Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Julistarternes tråd

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 12-11-10, 22:22   #326
mallilen
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
mallilen er ny på veien

Sv: Julistarternes tråd

Hohoooh! Ytterligere en kg ned siden søndag. Cm rundt midjen har krympet noe igjen, men er likevel større enn for 14 dager siden. Hmpf.

Har snart prøvd alle klærne jeg har i klesskapet (inkludert undertøy i ymse varianter) for å finne ut hva jeg skal ha med til syden. Konklusjon: Jeg føler meg nesten smashing i sommerklær
Ble ikke noe dårligere av at klærne jeg bestilte er i største laget. Men det gjør liksom ingenting siden det likevel er "dasseklær" som joggebukser i flere varianter.

Åh, nå begynner jeg å virkelig glede meg til sydenturen, altså. Noe av årsaken er vel også det å komme vekk fra alt julegodiset som ha stått i butikkene gudvethvorlenge (jeg må ærlig innrømme at jeg ikke lenger legger merke til slikt - før var det noe av det første jeg så).

Og ENDELIG skal jeg få brukt den knallgønne bikinien min. Og halternecktoppen jeg alltid har hatt lyst til å bruke, men aldri turt siden sideflesk og ryggspekk har tyti ut på alle kanter!

siden jeg nå er sånn supermotivert sjøl, så ØSER jeg ut supermotivasjon til alle dere som vil ha, enten dere trenger det eller ikke!
Ikke for å skryte FOR mye, men slik jeg har det akkurat nå unner jeg dere alle å ha det!

mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 19:31   #327
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes tråd

Altså, peeps? Er dere ikke her lengre?

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kaffetråd nøtta Smoothies / drikke 7 23-02-11 09:09
Spinat-tråd mofe Middag 17 29-06-07 14:08
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:57.