Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-09-09, 17:27   #276
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Ukas første trimtur går avstabelen om 5 minutter - må bare innom "lille rommet" først, for jeg sliter litt med magen i dag. Er nok bare mensen-mage, men kjipt uansett.

Skal bli deilig å strekke skikkelig på beina - here I go

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:46   #277
celeste
Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trivelige trøndelag
Innlegg: 147
celeste er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Ukas første trimtur går avstabelen om 5 minutter - må bare innom "lille rommet" først, for jeg sliter litt med magen i dag. Er nok bare mensen-mage, men kjipt uansett.

Skal bli deilig å strekke skikkelig på beina - here I go

God tur Venter på at middagen skal gli ned jeg, så blir det trening her også

celeste er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo frem til jeg er ferdig med amminga, så blir det tilbake til ketolyse. Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:51   #278
celeste
Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trivelige trøndelag
Innlegg: 147
celeste er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Hjemme fra jobb til rett tid i dag, veldig godt. Blir mye overtid der jeg jobber så blir lite tid hjem. Men trenger pengene også.. hehe..
Sambo har shina bra mens jeg var på jobb i dag også Men må vaske bad og soverom da.. Får se hva det blir til etter trening

Her storhagler det i rykk og napp. Og jeg som har flere poser med tulipan løker liggende i gangen og vente på å planta ned.. hehe..

celeste er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo frem til jeg er ferdig med amminga, så blir det tilbake til ketolyse. Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 20:54   #279
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Mokki, har du prøvd jukseris? Veldig godt til alle typer mat hvor du helst ville hatt ris

Til dere jobbsøkere Håper at det løsner seg, og at dere får det dere ønsker dere!

Jeg holder på å bli gal! Jeg vil veie meg, men jeg har ikke vekt. Jeg kjenner jeg er nærvøs når jeg ikke får veid meg. Liker å se hvordan dette går.

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 21:01   #280
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Uff, denne tråden begynner å bli VELDIG lang, tror vi blir nødt å feire oktober med ny skravle tråd

Æaj, jeg finner ikke noe bra på tv

Mye klaging på meg her

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 21:09   #281
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

god kveld!
ny tråd fra oktober høres fornuftig ut

snart legge tid, men litt kvelds først...
lagde noen osteskinke ruller i micron.. mmmmmmmm det var veldig godt altså

håper at alle har hatt en fin dag...

nattaaaa

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 21:24   #282
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

:hmm: Tror jeg må bli flinkere å lage slik kveldsmat som du lager lillemor, kom hjem fra jobb kl 2015...da var det veldig enkelt å ta bacongull.

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 23:00   #283
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Jeg har spist vafler hos svigermor.. svake, svake mokki!!

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 07:38   #284
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

har brukt 7 uker på en halv pose bacon gull:P syntes det smaker veldig tørt:S gjør ikke du? en ting jeg alltid har i veska er agurk og paprika stenger, veldig greit hvis man skal på jobb sent eller bare bort et sted=)

ååå mokki da vaffler.. sikle sikle det er nesten det jeg savner mest

snart tid for frokost og siden jeg har senvakt blir det eggerøre og laks med agurk og paprika det syns jeg er litt snadder da=)

Ps: pose med paranøtter eller mandler er kjekt å ha i veska å(metter)

ha en riktig fin dag

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 07:53   #285
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

straks frokost her også. Ha en fin dag alle sammen.

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 09:36   #286
Happiness
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Ski
Innlegg: 155
Happiness er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Hei
Jeg har ikke vært her inne på en stund. Men nå er jeg motivert igjen håper jeg!
3. dagen min i dag. Går forholdsvis greit. Ser nå at mye sitter i hodet vane å gå og finne seg noe godt...

Jeg har spist cc og en halv avokado til frokost.

Happiness er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ? Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 09:59   #287
Filakia
Medlem
 
Filakia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Mjøndalen
Innlegg: 192
Filakia er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Opprinnelig lagt inn av lillemor88, her.

har brukt 7 uker på en halv pose bacon gull:P syntes det smaker veldig tørt:S gjør ikke du? en ting jeg alltid har i veska er agurk og paprika stenger, veldig greit hvis man skal på jobb sent eller bare bort et sted=)

ååå mokki da vaffler.. sikle sikle det er nesten det jeg savner mest

snart tid for frokost og siden jeg har senvakt blir det eggerøre og laks med agurk og paprika det syns jeg er litt snadder da=)

Ps: pose med paranøtter eller mandler er kjekt å ha i veska å(metter)

ha en riktig fin dag

Jeg har ikke prøvd å lage lavkarbo vafler selv ennå (har bare såvidt fått kjøpt meg nytt vaffeljern, og har ikke hatt tid til å prøve ut ennå), men det er jo en rekke vaffel-oppskrifter her, så du trenger ikke savne vaflene...

Hvis du går på oppskrifts-underforumet og klikker på "Søk i dette forumet" og skriver vafler, så finner du alle oppskriftene som er lagt ut her.

EDIT:
Ang. bacongull, så velger jeg heller BaconSvor istedet, den til venstre her:


Smaker mye bedre, etter min mening! Sjekk bare datoen på disse, det hender jeg opplever å finne poser som er gått ut på dato. Kjøper gjerne mange av gangen, og da er det jo greit at de har en viss varighet.

__________________

Sist redigert av Filakia : 30-09-09 kl 11:27. Årsak: Lagt til litt tekst og et bilde
Filakia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nylig vektoperert - på jakt etter ny filosofi - kanskje OE? Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 10:51   #288
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Opprinnelig lagt inn av lillemor88, her.

har brukt 7 uker på en halv pose bacon gull:P syntes det smaker veldig tørt:S gjør ikke du?

Men det smaker så uendelig mye bedre med en skikkelig hjemmelaget rømmedipp ved siden av!
Man tager seterrømme og tilsetter det krydderet man foretrekker. Ferdig laget dippmix inneholder masse karber!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 13:24   #289
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Men det smaker så uendelig mye bedre med en skikkelig hjemmelaget rømmedipp ved siden av!
Man tager seterrømme og tilsetter det krydderet man foretrekker. Ferdig laget dippmix inneholder masse karber!

Eller bare plain rømme

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 13:55   #290
malleleo
Medlem
 
malleleo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Stjørdal
Alder: 36
Innlegg: 213
malleleo er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

heihei damer! dere er flinke! vakkel hørtes sykt godt ut! mmmmmmmmm
spist litt aspik i dag og litt feit skinkesteik nam!
motivasjonen daler :/

__________________
malleleo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 20:17   #291
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Filakia, her.

Jeg trodde det var alt for mye krabo i Baconsvor, er det ikke det? I så dall må jeg kjøpe det en kveld, for det er aldeles nydelig!


Jeg har lagd vaffler! Prøvd to av oppskriftene her inne, og de er knall gode Kan absolutt anbefale p steke slike. Jeg har stekt vanlige vaffler til fam og besøker og Lavkarbo til meg

Jeg har vært å svømt i dag, deilig. Jeg burde egentlig ha klart å svømme to dager i uka, men jeg klarer som reger bare 1.

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 20:26   #292
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Vært hos farmor i dag på middag. HUn serverte saltet torsk først (jeg spiste litt potet for å slippe mas fra farmor), og verdens beste blomkålsuppe. Den er skikkelig lavkarbo, med masse fett og fløte... namnamnam.
Etterpå spiste keg litt fruktsalat med vaniljekesam og noen jaffa kjeks. Så kan ikke akkurat skryte på meg noe fin dag.....
Men men. Jeg føler likevel at jeg har gjort et vanvittig bra steg i riktig retning ang maten jeg spiser, og må bare jobbe videre..

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 20:31   #293
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Det er bra Mokki, tror det er en tankeprosses vi må gå igjennom for å begynne å tenke lavkarbo. Og det at man er ops på hva man spiser er et steg i riktig rettning.

Jeg sitter her og tenker på om jeg skal ha kredm med kako eller bringebær....og jeg som hadde bestemt meg for å ikke spise krem i kveld! Men jeg var i butikken, og vips så hadde det hoppet en boks med kremfløte opp i kurven, hva skulle jeg gjøre? Nekte den stakars kremfløten å få bli med hjem? Nei, den står fint i kjøleskapet mitt

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 21:09   #294
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

skal søke litt på vaffeloppskrift tenker jeg ja

denne livsstilen her er helt rå! hehe, er bare så utrolig overasket over resultatet man får av og spise helt nyyyydelig mat

veldig veldig bra altså!

sånn avokado ? spiser man den rett fra butikk?

skal jeg legge meg nå jeg.. litt tidlig men er mega trøtt! ser ut som en tomat i trynet

natta alle sammen, snakkes plutselig

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 21:44   #295
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Morgendagens lunsj er nå laget.
Det blir omelett med vårløk, oppkuttet squash, litt baby plommetomater og to babybel ost.

Var på toalettet i sted og husket da plutselig at jeg bare har drukket 0,5l vann i dag. Så nå har jeg hylt nedpå en halv liter til.. Og skal drikke enda en straks. Har drukket masse kaffe i dag jeg..... Heeelt glemt vannet.

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 22:57   #296
Filakia
Medlem
 
Filakia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Mjøndalen
Innlegg: 192
Filakia er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Lurer*, her.

Jeg trodde det var alt for mye krabo i Baconsvor, er det ikke det? I så dall må jeg kjøpe det en kveld, for det er aldeles nydelig!


Jeg har lagd vaffler! Prøvd to av oppskriftene her inne, og de er knall gode Kan absolutt anbefale p steke slike. Jeg har stekt vanlige vaffler til fam og besøker og Lavkarbo til meg

Jeg har vært å svømt i dag, deilig. Jeg burde egentlig ha klart å svømme to dager i uka, men jeg klarer som reger bare 1.

Det er 0,5 g kh i 100 g baconsvor fra Maarud, så nei, det kan umulig være for mye Og en hel pose veier bare 45 g. (små poser sammenlignet med bacongull)

__________________
Filakia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nylig vektoperert - på jakt etter ny filosofi - kanskje OE? Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 00:55   #297
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Opprinnelig lagt inn av lillemor88, her.

skal søke litt på vaffeloppskrift tenker jeg ja

denne livsstilen her er helt rå! hehe, er bare så utrolig overasket over resultatet man får av og spise helt nyyyydelig mat

veldig veldig bra altså!

sånn avokado ? spiser man den rett fra butikk?

skal jeg legge meg nå jeg.. litt tidlig men er mega trøtt! ser ut som en tomat i trynet

natta alle sammen, snakkes plutselig

Jeg vet, den er HELT fantastisk Det er jo så mye GODT

Avokado spiser du som den er. Det er en fordel at den er litt myk, det betyr at den er moden. Men ikke sånn at den får fingergroper av bare å plukke den opp da.. hih. så deler du den i to med en kniv (husk at det er en stein inni, skjær rundt) vrir avokadoen fra hverandre og plukker fram brødkniven og "hogger" tak i steinen og vrir litt for å få den ut. voila, du har en spisbar avokado! smaker nydelig med salt (jeg bruker urtesalt) og pepper på. spises med skje mmmm. nydelig! og så er den full av fett og fiber. smaskens greier dette!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 10:24   #298
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Avokado spiser du som den er. Det er en fordel at den er litt myk, det betyr at den er moden. Men ikke sånn at den får fingergroper av bare å plukke den opp da.. hih. så deler du den i to med en kniv (husk at det er en stein inni, skjær rundt) vrir avokadoen fra hverandre og plukker fram brødkniven og "hogger" tak i steinen og vrir litt for å få den ut. voila, du har en spisbar avokado! smaker nydelig med salt (jeg bruker urtesalt) og pepper på. spises med skje mmmm. nydelig! og så er den full av fett og fiber. smaskens greier dette!

Jeg spiser min avocado med rekeost fra tube, jeg! Eller reker og majones, om jeg har!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 14:54   #299
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Da var dagens jobbdag over. Kjenner jeg er sulten men er lenge til middag så må finne på noe lurt.... Kjenner jeg har lyst på krem, men det er tomt i kjøleskapet.....

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 15:04   #300
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Opprinnelig lagt inn av mokki, her.

Kjenner jeg er sulten men er lenge til middag

Ost og skinke-ruller

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Emneord
30+kg


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
30+ kg, en liten gruppe? Supramundane Mer enn 30 kg overvekt 150 26-09-09 21:56
Karbo i gruppe 25+ supha Spis deg ned i vekt med Skaldeman 2 07-06-09 13:56
Liten presentasjon! (Ser at den ble ikke så liten allikevel ...) ~Buble~ Ketolysekuren 7 07-01-09 22:29
Ny rådgivende gruppe for diabetes og kosthold Lemen Artikler 1 08-02-07 00:17
Pilates-gruppe Marianne Trening 64 13-09-05 09:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no