Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Julistarternes veietråd!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-10-10, 16:53   #326
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Jay! Lurte på hvor du hadde blitt av "unaturligslank"! Velkommen tilbake! ^^,

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 17:20   #327
unaturligslank
Medlem
 
unaturligslank sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
unaturligslank er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Takk takk

Jeg har som sagt hatt en laaaang sprekk. Jeg har vært innom her og lest litt, men ikke skrevet. Har tenkt jeg skulle, men bare utsatt det. Ikke så kult å skrive når man bare har negativt å rapportere.

Nå er jeg heldigvis klar for å stramme opp på ny. Litt skuffa over meg selv iom at jeg har gått opp det lille jeg gikk ned, men jeg prøver å tenke positivt og er stolt av at jeg ikke har gitt opp.

__________________
Dag 0 dager uten sprekk!!


unaturligslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 20:11   #328
raindew
Medlem
 
raindew sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Innlegg: 101
raindew er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av unaturligslank, her.

Takk takk

Jeg har som sagt hatt en laaaang sprekk. Jeg har vært innom her og lest litt, men ikke skrevet. Har tenkt jeg skulle, men bare utsatt det. Ikke så kult å skrive når man bare har negativt å rapportere.

Nå er jeg heldigvis klar for å stramme opp på ny. Litt skuffa over meg selv iom at jeg har gått opp det lille jeg gikk ned, men jeg prøver å tenke positivt og er stolt av at jeg ikke har gitt opp.

unaturligslank! HALLO! Der var du jo

Når sprekken er ett faktum, er det vel bare å starte igjen? Se forover? Ikke angre på det man har spist? DU var jo min største motivator, så jeg kan ikke ha noe av at du gir deg altså. Hvis generel lavkarbo passer deg bedre, så følg det Du vet selv hva som er best for kroppen din

Godt at du gir lyd fra deg ihvertfall

__________________

startvekt 11/7: 77.6kg --- 03/09: 74,6kg (pause) NY startvekt: 07/10: 77.5kg... jeg prøver igjen Min journal
raindew er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 08:59   #329
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Takk så my dere! Jeg er tilbake takk til dere som holder meg gående Og med dette kan jeg oppdatere tikkeren med enda litt til, 79,4 idag! Keep going girls, I'm proud of all of you! Unaturligslank, hang in there, det skal snart gå nedover igjen.. hugs to you all

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 09:07   #330
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Jeg er bare kjempekjempekjempekjeeempe!!! Fornøyd i dag! Det er ikke offisiell veiedag, såå jeg tror jeg velger å vente med å dele disse godnyhetene med dere helt til onsdag.. Men jeg kan i allefall si det sånn at kroppen min har fått farta opp!! Det er bare en helt fantastisk følelse, og jeg bare elsker lavkarbo på sånne dager som dette!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 10:42   #331
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Du kan jo ikke si A uten og si B.... gjør jo oss nyskjerrig jo....

__________________


ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 10:51   #332
raindew
Medlem
 
raindew sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Innlegg: 101
raindew er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Jeg er bare kjempekjempekjempekjeeempe!!! Fornøyd i dag! Det er ikke offisiell veiedag, såå jeg tror jeg velger å vente med å dele disse godnyhetene med dere helt til onsdag.. Men jeg kan i allefall si det sånn at kroppen min har fått farta opp!! Det er bare en helt fantastisk følelse, og jeg bare elsker lavkarbo på sånne dager som dette!

Så BRA, StineH

__________________

startvekt 11/7: 77.6kg --- 03/09: 74,6kg (pause) NY startvekt: 07/10: 77.5kg... jeg prøver igjen Min journal
raindew er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 10:56   #333
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Jeg sier jo bare A nå, så sier jeg B senere! ^^,
Kanskje jeg får gått ned ENDA mer før den tid... HIhiii!!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 11:35   #334
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Kanskje det løsner litt her også? NEd 700 gram fra i går, til det berømmelige 95,5, men har vært der før, på 95,7. Tør ikke stole på det

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 11:07   #335
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Jajajaja... søndag og veiedag igjen Ned 1,1 kg den siste uka - det har vært noen gode uker disse siste ukene 14,1 kg borte siden 31. juli. Yey

__________________


ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 11:34   #336
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Fytti katta så stolt jeg blir av alle her inne som står på, jobber for målet og får så innmari supre resultater! Offesiell veiedag i morgen, er veeeeldig spent, ja... 95,5 i går, 95,0 i dag. Er ingen garanti for at det ikke er 96 i morgen, liksom :P

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 01:09   #337
unaturligslank
Medlem
 
unaturligslank sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
unaturligslank er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av raindew, her.

unaturligslank! HALLO! Der var du jo

Når sprekken er ett faktum, er det vel bare å starte igjen? Se forover? Ikke angre på det man har spist? DU var jo min største motivator, så jeg kan ikke ha noe av at du gir deg altså. Hvis generel lavkarbo passer deg bedre, så følg det Du vet selv hva som er best for kroppen din

Godt at du gir lyd fra deg ihvertfall

Takk for det. Jeg setter veldig pris på de hyggelige kommentarene jeg får. Føler meg virkelig velkommen tilbake.

I helgen har jeg ikke vært flink, men i morgen er det veiedag og rutinene kommer forhåpentligvis på plass igjen. Jeg veide meg her en dag og det var ikke så ille som jeg trodde. Skal bli spennende å se hva vekta viser i morgen tidlig på tom mage.

__________________
Dag 0 dager uten sprekk!!


unaturligslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 07:45   #338
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av unaturligslank, her.

Takk for det. Jeg setter veldig pris på de hyggelige kommentarene jeg får. Føler meg virkelig velkommen tilbake.

I helgen har jeg ikke vært flink, men i morgen er det veiedag og rutinene kommer forhåpentligvis på plass igjen. Jeg veide meg her en dag og det var ikke så ille som jeg trodde. Skal bli spennende å se hva vekta viser i morgen tidlig på tom mage.

God morgen! Håper virkelig at det viser en fin tall for deg Ha en fin dag alle sammen

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 08:15   #339
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Forrige mandag 96,1
Denne mandag: 95,2
Totalt ned 900 gram

Endelig løsnet det, igjen!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 18:03   #340
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Julistarternes veietråd!

Her har det ikke løsnet noe som helst, altså. Først viser vekta godt under 110, og så plutselig er den oppe på 112? Og to dager senere kan den være nede på 108?

Har gått solid igjennom maten, og ikke klart å finne noe som kan ha gjort det der på helt egenhånd *irritert*

Nuvel. Får forholde meg til målene i stedet. -4 cm rundt livet denne uka, +1 på resten *meg ikke skjønne*
Dog er det GODT å endelig få igjen knappene på jaktbuksa uten at de spretter opp igjen så fort jeg bøyer meg. OG jeg har gått inn 6 hakk på beltet siden i vår
*se lyst på det*

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 19:27   #341
unaturligslank
Medlem
 
unaturligslank sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
unaturligslank er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

God morgen! Håper virkelig at det viser en fin tall for deg Ha en fin dag alle sammen

Takk for det I dag fikk jeg en litt brå start på dagen, så jeg glemte å veie meg. Får registrere vekta i morgen istedet.

__________________
Dag 0 dager uten sprekk!!


unaturligslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 19:32   #342
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

jeg er deppa

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 19:40   #343
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

jeg er deppa

Neei søta!! Hvorfor er du nedfor?... *trøstepå*

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 19:45   #344
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Neei søta!! Hvorfor er du nedfor?... *trøstepå*

hjemlengsel, mye trøbbel i "heimen" og føler meg så ussel som er så langt unna alt og alle.
Også har jeg rævkjørt økonomien, det er nok det også som tynger ned Da hjelper det ikke å ikke kan spise masse god sukker'ish :/

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 19:56   #345
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

hjemlengsel, mye trøbbel i "heimen" og føler meg så ussel som er så langt unna alt og alle.
Også har jeg rævkjørt økonomien, det er nok det også som tynger ned Da hjelper det ikke å ikke kan spise masse god sukker'ish :/

Huff.. jeg føler veldig masse med deg! Har selv familie som bor langt vekke, henholdsvis 8 timer med bil og 4 timer med fly..
Men du må prøve å tenke positivt lille venn... Det ordner seg som regel til slutt.. og å spise noe sukker'ish gjør ikke ting bedre, hverken for deg eller for de rundt deg...
Vi her inne er her for deg, selv om det er en liten trøst.. Vær sterk, om en liten stund kjennes ting så mye bedre...

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 20:00   #346
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Tusen takk for gode ord. <3 Er bipolar, men har vært relativt stabil siden juni-juli, altså i hele forløpet med ketolysen. Tror jeg bare er så sippen nå fordi jeg venter menstruasjon any minute now... Tror du det kan ha noe sammenheng med syklusen? Er så mange år siden jeg har hatt menstruasjon regelmessig, så husker så lite om hvordan det var før
Takk for gode ord, igjen Nå blir det jakten på kjærligheten Klem

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 20:21   #347
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Tusen takk for gode ord. <3 Er bipolar, men har vært relativt stabil siden juni-juli, altså i hele forløpet med ketolysen. Tror jeg bare er så sippen nå fordi jeg venter menstruasjon any minute now... Tror du det kan ha noe sammenheng med syklusen? Er så mange år siden jeg har hatt menstruasjon regelmessig, så husker så lite om hvordan det var før
Takk for gode ord, igjen Nå blir det jakten på kjærligheten Klem

Det er bare hyggelig søta.. Du er i allefall tøff <3
Det tror jeg er meget mulig ja! Jeg pleier å bli sånn noen dager før.. Blir dritsint og kjempelei meg og vil egentlig bare gråte.. Samtidig får jeg KJEMPEEEEEE lyst på ett eller annet.. og kan spise ett helt kjøleskap og fortsatt ha lyst på NOE...
Du får jakte på kjærligheten du, som den selvplageren jeg er, så ligger jeg her å ser episode på episode med cake boss! Tihihi!
STOOOOR klem!!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 13:36   #348
unaturligslank
Medlem
 
unaturligslank sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
unaturligslank er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Jeg glemte å veie meg i dag også!! Nå har jeg både spist og drukket så det er for sent.
Hodet mitt er rett og slett ikke med. Fokus!!

__________________
Dag 0 dager uten sprekk!!


unaturligslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 21:43   #349
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Julistarternes veietråd!

Du får jakte på kjærligheten du, som den selvplageren jeg er, så ligger jeg her å ser episode på episode med cake boss! Tihihi!
STOOOOR klem!! StineH

Cake boss e et utrolig fint program arti å lag sånne kaker, men det friste faktisk ikke å spise de

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 17:33   #350
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Ny vekt i dag og vekten fortalte meg at jeg veier 126,6 kg som er AKKURAT -18 siden oppstart 21.Julii... =D
Det er også -2,8 kg siden forrige veiedag!
HURRA!!!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veietråd for 30+gruppen Supramundane Mer enn 30 kg overvekt 2235 17-03-15 20:38
Julistarternes tråd Mizzme Ketolysekuren 326 26-07-11 19:31
Lørdag-veietråd supha Fysisk og mental helse 2 09-06-10 23:49
~ Juli - veietråd ~ Frk.Sunshine Ketolysekuren 91 08-02-10 09:23
Veietråd Lil@ Mer enn 30 kg overvekt 1 02-07-07 00:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no