 15 minutter hver gang. Stort sett rocker jeg litt over 20 minutter hver gang.

Ina64 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 23:23   #293
nightly
Medlem
 
nightly sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 38
Innlegg: 228
nightly er ny på veien

Sv: Rocketråden!

Opprinnelig lagt inn av Ina64, her.

Samme som med meg det. Men jeg kjenner jo nå (er på femte uke med rocking) at magemusklene er blitt betydelig sterkere, og det merker jeg godt hvis jeg f.eks. rocker fortere. Jeg blir ikke støl i magen, men tenker det tar godt uansett.

I dag fikk jeg bare rocket ca 22 minutter. Målet er å rocke minst 5 dager i uka, og minst 15 minutter hver gang. Stort sett rocker jeg litt over 20 minutter hver gang.

Ok, men da gjør jeg det sikkert rett da og det er bare å vente på muskler av stål

Har du merket at du er blitt strammere rundt magen eller?

__________________


"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
nightly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 23:38   #294
Fryda
Medlem
 
Fryda sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: i Nord
Alder: 59
Innlegg: 196
Fryda er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Jøss som dere har rocket mens jeg var opptatt

Har rocket og vært på 1 times fjelljogging i dag, huhei! Var utrolig flott å være ute, duskregnet pitterlitt, men dermed ble det en fantasisk lukt av lyngen. Stimulanse av alle sanser kan man si

Jeg har rocket hver dag i 6 - 7 uker og merker stor forskjell på magemusklene nå. I begynnelsen av min rockekarriere (nå høres jeg ut som DEN popstjernen ) hadde jeg også mest vondt i legger og lår. Har ikke vært støl i magen, bare øm i starten og maaaasse blåmerker. Trodde rockering var snarveien til stram midje, men har skjønt at det tar litt tid selv om målet er innen rekkevidde

__________________
80/180 minutter - Novembermålet for rocking



Fryda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Frydas lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 23:46   #295
Ina64
Medlem
 
Ina64 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 60
Innlegg: 116
Ina64 er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Opprinnelig lagt inn av nightly, her.

Ok, men da gjør jeg det sikkert rett da og det er bare å vente på muskler av stål

Har du merket at du er blitt strammere rundt magen eller?

Der skulle jeg virkelig ønsket at jeg kunne ha svart ja, men den kan jeg ikke. I følge mannen kan han godt se det, men jeg har nok hengt meg opp i at jeg vil ha en helt flat mage - og det har jeg ikke.

Ina64 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 20:41   #296
nightly
Medlem
 
nightly sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 38
Innlegg: 228
nightly er ny på veien

Sv: Rocketråden!

Opprinnelig lagt inn av Ina64, her.

Der skulle jeg virkelig ønsket at jeg kunne ha svart ja, men den kan jeg ikke. I følge mannen kan han godt se det, men jeg har nok hengt meg opp i at jeg vil ha en helt flat mage - og det har jeg ikke.

Ååå.. nei DET fantaserer jeg ikke om en gang.. Det kommer nok aldri til å skje her i gården og i alle fall ikke nå etter graviditeten..

Menmen, jeg får bare fortsette å rocke, det skal jo være effektivt..

__________________


"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
nightly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 21:42   #297
Ina64
Medlem
 
Ina64 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 60
Innlegg: 116
Ina64 er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Opprinnelig lagt inn av nightly, her.

Ååå.. nei DET fantaserer jeg ikke om en gang.. Det kommer nok aldri til å skje her i gården og i alle fall ikke nå etter graviditeten..

Menmen, jeg får bare fortsette å rocke, det skal jo være effektivt..

Jeg har to barn, så kanskje jeg bare skal glemme den flate magen jeg og.

I dag har jeg svømt en time, rask stavgang i ca 40 minutter og ca 30 minutter med rockeringen.

Ina64 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 21:43   #298
Ina64
Medlem
 
Ina64 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 60
Innlegg: 116
Ina64 er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Glemte å si at ifølge pulsklokken min, hadde jeg en snittpuls på ca 100 og forbrukte 112 kalorier når jeg rocket.

Ina64 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 22:15   #299
Fryda
Medlem
 
Fryda sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: i Nord
Alder: 59
Innlegg: 196
Fryda er på en erverdig vei

It's a rocking good way!

Torsdagensrocken er ferdig Har trent styrke i dag, skulle egentlig på fjellet igjen, men tåken lå tykk og det niregnet så fristelsen til å trene innendørs vant.

Har du mange barn nightly? Fortsett med rockingen så lenge du gidder og klarer, alt er jo bedre enn ingenting. Og som sagt er det først nå i det siste at jeg virkelig kan si jeg merker forskjell. Har fått de magemusklene, så nå er det bare noen få cm "glasur" (som trimme-Kari kaller det) som skal vekk/minskes

__________________
80/180 minutter - Novembermålet for rocking



Fryda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Frydas lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 21:07   #300
Fryda
Medlem
 
Fryda sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: i Nord
Alder: 59
Innlegg: 196
Fryda er på en erverdig vei

Sv: Rocketråden!

Fredagsrocken er gjort Tro det eller ei, men det SNØR som bare det ute, hjelp! Trodde endelig sommer og fjelltur var i boks, så feil kan man ta. Nå har jeg satt Brazil butt lift på nedlastning, det er en treningsdvd som skal gjøre underverker for den bakre region, lår og lovehandels. Her skal det trimmes selv om det snør

__________________
80/180 minutter - Novembermålet for rocking



Fryda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Frydas lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no