Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-09-11, 16:19   #3676
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Gulp... nå fikk jeg plutselig masse sommerfugler i magen... Men datoene er notert og passer godt.
Tenker samboen gleder seg til ferie med deg i bikini jeg; han liker deg vet du Så av med fillene og på med bikinien, og kos deg godt. Du skjønner hva jeg mener??

Hehe - da er vi to. Jeg er ikke oppblåst - det er faktisk sommerfugler!!

Ja - sant som du sier. Han er jo glad i meg - og egentlig ganske sympatisk når det kommer til maten / kiloene / kroppen min. Han sa etter en kort stund med lavkarbo at han beklaget at han ikke så at jeg hadde gått ned, men at jeg skulle trøste meg med at det var fordi han ser meg hver dag og at han aldri hadde synes at jeg var noe annet en skikkelig fin. Og det var jo egentlig veldig koselig sagt synes jeg. I ettertid har han sagt at han ser det - og kjenner det. (Tror dere ikke han løftet på meg her en dag - gosj - jeg er ikke et sånt menneske som liker å bli løftet liksom)

Hm - for 5 min siden så satt jeg og irriterte meg over at han hadde satt igjen en diger pose med M&M's på bordet her - men nå (etter å ha tenkt igjennom hans søte kommentarer) sitter jeg bare å tenker på han er en fin fyr.

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 16:23   #3677
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Hehe - da er vi to. Jeg er ikke oppblåst - det er faktisk sommerfugler!!

Ja - sant som du sier. Han er jo glad i meg - og egentlig ganske sympatisk når det kommer til maten / kiloene / kroppen min. Han sa etter en kort stund med lavkarbo at han beklaget at han ikke så at jeg hadde gått ned, men at jeg skulle trøste meg med at det var fordi han ser meg hver dag og at han aldri hadde synes at jeg var noe annet en skikkelig fin. Og det var jo egentlig veldig koselig sagt synes jeg. I ettertid har han sagt at han ser det - og kjenner det. (Tror dere ikke han løftet på meg her en dag - gosj - jeg er ikke et sånt menneske som liker å bli løftet liksom)

Hm - for 5 min siden så satt jeg og irriterte meg over at han hadde satt igjen en diger pose med M&M's på bordet her - men nå (etter å ha tenkt igjennom hans søte kommentarer) sitter jeg bare å tenker på han er en fin fyr.

Så søtt av ham da... Jeg tror mannfolk velger å være litt forsiktig med å si noe og jeg; de er nok klar over at det er litt sårt for oss. Ikke vær irritert på ham for M&M'en. Legg den heller et sted han finner den du; i jakken, på nattbordet el noe sånt. Jeg putter stadig vekk ting vekk som mannen min legger igjen. Sist var det en pose Dent (tror jeg?); han hadde lagt den på benken til meg han, for det stod at den var sukkerfri Koselig da.

  Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 16:28   #3678
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Åååå så skjønne menner dere har funnet Nysgjerrig nok og Dollsine
Kan dere ikke lage en kopi og sende i posten til Stavanger

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 16:35   #3679
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Åååå så skjønne menner dere har funnet Nysgjerrig nok og Dollsine
Kan dere ikke lage en kopi og sende i posten til Stavanger

Innimellom så kunne jeg sendt han helt til Hutiheita jeg for min del.
Men sånn stort sett så synes jeg han er en fin fyr.
Jeg er jo en utålmodig frøken egentlig, og har vel utsatt det med å "etablere" meg med en mann fordi jeg forventer at de skal forstå meg etter relativt kort tid. Hvilket ikke funker. Så nå forsøker jeg å være tålmodig (ref. i alle fall late som) fordi verken jeg eller relasjonen til ham fortjener at jeg gir opp. Snart vært samboer i 3 år nå, synes jeg er flink jeg..

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 16:39   #3680
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Innimellom så kunne jeg sendt han helt til Hutiheita jeg for min del.
Men sånn stort sett så synes jeg han er en fin fyr.
Jeg er jo en utålmodig frøken egentlig, og har vel utsatt det med å "etablere" meg med en mann fordi jeg forventer at de skal forstå meg etter relativt kort tid. Hvilket ikke funker. Så nå forsøker jeg å være tålmodig (ref. i alle fall late som) fordi verken jeg eller relasjonen til ham fortjener at jeg gir opp. Snart vært samboer i 3 år nå, synes jeg er flink jeg..

Ha ha ha. Du venter at de skal forstå deg du. Da tror jeg du må vente leeeeenge! Mannfolk er ikke skapt for å forstå damer, det er jeg sikker på altså! Så glem det du, fortsett med tålmodigheten din. Hilsen en som har snart 30 års erfaring bak seg.....

Damer: jeg har forresten sendt melding til Foksy, MariaB, Rikkem0r og Lillevenn om et evt treff i desember. Vil ikke at noen skal miste infoen vet dere.

  Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 16:49   #3681
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Ha ha ha. Du venter at de skal forstå deg du. Da tror jeg du må vente leeeeenge! Mannfolk er ikke skapt for å forstå damer, det er jeg sikker på altså! Så glem det du, fortsett med tålmodigheten din. Hilsen en som har snart 30 års erfaring bak seg.....

Damer: jeg har forresten sendt melding til Foksy, MariaB, Rikkem0r og Lillevenn om et evt treff i desember. Vil ikke at noen skal miste infoen vet dere.

Jeg har kanskje blitt så gammel at jeg har justert forventningenen til den mannlige delen av befolkningen noe etterhvert...
30 år?? Med samme mannen? WOW - kudos for den! Og godt å høre at det er mulig, ikke mange som er så flinke til å ta vare på hverandre. Godt jobbet Dollsine (& Hr. Dollsine selvfølgelig).

Kan du sende melding ang treff til Pruttis og Appelsinen også? Siden de datt ut av samtalen her tenkte jeg..

Skal ratt se vi sees da.

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 16:59   #3682
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

30 år med samme mannen.... Det er jo nesten skremmende å tenke på da
Årene har gått fryktelig fort. Og det har ikke alltid vært solskinnshistorie heller, men vi har nå fått det til på et vis.

Melding er sendt Prutt, Piken og Sanna!

  Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 17:10   #3683
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg har ikke falt ut, jeg bare må jobbe litt innimellom siden jeg er på vel.. jobb!

Jeg tror jeg kan i desember. Det er jo etter eksamen også!

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 17:30   #3684
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hihihihi - å tro at en mann noensinne kan forstå en kvinne, nei den tanken har jeg gitt opp for lenge siden. Den tanken jeg imidlertid har holdt fast ved altfor lenge er at de skal forstå at de ikke forstår oss, for det gjør de faktisk heller ikke.... tror jeg må legge av meg den tanken også hvis jeg noensinne skal inn i et forhold igjen

30 år med samme mann, det er imponerende, Dollsine!! -Men skal jeg være 100% ærlig, når jeg ser på de tullingene jeg har blitt nærmere kjent med, datet litt eller vært involvert med etter skilsmissen min, er det ting som tyder på at jeg kanskje burde prøvd litt hardere å få det til å fungere med han.....

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 17:36   #3685
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jobber du også Piken! Trodde du satt med nesa ned i en eller annen jusbok hele tiden jeg! Du imponerer meg vennen.

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Hihihihi - å tro at en mann noensinne kan forstå en kvinne, nei den tanken har jeg gitt opp for lenge siden. Den tanken jeg imidlertid har holdt fast ved altfor lenge er at de skal forstå at de ikke forstår oss, for det gjør de faktisk heller ikke.... tror jeg må legge av meg den tanken også hvis jeg noensinne skal inn i et forhold igjen

30 år med samme mann, det er imponerende, Dollsine!! -Men skal jeg være 100% ærlig, når jeg ser på de tullingene jeg har blitt nærmere kjent med, datet litt eller vært involvert med etter skilsmissen min, er det ting som tyder på at jeg kanskje burde prøvd litt hardere å få det til å fungere med han.....

Det du sier til slutt her nå Bente, er det jeg mener med at vi har fått det til å fungere på ett vis. Nå er det ikke fullt 30 år da, men det nærmer seg. Det var spennende i den tiden da ungene begynte å flytte ut, for hvordan ville det bli da? Det er jo skummelt, for hva skal vi snakke om Men vi kom oss over den kneika også. Og så blir det litt gammel vane da... Men jeg er opptatt av at gresset ikke er grønnere på den andre siden, hvis vi sørger for å vanne på der vi er. Det er opp til meg selv hvordan forholdet er/blir - med det mener jeg at jeg kan ikke endre andre enn meg selv. Er jeg ikke fornøyd med det jeg har/får så må jeg heller gjøre noe med det, enn å legge all skylden på ham (hvilket er lettest selvfølgelig). Og sånn går nå dagene.... Heldigvis oppdaget mannen min også at han måtte jobbe med forholdet (les: meg) for at vi skulle fortsette å være sammen. Så det er håp damer, det er håp! Jeg har nemlig den minst romantiske mannen there ever is. Og jeg mener det!


Sist redigert av Dollsine : 18-09-11 kl 17:45.
  Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 17:57   #3686
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Det du sier til slutt her nå Bente, er det jeg mener med at vi har fått det til å fungere på ett vis. Nå er det ikke fullt 30 år da, men det nærmer seg. Det var spennende i den tiden da ungene begynte å flytte ut, for hvordan ville det bli da? Det er jo skummelt, for hva skal vi snakke om Men vi kom oss over den kneika også. Og så blir det litt gammel vane da... Men jeg er opptatt av at gresset ikke er grønnere på den andre siden, hvis vi sørger for å vanne på der vi er. Det er opp til meg selv hvordan forholdet er/blir - med det mener jeg at jeg kan ikke endre andre enn meg selv. Er jeg ikke fornøyd med det jeg har/får så må jeg heller gjøre noe med det, enn å legge all skylden på ham (hvilket er lettest selvfølgelig). Og sånn går nå dagene.... Heldigvis oppdaget mannen min også at han måtte jobbe med forholdet (les: meg) for at vi skulle fortsette å være sammen. Så det er håp damer, det er håp! Jeg har nemlig den minst romantiske mannen there ever is. Og jeg mener det!

Ja, du har hundre prosent rett i at det ikke er grønnere på andre siden av gjerdet! Problemet mitt med min eksmann, han som er far til barna mine, er at jeg følte jeg vannet og vannet, men var alene om det, tok opp problemene gang på gang, men fikk aldri respons. Først da det var for sent begynte han å innse hva som skjedde, og da var det ingen vei tilbake, altfor mye var ødelagt.... Men jeg ser jo hva annet som er å finne, og grønnere er det ikke nei Kanskje like greit å innse at jeg har det best alene, tenker bare av og til nå når ungene er blitt store, jenta er flyttet ut, gutten bor vel heller ikke hjemme så mange årene til, så hadde det jo vært fint med noen å dele hverdagen med. -Men jeg prøvde jo å bo sammen med han fyren en periode, og det gikk jo adundas..........så kanskje er det meg det er noe i veien med

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 17:58   #3687
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Jobber du også Piken! Trodde du satt med nesa ned i en eller annen jusbok hele tiden jeg! Du imponerer meg vennen.

Klart man må jobbe litt innimellom! Er bare en kveld i uka og annenhver søndag, men hjelper med litt penger (lavkarbo koster litt, i tillegg til at jeg stadig trenger nye klær. Da er Lånekassen rett og slett ikke nok). Gleder meg til den dagen jeg får en studierelevant jobb, men må nok ha fullført andre året på jussen, og muligens også tredjeåret før det skjer.

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 18:03   #3688
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Ja, du har hundre prosent rett i at det ikke er grønnere på andre siden av gjerdet! Problemet mitt med min eksmann, han som er far til barna mine, er at jeg følte jeg vannet og vannet, men var alene om det, tok opp problemene gang på gang, men fikk aldri respons. Først da det var for sent begynte han å innse hva som skjedde, og da var det ingen vei tilbake, altfor mye var ødelagt.... Men jeg ser jo hva annet som er å finne, og grønnere er det ikke nei Kanskje like greit å innse at jeg har det best alene, tenker bare av og til nå når ungene er blitt store, jenta er flyttet ut, gutten bor vel heller ikke hjemme så mange årene til, så hadde det jo vært fint med noen å dele hverdagen med. -Men jeg prøvde jo å bo sammen med han fyren en periode, og det gikk jo adundas..........så kanskje er det meg det er noe i veien med

Bentevennen da! Det skal to til for å danse tango; så også å få et forhold til å fungere. Det er nok ikke deg det er noe i veien med; du har rett og slett vært uheldig med han siste. Og det ordner seg med noen å dele livet med; du er jo ung! Du har mange år igjen! Dessuten kan det for mange være bedre å ikke bo sammen, men bo hver for seg. DET synes jeg er en god løsning da....

Nå stikker jeg ut en tur; jeg er invitert med på biltur av gubben. Han er atskillig mer begeistret over å kjøre tur enn meg, men han blir med meg på gåturer en gang i blant. Så får jeg være med på biltur. Snakkes snuppiser!

  Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 18:04   #3689
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

-Men jeg prøvde jo å bo sammen med han fyren en periode, og det gikk jo adundas..........så kanskje er det meg det er noe i veien med

Det tviler jeg sterkt på! Du virker jo fantastisk herlig! Tenk å kunne være sammen med deg hver dag! Heldiggrisen som får det!

Etter jobb skal jeg overtale kjæresten til å kjøre innom Bislett Kebab. Nomnomnom! Skal overnatte hos han til i morgen. Er helt fantastisk å slippe å sitte helt alene på hybelen. Jeg trives ikke i eget selskap over lengre perioder.

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 18:15   #3690
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Og så forsvant alle like etter at jeg sier at jeg ikke trives i eget selskap.






Hihi, måtte bare!

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 18:21   #3691
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Bentevennen da! Det skal to til for å danse tango; så også å få et forhold til å fungere. Det er nok ikke deg det er noe i veien med; du har rett og slett vært uheldig med han siste. Og det ordner seg med noen å dele livet med; du er jo ung! Du har mange år igjen! Dessuten kan det for mange være bedre å ikke bo sammen, men bo hver for seg. DET synes jeg er en god løsning da....

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Det tviler jeg sterkt på! Du virker jo fantastisk herlig! Tenk å kunne være sammen med deg hver dag! Heldiggrisen som får det!

Takk skjønne begge to

Hihihi, kanskje skal jeg skaffe meg en ung kjekk elsker....det gjør jo alle de gamle damene i Hollywood for tiden

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Og så forsvant alle like etter at jeg sier at jeg ikke trives i eget selskap.

Hehehe Neida, vennen, jeg er her, går bare litt til og fra og prøver å få litt orden på huset før en ny travel uke starter

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 18:38   #3692
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg skal prøve å få til en Oslo-tur.
Men jeg kan ikke love noe, i disse hussalgtider !
Kanskje jeg må vaske og kaste, kaste, kaste og kaste og vaske !!

__________________
Mange klemmer fra Sanna.
Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 18:42   #3693
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Åååå så skjønne menner dere har funnet Nysgjerrig nok og Dollsine
Kan dere ikke lage en kopi og sende i posten til Stavanger

Og en til Bodø!


Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

s..........så kanskje er det meg det er noe i veien med

Kutt ut.

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Og så forsvant alle like etter at jeg sier at jeg ikke trives i eget selskap.

Hihi, måtte bare!

Æ e her! Bare pusla med litt huslige syssler. Vurderer ta jomfruburet fatt, mulig nevnt det tidligere. I alle fall med litt rydding og mulig litt ommøblering. Vi snakker om å dele rommet i to; en soveromsdel til bror og et walk in- closet/rom i resten. Da blir faktisk yttergangen større og alle rom blir betraktelig større og mer funksjonibelt pga. at skapene tas ut. Mulig det ligger i luften til våren, men det er i alle fall under planlegging! En forutsetning er jo at jeg ikke bor her da og opptar et rom. Synes dette med innredning og planløsninger er morsomt! Ordnet et skikkelig råbra kontor til mamma nå, nesten så jeg vil ta bilde og dele med dere.

Er veldig giret på treff, jenter! Datt ikke ut av diskusjonen i stad, bare litt ivrig med min nye hobby

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 19:14   #3694
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Kutt ut.

Hehehe - du har en herlig direkte måte å si ting på!!

Skal bli så morsomt å treffe alle altså og se om bildet vi får her inne stemmer

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 19:42   #3695
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

I dyreverdenen er det i de fleste arter hunne-andelen som bestemmer sin make. Mennene må sloss over hunnenes gunst. De må gi av sine hormoner og odør for å friste hunnen til å gå med på å være med hannen.
Hvorfor skal det ikke være slik for vår art, da? Ta mæ som æ e, vis mæ at du vil ha mæ og du skal få mæ. Men du må påregn å sloss førr det
(Og lukt godt)

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 20:03   #3696
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

I dyreverdenen er det i de fleste arter hunne-andelen som bestemmer sin make. Mennene må sloss over hunnenes gunst. De må gi av sine hormoner og odør for å friste hunnen til å gå med på å være med hannen.
Hvorfor skal det ikke være slik for vår art, da? Ta mæ som æ e, vis mæ at du vil ha mæ og du skal få mæ. Men du må påregn å sloss førr det
(Og lukt godt)

Hehehehe helt klart riktig innstilling - jeg må adoptere noe av den
(...og definitivt lukte godt....)

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 21:32   #3697
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Heisann. Så herlig diskusjon dere har hatt da.

Nå er jeg og tilbake, og alene på tråden ser jeg. Bilturen gikk jo riktig så fint, middagen etterpå likeså. Det ble stekt laks i rømmesaus med smørsurra grønnsaker med raspa ost (!) oppi. Det ble vel mye smør, men jeg kom meg gjennom det Etterpå var jeg så mett at jeg ble nesten kvalm. Og det var ikke såå mye mat altså; laksebiten veide 125 g rå, og grønnsakene 100 g rå + 30 g ost. Blir nok å sove godt i natt etter dette måltidet. Ser jeg hovner kraftig opp etter hvert måltid; mon tro om det er kroppen som går i sjokk

Jeg er her en stund til for å se om dere dukker opp.

  Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 21:42   #3698
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Dere..

Jeg lurer på en ting. Nå veier jeg rundt 64 kilo, og lurer på om jeg skal begynne å øke karbene sånn at jeg ligger på rundt 50 om dagen? Jeg MÅ jo ikke ned i vekt, siden jeg er normalvektig både når man ser på bmi og når man ser på hofte-midje-ratio.

50 karber om dagen vil jo gjøre det lettere å planlegge mat også. Da går det an å spise møllerens lavkarbobrød på skolen også, som gjør skoledagen litt lettere.

Hva tror dere?

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 21:43   #3699
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Dere..

Jeg lurer på en ting. Nå veier jeg rundt 64 kilo, og lurer på om jeg skal begynne å øke karbene sånn at jeg ligger på rundt 50 om dagen? Jeg MÅ jo ikke ned i vekt, siden jeg er normalvektig både når man ser på bmi og når man ser på hofte-midje-ratio.

50 karber om dagen vil jo gjøre det lettere å planlegge mat også. Da går det an å spise møllerens lavkarbobrød på skolen også, som gjør skoledagen litt lettere.

Hva tror dere?

Klart du kan! Jeg synes det høres veldig fornuftig ut jeg. Øk sakte men sikkert, så ser du underveis hvordan det går. Kanskje er grensa over 50 - eller under. Og du vet jo hva du fortsatt ikke bør spise, og hva du kan spise mer av. Som f.eks det brødet. Synes du er veldig flink som tenker sånn!!

  Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 21:47   #3700
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Wuhu!
Føltes godt med litt støtte bak den tanken. Siden jeg faktisk ikke MÅ ned i vekt lenger, jeg bare føles dvask fortsatt (men det var det der med trening da... ).
Blir jo ikke så mye anderledes jeg kan spise heller. Hvis det lavkarbobrødet er godt (noe jeg virkelig satser på her nå! liker ikke så mye av disse brødetterligningene) så vil det jo ta opp en ganske stor der av karbo-budsjettet. Og det blir fremdeles smør på skiva. Margarin kan gå å ta seg en bolle (de havner hvertfall i søpla begge to!).

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no