Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#326 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?heisann |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketilyse
![]() |
![]() |
#327 |
Seniormedlem
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 65
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?
Ingen, fordi da stopper vektnedgangen for meg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :)
![]() |
![]() |
#328 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Jeg spiser heller ikke brød eller lapper,eller noe annet som ligner deig. En sjelden gang pizzabunn,men ostelasagnen har tatt pizzaens numero uno plass i huset |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#329 |
Juniormedlem
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 57
![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Lunsj? Skal vi se hva har jeg spist i det siste? "Myke sponplater" med egg/tunfisksalat eller ost og danskepølse eller fleskepølse. Salat med egg og ost og olje. For helt ideløse dager har jeg et lager med porsjonsbokser med fløtegratinert kjøttdeig/bacon/brokkoli liggende i frysern - bare til å slenge i mikro'n på jobb. Jeg fryser ned mye av middagsrester og varmer på jobb, glemmer å merke dem så jeg er aldri sikker på hva jeg får til lunsj før det er tint. Håper det hjelper. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#331 |
Juniormedlem
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?YYYYAAAAAAHHHH! Minus en kilo på en uke |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Seniormedlem
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Gratulerer Skippy |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Juniormedlem
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Seniormedlem
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Jeg tror jeg heller spiser for lite jeg.. Jeg har to måltider om dagen,tar litt ekstra olje morgen og kveld,måltidene mine er ikke større selv om jeg spiser sjeldnere. Vet jo at kroppen går i sparebluss om man ikke gir den mat,og jeg spiser jo når jeg er sulten. Noen sa at så lenge man er i ketose så trenger man ikke spise annet enn når man er sulten,men jeg er litt skeptisk nå til det. Tror jeg skal lage meg en frokost omelett,spise halv til frokost og resten til lunsj,da blir det mer jevnlig,og kanskje setter fart på sakene.Skal starte med det i morgen. Da har jeg fullført uke 3. |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Ja, jeg kan ikke spise bare når jeg er sulten for det er jo aldri! Blir ikke sulten på ketosemat. Min erfaring er at hvis jeg spiser for lite stopper vekttapet, hvis jeg spiser så masse jeg klarer raser jeg ned! Hurra |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/høyfett
![]() |
![]() |
#337 |
Seniormedlem
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Ja,jeg får prøve på det jeg også |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Typisk meny i uka. Frokost- en kopp kakao med cocosa, noe ost, spekepølse eller fleskepølse. Lunsj -2 sponplater og pålegg, eller salat og egg. Middag - fisk eller kjøtt og grønnsaker og saus. Kvelds - kake, nøtter eller ost (litt kos og litt for å få ned den siste pillene). I helgene er jeg helt ute av rute med maten, drikker for lite, spiser sent om kvelden, mer salt og sikkert mindre grønt i helgene. Så hver helg går jeg opp fra en halv til en hel kilo. Jeg regner vekta mi ut ifra laveste pr uke, det er som regel torsdag eller fredag. Har også så vidt begynt å trene litt, bittelitt altså. Har ingen anelse om kalorier i maten min, noen dager spiser jeg MYE - andre dager lite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Må bare spørre - hva er disse "sponplatene" alle snakker om ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Juniormedlem
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#341 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Jeg har nettopp bestilt full pakke med Ketosekuren. Så bare pakken kommer i posten henger jeg meg på! Er veldig spent på dette. Har ca 25 kg for mye som jeg gjerne skulle vært kvitt (er på 93kg nå). Har kikket en del på forumet og funnet MYE nyttig info. Lurer ellers på om kuren er vanskelig å kombinere med familieliv og unger som ihvertfall ikke skal på kur... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketosekuren
![]() |
![]() |
#342 |
Juniormedlem
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?
Sponplatene jeg bruker finnes i brødlenken øverst på bakstsiden, de heter Sandrines myke sponplater. Jeg bruker litt solsikkefrø i dem. Lenger ned på siden er det en oppskrift på proteinbrød som jeg synes er godt, men som jeg ikke bør spise for mye av. Det er jo individuelt hvor mye en tåler av brøderstatninger. Jeg synes proteinbrødet har en liten pepperettersmak, men etter testing på familie og venner så er det visst bare jeg som kjenner den |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Medlem
![]() |
![]() Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?hei:-) Jeg er ny her og vil gjerne henge meg på:-) Begynte 5 Januar og har pr 26 Januar tatt av 5.9 kg-jeg er superfornøyd faktisk!! Jeg vet at "motbakkene" vil komme, og da er det fryktelig greit å ha dere andre som er i samme båt,slik at vi kan oppmuntre hverandre:-)) Jeg har veiedag på mandager.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#345 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Velkommen, og jøsses for et vekttap. Det vil jo sikkert gå litt saktere etter hvert, det gjør det for de fleste av oss, men det vet du sikkert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Medlem
![]() |
![]() Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Takk for det-ja det er jo supereffektivt dette:-)) Og i tilegg så kan man virkelig kose seg med goood mat..hææærlig!! Ja jeg vet at det går litt opp og ned på denne kuren,så jeg er godt forberedt på det..eller kanskje ikke når den tid kommer..he he:-)) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#347 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Er "sponplater" en såkalt kjent partystopper? |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Juniormedlem
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Seniormedlem
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Ett kilo ned,etter og ha gått opp halvannet på ei uke. Kanskje det snur seg nå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 44
![]() |
Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?Så flinke dere er... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert for tida!!!
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Å være mett, er lettere enn å være trist | sunbeam | Nyheter / media | 1 | 16-03-06 01:53 |
Maltitol ... igjen og andre sukkererstatninger | Carbokiller | Generell ernæringsdebatt | 5 | 24-04-04 20:41 |