Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Maiskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-05-11, 22:36   #276
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

Er alt for mye mat jeg ikke takler konsistensen på. Er fortsatt overasket over at Anarko fikk meg til å spise sopp. XP Jeg er kre~~~sen.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 22:41   #277
MarTar
Medlem
 
MarTar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 165
MarTar er ny på veien

Sv: Maiskravletråden 30+

Blåskjell er nydelig!
Men stangselleri!!! Fytti katta!!!

__________________
MarTar
- Enten går det bra, eller så går det over.

Min journal
MarTar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite karbohydrater og lite kalorier Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 23:48   #278
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 61
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg takler ikke blåskjell. Har prøvd, og konsistensen og alt er bare blæh. Liker heller ikke lever. Men liker leverpostei. Merkelige greier.

Jeg er og glad i leverpostei, men klarer ikke lever. Jeg er kjempesær ang mat. Derfor er det lett for meg å leve på så "ensformig" meny. For jeg er så heldig at det jeg liker godt er "lavkabo ting". F.eks har jeg hele livet bare spist bacon den en dagen i helga - for det var jo så feitende.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 00:21   #279
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av MarTar, her.

(Jeg fikser for eksempel ikke krabbe, til tross for flere forsøk. )

IKKE jeg heller! Etter en traumatisk opplevelse på krabberaking da jeg knakk opp to gamle brudd og har måttet gå på krykker de siste 9 månedene... Synd det er så godt

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 11:14   #280
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Er alt for mye mat jeg ikke takler konsistensen på. Er fortsatt overasket over at Anarko fikk meg til å spise sopp. XP Jeg er kre~~~sen.

Hehe, fremdeles litt stolt over det jeg

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 11:15   #281
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av MarTar, her.

Blåskjell er nydelig!
Men stangselleri!!! Fytti katta!!!

Hehe, jeg syns derimot at stangselleri er godt. Ikke så godt alene da. Men i waldorffsalat, med dip, i supper, i wok osv.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 17:08   #282
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

liker ikke sopp. ikke pga smaken, men konsistensen. takler ikke rå fisk heller. alt som er gummiaktig egentlig... liker heller ikke tomat, annet som en mindre ingrediens iform av puree

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 17:39   #283
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

liker ikke sopp. ikke pga smaken, men konsistensen. takler ikke rå fisk heller. alt som er gummiaktig egentlig... liker heller ikke tomat, annet som en mindre ingrediens iform av puree

Samme her! Ekle kosistenser, blargh. Liker ikke "innmaten" i tomat jeg, men klarer småtomater som dulcita etc.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 17:45   #284
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

rå tomat liker jeg ikke på smaken, men most kokt tomat som en saus går greit. er vel fordi de blir en masse krydder og kjøttdeig etc og da, ikke bare tomat.

imorgen skal jeg kjøpe fryseskap! blir bare et lite et, men det er for liten plass i frysedelen på kjøleskapet mitt, så jeg dobler volumet. må bare rydde og vaske gulvet på kjøkkenet. og på lørdag kommer pappa og skal prøve på finne ventilen som forrige eier la fliser over da han pusset opp badet.. (med elendig resultat, ikke en fuge som er rett, flisene henger skeivt og bak do manglet det en flis og ikke var det fuga..)

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 19:05   #285
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Jeg er veldig glad i tomater. Ikke sååå veldig rå, men stekte, i saus, grilla osv. Jeg kan til og med spise tomatpure med skei. (vel og merke så koser jeg meg med den skeia og spiser ikke alt på en gang, spiser det som kjærlighet på pinne egentlig) :P

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 21:14   #286
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

Lenas tekaker er fantastiske! Weee

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 06:48   #287
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Har aldri fått tekakene til å bli sånn som på hennar bilde, eg. Berre flate og rare, eller om eg tar meir kli i dei så blir dei berre harde toppar. Ikkje så lekre som i bloggen

In other news, eg bestilte ein lang bh som kunne brukes stroppelaus, for tre veker sidan og fikk han levert i posten i går. Passeleg i omkretsen, behageleg stoff - men skålane var jo altfor digre. Ikkje noko hold i det heile tatt når eg løsner på stroppane, berre ligg der og gapar. Håpar eg kan bytte i ein mindre storleik som passar, og at eg får den i tide. Eg må ha det parat om maks 5 veker, og leveringstid frå dei eg bestilte hos er 3 veker, håpar ikkje returtid blir altfor mykje meir. No begynner eg å bli litt desperat etter å finne noko som sit bra under kjolen min.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 08:16   #288
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Maiskravletråden 30+

Har aldri funne en bra stroppeløs BH, eg.. Syns det er kjempevanskelig. Men hadde en eg kan ha sånne silikonstropper på og syns det fungerte ok. Dei viser jo, men ikkje så godt.

No er eg straks på vei til eksamen. Skal ha seks timers skriftelig. Muligens den siste skriftelige eksamenen eg skal ha i mi tid som student, med mindre eg skal ha meir utdanning etter master.

Ha en vakker dag!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 09:05   #289
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Oooh lykke til, Vimsen Håpar det går strålande!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 10:09   #290
madamode
Seniormedlem
 
madamode sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund - innflytta..
Innlegg: 1.533
madamode er en juvelmadamode er en juvelmadamode er en juvel

Sv: Maiskravletråden 30+

Masse lykke til Vimsen - dette går strålende!

madamode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 34 kg takket være lavkarbo og ikke for mye fett! Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 10:49   #291
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Lykke til Vimsen!

Jeg har også en stroppeløs bh. Den passer. Men jeg syns det ser rart ut. Og siden det ikke er stropper så står den litt ut. Men antar en kjole eller noe sånt kanskje ville gjort at den ligger inntil huden (?). Jeg har kun prøvd den på en gang. Jeg kjøpte den i det minste ikke selv, fikk den av min mor som synd den var idiotisk :P

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 11:12   #292
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Maiskravletråden 30+

Hmm, jeg har jobba i undertøysbutikk tidligere, og det høres ut som at dere som ikke finner stroppeløse bh-er kanskje muligens kan ha feil størrelser! Det er i alle fall et veldig vanlig problem hos folk som ikke finner det.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 11:21   #293
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Eg for min del har i alle fall absolutt feil storleik, dei fleste fører ikkje kolleksjonar som går langt nok Men det er no ikkje så lett å gjere noko med det sånn over natta. Det er 75B ein skulle vore, vettu. Men eg treng undertøy til kjolen min likevel eg. Blir ikkje noko artig bryllup med BH som vises

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 11:29   #294
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Eg for min del har i alle fall absolutt feil storleik, dei fleste fører ikkje kolleksjonar som går langt nok Men det er no ikkje så lett å gjere noko med det sånn over natta. Det er 75B ein skulle vore, vettu. Men eg treng undertøy til kjolen min likevel eg. Blir ikkje noko artig bryllup med BH som vises

Hmm, Har du vært hos butikker som Change, LaLina, Triumph eller She? De har godt utvalg i "sære" størrelser. Og, visste du at det går å få kjøpt forlengere?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 14:22   #295
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Hmm, Har du vært hos butikker som Change, LaLina, Triumph eller She? De har godt utvalg i "sære" størrelser. Og, visste du at det går å få kjøpt forlengere?

Snille deg ... eg bur i Molde. Det seier vel alt, ROFL !!! Eg har ikkje høyrd om desse ein gong... Den butikken som liksom skal vere litt sånn spesialist på undertøy, stod der med 1 søtt lite korsett som ellers ville vore perfekt, det var kvitt og avtagbare stropper og hadde strømpeband... men det kom kun i str 70A-75C eller kva det no var. Ho beklagde at det var umogleg å få inn andre typar, og foreslo at eg kanskje sjekka ut Lindex...?

Eg går her og drøymer om å shoppe i ein metropol som London - tilogmed Oslo eller Trondheim er vel paradis i forhold til denne lille utkanten her? Er det verdt å ta turen til bartebyen for å shoppe? Eg er alvorsleg glad i silke og blonder. Men rekk det nok uansett ikkje før bryllupet, har ringt og arrangert med retur og bytte av den eg bestilte og kryssar fingrane for at ein C-cup vil sitte litt betre. Det føles sært å bytte ned til ein C når ein vanlegvis duvar rundt i DD.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 15:48   #296
LilleFly
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 128
LilleFly er på en erverdig vei

Sv: Maiskravletråden 30+

åå jeg har så lyst til å kjøpe badevekt.

LilleFly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 15:53   #297
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Maiskravletråden 30+

Jeg er så lite motivert for tiden. Så lite motvist at jeg faktisk glemte at jeg slanker meg idag og spiste en kanelbolle...

Mistejenten min er syk og jeg prøvde å få henne til å spise en bolle men hun ville ikke ha så da spiste jeg den da. :S Og nåt jeg tok siste bit tenkte jeg "men hva er det jeg driver med"? Fikk nesten lyst å putte fingrene i halsen.... *GAAAAAAH*
Jeg gjorde ikke det alltså, ville aldri gjort det men følelsen av at jeg ville kvitte meg med bollen var STOR!

Nå er det nye, harde tak og hvis jeg ikke kan lære meg å ikke spise av de andre sin mat så er det ikke noen vits i det her i det hele tatt. JEg må da kunne være i samme rom som høykarbomat uten å sprekke? *tar-seg-sammen*

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 17:12   #298
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Det er 75B ein skulle vore, vettu.

Er det jeg har endt opp med etter 1 år på ketolyse. Null pupper!

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 18:35   #299
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Maiskravletråden 30+

Puppa mine har også forsvunnet totalt.. Han jeg holder på med spurte meg ene ganga vi holdt på om puppene mine kom til å forsvinne, for han synes de var så små nå? Jo takk for den.. jeg har nok problemer med puppene mine fra før av, om ikke han også skal begynne å klage!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 18:56   #300
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Mine blir nok berre tomme skinnsekkar som heng og sleng. Godt på veg alt. Men likevel så fyller eg opp ein DD når eg brettar dei saman

Veit du Edla, det med venje seg av med å putte ting i munnen, det kjem etter kvart det altså. Eg hadde det også slik i starten, og det tok ei lita stund. Rydda bort litt potetgull som dei andre hadde spist, for eksempel, (vel teknisk sett så rydda eg vekk det potetgullet dei ikkje hadde spist ) og berre putta det i munnen utan å tenke over kva det var eg gjorde i det heile tatt. Og så "oj, oppsann" - og så måtte eg jobbe med å bevisstgjere meg der. For det er vel ikkje det at ein har så innmari lyst på dette, alltid, når ein "sprekk"?

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Maiskravletråden til 30+ vaskeklut Mer enn 30 kg overvekt 97 02-06-10 10:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no