Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Eurobabbel - og journaler og blogger!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-01-08, 17:08   #301
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Hei melder meg inn i Euro gjengen Har sendt bestilling i dag , håper de kommer snart.
Skal ned helst 15 kg, håper jeg klarer det. Jeg går veldig sakte ned, har nå prøvd både Grethe Roede og Ketolyse det siste året, men vekten rikker seg omtrent ikke. Ser ut som en kombinasjon av lavfett og lavkarbo funker for meg.Gikk på eurodiett for 3 år siden, gikk da ned 17 kg, men trappet ikke gradvis ned, og da jeg i tilllegg ble gravid gikk vekten opp igjen. Jeg er nå 7 kg fra der jeg sluttet sist. Gleder meg til å starte

Syns dere er flinke, stå på

Hei Pia

Jeg synes du har vært flink som ikke har gått opp mer, og du klarer sikkert å slite det av igjen. Enig med den i lavfett og lavkarbo, men det strider imot flertallet på disse sidene tror jeg. Det hjalp ikke meg å spise skaldemansk, men så var jeg nok ikke helt 100% nøye heller da.

Nå skal vi ned, hurra for ED.
Heia Pia

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 22:45   #302
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Skrible, her.

Hehe! Kanskje jeg skal få med noen sånne cappucinoer i neste bestilling - jeg lot være denne gangen, siden jeg uansett fikk legens velsignelse til å helle i meg kaffen min. Mulig den leveres med medfølgende dagdrømmebikini?

Du trodde vel ikke capuccinoen liknet på kaffe vel??
Men den er faktisk ganske god, kald, og shaken, not stirred...

Kjekt med nye fjes her inne
Heia THE og Pia og lykke til!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 10:10   #303
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Jeg har lagt på meg de siste dagene... har vært veldig sliten, og kanskje ikke helt fase2... må en skjærpings til. Jeg har nå 5,5 kg til jeg når målet mitt viss jeg greier det til påske... full skjærpings nå.

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 11:24   #304
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Veiedag her og og opp 0,3 siden sist tirsdag, men vi har jo litt bursdager og slikt for tiden. Dessuten gumler jeg ibux, og da samler jeg på alt vann i nærheten som en supereffektiv svamp!
84,2 idag, 83,9 sist tirsdag.

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 12:25   #305
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

i dag er det legetime fore meg, litt usikker på om jeg gleder eller gruer

syns hvertfall dere er flinke og det skal jeg også være

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 13:09   #306
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

lykke til distrea

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 13:36   #307
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Lykke til hos legen, Distrea!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 13:48   #308
Pia
Medlem
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 45
Innlegg: 61
Pia er på en erverdig vei

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Lykke til distrea

__________________
Pia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 13:57   #309
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Kult Distrea, det går så bra så!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 19:01   #310
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

tenkte mest på å grue til produktene.... dere skryter ikke akkurat uhemmet... hehe, men jeg skal samle opp litt god fantasi lese og lære her av deres feil og erfaringer. Gode å ha dere asså

regner med å begynne den 5.

takk for oppmuntring, jenter!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 19:21   #311
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

tenkte mest på å grue til produktene.... dere skryter ikke akkurat uhemmet... hehe, men jeg skal samle opp litt god fantasi lese og lære her av deres feil og erfaringer. Gode å ha dere asså

regner med å begynne den 5.

takk for oppmuntring, jenter!

Vært på tur i verdensrommet? savne..

Snart tilbake fra legetimen?

Spent..

Og du altså, det er slett ikke alt som er vondt og æsj. F.eks. pannekakene og brownies er jo bare kos.. og paellaen er god på jobb, barene er også helt greie, og jeg liker sjokoladefrokosten. Egentlig så liker jeg det meste unntatt jordbærdessert, men hvem .. trenger vel det?

Det er ganske greit å vite at måltidet befinner seg i den posen, basta! Mye verre når vi skal begynne å erstatte posene med mat.


__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 19:27   #312
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

fint Dilly!... ja, dette skal gå. Kiloene skal AV sakte (eller helst super fort) med sikkert.

Det er ALLTID en god jobb å holde vekta. må være bevisst på det hele veien. når man "skeier" ut... gjøre det for en dag, eller ett måltid... ikke dra det ut i flere kilo

målet er vel å fortsette lavkarbo på ett vis når jeg er "ferdig" men det er jo vanlig for meg, har jo levd lavkarbo i 5 år nå.

hvor ofte går dere til lege?

forsto ikke så mye av denne lappen som vekta spytta ut.... eller akkurat vekta var forståelig men.... allikevel ikke

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 19:39   #313
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

fint Dilly!... ja, dette skal gå. Kiloene skal AV sakte (eller helst super fort) med sikkert.

Det er ALLTID en god jobb å holde vekta. må være bevisst på det hele veien. når man "skeier" ut... gjøre det for en dag, eller ett måltid... ikke dra det ut i flere kilo

målet er vel å fortsette lavkarbo på ett vis når jeg er "ferdig" men det er jo vanlig for meg, har jo levd lavkarbo i 5 år nå.

hvor ofte går dere til lege?

forsto ikke så mye av denne lappen som vekta spytta ut.... eller akkurat vekta var forståelig men.... allikevel ikke


Å, så fint. Nå har du kommet langt

Ta godt vare på de strimlene fra vekta. Det er gøy å sammenligne. Der kan du se hvor mye du går ned, og hvor mye vann eller fett du mister.

Øverst står det jo alder, kjønn, høyde osv. og den nederste halvdelen inneholder f.eks. fett% og fett i kilo. Så kommer FFM som er fettfri masse. TBW betyr vann. Du tar da FFM minus TBW og differansen der er visst mest bein og muskler. Dette er Diserable range.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 19:44   #314
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

hehehe..... Dilly, du er glupern... jeg... jeg forsto fortsatt ikke en dritt

skal hente den.... kanskje jeg forstår mer da... hehe

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 19:45   #315
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Åsså..altså.. når vi er slanke og smekre og ferdig dietterte, så har vi et skikkelig fint lavkarbokosthold, fullstendig uten sukker og brød. Og vi har ikke lyst på pizza og kake, sjok,osv. For hvis vi lever sånn på den måten og ikke gir kroppen karber så klarer den heller ikke å lagre fett.

Teori og pjaksis.. men jeg er helt oppslukt av boka "Spis deg sukkerfri" som jeg leser nå.. Den er så god.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 19:49   #316
Skrible
Medlem
 
Skrible sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 99
Skrible har en fantastisk aura rundt segSkrible har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

hvor ofte går dere til lege?

Jeg er nybegynner, jeg - først var det et par besøk hos legen på Lindbergklinikken for å snakke om hvor mye som skulle bort, og hvordan - deretter blodprøver og bestillingsskjemaer og en ekstra resept for min del. Siden jeg skal være i fase 1 i tre uker, så er det da jeg skal tilbake - når de tre ukene har gått.

Fikk dog beskjed om at jeg gjerne måtte komme innom en gang i uken og veie meg. (Jeg har ikke vekt hjemme, og det er ikke langt å gå, så det kommer jeg nok til å gjøre.)

__________________
Virrer og vet ikke helt
Skrible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skjerpings Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 19:49   #317
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

hehe... fortsatt tomt, men ser det vel etter hvert

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 19:54   #318
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Den vekta er jo kjempe spennende, så har lyat til å prøve å holde meg unna min egen vekt og vente til jeg skal dit.

hun anbefalte å komme til time en gang i mnd. sikkert greit med litt oppbacking og veiing!? det kostet 1500 kr første time, men koster vel ikke det samme de påfølgene håper jeg?

da vil det jo lønne seg å kjøpe vekt sjøl

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 21:29   #319
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Første timen er 60 minutter og koster derfor 1500, og så tror jeg det er 790,- kr neste gang for en halv time. Litt mye, men verdt hver krone spør du meg.

Lykke til, det er best å forberede seg på at produktene er vonde så blir du kanskje positivt overrasket slik jeg ble. Kyllingsuppa er f.eks helt grei i starten syntes jeg, jeg ble bare så lei etterhvert. Omelettene går også helt fint og alt som har sjokoladesmak er godt synes jeg. Brownies, barene, sjokofrokosten, sjokoladepudding, sjokolademelken osv. Det eneste som var helt forferdelig grusomt var disse dessertene, ikke puddingene, men de som heter jordbær, karamell og sjokolade-dessert. Fytti katta. Men så fikk jeg tips av THE om å lage dem som smoothie i stedet, tilsette isbiter og melk og ha i blender, det ble mye bedre.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 12:18   #320
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Enig med deg Titti, sjokoladegreiene er gode, og pannekakene er også knall syns jeg. For tiden har jeg droppet alt det salte, er nok litt lei.
Jeg betaler 600 hver gang hos legen, har droppa sykepleierbesøkene, hadde ikke helt kjemi med dama...

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 12:30   #321
Skrible
Medlem
 
Skrible sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 99
Skrible har en fantastisk aura rundt segSkrible har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

I dag jukser jeg med et egg i omeletten. Bare dag 5 og jeg har helt mistet matlysten - ikke lyst på noe som helst i det hele tatt...

__________________
Virrer og vet ikke helt
Skrible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skjerpings Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 13:45   #322
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Det går bra vet du, Skrible. Ett egg innimellom er helt greit i fase 1. Viktig at du får i deg noe og da helst noe med proteiner.

Jeg veksler litt mellom fase 1 og 2, men merker at jeg ikke er så superflink som jeg var første gangen jeg var på fase 1. Da turde jeg ikke engang slikke meg på fingeren hvis jeg fikk pålegg på fingeren når jeg smørte matpakke til gutten.
I dag lagde jeg pipper og har spist to og kunne i grunn spist opp alle.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 15:19   #323
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

jeg betalte 500 for første legetime, og 250 for de etter det... 300 om jeg tarblodprøver.

Jeg er enig med de andre at det søte er best. Jeg spiser for tiden barer. capuchino og kakao og brownies... pannekaka har jeg blitt metta på, for den ser ut som smelta plastikk når den er ferdig... men jeg spiser karamelldessert og creme brulee pluss noen omeletter av og til da...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 16:23   #324
Skrible
Medlem
 
Skrible sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 99
Skrible har en fantastisk aura rundt segSkrible har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Nå har jeg fått lov til å smake på brownies og cappucino også - brownien var kjempegod, cappucinoen (som jeg drakk kald) var kanskje litt i søteste laget for meg. (jeg er en sånn raring som aldri har likt sjokolademelk og denslags.)

Det går i alle fall fremover! Jeg tror ikke jeg tør å gå og veie meg før til onsdag, siden jeg hadde u-intensjonelle mat-uhell på både mandag og tirsdag. (Grr.. det var vannkastanjer i bambusskudd-boksen min, og det falt meg ikke inn å sjekke dem med lovlig-lista før dagen etter. Er litt distré, jeg. )

__________________
Virrer og vet ikke helt
Skrible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skjerpings Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 20:00   #325
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Skrible, her.

Det går i alle fall fremover! Jeg tror ikke jeg tør å gå og veie meg før til onsdag, siden jeg hadde u-intensjonelle mat-uhell på både mandag og tirsdag. (Grr.. det var vannkastanjer i bambusskudd-boksen min, og det falt meg ikke inn å sjekke dem med lovlig-lista før dagen etter. Er litt distré, jeg. )

Du er flink jo Tror ikke vannkastanjene ødelegger for deg, så vidt jeg husker er de lov på fase tre... Men uansett er det jo ikke allverdens med vannkastanjer i en blanding i en boks! Kjøpte stix for en stund siden jeg, det er litt greit! Da vet jeg når det ikke har gått så galt som jeg var redd for at det skulle gå! (Dagens mest klossete setning, sorry)

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no