Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Bli med på Photobscuras renseuke!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-10-07, 18:38   #301
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

ja jeg blir med en stund jeg
fikk mensen i dag så veiingen blir vel ikke helt korekt , men det får gå.
Blir desto bedre neste mandag da
dette går vegen føler jeg
referat i morgen folkens

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 19:08   #302
blå
Juniormedlem
 
blå sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 40
Innlegg: 19
blå har litt lumsk oppførsel i fortiden

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

^
http://www.youtube.com/watch?v=m20TSyaEEHc

blå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 19:11   #303
Knubbelubba
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 136
Knubbelubba er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Knubbelubba: du går glipp av VELDIG viktige næringsstoffer ved å kutte ut grønnsaker helt fra kosten!! I lengden er det lite lurt, mener jeg da, med ettertrykk!!
Det har mer med hvilke grønnsaker man spiser. Om du i hvert fall begynner med brokkoli og blomkål, så er mye gjort. Litt smørdampet til flest mulig måltid burde bli bra

Ja, jeg har bestemt meg nå for å innføre litt grønt jeg også! Merker det svinger så veldig på energinivået om dagen! Er det ganske vanlig? Kjennes ut som jeg har bly i beina når jeg går opp en bratt bakke. Det får bære eller briste.. Ha en deilig søndagskveld! Nå skal jeg hive meg på sofaen og se om jeg får med meg Robinson etterpå.. og kanskje med pittelitt baconsvor

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 20:12   #304
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Har nettopp kommet hjem og er helt demotivert på matlagingsfronten, ikke har vi noe særlig i kjylen, og ikke har jeg så lyst til å lage noe. Er vel mer på grunn av den kjeeedelige jobben min enn noe annet.

Ellers har alt gått finfint så langt, måledag i morgen... WEEE!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 20:17   #305
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Tussi jenta, her.

photobscura jeg pleier ofte og lage meg scampi marinert i olje, sitron og peppermix eller havets krydder fra black boy. Det er bare skikkelig snadder.

Men litt kjedelig og være veggis på renseuke ja.

Takk for tips, hørtes herlig ut!

Opprinnelig lagt inn av Stinen, her.

Mål:
har bare mål midjen med jeg er nede i 75 cm.

Er dette siste dagen, eller? Det er vel bare å fortsette. Liker denne tråden!!!

Kødder du?? Det er lite drømmemålet, da! Dit håper jeg inderlig jeg kommer en dag jeg også.... Det midjemålet der skal du være stolt av! Mangler femten cm på det foreløbig, men jeg øyner et håp om at det er innen rekkevidde før neste sommer

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

I morgen håper jeg alle som har vært med oppsumerer litt hvordan uka har gått. Kjekt å se hvor mange som kom helskinnet igjennom og hvordan det gikk

JA, det må vi! Blir spennende å se

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 22:31   #306
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av blå, her.

^
http://www.youtube.com/watch?v=m20TSyaEEHc

det der må no være tillaget ?

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 22:54   #307
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Den der er så EKKEL!!!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 07:05   #308
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 46
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

God morgen!

Da var uka over. Og for meg gikk det veldig lett faktisk, trodde jeg skulle slite mer, men det gikk veldig bra.
Resulterte i ett vektap på 1,6 kg, men det er nok ikke helt reelt da jeg kasta opp i går kveld. Men kan ikke være så feil heller, så jeg er fornøyd.
Jeg skal fortsette med det her, men må vente noen dager, sliter litt med fordøyelsen, derfor jeg kasta opp. Så nå kommer jeg til og leve på raspa gulrot, fiskeboller og te i noen dager. Men med en gang magen er med så starter jeg på igjen.

Fikk se et nytt tall og så veldig fornøyd, nå veier jeg 77,6. 78 tallet har jeg vel sett i 5-6 uker nå, så godt og se et annet tall, håper ikke jeg må se det like lenge.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 07:58   #309
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Er det noen som skal fortsette denne uken? Nå trenger jeg virkelig å ta meg sammen her, etter 2 uker med altfor mye crap i uniten så føler jeg for å komme i gang med ketolyse igjen her.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 08:02   #310
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Jeg skal ha renseuke denne uka jeg..Var ikke med sist.....

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 08:46   #311
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Jeg tror jeg fortsetter litt til. Jeg var med forrige uke, men i helgen så koste jeg meg med vin, atkins bar, TabXtra, og litt rømme.
Jeg kommer til å gjøre det samme denne uken, at jeg er litt strenere på hverdagen, og at jeg koser meg litt i helgen.
Synes forrige uke gikk veldig greitt i hvertfall.
Fra mandag til mandag så gikk jeg ned 1 kg, og er veldig fornøyd med det.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 08:59   #312
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

jeg henger på... tok min siste medisin til morges.... så finito nu....

blir spennende dette...

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 09:16   #313
Knubbelubba
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 136
Knubbelubba er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Etter renseuken har jeg gått opp 400 gr.! Hva f... er det med min kropp?! Jeg er så opphengt på å gjøre alt helt riktig og uansett blir det ikke resultater. Jeg gir ikke opp enda for det. Grattis til dere som har gått ned!!

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 09:55   #314
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Jeg er med denne uken!

Frokosten var dette:

Agurk, 50 gram(s) 5 1 0 0
Egg, 92 gram(s) 131 1 9 12
Tran, 5 gram 45 0 5 0
MCT-olje, 10 gram(s) 86 0 10 0

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 10:25   #315
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Første dag på ny uke

Uka gikk kjempe fort, og veldig greit... Droppet søtningsmidel (uten ett glass fanta og en sukett) og melkeprodukter, innførte MCT
Vekta viste 200 g ned i dag, håper det er RETT... men klarer ikke helt glede meg over det... ennå.
Hodepinen var ikke særlig god første delen av uka. Murret litt hele veien, men ikke så ille at jeg kan klage
Fortsetter videre i denne tralten, men innfører litt grønnsaker til hvert måltid.

Kjempe glad for å se dere har klart dere så bra

Knubbelubba: håper det løsner for deg (og meg) denne uka

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 10:59   #316
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 52
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Da var uka over.. gode resultater ja.. ned 3 kilo synes jeg ikke er så værst..

Jeg tar en pause nå, siden jeg har besøk hele denne uken.. men jeg er tilbake igjen etterhvert.. dette ga mersmak..

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 11:04   #317
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

I'm in denne uka gitt! Men jeg må ha kaffe da.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 11:06   #318
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 45
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

må si jeg er utrolig imponert over dere Kjempeflinke er dere!!!

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 11:29   #319
hegekat
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 50
Innlegg: 97
hegekat er på en erverdig vei

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

I morgen håper jeg alle som har vært med oppsumerer litt hvordan uka har gått. Kjekt å se hvor mange som kom helskinnet igjennom og hvordan det gikk

I morgen er vell i dag!

Med meg har det ikke gått så veldig bra, så jeg kan bli med en uke til! Har falt ikke klart å holde meg unna søtstoff jeg! Særlig ikke da jeg bestilte varer fra dialife som kom akkurat nå og som allerede er fortært!

Jeg må komme dit igjen så jeg ikke har så ille søtsug.......

Men på vekta viser den 1 kg ned( og jeg gikk ut av ketose i går etter å misforstått mama lumpas lompekarboberegnet, mmmm )

Vel denne uka har jeg ferie og nesten ikke penger og heller ikke skapet fult av søt så gi giv denne uka!

__________________

Jeg gleder meg til å bli en finere utgave av meg selv.
Start: 28.06.07
hegekat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 11:34   #320
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av hegekat, her.

I morgen er vell i dag!

Med meg har det ikke gått så veldig bra, så jeg kan bli med en uke til! Har falt ikke klart å holde meg unna søtstoff jeg! Særlig ikke da jeg bestilte varer fra dialife som kom akkurat nå og som allerede er fortært!

Jeg må komme dit igjen så jeg ikke har så ille søtsug.......

Men på vekta viser den 1 kg ned( og jeg gikk ut av ketose i går etter å misforstått mama lumpas lompekarboberegnet, mmmm )

Vel denne uka har jeg ferie og nesten ikke penger og heller ikke skapet fult av søt så gi giv denne uka!


hehe... en kilo UTEN rense uke er jo noe å feire det og du velger rett... å feire med en renseuke...
Bedre lykke denne rensetida!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 12:20   #321
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Jeg ble ikke med forrige uke likevel, men blir med denne uka. Jeg fortsetter på egg-dietten min, i et forsøk på å spare penger spiser jeg kun egg for tiden.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 13:10   #322
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 45
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Zen, her.

Jeg ble ikke med forrige uke likevel, men blir med denne uka. Jeg fortsetter på egg-dietten min, i et forsøk på å spare penger spiser jeg kun egg for tiden.

Bare egg?? uten grønnsaker eller noe annet?

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 15:05   #323
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Bare egg?? uten grønnsaker eller noe annet?

Jepp. Kun egg.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 16:42   #324
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Første uke omme

Ja denne uken har gått flott, har spist rent nå i flere uker men denne uken droppet jeg kaffen... Dette satte igang mitt fettbål.
Fikk mensen i går men denne uken viste det 1.9 kilo mindre på vekten i morges , så det hjelper og kutte ut kaffen tydlig vis for min del da..

Klart jeg blir med en uke til

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 17:03   #325
jamaica
Medlem
 
jamaica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nordland/gran canaria!
Alder: 57
Innlegg: 75
jamaica er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Heisan. Jeg blir gjerne med denne uka...Må sjekke om den daglige kosen med kaffe (koffeinfri seff)m 1 søt + fløte er min partystopper....Har en stygg mistanke, nemlig!

__________________


jamaica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sss Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no