Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Gå ned i vekt sammen?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-09-10, 16:56   #301
ned35
Juniormedlem
 
ned35 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 33
ned35 er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Hei !
Er det plass til meg også Skal ned 33kg og trenger noen og gjøre det med !

ned35 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 18:27   #302
Life is good
Juniormedlem
 
Life is good sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Vestfold
Innlegg: 11
Life is good er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Ned35, klart at det er plass til deg også

Endelig har jeg kommet meg under 100 kg!!!!!!!! - har gått ned totalt 5,5 kg nå, så har klart målet mitt om 5 kg til 1.oktober Jeg har brukt en mnd på det, men da må jeg innrømme at jeg overhodet ikke har trent, bare gått noen små turer. Og ja, jeg har planer om å komme i gang med treningen også

Jeg har utrolig lyst til å komme meg under 90 kg til jul - det krever nok at jeg skjerper meg når det gjelder trening siden det er snakk om 10 kg på 3 mnd. Det er vel ikke et umulig og urealistisk mål?

__________________
Life is good er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 21:25   #303
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Ja, det er kanskje greit å ta en mnd av gangen. Jeg tror ikke jeg skal satse på fem kg i oktober, men kanskje 3. Jeg vil heller bli gledelig overraska om jeg går ned mer, da jeg har hatt litt stillestans her mellom 95 og ned til 90 kg...de kg'ene var seige... Men nå er jeg nede på 89, og har klart Oktobermålet! Har gått ned 5 kg, og jeg ser ENDELIG 80-tallet! JIPPIIII!

Mankell: Jeg var skikkelig uvell de første dagene, men det går heldigvis over!
Det er så utrolig forskjellig hvor fort folk går ned...Jeg har hele tida gått ned ca en kg i uka, mens andre har pangstarter med opp til 8 kg i minus første uka... Man må bare gjøre så godt man kan, så vil det bli resultater! 10 kg kan være veldig overkommelig for deg, mens det kan bli værre for noen andre...

Tette-Nette: Tror nokk at 5 kg innen november er ett veldig overkommelig mål ja. Hvis du er helt ny på ketolyse og har starta nettopp, så kan det være du har gått ned de 5 kg'ene på null komma niks.

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 00:31   #304
Linuz
Medlem
 
Linuz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 101
Linuz er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Å gud.... jeg er så lei, lei, lei.... vekten spratt opp igjen et par kilo etter at jeg begynte på p-piller for 4 uker siden og står bom stille, og jeg er så slurvete og uinspirert om dagen. Har akuratt startet ny jobb, mye kursing og lange dager = stress og mas og dårlig kost.

Jeg trenger et spark bak! Eller en klem..... snufs....

__________________

Linuz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse / LCHF Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 05:53   #305
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Linuz !
Stress ifbm den nye jobben vil vel roe seg litt ned etter kvart, og dei lange dagane er vel ikkje først og framst di skuld, så det nyttar ikkje sparke deg bak for dét. Men om du klarer å ete riktig, vil det hjelpe (og ikkje berre på vekta, men på trivselen og stresset også - det ytre stresset vil vere der, men det blir i alle fall ikkje forverra av dårleg kost, da) det er eg sikker på! Lykke til vidare med ny uke!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 06:02   #306
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Gå ned i vekt sammen?

02.08.2010 106,4
09.08.2010 106,0
16.08.2010 104,2
23.08.2010 105,4

30.08.2010 104,4
06.09.2010 103,8

13.09.2010 107,2
20.09.2010 103,0

Blir forhåpentlegvis litt sjeldnare turar på do denne veka enn forrige, lol!

Oktober-utfordring: 3,4 kg ned, 1,6 kg igjen. Trur det skal halde hardt å klare det når det står att mindre enn to veker, men håper å klare så mykje som råd uansett!

Dersom målinga frå i dag er reell vekt, blir eg veldig glad, fordi det var 103 kg eg vog før eg blei gravid første gongen og det er over 11 år sidan. Men eg er sanneleg ikkje sikker, tok ein serie vegingar her og etter å ha vore på toalettet ein gong til, viste vekta ganske mykje meir, og fortsatte opp og ned... Kanskje eg må bytte batteri?

__________________


Sist redigert av Zillah : 20-09-10 kl 06:28. Årsak: Tillegg
Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 07:48   #307
pernille
Medlem
 
pernille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 120
pernille er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Jeg har ikke tenkt å gå på vekten idag. Har vært på hotell tur med hele familien i helgen. Da ble det litt mer karbohydrater enn jeg har godt av for å si det sån

Kom meg ut på en joggetur lørdag morgen men tror ikke det hjalp så veldig.

Skal se om jeg ikke kan komme meg på trening idag så jeg kommer meg raskt i ketose igjen.
Zillah: Gratulerer med bra resultater denne uken. Herlig å se tall på vekten man ikke har sett på lenge.

Linuz: Sender deg en god klem. Motivasjonen kommer nok tilbake.

Ha en super uke alle sammen.

__________________



Startet på lavkarbo 10 august 2010

http://http://forum.lavkarbo.no/show...light=pernille
pernille er avlogget   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 18:24   #308
Malinoshka
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 12
Malinoshka er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Hei dere.
Lenge siden jeg har skrevet noe her nå. Jeg har hatt 14 kjipe dager, med "plutselig" vektoppgang som flere her skriver om, vanskeligheter med å motivere meg selv, to sprekker og en kropp som har samlet vann.. Gikk to uker over tida med mensen - så regner med at 14 dager med ekstra østrogenstimuli gjorde sitt for å irritere vekta. I det mensen kom føltes det som flere liter (!) vann forlot kroppen, og vekta begynte endelig å gå ned igjen. Så nå er jeg på nytt motivert og klar for en ny uke, og forhåpentligvis - vektnedgang.
Begynte på 108,5 kg den 17. august. I dag 20. september veier jeg 103,8. Dvs at dersom jeg går ned 0,3 g før 1. oktober så har jeg også nådd målet om - 5 kg før oktober. Har også hatt en ny runde med målebåndene:

Før Nå
Lår: 68 cm 68
Hofte: 126 cm. 120
Midje: 112 cm. 105
Bryst: 125 cm. 122
Overarm: 40 38.

Er seff veldig glad for å ikke ha mista mest over puppene. :P

Malinoshka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vet ikke helt ennå. Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 18:45   #309
Malinoshka
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 12
Malinoshka er på en erverdig vei

Noen bilder av meg.

Jeg vil forresten legge inn noen bilder av meg. Det første (med babydukken) er tatt i eksamenstida i mars, og jeg er nok ganske tung. Det siste er tatt i dag. Synes det er spesielt god forskjell i ansiktet.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bamse.jpg (61,7 KB, 41 visninger)
Filtype: jpg dukke.jpg (37,3 KB, 40 visninger)
Malinoshka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vet ikke helt ennå. Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 18:57   #310
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Gratulere Malinoshka ser jo godt forskjell i ansikte og over skuldrene. Lykke til videre

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 20:18   #311
Catalina79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre.
Alder: 44
Innlegg: 222
Catalina79 er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Her har det gått opp og ned som i en berg og dalbane de siste ukene.. fnys. Så om jeg klarer å komme meg til 107 blank på to uker vet jeg ikke. Har 700 gram igjen. Har tenkt å holde meg unna pepsi max-zero etc de neste 2 ukene for å se om det kan hjelpe. Maxen har desverre blitt ei erstatning for sjokoladen merker jeg, og drikker bare mer og mer av den. Er jo sååååå godt.

Jaja. Lykke til alle sammen.

__________________

Startet på lavkarbo/ketolyse 8 juli. Over på vedlikehold 23 sep frem til mai/juni. Håper jeg.
Catalina79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg? Svar med sitat
Gammel 21-09-10, 10:25   #312
LadyStar
Juniormedlem
 
LadyStar sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 39
LadyStar er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Har visst vært i samme berg og dalbane denne uken jeg også. Og landet på 0.2kg opp på veiedagen min. Og jeg som synes at jeg har vært ganske flink i kosten, men kanskje litt lite i bevegelse. Men ny uke og nye muligheter

__________________



[/url]
LadyStar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 13:39   #313
monstermarihone
Medlem
 
monstermarihone sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 154
monstermarihone er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Hmm jeg har 2,5 kg igjen til målet jeg satte meg. Det går vel neppe i løpet av litt mer enn en uke. Sukk. Men skal prøve hardt da. Hadde vært digg!

monstermarihone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 18:01   #314
Malinoshka
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 12
Malinoshka er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Etter å ha utsatt det lenge har jeg nå begynt å trene. Meldte meg inn på exolo treningssenter her i Tromsø, veldig trivelige folk som jobber der - mange av dem har jeg faktisk hatt som fysiologi-forelesere på skolen. Og så går venninnene mine der, så er deilig å ha noen å gå med. Var på en bra time i går, stramoppuls, 25 min step og så 25 min styrke med vektstang. Merka at jeg ikke var i helt optimal form, men var likevel deilig å være i bevegelse. I kveld skal jeg på en lettere time, balanse, med elementer fra yoga, pilates og thai chi. Håper jeg klarer å holde den gode trenden.

Malinoshka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vet ikke helt ennå. Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 18:57   #315
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt
Question

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Hm... Nokon som har sett StineH? Saknar ho her.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 19:19   #316
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Nei og nei....

Jeg og - hvor er du blitt av Stine?? Ikke miste motet nå

Ble det sååå mye festing sist helg?

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 00:30   #317
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 61
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Opprinnelig lagt inn av LadyStar, her.

Har kun sovet 2.5 time i natt, og sitter her med rastløse legger, men regner med at det er bare en liten bivirkning av mindre karbo i går

Det er viktig å spise tablettene som hører til Ketolysekuren. I begynnelsen fikk jeg kramper i beina om natta om jeg glemte de. Særlig hvis du er flink til å drikke, så du får "vaska ut" mye mineraler.

Forresten glemte jeg nesten å ønske deg velkommen inn til oss.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 10:48   #318
pernille
Medlem
 
pernille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 120
pernille er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Da har jeg endelig gått ned 1 kg til. Nå er neste steg å komme seg ned på 70 tallet. Gleder meg til å se tallene 78, 75 og ikke minst 70

Forrige helg har hatt mye å si for vektnedgangen min. Skal ikke mye til før vektnedgangen stopper helt opp.

Får komme meg på trening idag for å få fortgang i sakene. Skal på jobbreise tirsdag og onsdag. Skal prøve å ikke ta helt av i matveien slik at jeg kan fortsette nedover på 70 tallet kommende uke.

__________________



Startet på lavkarbo 10 august 2010

http://http://forum.lavkarbo.no/show...light=pernille
pernille er avlogget   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 13:23   #319
Life is good
Juniormedlem
 
Life is good sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Vestfold
Innlegg: 11
Life is good er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Jeg har hatt en uke der vekta mi har vært lettere schiozfren, tror jeg! (Og ja, jeg klarer ikke å la være å veie meg hver dag..hehe). Den har variert med 2 kg opp og ned. Kjemepfint når det er 2 kg ned, men når det er 2 kg opp igjen, så er det jo ikke like moro!! Jeg har veiedag på søndag, altså i dag og med dagens veiing har jeg gått ned 0,4 kg på en uke. Jeg er jo fornøyd siden det går nedover, men det hadde jo vært bedre om det sto 2 kg ned ;-)

Jeg skal til London i oktober og da har jeg en planlagt sprekk. Er det noen her inne som har blitt dårlige når dere har skeiet ut? Er litt redd for at magen skal slå seg vrang hvis jeg plutselig spiser en del mer karbo enn normalt.

__________________
Life is good er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 16:15   #320
LadyStar
Juniormedlem
 
LadyStar sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 39
LadyStar er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Tusen takk for velkomsten sistegang Jeg går ikke på ketolysekuren, bare lavkarbo generelt. Har ikke satt meg inn i alt det andre. Men skal være flink til å ta kosttilskudd

(Jeg skal til London i oktober og da har jeg en planlagt sprekk. Er det noen her inne som har blitt dårlige når dere har skeiet ut? Er litt redd for at magen skal slå seg vrang hvis jeg plutselig spiser en del mer karbo enn normalt.)

Kommer an på hva du tenker å skeie ut med. Sist gang jeg tok meg et hjemmebakt 1/2 horn etter stor press fra familien, så fikk jeg veldig hodepine, brystbrann etc... og det er jo ikke kjekt på en hyggetur. Men kose deg masse i London

__________________



[/url]
LadyStar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 19:03   #321
Life is good
Juniormedlem
 
Life is good sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Vestfold
Innlegg: 11
Life is good er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Opprinnelig lagt inn av LadyStar, her.

Kommer an på hva du tenker å skeie ut med. Sist gang jeg tok meg et hjemmebakt 1/2 horn etter stor press fra familien, så fikk jeg veldig hodepine, brystbrann etc... og det er jo ikke kjekt på en hyggetur. Men kose deg masse i London

Takk, takk Hodepine, brystbrann....uff, høres ikke ut som om det er noe jeg vil ha på en Londontur! Kanskje jeg skulle bare bestille English breakfast og så spiser jeg eggene og bacon + tomaten..hehe

__________________
Life is good er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 20:46   #322
pernille
Medlem
 
pernille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 120
pernille er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Opprinnelig lagt inn av Life is good, her.

Jeg har hatt en uke der vekta mi har vært lettere schiozfren, tror jeg! (Og ja, jeg klarer ikke å la være å veie meg hver dag..hehe). Den har variert med 2 kg opp og ned. Kjemepfint når det er 2 kg ned, men når det er 2 kg opp igjen, så er det jo ikke like moro!! Jeg har veiedag på søndag, altså i dag og med dagens veiing har jeg gått ned 0,4 kg på en uke. Jeg er jo fornøyd siden det går nedover, men det hadde jo vært bedre om det sto 2 kg ned ;-)

Jeg skal til London i oktober og da har jeg en planlagt sprekk. Er det noen her inne som har blitt dårlige når dere har skeiet ut? Er litt redd for at magen skal slå seg vrang hvis jeg plutselig spiser en del mer karbo enn normalt.

Jeg hadde en planlagt sprekk i helgen som var. Jeg fikk skikkelig mageknip og måtte på do flere ganger på lørdagen. Søndagen merket jeg ingenting. Om det var tilfeldig eller ikke vet jeg ikke.

__________________



Startet på lavkarbo 10 august 2010

http://http://forum.lavkarbo.no/show...light=pernille
pernille er avlogget   Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 12:21   #323
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Dagens måling: 1,6 opp

02.08.2010 106,4
09.08.2010 106,0
16.08.2010 104,2
23.08.2010 105,4

30.08.2010 104,4
06.09.2010 103,8

13.09.2010 107,2
20.09.2010 103,0
27.09.2010 104,6

Oktoberutfordringa: 1,8 ned 3,2 igjen. Og sidan det er fire dagar igjen til 1. oktober trur eg at eg ganske klart kan slå fast: Det går aldri...

Slik som dette bær av stad skal eg vere glad om eg klarer det til jul!
Men eg håpar å kunne legge et lite stressmoment bak meg denne veka, og forhåpentlegvis ta opp igjen treninga frå oktober av. Kanskje det kan sette litt fart på sakene.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 19:16   #324
Kikkin
Medlem
 
Kikkin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bærum
Alder: 43
Innlegg: 196
Kikkin er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Har gått ned 10,5kg jeg... klarte både 5 og 10 kg før 1.oktober!!

__________________


Min Journal
Kikkin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 20:28   #325
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Kikkin Gratulere

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! Iset Lavkarbo generelt 28 20-10-11 19:43
Hva skjer ..? Opp i vekt, ned i vekt, opp og ned ..! Celba Lavkarbo generelt 11 18-08-11 14:32
Lettere å gå ned i vekt enn opp i vekt? Tidligere bruker Spørsmål og svar 7 20-02-07 13:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no