Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#301 |
Gjest
|
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeHm....... jeg har fulgt denne tråden en tid, i et tappert forsøk på å bli litt klokere. Jeg har skjønt at en coctail av denne Udos og cocosa er bra og hjelper på både det ene og det andre. |
![]() |
![]() |
#302 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
Det betyr iallfall at galleblæren ikke "matchet" fettet i dag, om du ikke "pakker" dårlig og lager "isopor" med mye luft i da.
![]() |
![]() |
#303 |
Seniormedlem
Heldig er du ... jeg har for lite magesyre og sure oppstøt er et fremmedord (man kan også få sure oppstøt ved for lite magesyre også, men det gjelder ikke meg..)
![]() |
![]() |
#304 |
Gjest
|
Flere spørsmål fra meg.... Beklager å må gå i detaljer her; men hva mener du med pakker dårlig og lager isopor |
![]() |
![]() |
#305 |
Seniormedlem
Jeg mener at om avføringen inneholder mye luft (= dårlig pakket / isopor) så vil den også flyte, på samme måte som om at når den inneholder mye ufordøyd fett.
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint Sist redigert av smgj : 08-08-11 kl 22:42. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
![]() |
![]() |
#306 |
Gjest
|
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeTakker smgj for god info om en såpass delikat ting. Jeg skal gå til analysestadiet og følge med |
![]() |
![]() |
#307 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Ah, ja. Så klart. Da er jeg med! Jeg kobla nok ikke ettersom jeg ikke har redusert smakssans så jeg hadde nok ikke med den tanken da jeg leste spørsmålet til Yrla. Oljen smaker jo noe, men har man den innerst i kjøleskapet så den blir godt kald så smaker den ganske lite, synes jeg, da. Men nå har jo ikke alle de samme smaksreferansene heller. Mat generelt smaker plenty, så ingen sanselige problemer i den avdelinga! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#308 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeSyns ikke udos smaker mye vondt jeg heller, tar 1 ss x to daglig, og tar den bar |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
![]() |
![]() |
#309 |
Seniormedlem
![]() |
![]() |
#310 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeJeg synes ikke at Udo's smaker spesielt godt, men det er atskillig bedre enn tran. Når jeg tar den bar svelger jeg rett ned hele dosen uten å puste også har jeg sitronvann stående klar som jeg tar en stor slurk av, da forsvinner smaken med en gang. Ikke sånn som tran der man kjenner smaken hele dagen og i tillegg går og "hilser" på den. Ellers blander jeg den i mat og den kan fint blandes i mange ulike ting.
Dvs at dersom man ikke spiser mye feit fisk (som meg selv) kan det være en fordel å bruke den som er merket DHA. Hvorfor Iherb i tillegg har en blanding som er merket med High Lignan vet jeg ikke og vet heller ikke hva det innebærer, men det går jo kanskje ann å sende en mail til enten Iherb eller Udo's. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose
![]() |
![]() |
#311 |
Seniormedlem
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeOh... her er det mye forskning og mye uenighet. Jeg sitter og leser disse to blogginnleggene
Så mye for linfrøolje - lizzom.
![]() |
![]() |
#312 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 53
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeHeisann, og god morgen alle "udosere" |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;)
![]() |
![]() |
#313 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeJeg synes ikke Udo's er spesielt velsmakende, det smaker surt gress.
![]() |
![]() |
#314 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
Finnes vel egentlig ikke noe fasitsvar på dette eller? Jeg tar udos (ca 30-40 ml) fordelt på to ganger og ca 30 g cocosa en gang (noen ganger fordelt på to). Tar det vel egentlig litt sånn som det passer og det finnes vel like mange måter å få i seg dagens dose på som det finnes deltagere på tråden tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeJeg kombinerer udo`s med høydose fiskeolje, for å få litt effektive oljer i tillegg, og så prøver jeg å spise fet fisk. Så forsøker på en slags helgardering, men så tar jeg ikke like mye cocosa da. Det blir til sammen ca. 2g fiskeolje, 15ml udo og 1/2 ss cocosa. Litt ekstra i maten i blant. Ser ut til at vekta går i riktig retning nå i hvertfall, så blir bare spennende å se om det fortsetter. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH
![]() |
![]() |
#316 |
Medlem
Medlem siden: May 2010
Alder: 39
![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeEr det noen som har fått resultater av å ta Cocosa eller Udo's daglig? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#317 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg spurte om det samme, men fikk ikke svar.. så jeg lurer også på dette, fortsatt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeJepp! Tar til frokost og etter middag.
![]() |
![]() |
#319 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 39
![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeFølger med denne tråden jeg.
![]() |
![]() |
#320 |
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeHvor mange gram fett orker dere på en gang i et måltid? Jeg inntok nå 23 gram fett på en gang og er kvalm. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#321 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeman må begynne i spe. Det er mye for galleblæra å begynne på alt for mye.
![]() |
![]() |
#322 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeJeg tar kun cocosa og merker forskjell. Tar en liten spiseskje i kaffe, litt på en skje osv.Aldri alt på en gang. Merker det godt på kroppen med og uten.
![]() |
![]() |
#323 |
Seniormedlem
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeDA! er jeg i gang |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 71
![]() ![]() |
Jeg tar cocosa sammen en valnøtt, det synes jeg nøytraliserer smaken godt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#325 |
Seniormedlem
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosoljeLurer på om det er konsistensen og ikke smaken som plager meg.. siden jeg greier å ta den i te tenker jeg. Kanskje det bare er bedre å gjøre den til flytende olje? hmm eller lage noe av den som er lettere å ta men allikevel få den i seg. Udo's finnes jo i sjokolade, kan jeg ikke blande cocosa i noe sånt som er godtkjent og heller spise det? Eller må det være flytende i magen for å ta effekt? |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Har du klart å redusere lipoprotein a ved hjelp av kostholdsendringer? | bettyblue | Fysisk og mental helse | 0 | 02-06-11 19:53 |
Mettet fett i kokosolje | MarianneSB | Spørsmål og svar | 1 | 25-05-11 11:25 |
Mettet fett og Udo's Choice | kamp | Spørsmål og svar | 28 | 31-12-10 11:47 |
Lavkarbo- redusere fett? | supha | Lavkarbo generelt | 10 | 26-05-09 22:32 |
Redusere proteiner i forhold til fett - tips til matvarer | SusieBlues | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 16 | 26-04-09 12:30 |