Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-09-11, 16:17   #3576
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Grrrrrrr - nå er suget her igejn. Lyst på sjokkis. Og burger m pommesfrites.... Og - hehe. Fader altså. Må bare styre unna - VET jo at dette skyldes helgens utskeielser - og fortsetter jeg så blir det jo bare værre. Skikkelig ond og nedadgående spiral. Eneste som ikke går ned er vekten liksom.
Mmmm - kake hadde gjort seg. Gosj. Har liksom en liten diskusjon gående i hodet her - og jeg vet hvem som vinner. DET BLIR IKKE NOE GODIS HER I GÅRDEN - BASTA!!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 16:27   #3577
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Jeg må klage litt !
Jeg plages fremdeles noe inn i he...... med kramper i beina om natten.
Det fører til at jeg må opp flere ganger og søvnen blir elendig.
Nå er det så plagsomt at jeg ikke vet min arme råd.
Dette til tross for en god dose magnesium hver kveld.
Hjeeeeeeeeeeeeeeeelp ???

Kjøp støttestrømper på apoteket. Basta.

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Grrrrrrr - nå er suget her igejn. Lyst på sjokkis. Og burger m pommesfrites.... Og - hehe. Fader altså. Må bare styre unna - VET jo at dette skyldes helgens utskeielser - og fortsetter jeg så blir det jo bare værre. Skikkelig ond og nedadgående spiral. Eneste som ikke går ned er vekten liksom.
Mmmm - kake hadde gjort seg. Gosj. Har liksom en liten diskusjon gående i hodet her - og jeg vet hvem som vinner. DET BLIR IKKE NOE GODIS HER I GÅRDEN - BASTA!!!

Altså, vi står i samme båt. Og derfor blir det litt stein i glasshus, men i og med at jeg har feitbilde som bakgrunn på telefonen og sier dette til meg selv konstant, så sier jeg det til deg også. SKJERP DEG! Du vet hva du trenger, du vet hva du bør gjøre. Then do it!

Kos og klems

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 16:29   #3578
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Heia. Er bare innom på tur hjem fra jobb. Trenger litt av deres gode råd jeg nå. Sliter litt... hodepine, susete, litt sånn følelse av at nå besvimer jeg snart. Har aldri hatt det sånn før. Olje til frokost kl 6.15 var ok, så i 10-tia måtte jeg ta litt eggsalat (kjente meg dårlig). Resten av eggsalaten til lunsj kl 11.30 var ok. Kl 15 var jeg susete igjen og oljene ble tatt. 1.5 Liter vann før lunsj, 1 etter. Jeg lurer på om det er blodsukkeret som er/blir for lavt? Hva tror dere?

  Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 16:33   #3579
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hm. Utfordring. Enten er det noe du brygger på - influensa, migrene?
Får du høy puls? Drikk masse vann og ta det lungt i kveld. Mulig det skjer noe med temperaturen i kroppen din (endelig) og at fettet du tilfører i så høy grad rett og slett gir kroppen en real omgang med omstilling. Slike fysiske abstinenser (nesten) får moder'n, nesten så jeg blir redd for henne når hun setter i gang. Etter hvert kjenner hun det igjen og godtar det for et par dager. Slik som nå; hun ligger flat ut og jeg har både laget middag, ryddet opp og vasket gulvet på kjøkkenet. Får min tur i morgen, jeg.

Altså, det kan selvfølgelig være blodsukkeret som er lavt, men det er ikke noe annet enn en justering som skjer. Litt sånn "sjokk"-tilstand for organer. Jeg ville ikke bekymret meg nevneverdig før etter et par dager. Følg puls, drikk rikelig, spis salt. Blir det for uutholdelig (og du er sikker på at det er fare på ferde), ta deg en bit frukt eller en pastille av noe slag. Bare tips jeg kommer på i farta.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 16:43   #3580
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Heia. Er bare innom på tur hjem fra jobb. Trenger litt av deres gode råd jeg nå. Sliter litt... hodepine, susete, litt sånn følelse av at nå besvimer jeg snart. Har aldri hatt det sånn før. Olje til frokost kl 6.15 var ok, så i 10-tia måtte jeg ta litt eggsalat (kjente meg dårlig). Resten av eggsalaten til lunsj kl 11.30 var ok. Kl 15 var jeg susete igjen og oljene ble tatt. 1.5 Liter vann før lunsj, 1 etter. Jeg lurer på om det er blodsukkeret som er/blir for lavt? Hva tror dere?

Tar du vitaminer ved siden av eller? Kan være lurt.. Men du spiser kanskje litt vel lite? Mulig kroppen er i ferd med å tilvenne seg og at det går over snart - men jeg er enig med Pruttis i at du må følge nøye med, ta det rolig og ikke la det går for lang tid.

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 16:45   #3581
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Får du i deg nok vann da Sanna??
For min del så er kramper i beina en soleklar indikasjon på at jeg har drukket for lite væske....

Tja... si det.
Jeg har aldri drukket særlig mye.
Men jeg drikker bestemt mye mere nå.
For en blir jo ganske tørst, iallefall jeg.
Har det like jæ.... enten jeg har drukket mye eller lite !

__________________
Mange klemmer fra Sanna.
Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 16:49   #3582
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Altså, vi står i samme båt. Og derfor blir det litt stein i glasshus, men i og med at jeg har feitbilde som bakgrunn på telefonen og sier dette til meg selv konstant, så sier jeg det til deg også. SKJERP DEG! Du vet hva du trenger, du vet hva du bør gjøre. Then do it!

Kos og klems

Jepp - jeg skjerper meg jeg, men gud for en kamp liksom. Ser på det som trening av selvkontrollen - hehe. Klarer jeg denne dagen er det bedre i morgen - osv osv. Og klarer jeg meg en uke til nå så får hele kroppen være med til syden. Juuhuuu -
Har ingen tanker om å skulle sitte på en strand å føle skam. Se meg rundt å tenke at alle andre er så himla mye finere. Lure på hvilken stilling jeg skal sitte i for at magen skal se minst mulig ut. - PØSJ: Jeg skal slappe av og kose meg med den relativt nyervervede "fin-kroppen". Hihi - lett å si, men har en intensjon i all fall.

Skal klare det i dag - det er på en måte allerede "klart". Har bestemt meg. Selvom det er en bitteliten stemme som hyler etter godis, så skal den ignoreres.

Fordi jeg fortjener det.

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 16:52   #3583
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Takk Prutti. Jeg tror ikke dette handler om at jeg brygger på noe. Glemte å si at jeg blir bedre når jeg spiser. Og at jeg har hatt det sånn siden jeg begynte med "Bente-pakka". Dagen i dag har vært ille, dels pga ekle følelsen/tanken på å svime av. Jepp, vet dette er psykisk, men opplevelsen er i høyeste grad fysisk. Fryser ikke da, og det er jo helt merkelig. Puls ok.

  Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 16:57   #3584
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Jepp - jeg skjerper meg jeg, men gud for en kamp liksom. Ser på det som trening av selvkontrollen - hehe. Klarer jeg denne dagen er det bedre i morgen - osv osv. Og klarer jeg meg en uke til nå så får hele kroppen være med til syden. Juuhuuu -
Har ingen tanker om å skulle sitte på en strand å føle skam. Se meg rundt å tenke at alle andre er så himla mye finere. Lure på hvilken stilling jeg skal sitte i for at magen skal se minst mulig ut. - PØSJ: Jeg skal slappe av og kose meg med den relativt nyervervede "fin-kroppen". Hihi - lett å si, men har en intensjon i all fall.

Skal klare det i dag - det er på en måte allerede "klart". Har bestemt meg. Selvom det er en bitteliten stemme som hyler etter godis, så skal den ignoreres.

Fordi jeg fortjener det.

Fnis! Beste stillingen er jo å ligge på magen Alltid er det ett eller annet. Like greit å drite i hele greia. Er uansett kun DU som tenker på hvordan du ser ut. SMASK!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 17:01   #3585
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Fnis! Beste stillingen er jo å ligge på magen Alltid er det ett eller annet. Like greit å drite i hele greia. Er uansett kun DU som tenker på hvordan du ser ut. SMASK!


Hehe - skal ratt se jeg blir brun på ryggen da?!
Og ja - du har rett: det er alltid ett eller annet. Sukk. Ligger vel til "rasen" - at vi er jenter mener jeg. Men - det hjelper å føle seg vel (ref. tynnere) og litt sol tar vel knekken på kvisene som også kom tilbake etter helgen.

Note-to-self: Hevet hode, shavede legger, stort smil, sexy solbriller og nok lipgloss.

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 17:03   #3586
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

NÆH - nå er liksom alle her. Dvs ikke alle, men hele 5 stk. Kult! Rene syklubben her nå! Me like!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 17:08   #3587
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Wow, så fantastisk at du kan spise nærmere 3000 kal og likevel gå ned i vekt! Det kan definitivt ikke jeg altså! -Men nå greier jeg heller ikke å få i meg så mye på strikt lavkarbo, så det er ikke noe problem. På høykarbo derimot...tror jeg av og til strappet i meg borti 3000kal i bare i sjokolade og chips på en lørdagskveld....

Jeg vet ikke om det har vært sånn alle dager, for det er ikke alle dager jeg har sjekka. Skriver stort sett bare opp nå i innføringsfasen + dager hvor jeg er usikker på hvor mye jeg har fått i meg. Tror jeg generelt har endt på rundt 30 karber om dagen. Men tror jeg fortsatt er i ketose når jeg spiser såpass mye karber - hvertfall de dagene hvor jeg spiser masse fett i tillegg.

Nå har jeg akkurat spist middag og er så mett at det går ikke an! Har mest lyst til å bare sovne. Etterpå skal jeg lage meg "sjokolade eggshake". Fancy navn på eggedosis (med sukrin) og kakaopulver! Noen som har prøvd det? Er det godt? Fikk plutselig en ide om at det må være verdt å prøve? Eventuelt å ha oppi litt (pisket) kremfløte også?

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 17:11   #3588
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Nysgerrig nok:
Du må holde ut det søtsuget vet du, mere karber gir bare mer sug, ja, og da kommer du inn i en ond sirkel. Det er jo nettopp derfor vi har fått disse ekstra kiloene å dra på vet du. Tar ikke så veldig mange dagene før det er over. Hver gang du får sug så dra fram det mentale bildet av hvordan du skal se ut i den bikinien

Pruttis: Så deilig å se deg aktiv og engasjert her inne igjen - så glad for å se det!!! Det tror jeg betyr at du er på rett vei igjen altså. Og jeg ser så utrolig enig med deg i alt det du skriver om lavkarbo. De får si hva de vil!

Dollsine: Kiipt at du ikke føler deg helt bra, men jeg er ganske sikker på at det er omstillingen som gjør det. Slik hadde jeg det ganske ofte i begynnelsen.....faktisk veldig mye i flere uker, og det skjer av og til nå også, men heldigvis veldig veldig sjelden. De gangene det skjer nå er det vanligvis for at jeg har spist for mye proteiner dagen før, og da blir det jo også en reaksjon fra kroppens side på en omstilling. Ja, du har sikkert litt lavt blodsukker nå, men nei det er ikke farlig, og jeg tror det er nettopp det som skal til for å få fettforbrenningen din skikkelig i gang. Vi gamle damer trenger både litt kraftig krutt og har en kropp som er vanskeligere å omstille enn ungjentene, tenk på det! Hold det ut, vennen, jeg skal være streng og si at du får IKKE lov til å spise noe som helst for å "bøte på" nå, jeg vil, vil, vil at du skal få dette til å fungere

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 17:14   #3589
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Takk Prutti. Jeg tror ikke dette handler om at jeg brygger på noe. Glemte å si at jeg blir bedre når jeg spiser. Og at jeg har hatt det sånn siden jeg begynte med "Bente-pakka". Dagen i dag har vært ille, dels pga ekle følelsen/tanken på å svime av. Jepp, vet dette er psykisk, men opplevelsen er i høyeste grad fysisk. Fryser ikke da, og det er jo helt merkelig. Puls ok.

Ikke for at jeg har greie på det, men 3 l vann før dagen er omme, kan kanskje være litt mye. Husk at vann rensker ut salter. Erstatt litt av vannet med Farris.
Og oljer erstatter ikke mat ! Selv om du får fett i deg, så får du ikke særlig næring...... La magen få noe å jobbe med. Besvimelsestendenser tyder på at du får for lite mat !

__________________
Mange klemmer fra Sanna.
Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 17:16   #3590
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg baker kake Fikk så lyst å glede mamma med noe som ikke så altfor søtt.
Tok en gammel slager av ei oppskrift og tok vekk sukkeret. Resten lar jeg være. Er 100 gram hvetemel, og det lar jeg være. Orker ikke verken soya- eller mandelmel. Hvis 16 stykker; P 2,34, F 11,27, K: 3,9
Det synes jeg er overkommelig, faktisk. Sett værre. Verre? Værre?

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 17:20   #3591
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Jeg baker kake Fikk så lyst å glede mamma med noe som ikke så altfor søtt.
Tok en gammel slager av ei oppskrift og tok vekk sukkeret. Resten lar jeg være. Er 100 gram hvetemel, og det lar jeg være. Orker ikke verken soya- eller mandelmel. Hvis 16 stykker; P 2,34, F 11,27, K: 3,9
Det synes jeg er overkommelig, faktisk. Sett værre. Verre? Værre?

Værre

__________________
Mange klemmer fra Sanna.
Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 17:28   #3592
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Baah! Jeg er stappmett, men søtsuget er der fremdeles. Hva gjør jeg !?
Er så langt på 18 karber i dag (og tenker å holde meg under 30). Har spist 133 gram fett og 38 gram protein. - og måltiden jeg nettopp spiste inneholdt 88 gram fett. Hvorfor har jeg fremdeles søtsug?

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 17:28   #3593
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Nysgerrig nok:
Du må holde ut det søtsuget vet du, mere karber gir bare mer sug, ja, og da kommer du inn i en ond sirkel. Det er jo nettopp derfor vi har fått disse ekstra kiloene å dra på vet du. Tar ikke så veldig mange dagene før det er over. Hver gang du får sug så dra fram det mentale bildet av hvordan du skal se ut i den bikinien

Godt sagt - det skal jeg huske! Lager fantasibilde av meg selv som den bikinibabe'n liksom. Hehehe!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Jeg baker kake Fikk så lyst å glede mamma med noe som ikke så altfor søtt.
Tok en gammel slager av ei oppskrift og tok vekk sukkeret. Resten lar jeg være. Er 100 gram hvetemel, og det lar jeg være. Orker ikke verken soya- eller mandelmel. Hvis 16 stykker; P 2,34, F 11,27, K: 3,9
Det synes jeg er overkommelig, faktisk. Sett værre. Verre? Værre?

Flink du er i dag da Prutt - kokkelerer og vasker og baker og ordner. Imponert jeg!
Ikke værst - eller værre.

Appelsinpiken: Hold meg oppdatert på hvordan det smaker a'? Eggedosis med kakao. ...
Eller - det er kanskje ikke lurt for meg nå når sukkerbehovet skal reduseres?

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 17:29   #3594
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Drit i hvorfor den er der, fokus på å få den bort. Stek deg bacon å gomle på? Jeg pusser tennene når det henger i som verst. Ille-verre/værre-verst/værst? Hm.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 17:31   #3595
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Godt sagt - det skal jeg huske! Lager fantasibilde av meg selv som den bikinibabe'n liksom. Hehehe!



Flink du er i dag da Prutt - kokkelerer og vasker og baker og ordner. Imponert jeg!
Ikke værst - eller værre.

Appelsinpiken: Hold meg oppdatert på hvordan det smaker a'? Eggedosis med kakao. ...
Eller - det er kanskje ikke lurt for meg nå når sukkerbehovet skal reduseres?

Haha, kom til å tenke på at jeg ikke engang vurderte å shave leggene når jeg var i syden. Når jeg er på ferie driter jeg mest i slike ting

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 17:49   #3596
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg er enig med sanna med det med å drikke litt Farris altså, Dollsine, men mest mulig vann syns jeg uansett er bra - helst iskaldt. Enkelte dager drikker jeg over 4 l jeg. Bruker bare litt ekstra mineralsalt (LO type) der det passer og tar en multivitamin-mineral pille for å få "nok av alt".
Og jeg syns ikke du skal prøve å bøte på med mer proteiner og karber. Prøv å hold deg mest mulig til dine faste måltider, som skal ligge lavt på kh og ha passe mengde proteiner. Trenger du noe imellom så skal det være rent fett eller noe med minst 80-90% fett. Fett skal fett fordrive!!! Væææær så snill å hør på meg denne gangen, please!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 17:50   #3597
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Haha, kom til å tenke på at jeg ikke engang vurderte å shave leggene når jeg var i syden. Når jeg er på ferie driter jeg mest i slike ting

Hoho - nå flirer jeg høyt her!
Jeg tror jeg må gjøre det for å føle meg vel - og så hadde jeg planer om å ta med alt av kjoler og skjørt som ikke har luftet seg på en stund. Og da må pelsen av.

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 17:59   #3598
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Haha, kom til å tenke på at jeg ikke engang vurderte å shave leggene når jeg var i syden. Når jeg er på ferie driter jeg mest i slike ting

Hehehe ikke jeg heller........nå er jeg blond og har ikke spesielt kraftig hårvekst, men gjemte egentlig bare litt av det jeg. Men Nyskjerrig nok har jo med seg mannen, og jeg er også mye mer nøye med sånt når jeg har en mann jeg skal ha de leggene inntil

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 18:05   #3599
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Haha, nei, forsåvidt sant - hvem skal vel gnu på disse leggene
Jeg har lyserødt hår og er velsignet med hvitt hår på legger, så jeg gir meg egentlig litt f med mindre det er opplagt litt..nærkontakt.

Kult å hive med seg kjoler og skjørt. Det gjør mye for sjølbildet

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 18:30   #3600
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Haha, nei, forsåvidt sant - hvem skal vel gnu på disse leggene
Jeg har lyserødt hår og er velsignet med hvitt hår på legger, så jeg gir meg egentlig litt f med mindre det er opplagt litt..nærkontakt.

Kult å hive med seg kjoler og skjørt. Det gjør mye for sjølbildet


Juhuuu!! Hadde ikke tenkt å prøve klær - MEN jeg gjorde det likevel. (Tenkte jeg måtte finne ut om jeg må shoppe, og i det hele tatt å få oversikt over hva jeg event kan ta med)

Oh' lord - jeg passer inn i det meste!!!
Psykt godt altså, nå er jeg GLAD.
Smatt pent inn i to stk små & korte olaskjorts. Fant igjen en gammel kordfløyel-armybukse sak som passer. Og 3 stk kjoler i str 38 fra H&M som nesten satt som et skudd (ok - litt tight over puppene, men dog).
Dævven. Om mulig så gleder jeg meg enda mere nå som jeg har noe å ha på.

Skjerpings ift mat & ignorering av sukkersuget - og så er det bare å pakke kofferten og dra sydover å spankulere. Hehe!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no