Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-10-09, 10:56   #301
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

det med hermetisk tomat var kjempelurt da blir det ikke så tørt ,, kjøpe det på mandag

Kjøp Landlord(Rema) sine. Minst karber!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 11:30   #302
Bindy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 22
Bindy er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Gratis Biola med supert resultat så langt. Takk for tipset om Landlord tomat Kitt. Bruker en del tomat, så det tipset er verd å ta med seg.

Hvor mange aktive er vi som er i fase 1 nå? Jeg er i alle fall i fase 1 i litt over 2 uker til

Bindy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 13:45   #303
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

jeg er i fase 1 i to uker til
går greit, i dag er jeg fysen på et eller annet ,,er ikke sulten,,men kjeder meg kanskje ,,og alle tror jo at det blir mer morro og spise kaker ,, smågodt osv ...

men det skal jeg ikke,,,

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 17:18   #304
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

uf fysen heten går ikke over ,, har sinnsykt lyst på et stykke brød med masse smør og pålegg,,
vel bor alene eier ikke mat i huset, bortsett fra litt brød smør og syltetøy,og har ikke lyst på syltetøy
hadde rekesalat i går den kastet jeg heldigvis i går ( angrer litt på det nå da)
jaja holder vel ut ,,men er slitsomt med sånne ønsker og tanker

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 18:13   #305
Bindy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 22
Bindy er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Uff, ikke noe greit å ha det sånn. Jeg hadde en helt pyton dag i går. Ungene spiste sjokolade og popcorn. Jeg hadde bare SÅ lyst på. Men jeg greide å la være. Spiste meg veldig mett på middag i steden. Så tok jeg en sånn metthetsbar etterpå. Og de er bare SÅ kvalmende.

Bindy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 18:20   #306
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

jeg har nå heldigvis latt være og kjøre og kjøpe noe i dag i ale fall,,

lagde litt grønnsaker nå ,og tok en extra vaniljecaramellbar ,, er jo lov med bare en bar ,men sukk , er vel bedre og skjeie ut med en sånn en , en,brød med smør og syltetøy ,og kjenner at det hadde ikke blitt med bare en,brødskive da hadde jeg nok hivd innpå ,,skal nok klare dagen i dag,,

men det kommer jo vår tur ,,

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 23:12   #307
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei Arkine - det er myyyyye bedre å ta en ekstra bar framfor å spise "vanlig snop" - og ja, det er tøft når suget etter noe.... kommer.
I fase 1 hadde jeg alltid ferdig blandet salat i kjøleskapet, og en pakke ED-kjeks i veska i tilfelle suget kom. Dessuten var og er vannflasken min beste venn, og i de fleste tilfeller går suget etter snop vekk når magen er full av vann

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 18:43   #308
Bindy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 22
Bindy er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

UFF, jeg har gått på en kjempesprekk. Spiste en dobbel vaffel med brunost og en skive loff At jeg kan være så idiotisk dum. Ja-ja, ny dag i morgen.

Bindy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 21:40   #309
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill
Talking

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

vel du er ikke alene , var på ikea i går og min venninne kjøpte en softis
vel det ble en på meg også

og den vaflen tenker jeg var god

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 22:46   #310
Biola
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 226
Biola er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Da var fase en over (for denne gang i alle fall), og jeg har i dag startet på fase to. (Men sniker nok i tråden her litt til, tenker jeg). Fortsatt lykke til Bindy, Nikita og Arkine, snart ser jeg dere i fase to-tråden??

__________________
Min journal


Biola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 12:18   #311
Lotta67
Medlem
 
Lotta67 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Alder: 57
Innlegg: 420
Lotta67 er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Well done! Velkommen over til fase 2!

Opprinnelig lagt inn av Biola, her.

Da var fase en over (for denne gang i alle fall), og jeg har i dag startet på fase to. (Men sniker nok i tråden her litt til, tenker jeg). Fortsatt lykke til Bindy, Nikita og Arkine, snart ser jeg dere i fase to-tråden??

__________________
Journalen min
Lotta67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:31   #312
Bindy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 22
Bindy er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Bindy, her.

UFF, jeg har gått på en kjempesprekk. Spiste en dobbel vaffel med brunost og en skive loff At jeg kan være så idiotisk dum. Ja-ja, ny dag i morgen.

Ble ikke bare sprekk den dagen, men dagen etterpå også. Et resultat av dårlig planlegging og lav viljestyrke. Var på kurs og hadde en kjempesprekk på lasagna som ble servert til lunch. Dro til byen etterpå og kjøpte urinstix for å kunne sjekke hvor lang tid det går før jeg kommer i ketose igjen. Til min store overraskelse (og glede), så var jeg fortsatt i ketose. Tok en stix dagen etterpå - og var fremdeles i ketose. Trodde virkelig en hel pastalunch skulle virke inn på det. Men jeg skal ikke klage, er fornøyd jeg Også er jeg tilbake på full ED diett.

Bindy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 18:23   #313
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

det er kjempevansklig denne kuren sammen med andre folk ,jeg har hatt sprekk i tre dager nå,selskap torsdag og fredag med overnatting til i dag,ble frokost på ferja hjem ,hadde glemt og ta med produktene ,
men ok en skal leve også ,og syns ikke jeg kan si i selskap at nei jeg skal ike ha verken mat eller drikke ,,da får jeg heller bli hjemme ,og det var det jeg ville ,men fant ikke på en dårlig unnskyldning
har ikke fråtset i kaker ,men reker og irish og vin og loff selfølgelig
skal ikke angre på disse dagene ,,

så i morgen er det påan igjen

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 21:42   #314
tinus76
Medlem
 
tinus76 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sør-vestlandet
Alder: 48
Innlegg: 447
tinus76 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Heisann, jeg er helt ny og derfor i fase 1.
Er det en makstid for fase 1 - kun en mnd, eller kan du drøye den ut litt?
Er i første uke og skal til kosteveilder 3. november, så det er jo før en mnd er gått da.

Går dere andre til kosteveileder i forbindelse med ED, og evt hvor ofte?

__________________
Klem fra Tinus gift med mannen, mamma til E04, J06, J08
Min_Journal - Startdato: 20.10.09, Startvekt: 96 kg, skal ned minst 31 kg


tinus76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 21:57   #315
tinus76
Medlem
 
tinus76 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sør-vestlandet
Alder: 48
Innlegg: 447
tinus76 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Et annet spm: er det ok å spise bønnespirer på boks? Av alle teite ting så syns jeg de er bedre enne ferske - ja tro det eller ei. Men vet ikke om det er bra sieden de ligger i en slags lake kanskje?

__________________
Klem fra Tinus gift med mannen, mamma til E04, J06, J08
Min_Journal - Startdato: 20.10.09, Startvekt: 96 kg, skal ned minst 31 kg


tinus76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 22:38   #316
Lotta67
Medlem
 
Lotta67 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Alder: 57
Innlegg: 420
Lotta67 er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Fase 1 = 1 md/4 uker
Fase 2 = 2 md/8 uker
Fase 3 = MINIMUM 6 uker før du igjen kan ta en ny runde på fase 1, om du orker det.

Mer har jeg ikke spurt om foreløpig. Jeg skal i fase 3 18. desember og vet ikke om jeg er så glad i det rett før jul... kunne vært like greit og vært i fase 2 over jul, for å gjøre det enkelt. Det som skjer i fase 3, er jo en gradvis overgang til karbohydrater, i form av frukt. Mer vet jeg ikke, for jeg må først og fremst konsentrere meg om disse åtte ukene i fase 2, så får jeg ta det derfra :-).

Jeg går til en klinikk der jeg har tatt blodprøver og vært til samtale hos lege og sykepleier. Jeg var tilbake hos sykepleier etter fire uker i fase 1 og skal tilbake igjen i begynnelsen av desember, når det begynner å nærme seg slutten av fase 2. Og trenger jeg mer veiledning, kan jeg ringe og be om tid. De tok blodprøve etter fire uker også, blant annet for å følge opp i forhold til... var det lever, tro? De skal jo sjekke at det går greit for kroppen å være i ketose.

I tillegg tar jeg jo 8-10 piller/vitaminer hver dag, som står på en anbefalt liste. Har du fått den lista og skaffet deg dette? Første gang jeg kjøpte alt, kom det på 1500 kr på apoteket, så dette er jo ikke noen billigkur med alt vi skal kjøpe og gjøre...

Lykke til og send meg gjerne en PM om du lurer på mer! :-)

Opprinnelig lagt inn av tinus76, her.

Heisann, jeg er helt ny og derfor i fase 1.
Er det en makstid for fase 1 - kun en mnd, eller kan du drøye den ut litt?
Er i første uke og skal til kosteveilder 3. november, så det er jo før en mnd er gått da.

Går dere andre til kosteveileder i forbindelse med ED, og evt hvor ofte?

__________________
Journalen min
Lotta67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 22:57   #317
tinus76
Medlem
 
tinus76 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sør-vestlandet
Alder: 48
Innlegg: 447
tinus76 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei Lotta!

Takk for svar!

Ja tar aølle de vitaminene, kom i samme pris jeg også..... Gikk til legen samme dag, han hører til samme klinikk som kostveilder, og det kosta og 1400 Jaja, det er en motivasjon bare det - bruker jeg først så mye penger på det, så skal jeg jammen klare det!!

Julen skal gå greit for meg når det kommer til det meste, men julaften ahr jeg lyst på pinnekjøtt, kålrabistappe og riskrem - er da i fase 2 - kan jeg skeie ut den ene gangen da mon tro?

Når det gjelder kostveielder så fikk ejg velge selv hvor ofte jeg ville gå - syns det var greit med en gang i mnd med tanke på oppfølging etc..

__________________
Klem fra Tinus gift med mannen, mamma til E04, J06, J08
Min_Journal - Startdato: 20.10.09, Startvekt: 96 kg, skal ned minst 31 kg


tinus76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 09:49   #318
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

fasiten er som lotta sier ,men samtidig sier legene forskjellig
10 til 30 dager i fase en,,men kan også gå lenger om en ønsker og blodprøver og alt er i orden,, det har mye med hvor mye du skal ned i vekt ,
en kan også gå tilbake til fase en om en ser at fase to ikke gir den vektnedgangen som er ønsket ,,og fase to kan også forlenges om en ønsker det,,

og om du kan spise det du ønsker på julaften
ja det kan du ,,men vektnedgangen kan bli forsinket
så jeg syns nå at om du ønsker og spise dette på julaften , så skal du gjøre det ( men et godt råd, ikke vei deg dagen etter en utskjeielse ,du legger ikke på deg ,men vekten kan vise mer fordi du da samler vann i kroppen)

og er det noen som har klart fase en,uten en enda utskjeielse (jeg klarte det første gang jeg gikk på euro,men da var jeg heller ikke sosial ,satt bare hjemme ,,og syns jo det var verdt det ,,
denne gangen har jeg desverre hatt tre dager utskeielse ,,grunnet selskap jeg ikke klarte og finne på en dårlig unnskyldning for og slippe ,( og var dum nok til og gå på vekta i dag) men minner meg selv på at det er bare vann enda )starter på ny frisk i dag

men skal jo også sies at denne gangen har jeg ikke så mange kilo som skal ned som forige gang

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 11:15   #319
Lotta67
Medlem
 
Lotta67 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Alder: 57
Innlegg: 420
Lotta67 er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

I siste nummer av Norsk Ukeblad var det 2 sider viet til vitaminer som er gunstige for fordøyelse og forbrenning. Alle som stod der, er av dem jeg nå tar! De viste til Fedon sine sider, da, inkluder 2-3 andre nettsider, så dette er vel allment kjent.

Hos meg er også lege og kostveileder på samme sted, så det er greit nok. Jeg tenker også det samme, at bruker jeg så mye penger på dette, så skal jeg jammen klare det!!!

Du kan godt skeie ut, men jeg har hørt at det kan ta en uke å komme i ketose igjen etter en slik utskeielse, så det må du bare ha i bakhodet. Jeg har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal gjøre det i julen.

Opprinnelig lagt inn av tinus76, her.

Ja tar aølle de vitaminene, kom i samme pris jeg også..... Gikk til legen samme dag, han hører til samme klinikk som kostveilder, og det kosta og 1400 Jaja, det er en motivasjon bare det - bruker jeg først så mye penger på det, så skal jeg jammen klare det!!

Julen skal gå greit for meg når det kommer til det meste, men julaften ahr jeg lyst på pinnekjøtt, kålrabistappe og riskrem - er da i fase 2 - kan jeg skeie ut den ene gangen da mon tro?

__________________
Journalen min
Lotta67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 11:17   #320
Lotta67
Medlem
 
Lotta67 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Alder: 57
Innlegg: 420
Lotta67 er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Ja, det jeg sa, var makstidene for å være i de forskjellige fasene. Jeg har bar forholdt meg til dem og ikke diskutert annet med veilederen min, heller.

Jeg klarte fire uker i Fase 1 uten utskeielser og er nå i min andre uke i Fase 2, fremdeles også uten utskeielser. Håper jeg klarer å holde det sånn. Men i går og i dag har jeg hatt vondt i hodet, men jeg tror ikke det har med dette å gjøre, jeg har også snue og har sovet dårlig den siste uke, så jeg tror det kan ha en sammenheng med det.

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

fasiten er som lotta sier ,men samtidig sier legene forskjellig
10 til 30 dager i fase en,,men kan også gå lenger om en ønsker og blodprøver og alt er i orden,, det har mye med hvor mye du skal ned i vekt ,
en kan også gå tilbake til fase en om en ser at fase to ikke gir den vektnedgangen som er ønsket ,,og fase to kan også forlenges om en ønsker det,,

og er det noen som har klart fase en,uten en enda utskjeielse (jeg klarte det første gang jeg gikk på euro,men da var jeg heller ikke sosial ,satt bare hjemme ,,og syns jo det var verdt det ,,

__________________
Journalen min
Lotta67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 11:46   #321
tinus76
Medlem
 
tinus76 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sør-vestlandet
Alder: 48
Innlegg: 447
tinus76 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Lotta - jeg lurer på om vi muligens går til samme plass jeg. Så da stemmer nok den fasitten for meg .

Jaja, hadde omelett med champignon og paprika - det var ikke så verst det .

__________________
Klem fra Tinus gift med mannen, mamma til E04, J06, J08
Min_Journal - Startdato: 20.10.09, Startvekt: 96 kg, skal ned minst 31 kg


tinus76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 12:33   #322
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

kjempebra lotta at du har klart det uten utskjeielse hittentil

ja det er nok sant at det tar noen dager før en er i ketose igjen
men det er forskjellig fra den ene til den andre,men detkan ta borti en uke før vekttapet er normalisert igjen ,, sukk
så vil jo si at det er ji ikke verdt det og ha utskjeielser,,men jeg syns det er vansklig og si at jeg ikke kan ditt eller datt fordi jeg ikke skal spise ,,og gå bort og ta med min egen mat ,, beundrer de som klarer det,

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 16:29   #323
tinus76
Medlem
 
tinus76 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sør-vestlandet
Alder: 48
Innlegg: 447
tinus76 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Arkine, jeg er så enig med deg at det ikke er verdt utskeielser. Men akkurat julaften syns jeg det er dumt å ikke spise julemiddag - og tror for min del det kan være verdt den ene uka ekstra da. Men får de når jeg er der hvordan jeg ligger an. Julekaker etc har jeg ikke noe problemer med å holde meg unna.
Men et måltid kan forlenge så lenge?? Jeg er jo i fase 2 da så kan vel spise pinnekjøtt og litt fenalår eller??

__________________
Klem fra Tinus gift med mannen, mamma til E04, J06, J08
Min_Journal - Startdato: 20.10.09, Startvekt: 96 kg, skal ned minst 31 kg


tinus76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 18:18   #324
Lotta67
Medlem
 
Lotta67 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Alder: 57
Innlegg: 420
Lotta67 er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Klart du kan! Du kan jo i utgangspunktet gjøre akkurat som du vil! :-) Jeg vet ikke om det tar så lang tid som en uke, bare noe jeg hørte. Men det kommer jo egentlig bare an på hvor mye du vil gjøre utav det selv og hvor kjapt du vil vektnedgangen skal gå. Jeg har ikke tenkt over hva jeg skal gjøre julaften, egentlig. Det hadde jo passet bra å feire jul hos tanten min på sørlandet i år, for der har de juletorsk! Så kunne jeg ha kost meg med 200 gr torsk og litt grønnsaker, hehe. Kanskje jeg skal lage litt torsk til meg selv i år? :-)

Opprinnelig lagt inn av tinus76, her.

Men et måltid kan forlenge så lenge?? Jeg er jo i fase 2 da så kan vel spise pinnekjøtt og litt fenalår eller??

__________________
Journalen min
Lotta67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 18:19   #325
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

julaften syns jeg så absolutt det er verdt og spise , akurat det en vil,

det er ikke verdens undergang,og ikke sikkert du legger på deg heller.
første gangen jeg gikk på ED ,jeg begynte 22oktober 2006,og julaften spiste jeg det jeg ville ,,var litt mer forsiktig resten av jula ,men gikk ned en kilo den uka ,

er greit og slanke seg ,men vi skal leve litt også og være litt sosial
og en planlagt sprekk er så absolutt verdt en skjelden gang
det forsiknker vektnedgangen ,men en uke eller to fra eller til hva gjør det.

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst Mrs. Big Eurodiett 806 22-10-10 11:30
Hjelp, jeg trenger motivasjon! Tittentei Ketolysekuren 10 17-11-07 09:20
Hjelp..er bedt bort i kveld og er i fase 1 Atkins Felix Induksjonen 10 09-11-04 21:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no