Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ny Giv 2012, blir DU med?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-01-12, 17:45   #276
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Kan du høre om disse er små eller store i størrelse?

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 18:25   #277
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Kan du høre om disse er små eller store i størrelse?

Jeg vil også vite. Jeg bruker 90 E.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 18:25   #278
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Starten ble litt utsatt, var ,som vanlig, eplekjekk, ble komplikasjoner samt infeksjon, noe som førte til akutt innleggelse og ny operasjon.

Men, nåååå kan jeg begynne så smått!

11 dg sengeliggende etter operasjoner m div medikamenter, og jula tilsier en vekt på 88.7. Opp drøyt 4 kg fra før jul.

Starter litt pent, og fokuserer på riktig mat og nok vann.
Så håper jeg det bare er å telle minus-kilo fremover

Å stakkats deg Charlott. Det var trist å høre. Håper på speedy recovery, og MANGE minus kilo snart

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 18:29   #279
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

til alle flinkingene og et stort GRATTIS til normalvektige!



Starten ble litt utsatt, var ,som vanlig, eplekjekk, ble komplikasjoner samt infeksjon, noe som førte til akutt innleggelse og ny operasjon.

Men, nåååå kan jeg begynne så smått!

11 dg sengeliggende etter operasjoner m div medikamenter, og jula tilsier en vekt på 88.7. Opp drøyt 4 kg fra før jul.

Starter litt pent, og fokuserer på riktig mat og nok vann.
Så håper jeg det bare er å telle minus-kilo fremover


Kjempeflau over at jeg ikke har sett denne!

Så kranglete alt ble for deg. Håper inderlig at ting går seg til nå og at du øyner fremgang. Jeg skal heie på deg jeg!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 19:36   #280
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hva blir totalsummen for en slik en? Frakt, toll, mva etc et

Hvis den må fortolles og mva etc, så blir regnestykket grovt regnet slik:

Selve BH: 34 GBP=306,-
Inkl mva: 382,50,-
Inkl frakt: 427,50,-
Inkl forenklet fortolling fra posten: 547,50,- ferdig levert rett på døra di fra wiggle.

I verste fall....men ofte opplever jeg at posten ikke hverken tar toll eller fornklet tollbehandling for varer fra wiggle. men regn med det er nå det greieste.

Går den rett gjennom betaler du kun selve BH til 306,- og frakten på ca 45,-. Totalt drøyt 350,- kroner da.

  Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 19:46   #281
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg vil også vite. Jeg bruker 90 E.

Kona har brukt denne: http://www.undercoverexperience.co.uk/brasize.php
for å finne størrelse, men det beste er å dra til en spesialforretning for BH og sjekke ut der.

Løplabbet har en grei måte å finne din str på: http://www.loplabbet.no/finn-din-bh-storrelse

I UK så angis inches istedetfor cm. Så er du en 85D i norge, da er du en 36D i UK. Kona er en 75D her i norge og må ha 34D i Shockabsorber. Evt DD, men cupsizen skal være nogenlunde lik. Anbefaler dere å ta en tur til en sportsforretning og sjekke ut. Shockabsorber selges jo stort sett på velassorterte forretninger i norge også.

her er noen tester av de:
Løplabbet: http://loplabbet.no/test-av-sportsbh

Klik.no/helse: http://www.klikk.no/helse/dinkropp/t...icle501149.ece

Dick and Daisy: http://dick-daisy.no/shock-absorber

  Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 21:24   #282
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Hei
Hiver meg med her jeg..
Blir nesten litt trist når jeg år på år melder meg inn slike grupper
Hadde en plan om at 2011 SKULLE bli mitt år.. men slike ble det altså IKKE!!
Så da er jeg her igjen da..tjukk, tjukk, tjukk.. smådeppa og mangel på motivsjon! HJEEEELP.

treng virklig litt hjelp med motivasjonen....

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 21:27   #283
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

Hei
Hiver meg med her jeg..
Blir nesten litt trist når jeg år på år melder meg inn slike grupper
Hadde en plan om at 2011 SKULLE bli mitt år.. men slike ble det altså IKKE!!
Så da er jeg her igjen da..tjukk, tjukk, tjukk.. smådeppa og mangel på motivsjon! HJEEEELP.

treng virklig litt hjelp med motivasjonen....

Kom igjen Bollemor, dette fikser du

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 21:38   #284
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Kom igjen Bollemor, dette fikser du

takk, skal virkelig prøve! bare trenger å komme meg i gang..

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 21:40   #285
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

Hei
Hiver meg med her jeg..
Blir nesten litt trist når jeg år på år melder meg inn slike grupper
Hadde en plan om at 2011 SKULLE bli mitt år.. men slike ble det altså IKKE!!
Så da er jeg her igjen da..tjukk, tjukk, tjukk.. smådeppa og mangel på motivsjon! HJEEEELP.

treng virklig litt hjelp med motivasjonen....

Stå på, og stikk innom trådene her med jevne mellomrom så kan det hende du finner inspirasjon til å fortsette. tror mange er som deg, og det viktigste er at det er du som vil dette og ikke noe du føler at andre vil. Jeg kan være temmelig direkte enkelte ganger, men har samtidig forståelse for at ting er vanskelig enn det burde være. Stå på Bollemor, så skal du se at ikke 2012 kan være løvens år i år

  Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 10:24   #286
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Å stakkats deg Charlott. Det var trist å høre. Håper på speedy recovery, og MANGE minus kilo snart

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kjempeflau over at jeg ikke har sett denne!

Så kranglete alt ble for deg. Håper inderlig at ting går seg til nå og at du øyner fremgang. Jeg skal heie på deg jeg!

Dere er no`n goinger altså

Startet dagen med oppvarmet mandelgrøtrester, kaffe med cocosa og kanel samt plenty vann.
(Deilig å ikke behøve å holde igjen så mye på vanndrikkinga fordi man gruer seg til å reise seg for å ta maraton-tur`n på do )
Har funnet frem yoga og pilates dvd`ene, kan i allefall gjøre meg kjent med øvelsene, og kanskje starte opp med noen som ikke river i operasjons-sår.

Tror dette blir ille bra jeg

Takk for puppeholdertips, Hypah!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 01:03   #287
Brokkoli
Medlem
 
Brokkoli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 495
Brokkoli er en juvelBrokkoli er en juvelBrokkoli er en juvel

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Kona har brukt denne: http://www.undercoverexperience.co.uk/brasize.php
for å finne størrelse, men det beste er å dra til en spesialforretning for BH og sjekke ut der.

Løplabbet har en grei måte å finne din str på: http://www.loplabbet.no/finn-din-bh-storrelse

I UK så angis inches istedetfor cm. Så er du en 85D i norge, da er du en 36D i UK. Kona er en 75D her i norge og må ha 34D i Shockabsorber. Evt DD, men cupsizen skal være nogenlunde lik. Anbefaler dere å ta en tur til en sportsforretning og sjekke ut. Shockabsorber selges jo stort sett på velassorterte forretninger i norge også.

her er noen tester av de:
Løplabbet: http://loplabbet.no/test-av-sportsbh

Klik.no/helse: http://www.klikk.no/helse/dinkropp/t...icle501149.ece

Dick and Daisy: http://dick-daisy.no/shock-absorber

Å hurra! Trenings-BHer med normale størrelser! Jeg har stort sett bare funnet trenings-BHer i størrelse M, L, XL osv, og det fungerer veldig dårlig for min del - siden jeg (selv om jeg er en liten tjukkas) ikke er spesielt stor fra livet og opp til puppene (mens puppene er svære). Nå bruker jeg en vanlig BH når jeg trener, med en stram trenings-BH av såpass dårlig kvalitet at den ikke duger alene utenpå.

__________________
Fra feit til heit!




Sist redigert av Brokkoli : 19-01-12 kl 17:35.
Brokkoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 11:25   #288
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Jeg synes denne sportsbestyrelsen er så god å ha på at jeg må prøve lete etter en vanlig bestyrelse som kan ha samme støtten.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 11:27   #289
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Ellers så har jeg vært hos legen igjen i dag og atter en gang oppmuntrer han til lavkarbo!

Blodtrykksmedisinen jeg fikk i forrige uke funker perfekt; målinger viste det samt at jeg kjenner det på kroppen. Gleder meg til våren og utekos med en kropp som er ti ganger bedre enn det den var i fjor vår!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 11:45   #290
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Sambo var hoss legen i ddaag, samme aom jeg går til. Det var snakk om kosthold, og han forklarte at han bodde sammen med med og at jeg tok meg av kostholdet. Da sa legen Åja, da har du jo kontroll på det! . At inntaket var greit altså. Min lavkarbo-markedsføring har tydeøiggvis ikke falt på stengrunn.


Forøvrig har vekta vingla opp og ned i det siste, men slo seg heldigvis til ro 100g ned fra forrige uke (etter å ha vært over en kg høyere i går!)

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 13:10   #291
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Sambo var hoss legen i ddaag, samme aom jeg går til. Det var snakk om kosthold, og han forklarte at han bodde sammen med med og at jeg tok meg av kostholdet. Da sa legen Åja, da har du jo kontroll på det! . At inntaket var greit altså. Min lavkarbo-markedsføring har tydeøiggvis ikke falt på stengrunn.


Forøvrig har vekta vingla opp og ned i det siste, men slo seg heldigvis til ro 100g ned fra forrige uke (etter å ha vært over en kg høyere i går!)

Akkurat det du sier der er interessant, fordi jeg merker faktisk noe av det samme hos egne leger også. Fremdeles skeptiske, men dog nysgjerrige og åpne ift tidligere skyttegravsposisjon.
Så joda, jeg tror ting begynner sige inn, bare media klarer holde fettpølsan sine vækk fra tema ei stund.

  Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 14:02   #292
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 57
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Det er Shock Absorber Level 4 Limited. Har vel vunnest flest tester og lovprist av aktive, big boobs women...
Fra spøk til alvor. Den er meget bra ifølge fruen og andre som har litt å støtte opp.

Figleaves link: http://www.figleaves.com/uk/product....=Multicoloured

Wiggle.co.uk link:

http://www.wiggle.co.uk/shock-absorb...un-sports-bra/


Jeg handler mest fra wiggle....hehe, raske på levering er de også.

Det var denne jeg anbefalte litt tidligere i tråden Men kjøpt hos underverker.no

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 14:10   #293
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Det var denne jeg anbefalte litt tidligere i tråden Men kjøpt hos underverker.no

Pris ga du der hos de? (kona er på jakt etter en til og wiggle hadde utsolgt i størrelsen)

  Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 14:18   #294
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 57
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Pris ga du der hos de? (kona er på jakt etter en til og wiggle hadde utsolgt i størrelsen)

Det husker jeg ikke, men det var visst juletilbud akkurat når jeg kjøpte...

De er veldig hjelpsomme. Send de en mail, kanskje de kommer inn igjen om de er utsolgt.

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 14:18   #295
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Tror jeg må kjøpe en sånn.. Trenger en med hekter.. (er det det det heter?) Er så syyyykt vanskelig å få av og på sånne trange trenings-BHer med en skulder som liksom ikke er med dit du sier den skal.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 14:21   #296
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 57
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Det husker jeg ikke, men det var visst juletilbud akkurat når jeg kjøpte...

De er veldig hjelpsomme. Send de en mail, kanskje de kommer inn igjen om de er utsolgt.

Og du mente selvfølgelig utsolgt hos wiggle.... Så det nå... Sjekk hjemmesida til Underverker for se om de har den inne.

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 14:22   #297
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Ebay har..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 06:59   #298
Efterår
Medlem
 
Efterår sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Danmark
Innlegg: 97
Efterår har en fantastisk aura rundt segEfterår har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Tabt 300g denne uge - ikke så meget som sidste uge, men har tabt 2,6kg siden d. 1. januar så jeg er godt tilfreds

Efterår er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Primal Blueprint / Paleo Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 10:44   #299
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 57
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Efterår, her.

Tabt 300g denne uge - ikke så meget som sidste uge, men har tabt 2,6kg siden d. 1. januar så jeg er godt tilfreds

Gratulerer Efterår! Det er jo kjempebra, synes nå jeg

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 10:57   #300
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Efterår, her.

Tabt 300g denne uge - ikke så meget som sidste uge, men har tabt 2,6kg siden d. 1. januar så jeg er godt tilfreds

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nyttårsforsettet 2012! ToreH Generell diskusjon 62 26-06-12 15:35
Hennesrittet 2012 nellie Trening 78 02-06-12 19:05
Giftermål i juni 2012 <insert_scary_name_here> Generell diskusjon 66 23-04-12 10:03
BILLIGE Eurodiett-måltider; utløper først 2012 FakeSmile Eurodiett 12 02-01-11 14:05
Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn? Nille Generell diskusjon 28 30-07-10 16:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no