Sv: Julistarternes tråd
Hohoooh! Ytterligere en kg ned siden søndag. Cm rundt midjen har krympet noe igjen, men er likevel større enn for 14 dager siden. Hmpf.
Har snart prøvd alle klærne jeg har i klesskapet (inkludert undertøy i ymse varianter) for å finne ut hva jeg skal ha med til syden. Konklusjon: Jeg føler meg nesten smashing i sommerklær 
Ble ikke noe dårligere av at klærne jeg bestilte er i største laget. Men det gjør liksom ingenting siden det likevel er "dasseklær" som joggebukser i flere varianter.
Åh, nå begynner jeg å virkelig glede meg til sydenturen, altså. Noe av årsaken er vel også det å komme vekk fra alt julegodiset som ha stått i butikkene gudvethvorlenge (jeg må ærlig innrømme at jeg ikke lenger legger merke til slikt - før var det noe av det første jeg så).
Og ENDELIG skal jeg få brukt den knallgønne bikinien min. Og halternecktoppen jeg alltid har hatt lyst til å bruke, men aldri turt siden sideflesk og ryggspekk har tyti ut på alle kanter!
siden jeg nå er sånn supermotivert sjøl, så ØSER jeg ut supermotivasjon til alle dere som vil ha, enten dere trenger det eller ikke!
Ikke for å skryte FOR mye, men slik jeg har det akkurat nå unner jeg dere alle å ha det!

|