Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-05-11, 17:58   #301
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

tut-tuuut
var i ketose igjen allerede på kvelden i går etter den smellen med kake. NÅ er det nok tull for en stund. kidsa har fått mexikansk gryte til middag-jeg fikk lut og kaldt vann, men spiste 2 kokte egg med tomat, agurk, løk og masse majones mens dem var på skolen. tipper jeg tar meg et eller annet slags kjøtt med soppstuing litt senere også. har drukket masse vann i dag og en del kaffe med fløte

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 18:24   #302
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

I dag har jeg tatt meg en liten vår-rengjøring her hjemme og herlighet så godt det er å ha en skikkelig godt utluftet og rent hjem! Blir full av energi når alt er på plass jeg, og en skikkelig treningsrunde er det også å vaske hele plassen Nå står det sommerkoteletter å surre på ovenen sammen med kokt brokkoli, nå skal det bli godt med litt mat Jeg har ikke rukket å vært innom vannvogna i dag, så jeg blir nok sittende der en stund i kveld også, og jeg er evig lykkelig for at den ikke er langt unna toalettvogna! hoho

tuuutuuut! håper alle har en fin kveld!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 18:28   #303
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Jeg sitter i storogtjukkvogna... Jeg har av en eller annen grunn lagt på meg 6 kilo etter at jeg begynte med manuellterapi for to måneder siden! Ikke spiser jeg mer, tvert imot, jeg beveger meg mye mer og tro meg, det er ikke muskler som er kommet på..

Manuellputten snakket noe om at lagene mine i kjøttet/flesket/musklene hadde på en måte grodd sammen og nå masserer han for harde livet for å få dem fra hverandre igjen.. KAN det ha noe å si for vektøkninga?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 18:36   #304
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

I dag har jeg vært flink med vann og faris bare må ha litt faris om dagen. Baconrullene er inntatt både til frokost og lunsj. Til middag ble det torsk men fløte/smør saus med blomkålmos og stekt sopp
I dag starta vi med 17 mai pynt på bhg, utrolig flinke barn som kan mye. Ha en fin kveld uten sjokolade

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 19:19   #305
mocc@
Seniormedlem
 
mocc@ sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Hedmark
Innlegg: 707
mocc@ er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Da har jeg vært innom trimvogna. Vært litt flink med vannet idag, men litt og gå på..

Nå skal jeg rusle en tur i tv-vogna og bare slappe av..

__________________


mocc@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 19:38   #306
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg sitter i storogtjukkvogna... Jeg har av en eller annen grunn lagt på meg 6 kilo etter at jeg begynte med manuellterapi for to måneder siden! Ikke spiser jeg mer, tvert imot, jeg beveger meg mye mer og tro meg, det er ikke muskler som er kommet på..

Manuellputten snakket noe om at lagene mine i kjøttet/flesket/musklene hadde på en måte grodd sammen og nå masserer han for harde livet for å få dem fra hverandre igjen.. KAN det ha noe å si for vektøkninga?



DET var merkelige greier kanutten! Men la oss på en måte håpe terapeuten har rett, for da kommer det seg vel etterhvert!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 20:43   #307
Sunroad78
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 46
Innlegg: 298
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Eg har i dag vore på arbeidsvogna og på treningsvogna. No er det soffavogna før eg spring i dusjen og tek siste stopp på sovevogna

__________________
Min journal
Sunroad78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 20:59   #308
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Togtråden!

Det nærmer tid får å gå til fastevogna... enda 3 timer til, da, men nå er jeg så mett at jeg vet ikke om jeg skal spise mer.
Får se hvor susete jeg er etter operasjonen, men skal prøve å holde meg til lavkarbo, altså.

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 21:09   #309
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Fant en ny vogn dere: ut-i-skogen-opp-i-trærne-vogna!!!
Kan absolutt anbefales, dagens stopp var en liten topptur på 231 høydemeter
Fantastisk trening for både balanse/stabilitet, kondisjon og styrke - og kroppen formelig sitrer etterpå
Nå står tv-vogna på planen, før det igjen blir en tidlig kveld i sovevogna

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 21:46   #310
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Jeg har så sykt vondt i beina i kveld *hyle, grine og syte* kan ikke fatte hva jeg har gjort.. Det startet i ene ankelen mens jeg drev ryddet og vasket tidligere i dag. Det kjentes ut som noe som jeg oppfatter som en blodpropp (det er nok ikke det) altså det er som om blodet stopper opp og det blir et enormt trykk og det stikker. men nå stråler det fra begge lårene og nedover, knærna er helt utmattet og jeg greier ikke lengere å gå på de.. Kan da vel ikke ha blir utslitt av å rydde vel? Lurer på hva det kan være.. jeg begynte å ta magnesium for 3 dager siden, så det kan være noe med det, men jeg tviler.
Ellers har kosten min vært helt ok i dag, litt mer fett enn hva jeg skulle, også kalorier, men ellers er alt perfekt.

hmm tror jeg slår meg ned i tvvogna og slapper av litt jeg..
Det ble ikke til at babyen jeg er dagmamma for kommer i morgen, men han kommer i overmorgen i stedenfor. Det skal bli gøy! bare synd at det kræsjet med psykologtimen min.. jaja jeg har alltids en mann som kan se etter han i 1 time. Spent på hvordan babyen og min gutt går sammen og ikke minst, hvordan det er å være 'mamma' til TO med bare 9 måneder i mellom. og for ikke å glemme å stå opp 06:30! Jeg står opp rundt 12 nå ;P og guttungen min sover lenge også, er ikke vandt med babyer lengere hehe.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 21:48   #311
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Sunfrid, her.

Så ble det en ny tur i transportvogna hvor jeg så stakk innom jobb-intervjuvogna, og nå er det en rask tur i mat vogna før det bærer over i sportsvogna.... Phu tror det blir tidlig i seng i dag.....

Hehe, fikk tanker om at du lå i en vanlig sportsvogn og ble trillet rundt

Selv har jeg fartet rundt i mange vogner de siste to dagene. Dere andre har vært veldig aktive, så det ble litt å lese seg opp på. Jeg har hatt en tur innom labvogna. Har tatt MR av rygg, selv om de egentlig skulle fokusere på haleben. Tror nok de bommet. Men så hadde kiropraktoren glemt å sende henvisningen, så kan man vente annet?

Jeg skal inn i vannvogna og fylle på drikke før jeg setter meg i tvvogna en liten stund før sovevogna inntas.

Håper alle får en fin tur på nattoget.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 23:27   #312
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

hihi nå kribler det i magen min kan være vannet jeg nettopp drakk i en fei, eller så er det tanken på at om 500g så har jeg gått ned 3 kg! 0,5kg er jo egentlig ingenting bare jeg følger lavkarbo og ketolysen til punkt og prikke. Jada, 3kg på 5-6 uker er kanskje ikke så mye, men her har det altså gått SÅ tregt at dette er visst et stort steg for meg. Om 600g derimot er jeg søren meg UNDER 70kg og da skal jeg aldri aldri aldri over den grensa igjen, basta!

Det kribler også fordi plutselig så blir jeg tobarnsmor i morgen allikevel, altså dagmamma-barnet mitt kommer i morgen allikevel i stedenfor på torsdag. Så i morgen tidlig skal jeg forsiktig grave fram gåstol, vippestol, rangler og gym matta vi brukte til pjokken min før han kunne krabbe. Håper bare det ikke blir noe sjalusidrama mellom min og han da. Nei nå må jeg traske over til sovevogna, for dette betyr plutselig at jeg må opp 06.30 allikevel i morgen og jeg som akkurat drakk 1 liter vann da.. for et dumt tidspunkt å få vite at jeg må forte meg å sove. Glad sovevogna er vegg i vegg med toalettvogna fortsatt!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 23:34   #313
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Togtråden!

Har tilbragt litt for mange timer i sovevogna jeg... Håper det retter seg i morgen. Glad den sjokoladevogna ble koblet fra, for jeg har vært riktig sugen på kvelden. Ble en atkinsbar som tidlig lunsj, kanskje ikke så smart.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 07:16   #314
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Godtfolk !!!

Jeg har vært i teatervogna ! Jeg ankom like før Torshov. Soria Moria-vogna, altså. Kjempebra stykke av Kjetil Bang-Hansen. "Ti liv" - komedie fra krigen. Ja, jeg vet det høres litt rart ut, men det anbefales på det varmeste. Har fått svært gode kritikker.

Moren min spanderte også gratinerte sjøkreps i restaurantvogna som faktisk ligger INNE i teatervogna, - et lite hjørne, liksom. Veeeeeldig, veeeeeeldig bra ! Anbefales også !

Og ellers ? Jeg føler at jeg 'holder på' vannet, - men det kan like godt være noe jeg tror fordi jeg syns det går så tregt nedover. Nå har jeg ikke vært i veievogna siden fredag morgen, men skal ta meg en tur innom i morgen tidlig. Fredag reiser jeg med hurtigtoget til konfirmasjon i Stavanger.

God tur ! Første stopp er en av vannvognene ! Godt det er så mange. . .

Husk også vitaminautomatene som er montert i vannvognene !

Djinglebells, djinglebells. . . nei, det var no' annet. . . .

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 07:57   #315
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Veiedag i dag, og da viste vekta 1,1 kg ned, er fornøyd med det.
Siden jeg var ute å spiste 1. mai og spiste dessert og tok en øl, så klager jeg ikke på dette

Har forøvrig forskynt meg av pilleautomten og vært innom vannvogna.

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 08:32   #316
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

I dag har jeg tatt et hjørne i stuevogna og gjort om til kontor. Jobber hjemmefra i dag. Så det er eneste løsningen. Sliter med å sitte på kontorstolen, men her i stuevogna er setene så gode at dagen går sikkert fort.

Uten for min vogn skinner sola, men det er kaldt. Så det er veldig deilig å nyte utsikten herfra.

God togtur til alle sammen!

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 08:37   #317
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Da er jeg kommet på jobb jeg også, sitter hjemme i stuevogna med 2 små her nå som babler, krangler, leker og sloss
Da ble plutselig dagene snudd igjen og fasten gikk fra 12 timer til 15 timer igjen, men i går drakk jeg alt for lite vann så det ser ut til at vekten stoppet opp, men jeg må veie meg litt senere i dag også så fasten får godgjort seg skikkelig før jeg konkluderer noe.

Nå skal jeg koke meg en kopp grønn te, så skal jeg bare nyte disse små nurkene

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 09:27   #318
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Vann og grønn te, du sier noe der Regret. Tusler inn i kjøkkenvogna for å ordne både med drikke og litt å tygge på. Er ikke så mye å gjøre i kontorvogna ennå. Venter på at kundene skal våkne litt, og etter matbiten skal jeg skrive litt kursdokumentasjon.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 09:58   #319
Hjørdis
Seniormedlem
 
Hjørdis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.137
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Hvem pokker var det som hektet på den pizzavogna i går kveld?

__________________
Nå 80 kg, to igjen før vi er tilbake til førjulvekt


Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 09:59   #320
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Ikke jeg, i alle fall. Jeg var i dårligtilåspisevogna.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 10:19   #321
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Hjørdis, her.

Hvem pokker var det som hektet på den pizzavogna i går kveld?

lavkarbo pizza vel?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 11:56   #322
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Togtråden!

God formiddag.

Skal straks gå og lage meg grønn te. Blitt helt hekta på det, tror også det hjelper med vannet mitt. Ikke kjent til det på dager.

Da jeg skulle innom frokostvogna i dag ble det eggemelk. Og jeg må si at jeg ble veldig imponrert, for dette var jo nam nam. Gleder meg til å lage en ny porsjon i morgen

Ellers blir det klessvaskvogna og ryddevogna her i togsettet. Skal på vekta i morgen. Er veldig spent på om jeg har gått ned noe. Føler selv at jeg kan ha gjort det, men man vet jo aldri. Hvertfall nå som tanta er på besøk og man veier seg maks 2 ganger i uka.
Ha en fin kveld videre.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 13:11   #323
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Skal tusle bort i kjøkkenvognen og ordne meg litt grønn te. Hjelper på vannet mitt i alle fall. Kanskje jeg skulle prøvd meg på sånn eggemelk. Har lest to i dag som har prøvd og er fornøyd, så da tror jeg at jeg tester det ut. Blir lunsjen min det da.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 14:19   #324
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Togtråden!

Da er jeg hjemme etter en faktisk ganske fin tur i sykehusvogna. Operasjonen er unnagjort, foten gipsa, og plassert i pc-vogna for øyeblikket. Havner nok snart i sove/lese bok-vokvogna, godt plassert blant dyner og puter.

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 14:20   #325
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Togtråden!

*lese bok-vokvogna*..... ikke helt på nett enda etter narkose og masse smertestillende... hihi

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no