Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Bildetråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-12-10, 20:24   #301
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Du er i alle fall heldig der fra naturen hehe.. er nok mange som misunner deg dem der hehe..

Jepp!! Vi andre som har vært type dundre langt over hundre med pupper FORTSATT i a/b da, og fortsatt a/b nå når man er langt under 100 er littegranne misunnelig, for det var pen kløft

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 20:31   #302
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Bildetråden 30+

Senorita - Det synes virkelig ikke på deg at du skal ned så mye! Hadde aldri i verden trodd det ut i fra bildene!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 20:33   #303
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Senorita - Det synes virkelig ikke på deg at du skal ned så mye! Hadde aldri i verden trodd det ut i fra bildene!

Heldige bilder? hehe Er ikke mer enn 170 høy heller så.. Det synes mye bedre i bare truse og bh, det skal jeg love deg, hehe..

Når jeg når normalvekt så skal jeg legge ut før og etter i undertøyet.. hehe

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 20:35   #304
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Bildetråden 30+

Jeg venter i spenning I den farten din er det vel ikke lenge vi må vente

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 20:36   #305
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

jeg har igrunn ingen før bilder av meg, siden jeg har hatet å ta bilde av meg da :/ så jeg må lete litt for å finne det.. Har kun noen litt lettkledde førbilder.. Får tenke litt på å legge dem ut..

Men jeg tok et par idag.. etter -12,3 kg.. har enda over 20 kg som skal bort , men ser ikke like bælfeit ut nå som jeg gjorde for + 12 kg siden :P

Så da får jeg bruke dette som "førbilde" senere om noen mnd..

Skal du ned 20 kg?! Da blir det jo ingenting igjen av deg jo!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 20:38   #306
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Stor forskjell på deg Sigboh!


20 kg?? Kor i alle dager skal du finne de, Senorita?

__________________


Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 20:38   #307
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Skal du ned 20 kg?! Da blir det jo ingenting igjen av deg jo!

Joda jeg veier jo nesten 93 kg!!

jeg veide 55-60 kg før jeg begynte å ese ut.. Så langt ned kommer jeg nok ikke men... 20 kg til må jeg ned.. må få vekk fleskelår og fleskearmer og bollemage, hehe

Men det er vel puppene som ryker først tenker jeg :|

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 22:45   #308
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Senorita: Så fin du er! Og du som nevner puppene mine, du har jo selv hihi. Kan også tenke meg at du har timeglassform under den genseren der? SYntes iallefall det ser sånn ut! Du er kjempeflink som har gått ned så mye, så raskt! Også så fint hår du har

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 22:47   #309
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

timeglass .. godt skjult under noen bilringer kanskje.. og ja.. jeg har aldri hatt sånn kløft som du har.. jeg har en D, men kløft får jeg ikke gitt... Kanskje feil type bh? hehe

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 22:48   #310
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

timeglass .. godt skjult under noen bilringer kanskje.. og ja.. jeg har aldri hatt sånn kløft som du har.. jeg har en D, men kløft får jeg ikke gitt... Kanskje feil type bh? hehe

Da er det nok feil type bh ja! Har ikke naturlig kløft for og si det sånn, her henger det og slenger Jeg har det jeg liker og kalle for "to kløfter". haha.

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 22:51   #311
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Hehe du får tipse meg om noen bra bher.. :> aner ikke hva jeg bruker jeg... Ikke noe push up i alle fall

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 22:54   #312
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Hehe du får tipse meg om noen bra bher.. :> aner ikke hva jeg bruker jeg... Ikke noe push up i alle fall

Jeg bestiller fra underverker.no og her går det i push up! Hadde jeg enda hatt pupper som en 17 åring skal ha (fra naturens side) og ikke slappere enn det tilogmed mormor på 70 har så skulle jeg gjeerne brukt uten push up x) haha

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 23:05   #313
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

pff.. mye finere med den kløfta som du har!! jeg får kikke litt på siden der.. takk

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 20:43   #314
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Nå kjem da fleire bilete!!

Forskjellen i vekt er litt opp og ned.. (Hehe)

Men vekten på de nyeste bildene er ca 122 kg..


Her er forskjellen ca 150 + og 122 kg..


Her er forskjellen ca 15 kg...


Her er det vel sånn ca 12 kg forskjell...


Også ca 12 kg forskjell..


Når jeg trekker inn magen ser jeg faktisk sånn ut... HATER den hengemagen som ikke forsvinner.. -,-

Også, bare for å understreke at jeg HAR personlighet...



__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 20:45   #315
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

du er bare helt rå Stine Så tøff du er altså!! OG du har virkelig krympa.. Se på låra feks.. jøje meg!!

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 20:46   #316
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Syns du har smalna skikkeleg mykje rundt låra, StineH. Har du målt?

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 20:47   #317
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

du er bare helt rå Stine Så tøff du er altså!! OG du har virkelig krympa.. Se på låra feks.. jøje meg!!

Mihihi!

Tusen takk!
Jeg blir derimot deprimert over å se hvor JÆVELIG bleik jeg har blitt.. GODT jeg skal tilbake til Spania i Februar! ^^,

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 20:48   #318
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Syns du har smalna skikkeleg mykje rundt låra, StineH. Har du målt?

Jaa... jeg har målt.. Og det er snakk om endel cm tror jeg.. ligger litt målehistorikk i journalen min, husker ikke helt..
MEN så har jeg klart å rote vekk målebåndet, så har ikke oppdatert på en mnds tid...

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 20:48   #319
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Hehe ikke snakk.. Jeg er blåhvit og selvlysende, men er litt småredd for hudkreft, har hatt det flere i familien og jeg har ganske lys hud, så jeg har sluttet å ta solarium.. :< Sole meg vanlig pleier jeg jo men, det er jo mange mnd siden...

Kjøpt sånn bodylotion med litt farge i nå da, se om det blir noe bedre da

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 20:53   #320
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Hehe ikke snakk.. Jeg er blåhvit og selvlysende, men er litt småredd for hudkreft, har hatt det flere i familien og jeg har ganske lys hud, så jeg har sluttet å ta solarium.. :< Sole meg vanlig pleier jeg jo men, det er jo mange mnd siden...

Kjøpt sånn bodylotion med litt farge i nå da, se om det blir noe bedre da

Hahah... Jeg også er redd for det...
Så har vel tatt solarium to ganger i hele mitt liv eller noe sånn.. Tror det var før komfen..

Jeg er for skitten og for hestejente til å egentlig være forfengelig nok, får bare overleve med å være bleik disse mnd.. Sånne tanninglotion blir aldriii seende bra ut på meg uansett, ser ut som en mandarin i stedet..

Og Zillah - Jeg sjekket journalen, og lårene hadde krympet med 8 cm når jeg målte for 1 mnd siden...

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 20:56   #321
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Eg har kjøpt meg sånn derre Dove Summer Glow. Men å smøre det jamnt over heile kroppen, da...? Klarer de andre damer å smøre inn ryggen utan hjelp? Trur ikkje eg hadde klart det sjølv om eg hadde hatt ei skulder som var velfungerande. Kanskje om eg hadde vore tynn. Som feit og med dårleg skulder - ikkje sjans i havet.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 20:56   #322
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

8 cm er råbra

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 21:00   #323
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

dove her og.. men jeg smører ikke overalt.. bare det som folk "ser" hehe ansiktet og litt på halsen og sånn.. Ser sikkert dumt ut naken men det er det ikke så mange som ser liksom :>

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 21:00   #324
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Jeg klarer ikke å smøre jevnt noe som helst sted.. ikke engang på armene... Såå derfor har jeg bare gitt opp! :P

8 cm er ganske sykt ja!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 21:07   #325
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

timeglass .. godt skjult under noen bilringer kanskje.. og ja.. jeg har aldri hatt sånn kløft som du har.. jeg har en D, men kløft får jeg ikke gitt... Kanskje feil type bh? hehe

Det har med bh'en å gjøre ja! Jeg gikk inn på Reimers og sa:"Jeg trenger en bh og denne gangen vil jeg ha noe som virkelig løfter og gir en skikkelig kløft!" Reaksjonen da jeg kom hjem og viste meg frem var omtrent som følger:"Hehe! Hehehehe! Den der får du ikke bruke på jobb! Hehehe! Joda! Hehehehe!" Mannfolk er enkle vesener altså.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Inspirert av bildetråden Vimpane Ketolysekuren 9 18-08-10 15:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no