Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-05-11, 22:31   #276
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av tora trollmor, her.

Takk, setter utrolig stor pris på mere varme fryse gir vekttap Håper inderlig du har rett - bli spennende å se på lørdag

Sann mine ord !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 22:46   #277
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Togtråden!

Da har jeg kommet hjem etter 2 timer i ut-og-gå-tur-vogna
Sliten i bena, men samvittigheten er SÅ mye bedre, har spist altfor mye salte nøtter og sukkerfri sjokkis.. (smugla ombord i toget grunnet rasende, gnagende pms-monter).
Så nå blir det en tur i dusjen, før jeg finner sovekupeen og boka.
Natta!

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 22:48   #278
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Du går ned når du fryser, tror jeg

Jasså du, er det da fritt fram for å ta en naked mile da? Det må gjøre godt det haha

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 22:54   #279
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Jasså du, er det da fritt fram for å ta en naked mile da? Det må gjøre godt det haha

Den var go da. kanskje vi må sette opp ei ekstra trimvogn for denne
Ha en fin kveld tog venner. Nå skal jeg finne sovevogna som er godt oppvarmet

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 22:58   #280
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

haha ja best å ha den på lukket vogn med advarsler før man kan gå inn

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 22:59   #281
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

*vurderer å kle av seg alt og springe frem og tilbake i toget*

. . .og det er jaggu blitt et laaaaangt tog, ja !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 23:01   #282
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

ja herlighet, det hadde blitt en lang løpetur! jaaaaja god trim og om man er naken så går man jo ned. win-win for oss i såfall, kanskje ikke så mye win for resten av passasjerene

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 23:06   #283
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Mulig enkelte passasjerer hadde tatt anstøt, ja

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 23:15   #284
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Ikke alle som er motivert for å fryse seg slankere tror jeg...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 23:51   #285
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

hehe jeg leste igjennom heeeele tråden jeg og telte vogner og kupéer. Dette var visst et sabla langt tog med 62 vogner! dog sjokoladevogna var visst avkoblet, og det var flere vannvogner som var satt på..

Sovekupé, togleiligheter, spa-avdeling, diskotek, zumbavogn, spinningvogn, vannvogn, stillevogna, svømmekupé, gå-vogna, bakevogn, kontorvogna, utskeielsesvogn, jobbevogna, spisevogna, matvogna,treningsvogna, turvogna, kaffevogna, rengjøringsvogna, badekarvogna, konfirmasjonskupé, selvangivelsekupé, tvvogna, bryllupsvogn, eksamenkupé, skammevogna, frokostvogna, helge-vogna, handlevogna, verandavogna,tivolivogna, småbarnsvogna, kjærestevogna, loppemarkedvogna, husmorvogna, dessertvogna, hagevogna, allergivogna, aktivitetsvogna, lesevogna, veievogna, ryddevogna, festvogna, kinovogna, fysevogna, fornuftvogna, pappahelgvognen, bålvogna, familiemiddagsvogna, scrappevogna, grillvogna, barvognen, sjokoladevogna, kursvogna, lunsjvogna, dusjvogna, serveringsvogna, hvilevogna, planleggevogna, terapivogna, kantinevogna.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 06:35   #286
mocc@
Seniormedlem
 
mocc@ sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Hedmark
Innlegg: 707
mocc@ er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Det var en del vogner....

Rusle inn i frokostvogna før jeg tar turen til jobbvogna og blir der ett par timer idag..

__________________


mocc@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 06:37   #287
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Gårsdagen gikk bra. Var i jobbevogna og så en del i kokkeleringssvogna.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 07:33   #288
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Fantastisk, Regret ! Det er jo helt klart at det tydeligvis også er en såkalt skrive-og regnevogn her inne. Takk for togvognlisten ! I like it !

Jeg måååå innom vannvogna en liten stund før jeg går på jobb.

Ha en flott dag, folkens !

Og ikke noe snikpåkopling av sjokoladevogner, - det være seg sukkerfrie eller 70 %. Da må man over i sjokoladetoget, nemlig.

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 07:52   #289
monja
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Rock City
Alder: 46
Innlegg: 325
monja er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

OJ, det var jammen mange vogner. Jeg er i jobbvogna akkurat nå, men burde vært i skammevogna Pokker altså. Noen fristet med krone is i går og idag er jeg ute av ketose. Æsj Nå har jeg vært i frokostvogna og drukket to kopper med kaffe med fløte og kokosolje. Mat blir det ikke før lunsj idag. Noe positivt er at jeg er 600 gram lettere idag enn igår da Ha en fin dag på toget alle sammen

__________________
Min MUP

monja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 08:10   #290
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Togtråden!

Sliten i bena etter turen i gå-vogna i går. Og alt saltet og de såre bena mine nå, er nok grunnen til at det er blitt 400 g opp til i dag.
Jaja. er i jobbevogna nå, skal over i vannvogna, og være flink til å ta mange turer innom der i dag.

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 10:27   #291
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Togtråden!

Jaha, i dag var det min tur til å stikke hodet inn i veievogna. Hadde ikke mye lyst men ble gledelig overrasket over at 800 gram var blitt borte vekk

Slike togreiser liker jeg

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 12:01   #292
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Jeg har tilbragt formiddage3n i sovevogna, er visst ikke helt i form. Litt allergi og litt sliten etter helgen og problemer med å rette opp døgnrytmen igjen... Skal ut en tur snart, målet var å sykle, men mangler litt motivasjon akkurat nå.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 12:40   #293
Hjørdis
Seniormedlem
 
Hjørdis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.137
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

hehe jeg leste igjennom heeeele tråden jeg og telte vogner og kupéer. Dette var visst et sabla langt tog med 62 vogner! dog sjokoladevogna var visst avkoblet, og det var flere vannvogner som var satt på..

Sovekupé, togleiligheter, spa-avdeling, diskotek, zumbavogn, spinningvogn, vannvogn, stillevogna, svømmekupé, gå-vogna, bakevogn, kontorvogna, utskeielsesvogn, jobbevogna, spisevogna, matvogna,treningsvogna, turvogna, kaffevogna, rengjøringsvogna, badekarvogna, konfirmasjonskupé, selvangivelsekupé, tvvogna, bryllupsvogn, eksamenkupé, skammevogna, frokostvogna, helge-vogna, handlevogna, verandavogna,tivolivogna, småbarnsvogna, kjærestevogna, loppemarkedvogna, husmorvogna, dessertvogna, hagevogna, allergivogna, aktivitetsvogna, lesevogna, veievogna, ryddevogna, festvogna, kinovogna, fysevogna, fornuftvogna, pappahelgvognen, bålvogna, familiemiddagsvogna, scrappevogna, grillvogna, barvognen, sjokoladevogna, kursvogna, lunsjvogna, dusjvogna, serveringsvogna, hvilevogna, planleggevogna, terapivogna, kantinevogna.

Noe for en hver smak mao

Jeg har vært i vannvogna, kaffevogna og frokostvogna så langt i dag, og ble så sittende fast i vogna med Wi FI muligheter Men, legger ikke på meg av det da

__________________
Nå 80 kg, to igjen før vi er tilbake til førjulvekt


Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 13:01   #294
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Togtråden!

Jeg er i den samme vogna som i forrige innlegg.

Men i dag skal jeg prøve meg på eggemelk. Det blir spenende det

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 13:04   #295
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Har vært i jobbvogna stort sett i hele dag, men har hatt en kjapp tur innom spisevogna hvor det ble servert rosastbeef med majones og salat ved siden av.
Det var en god avkobling før jeg iler inn i arbeidsvogna igjen
Har forrøvrig vært flittig i vannvogna også

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 14:23   #296
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Togtråden!

Da har jeg vært en tur innom spisevogna. Ble sen lunch på meg i dag men den var vel verdt å vente på. Laks av ypperste klasse og salat

Nå går turen tilbake i jobbevogna , stå på mens motivasjonen er på topp

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 15:56   #297
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Da er jeg endelig ferdig med jobbevogna for i dag, som har vært tidvisavbrutt av treningsvogna, lunchvogna, vannvogna og rushtrafikkvogna
Sitter nå i nonsvogna hvor jeg fant trådløst nett, og har inntatt et lett nonsmåltid.
Var ikke helt klar for middagsvogna, men sulten nok til å måtte ha litt mat.
Usikker på hva ettermiddagen bringer, men skal i alle fall ha 10 minutter i sofavogna nå

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 17:02   #298
Sunfrid
Medlem
 
Sunfrid sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 124
Sunfrid er ny på veien

Sv: Togtråden!

Hallo, jeg har virkelig vært på togtur i dag og er passe sliten i hodet.....
Startet i frokostvogna og kom raskt over i transportvogna, så 4-5 timer i legevogna hvor jeg var igjennom en hukommelsestest som virkelig gjør en stakkar forvirret. -Går på hundekurs om dagen hvor vi lærer å aktivisere hunden ved la den bruke hodet for å "slite" den ut, og jammen tror jeg ikke det virkere på oss tobeinte også.... Så ble det en ny tur i transportvogna hvor jeg så stakk innom jobb-intervjuvogna, og nå er det en rask tur i mat vogna før det bærer over i sportsvogna.... Phu tror det blir tidlig i seng i dag.....

Ha en flott ettermiddag, akkurat i dag er det ypperlig vær til togtur her på østlandet

__________________


Sunfrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 17:02   #299
jegerjenta
Seniormedlem
 
jegerjenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 2.277
jegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Sitter her i sofavogna og slapper av etter middag. Har tenkt meg en tur i trenigsvogna i løpet av ettermiddagen, og så tilbake til jobbevogna

__________________
Min dagbok



jegerjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 17:47   #300
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

jeg har klødd på fugleloppebitt istedetfor å sove i natt, så jeg er i syyyykt trøttvogna i dag, med noen avstikkere til jobbevognen i 8 timer, trimmevognen en knapp time, husarbeidsvognen og skal nå i dusjvognen, så MÅ jeg innom husarbeidsvognen en økt til, før jeg KUN skal befinne meg i syyyykt trøttvogna resten av kvelden. Ungene endel borte i kveld, ikke mye mening i mora deres, så DET er nok like greit

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no