Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-01-10, 15:41   #326
peruvian
Juniormedlem
 
peruvian sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 44
peruvian er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Nå har jeg hatt en ny veiedag etter min andre uke på ketolyse kuren, og du kan si jeg er mildt sagt fornøyd!

Etter å ha gått ned 2kg i jula(?!?!?!) med bare godmat-spising ble jeg veldig optimistisk, og det hadde jeg grunn til! Status så langt på ketolysekuren:

Uke èn - ned 2.5 kg
Uke to - ned 1.9 kg

Da er det bare å ønske alle en riktig god uke, så håper vi på en ny positiv veiedag på søndag neste helg!

__________________



peruvian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ke2lyse Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 15:51   #327
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg gikk faktisk ned FEM kg i sommer, etter en kveld med mye vin og lenge siden sist... Med min vanlige nedgang skjønte jeg at noe var ravende gal, og det viste seg å være ekstremt vesketap. De var tilbake med et par venner inne kvelden kom... Men ganske sært å gå ned 5kg og opp igjen nesten 7 på under 24t!

Jeg gikk ned 2 kilo fra fredag til lørdag, opp nesten 3 på søndag, og så stod det tilnærmet stille i to uker... Sånn har det vært begge de to gangene jeg har drukket alkohol etter oppstarten på ketolyse, så nå får det bli leeeenge til neste gang

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 16:12   #328
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg gikk faktisk ned FEM kg i sommer, etter en kveld med mye vin og lenge siden sist... Med min vanlige nedgang skjønte jeg at noe var ravende gal, og det viste seg å være ekstremt vesketap. De var tilbake med et par venner inne kvelden kom... Men ganske sært å gå ned 5kg og opp igjen nesten 7 på under 24t!

Blir stadig imponert over hva disse kroppene våre får til jeg.... snakk om differanse da!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 21:29   #329
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Masse flinke folk her ja!

Tenkte å oppdatere litt her jeg også. Skrev jo en tråd her om vektoppgang på 1.2 kg på bare noen få dager hvor jeg lurte på om det kunne være vann pga mensperiode, men hvor jeg var usikker da jeg ikke vet om man får slike perioder når man har P-stav. Vel, det var sannsynligvis vann for vekten begynte å gå ned igjen dagen etter og innen veiedagen min på torsdag nå som var så hadde alt sluppet i tillegg til 800 gram.

Men idag har jeg gått på en liten smell da så nå er sannsynligvis ketosen min røket! Jeg har måttet redusere på fettet på grunn av at jeg hadde diare hver dag, og jeg spiste ikke sååå mye fett altså. Men jeg klarer bare ikke å sitte sånn hver dag. Så idag har jeg følt meg totalt uthungret, og resultatet ble altså at jeg ga etter for suget og spiste en del jeg ikke skulle ha gjort. Håper bare at jeg er på rett kjøl igjen i morgen, og er veldig spent på hvor stor oppgangen blir denne uka på grunn av sprekken min. Det finner jeg dog ut om 4 dager!

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 22:17   #330
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

jeg har veie og måledag med bildedokumentasjon i morgen.. er spent!!

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 07:31   #331
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 50
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Hei ikke lest alle mld her men ser d går litt opp og ned hos andre og. Opp 1,2 her, og d på veiedagen! Ikke gjort noen unntak, men kanskje 1,5 rødvin på jobbsem torsd og ost, baconc. og en del lavkarbo røvin fred er skylden? Veier meg om 1-2 dager jeg.. Hvor viktig er ketol.tabl? Hadde ik. de men 3 andre lign. bokser som glemte igjen hos svigers på Lillehammer.. Stå på videre folkens-jeg gir mg ikke;-)

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 13:32   #332
Cristiano07
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 49
Innlegg: 26
Cristiano07 er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Vet ikke hvor viktige de tabelettene er .Tar kalium og krom selv, er det mere man burde ta? Noen som har peil på om man kan spise vannkastanjer og bambusskudd?

Cristiano07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 13:45   #333
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

12.3 gr karb på vannkastanjer i følge matvaretabellen og 3-3.2 på bambusskudd

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 14:03   #334
Cristiano07
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 49
Innlegg: 26
Cristiano07 er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Takk,takk.Da går det ann å variere litt med bambusskudd til kyllingen, er lei broccoli...

Cristiano07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 14:08   #335
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Cristiano07, her.

Takk,takk.Da går det ann å variere litt med bambusskudd til kyllingen, er lei broccoli...

Finnes jo masse grønnsaker og salat du kan spise
Om du scroller ned til salat og grønnsaksdelen her får du masse tips
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=419

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 14:21   #336
Kanel_i_kursiv
Medlem
 
Kanel_i_kursiv sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Vest-Agder
Innlegg: 131
Kanel_i_kursiv er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Nå har jeg lest meg igjennom de siste sidene av tråden, og jeg skal komme med en liten påminnelse.
Jeg tror det er veldig viktig at vi alle sammen blir litt flinkere til å huske på at selv om vekta svinger fra dag til dag, betyr det ikke at du har gått opp (eller ned) den angitte differansen i fettvekt.

det er nesten umulig å gå opp 1-2 kg fett på et døgn.
For å legge på deg 1 kg (fett) må du spise 7000 kalorier mer enn du forbrenner.
For å gå ned 1 kg (fett) må du forbrenne 7000 kalorier mer enn du spiser.

Vann, salt (som binder vann), hvor mye "mat (avføring) du har i magen", hvor lenge det er siden du spiste, om du har fulle karbo-lagre, om du har bygget muskler, alt dette er med og bidrar til vekten din.

Det er også derfor man anbefaler å veie seg en gang i uken, og selv ikke da legge all verdens følelser i hva vekten viser. Du kan stå stille, eller ha gått litt opp, uten at det betyr at du ikke har mistet fettvev på kroppen.

Bruk målebånd, følg reglene til ketolysekuren, og følg med på vekten over tid. Da blir du et mye lykkeligere menneske :-), det er i alle fall min teori!

__________________
Kanel_i_kursiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 16:04   #337
Lizza
Juniormedlem
 
Lizza sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 48
Lizza er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Jeg veier meg hver dag og vekten hopper og spretter som bare det. Jeg blir glad for lave tall og bryr meg ikke så mye om de andre. Men nå har ikke vekten gått opp ennå, bare uforandret og ned. Og bare ned på veiedagene.

__________________


Lizza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 16:44   #338
mumfie
Medlem
 
mumfie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 36
Innlegg: 62
mumfie er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Det gjør godt og se at det er flere som er ferske innen dette "yrket"
Jeg gikk ned 2 kg første uka, og er veldig spent på ny veiing og måling i mårra!

__________________


mumfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 19:13   #339
Censone
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 20
Censone er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

hei hei, har gått på ketolyse siden 8.januar, gått ned 7 kilo til nå, det er jo greit. Men forstår ikke hvordan det er med all fett. nå har vektnedgangen minsket, så lurer på om jeg gjør ting riktig.. Kanskje for mye fett? ta en titt den som orker:
Frokost:
halv kyllingfille med neve kinakål, fetaost 2 ss med olje,
Linsj: det samme
middag: en stekt nakkekotlett, en kopp blomkål + brokkoli, 2 ss rømme
kvelds: neve nøtter

alternativ 2:
FROKOST og Lunsj Omlett av 2-3 egg med 5 skiver bacon, purre, litt paprika, ss fløte, 3 skiver ost : fordeles på frokost og lunsj.
Middag: skive kokt fisk, 2 -3 ss smeltet smør, 1 kopp blomkål, broccoli
kvelds- 3 skiver ost med smør på.

Har selvfølgelig andre alternativer, med kokt egg, annet grønnsak osv.. men den er den mest brukte

Drikker: 1-2 kopp pulverkaffe (av og til med 1 tsk kokosa i) ca 2 liter te og 2 liter vann daglig, er i ketose, tar magnesium, krom og fiskeolje,men kjenner ikke vektapet så godt lenger, skal jeg prøve å kutte ned på kkalorier??

__________________


Censone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 22:26   #340
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Censone, her.

nå har vektnedgangen minsket, så lurer på om jeg gjør ting riktig.. Kanskje for mye fett?

Tror nok ikke du får i deg for mye fett, nei, snarere tvert i mot!

Vektnedgangen går som regel raskest til å begynne med. Mye er vann og så kommer fettforbrenningen igang.
Vanlig vekttap er 0,5- 1,0kg pr uke. Du har jo gått ned mye mer enn det, da!
Tenk deg at det har forsvunnet 14 pakker meierismør fra kroppen din! Det er jo kjempebra!

Her kan du lese om hvorfor du må ha i deg en del fett!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 11:30   #341
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Januar ble for min del minus 12,5 cm
og
uke 1: -4kg!!
Uke 2: opp en kg
Uke: 3 stabil
og uke 4 stabil

så altså 3kg på med i januar
uff, sliter så MYE med kronisk hodepine.. nå tips å råd for å unngå det??

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 13:29   #342
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

uff, sliter så MYE med kronisk hodepine.. nå tips å råd for å unngå det??

Drikker du nok?
Du må ha i deg minimum 2,5-3,0 liter væske i døgnet.

Hvordan ligger du på karbene?
Jeg sliter om jeg ligger under 20. Da kommer hodepinen som en kanonkule!

Hadde du det før du begynte på lavkarbo forresten?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 14:58   #343
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Vet ikke helt hvor mye jeg har gått ned, pga jeg har veid meg på ulike vekter, men omtrentlig 5 kg siden 4.juledag. Merker det på klærne hvertfall

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 18:41   #344
Censone
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 20
Censone er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Takk takk Kitt Skal prøve litt mer fett til hver måltid Det er ikke så lett, siden hele mitt liv jeg har blitt lært at fettet er æsj æsj

__________________


Censone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 08:34   #345
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Drikker du nok?
Du må ha i deg minimum 2,5-3,0 liter væske i døgnet.

Hvordan ligger du på karbene?
Jeg sliter om jeg ligger under 20. Da kommer hodepinen som en kanonkule!

Hadde du det før du begynte på lavkarbo forresten?


Prøver å drikker mye, går med ei vannflaske på meg hele tiden. Men som regel blir det 3 x0,7 l med vann om dagen. 4 viss jeg er på trening.
Karbene har jeg ligget under 20 flere ganger, men har lakt merke til at det blir lite utslag på sticksene viss jeg spiser lite generelt. Så da har jeg som regel spist mer.
Hadde endel hodepine før lavkarbo/ketolyse oxo, men ikke på samme vise. Den er så intens nå.
MÅ my smertestillende til, og lyse må av. Så da er det bare å legge seg.
Har t tider så vondt at jeg blir kvalm og svimmel.
Er så slitsom å gå med denne hodepinen, og det går utover formen min generelt. Siden jeg ikke får til å trene osv.

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 08:55   #346
Cristiano07
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 49
Innlegg: 26
Cristiano07 er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Veiedag i dag. 0,8kg ned. Er litt misfornøyd fordi jeg trener mer og mer(sykling),ohg har ikke hatt noen sprekker. Men har jo sagt til meg selv at jeg skal være fornøyd bare vekta går ned..
Startet på 91,4 kg for 4 uker siden og er på 84,7 nå.
Uke 1 3,7kg
Uke 2 1,2kg
Uke 3 1,0kg
Uke 4 0,8kg Liker ikke helt kurven..

Cristiano07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 11:10   #347
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

Hadde endel hodepine før lavkarbo/ketolyse oxo, men ikke på samme vise. Den er så intens nå.
MÅ my smertestillende til, og lyse må av. Så da er det bare å legge seg.
Har t tider så vondt at jeg blir kvalm og svimmel.
Er så slitsom å gå med denne hodepinen, og det går utover formen min generelt. Siden jeg ikke får til å trene osv.

Hodepine med lysskyhet og kvalme høres veldig ut som migrene! Har du snakket med legen din om det?
Vet noen blir kvitt migrene på lavkarbo/ketolyse, men det kan jo hende du spiser mer av matvarer som trigger DIN migrene nå enn du gjorde før!

Ville tatt en prat med legen om dette, var jeg deg!
Er ikke sunt å gå rundt og storspise smertestillende heller. Leveren din kan få skader av sånt!

Ellers er nok væske- inntaket ditt i laveste laget!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 11:14   #348
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Opprinnelig lagt inn av Cristiano07, her.

Veiedag i dag. 0,8kg ned. Er litt misfornøyd fordi jeg trener mer og mer(sykling),ohg har ikke hatt noen sprekker. Men har jo sagt til meg selv at jeg skal være fornøyd bare vekta går ned..
Startet på 91,4 kg for 4 uker siden og er på 84,7 nå.
Uke 1 3,7kg
Uke 2 1,2kg
Uke 3 1,0kg
Uke 4 0,8kg Liker ikke helt kurven..

Kurven ser helt normal ut, den! Gjennomsnittelig vekttap på 1.68kg er kjempebra!
Det går ikke like fort etterhvert. I tillegg bygger du vel muskler når du driver å trener så mye!

Bare stå på, du! Det går helt klart rett vei!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 15:12   #349
Cristiano07
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 49
Innlegg: 26
Cristiano07 er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Takk for det, regnet med at kurven ville flate seg ut.Vet ikke hvor mye muskler jeg får av å sykle,men det er vel mer enn å ikke gjøre det..Kjøpte ketolyse magnesium,sink,kalium og krom i dag..Hvordan får jeg gjort noe med profilen min? Lagt inn vektkurve,bilde osv?

Cristiano07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 00:26   #350
SuperMamma
Medlem
 
SuperMamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 59
SuperMamma er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

JEG ER SÅ MATLEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
åhh måtte bare få det ut!
Sliter ikke med utvalget. Det er mye god mat jeg kan spise, og trives med både kuren og vektreduksjonen. Men jeg er så utrolig matlei. Så nå dropper jeg det ene måltidet etter det andre, og det er jo ikke bra. Og når jeg først spiser slenger jeg sammen to egg, litt skinke og en kladd brie. Kan jo ikke leve slik... men jeg er absolutt ikke sulten og det irriterer meg litt....

Får ta natta og satse på at fornuften og matlysten kanskje kommer bankende på døren min i morgen..

__________________


SuperMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Startet med Ketolyse, nå generelt vedlikehold og lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
November-startere Linda Kristin Ketolysekuren 365 02-04-10 00:04
Noen andre oktober-startere her? KattyM Ketolysekuren 262 01-03-10 20:37
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29
Januar 09 - ny start! Peach Mer enn 30 kg overvekt 38 23-01-09 00:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no