Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-09-11, 22:30   #3701
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Wuhu!
Føltes godt med litt støtte bak den tanken. Siden jeg faktisk ikke MÅ ned i vekt lenger, jeg bare føles dvask fortsatt (men det var det der med trening da... ).
Blir jo ikke så mye anderledes jeg kan spise heller. Hvis det lavkarbobrødet er godt (noe jeg virkelig satser på her nå! liker ikke så mye av disse brødetterligningene) så vil det jo ta opp en ganske stor der av karbo-budsjettet. Og det blir fremdeles smør på skiva. Margarin kan gå å ta seg en bolle (de havner hvertfall i søpla begge to!).

Tror jeg ser litt (bittelitt) av den samme horisonten. Skal ikke ned så veldig mye mere - og lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det etterpå... Skal ned mere altså, for å ha en buffer liksom. Men vedlikeholdskosthold blir en ny utfordring.
Og jeg føler meg litt dvask - slapp i figuren. Har treningsplaner - og treningsmuligheter - men akkurat nå så mangler jeg tiltaket. Hehe - mangler tiltak og rompe. Den har blitt litt flat og ...rar... Ikke det at den var så fin før heller - men den har nå ikke blitt som jeg ville. Og jeg vil ha viljen min!

Har du noen treningsmuligheter da lille appelsinen? I hverdagen din så har du kanskje ikke tid heller??



Dollsine: For en vakker & klok ting å si!!!! "Gresset er ikke grønnere på den andre siden så lenge du vanner det der du er". Sukk - noe av det beste jeg har hørt på lenge.

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 22:35   #3702
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Sjekk denne da - ler meg ihjel her!!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 299764_10150295501346065_586856064_8074569_350040722_n.jpg (15,1 KB, 4 visninger)
Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 22:38   #3703
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hvor ble det av dere damer??

Som sagt tidligere i dag, mens jeg koset meg med frokosten sånn i 14-tiden....Nå er det straks natten, og NÅ er jeg liksom våken da. Men er det noe selskap å få her kanskje - neeeeei da.

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 22:47   #3704
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 22:51   #3705
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Heihei, Nysgjerrig nok, jeg er her. Har vært ute og hentet sønnen, han har vært en tur i teateret og kjørt han til sin far, der han skal være til fredag.

Hvis dere føler dere ferdig slanket Appelsinpiken og Nysgjerrig nok, så er det jo på tide å bestemme seg for ett passende karbonivå dere tror dere vil ligge på og så øke gradvis dit. Kjenner dere at det blir problemer på veien, så er det jo bare å stramme til igjen. Tror det er smart å gjøre det gradvis, så dere ikke får en ubehagelig overraskelse.

Jeg kjenner at jeg trenger noe kvelds, men er tom for det meste og har ingen gode ideer, hmm, hva skal jeg finne på da... Kanskje jeg må bake kokosbrød, men det tar litt tid

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 23:00   #3706
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg er her! Det tar bare så himla lang tid å lese seg opp når det har tatt litt tid siden sist....har lest og lest både i går og i dag før jeg nådde bunnen, hihi...

Jeg skulle så gjerne vært med på treff, bor jo i Oslo. Men jeg har en eksamen 9. desember og den neste 13.

Men jeg må jo uansett ha noe mat i løpet av helgen, så en liten tur skal jeg få til! Vil gjerne hilse på dere alle!

Dere kebab-jentene...som sverger til bislett kebab...Om dere spiser den oppe ved Bislett så anbefaler jeg på det sterkeste å gå litt lenger opp, til Balkan (ligger i Pilestredet, rett ovenfor Høgskolen). De serverer kebab med ekte kjøtt, svin eller kylling, hjemmelaget nystekt pitabrød (som vi seff ikke skal spise da Det er såååå godt, dessverre ), hjemmelaget dressing og gode grønnsaker. Jeg føler meg faktisk ganske sunn når jeg spiser kebab derfra, uten mais og bare en bitteliten smak av pitabrødet

Og gratulerer MASSE til Dollsine med vektnedgangen. Det er nok kroppen som holder på å omstille seg, det du kjenner som ubehag. Håper det ikke blir for ille, men etterhvert som du kjenner at det er fordi du går NED i vekt vil det kanskje oppleves som positivt?

Lykke til med både salg og forkjølelse Sanna. Håper du ikke astmaen blusser opp

Er det bilde av deg på avataren Appelsinpiken? Du ser jo smashing ut!!

Jeg inviterer både appelsinpiken og Nysgjerrig-jenta med på gåtur/joggetur rundt sognsvann f-eks? Om dere har tid og mulighet
Jeg skal iaf opp dit på torsdag kl 18 imens datteren min har speidermøte der oppe.

Det er lett å være etterpåklok Bente, men det er ikke din feil alene at det ikke fungerte mellom deg og eksmannen. Jeg har tenkt slik noen ganger ifht pappaen til datteren min også, hadde omtrent på samme måte med ham ifht at jeg snakket og snakket om at vi ikke hadde det bra, og at han ikke forsto før det var for sent...tror jeg har lært mye siden da, og ikke minst blitt eldre og mer erfaren i bagasjen. Kan ikke skjønne annet enn at du må være et kupp!!!!

Selv har jeg nå gått ned igjen det jeg gikk opp denne mnd etter røykekuttet, og er strålende fornøyd! Nå kan jeg fortsette videre vekttap tror jeg..Weeeeeee!!!

Hvor mye tror dere vi kan gå ned til treffet i desember? Jeg skal iaf lage meg en liten utfordring

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 23:02   #3707
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Vurderer å bake kokosbrød jeg også...har gått tom, og det var utrolig enkelt å spise...og lage

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 23:06   #3708
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Heihei, Nysgjerrig nok, jeg er her. Har vært ute og hentet sønnen, han har vært en tur i teateret og kjørt han til sin far, der han skal være til fredag.

Hvis dere føler dere ferdig slanket Appelsinpiken og Nysgjerrig nok, så er det jo på tide å bestemme seg for ett passende karbonivå dere tror dere vil ligge på og så øke gradvis dit. Kjenner dere at det blir problemer på veien, så er det jo bare å stramme til igjen. Tror det er smart å gjøre det gradvis, så dere ikke får en ubehagelig overraskelse.

Jeg kjenner at jeg trenger noe kvelds, men er tom for det meste og har ingen gode ideer, hmm, hva skal jeg finne på da... Kanskje jeg må bake kokosbrød, men det tar litt tid


Tjo-bing!! Heiiiiiii!!
Jeg er ikke ferdig altså - men har ikke veldig langt igjen. Som igjen avhenger hvor lang tid jeg bruker på resten... Egentlig så burde jeg ha veid meg - etter å ha bestemt meg for en sluttvekt. Jeg tror ikke jeg har et objektivt syn på meg selv (hvem har vel egentlig det ift seg selv??).
Er redd at jeg alltid kommer til å ville gå ned "litt til" og "litt til"...

Har du en sønn som går på teater? Så artig. Vet ikke hvorfor men jeg tror ikke at jeg kjenner noen sønner som gjør det. Men jeg kjenner ikke så mange sønner heller kanskje. Så er sønnen din også den eneste gutten jeg vet om som er lavkarbogutt. Kult! (Ta han med på treff i desember du - hvis han tolererer gamle damer da stakkar)

Kveldsmat ja... hm: har du ikke egg heller da? Momse noe pålegg kanskje? Ostesnacks?

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 23:11   #3709
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Det er lett å være etterpåklok Bente, men det er ikke din feil alene at det ikke fungerte mellom deg og eksmannen. Jeg har tenkt slik noen ganger ifht pappaen til datteren min også, hadde omtrent på samme måte med ham ifht at jeg snakket og snakket om at vi ikke hadde det bra, og at han ikke forsto før det var for sent...tror jeg har lært mye siden da, og ikke minst blitt eldre og mer erfaren i bagasjen. Kan ikke skjønne annet enn at du må være et kupp!!!!

Selv har jeg nå gått ned igjen det jeg gikk opp denne mnd etter røykekuttet, og er strålende fornøyd! Nå kan jeg fortsette videre vekttap tror jeg..Weeeeeee!!!

Hvor mye tror dere vi kan gå ned til treffet i desember? Jeg skal iaf lage meg en liten utfordring

Takk skjønne venn Alltid lett å se etterpå hva en burde gjort annerledes, men i situasjonen..... Men vet du hva jeg tenkte på etterpå - hvis jeg ikke hadde gått fra eksmannen min, ville jeg aldri begynt med salsa, det var slike ting jeg aldri fikk han med på. Og for å si det som det er gir salsaen meg mer lykke en han gjorde... så kanskje det var et riktig valg

Grattis med vekttap, så kjekt!!!

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Vurderer å bake kokosbrød jeg også...har gått tom, og det var utrolig enkelt å spise...og lage

Jepp, det er veldig greit å ha. Nå står faktisk mitt i ovenen, jeg skal ha det varmt til kvelds med masse smør og litt ost,mmm gleder meg

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 23:15   #3710
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Tjo-bing!! Heiiiiiii!!

Har du en sønn som går på teater? Så artig. Vet ikke hvorfor men jeg tror ikke at jeg kjenner noen sønner som gjør det. Men jeg kjenner ikke så mange sønner heller kanskje. Så er sønnen din også den eneste gutten jeg vet om som er lavkarbogutt. Kult! (Ta han med på treff i desember du - hvis han tolererer gamle damer da stakkar)

Kveldsmat ja... hm: har du ikke egg heller da? Momse noe pålegg kanskje? Ostesnacks?

Sønnen min går på drama linje på vg, så ikke så rart han går på teater Han vil bli skuespiller sier han.... han er en tøff gutt med egne meninger og som står for det, men en flokk med skravlete gamle damer kan nok bli i meste laget selv for han

Har kokosbrød i ovnen nå Med egg til frokost var jeg ikke helt klar for egg til kvelds, og det meste annet er det tømt for i løpet av helgen. Får ta handling i morgen

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 23:15   #3711
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Fant ut at det var for sent på kvelden, så det ble egg og bacon her...venter bare på at osten på egget skal smelte

Ja, det er slik man må tenke! Er man fornøyd med livet sitt som det er nå, kunne man faktisk ikke gjort noe annerledes i fortiden...for da hadde vi ikke vært akkurat her, akkurat nå

Og jeg er mer enn fornøyd for tida, henta nye bilen på fredag også Kjører rundt med verdens største glis, hihihi

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 23:18   #3712
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Jeg skulle så gjerne vært med på treff, bor jo i Oslo. Men jeg har en eksamen 9. desember og den neste 13.

Men jeg må jo uansett ha noe mat i løpet av helgen, så en liten tur skal jeg få til! Vil gjerne hilse på dere alle!

Er det bilde av deg på avataren Appelsinpiken? Du ser jo smashing ut!!

Jeg inviterer både appelsinpiken og Nysgjerrig-jenta med på gåtur/joggetur rundt sognsvann f-eks? Om dere har tid og mulighet
Jeg skal iaf opp dit på torsdag kl 18 imens datteren min har speidermøte der oppe.

Selv har jeg nå gått ned igjen det jeg gikk opp denne mnd etter røykekuttet, og er strålende fornøyd! Nå kan jeg fortsette videre vekttap tror jeg..Weeeeeee!!!

Hvor mye tror dere vi kan gå ned til treffet i desember? Jeg skal iaf lage meg en liten utfordring

Hellu you!!
Helt utrolig at du har sluttet å røyke OG gått ned. Gosj. Der er jeg full av beundring altså. Jeg røyker, mere en nok, men er livredd for kiloene som dukker opp den dagen jeg slutter.
Og JA: hvis du har eksamen den 9' ende så kan du jo bli med da - ut å spise, hilse på, skravle og innkassere alle de elektroniske klemmene - og fortsatt være i stand til å lese den 10 og 11 og 12 - før neste eksamen?!?

Songsvann ..... Torsdag.... Hm. Jeg er jo redd folk - men... det hadde vært kult også. Ikke jogge da - det er ikke min kropp skapt for..men å gå rundt der skal jeg da få til på et vis...
Er du med lykklige Appelsin??

Jeg satser usett - som det heter i poker - og blir med hvis vi får med Appelsinen! Oki?
Hjelpes

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 23:19   #3713
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

I morgen er det veiing. Fast bestemt. Jeg har trødd i meg brødskive fordi jeg var så kvalm og ikke klarte tanken på egg og bacon (som er det eneste i kjøleskapet). Vel, det rettferdiggjører ikke det flotte valget jeg tok. Som straff blir det vekta i morgen. Hu-ra.

Sett en fin film med mamma, smilte under hele filmen. Skrevet med en gammel kjenning (eks til venninne) som sliter med det samme som meg. Godt å ha en som sier "ja,AKKURAT sånn, ja". Rart med det.

Natta

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 23:23   #3714
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Sønnen min går på drama linje på vg, så ikke så rart han går på teater Han vil bli skuespiller sier han.... han er en tøff gutt med egne meninger og som står for det, men en flokk med skravlete gamle damer kan nok bli i meste laget selv for han

Tøfft!
Har tro på at det er sånne gutter som blir menn til slutt. Egne meninger i tillegg til at han sikkert vil bli god på å lese mennesker / ansikt / situasjoner dersom han skal kunne spille roller.

Bra jobbet Bente!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 23:27   #3715
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Nysgjerrig...Hvis vi satser på gårunde tar jeg med hunden også, som er den Ekte Foxy (jeg har bare herma, dvs tatt nick etter henne ) og da kan du fokusere på henne i stedet for mennesker vettu Hun er til å spise opp nemlig

Kul sønn du har Bente!! Hvor gammel er han igjen? Når du ser hvor flott en gutt han har blitt, kan du jo tenke selv at det må ha noe med mamma'n å gjøre

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 23:28   #3716
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Lykke til med veiing i morgen Prutti!! Ikke bra med brødskive i dag da, sier til deg som du sier til andre: Kutt ut!

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 23:33   #3717
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Lykke til med veiing i morgen Prutti!! Ikke bra med brødskive i dag da, sier til deg som du sier til andre: Kutt ut!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 23:34   #3718
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

I morgen er det veiing. Fast bestemt. Jeg har trødd i meg brødskive fordi jeg var så kvalm og ikke klarte tanken på egg og bacon (som er det eneste i kjøleskapet). Vel, det rettferdiggjører ikke det flotte valget jeg tok. Som straff blir det vekta i morgen. Hu-ra.

Sett en fin film med mamma, smilte under hele filmen. Skrevet med en gammel kjenning (eks til venninne) som sliter med det samme som meg. Godt å ha en som sier "ja,AKKURAT sånn, ja". Rart med det.

Natta

Brødskive? Som i "BRØD" .....med mel og sånt? Skjer a' pruttis?
Synes du er for god til at jeg ville servert deg brød - og at du skal ta valg du angrer på i morgen.
Har tenkt på deg siden 20.35 - bare så du vet det. Så "Norskekysten" på nrk - om lofoten og vesterålen - og da tenkte jeg på bodø og deg. Når jeg kommer til Bodø så starter liksom ferien, pleier å vimse litt rundt der før jeg tar fergen til Moskenes. Og fra jeg oppdaget forumet så er du liksom litt synonym med Bodø. Og det er veldig posetivt - bare så det er sagt.

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 23:37   #3719
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Nysgjerrig...Hvis vi satser på gårunde tar jeg med hunden også, som er den Ekte Foxy (jeg har bare herma, dvs tatt nick etter henne ) og da kan du fokusere på henne i stedet for mennesker vettu Hun er til å spise opp nemlig

Har du hund????? DA snakker vi veit du. Hunder er min store lidenskap og hobby, mine beste venner og samtalepartnere.

Hva er det for en sak du har da?

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 23:38   #3720
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

I morgen er det veiing. Fast bestemt. Jeg har trødd i meg brødskive fordi jeg var så kvalm og ikke klarte tanken på egg og bacon (som er det eneste i kjøleskapet). Vel, det rettferdiggjører ikke det flotte valget jeg tok. Som straff blir det vekta i morgen. Hu-ra.

Ikke mere brød, Pruttis vennen, du lager bare mer problemer for deg selv med søtsug i morgen vet du

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Tøfft!
Har tro på at det er sånne gutter som blir menn til slutt. Egne meninger i tillegg til at han sikkert vil bli god på å lese mennesker / ansikt / situasjoner dersom han skal kunne spille roller.

Bra jobbet Bente!

Ja, sååååå stolt av ungene mine

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Kul sønn du har Bente!! Hvor gammel er han igjen? Når du ser hvor flott en gutt han har blitt, kan du jo tenke selv at det må ha noe med mamma'n å gjøre

Han er 17 år, en kjekk og flott gutt, og det sier jeg ikke bare som mamma altså, det er i meste laget med jenter på døra her spør du meg

Hehehe, med vilje og egne meninger fra omtrent han var født har han ikke vært bare enkel å oppdra, men nå ser jeg jo at de egenskapene gjør han sterk og trygg og det er deilig for et mammahjerte

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 23:38   #3721
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Er det bilde av deg på avataren Appelsinpiken? Du ser jo smashing ut!!

Jeg inviterer både appelsinpiken og Nysgjerrig-jenta med på gåtur/joggetur rundt sognsvann f-eks? Om dere har tid og mulighet
Jeg skal iaf opp dit på torsdag kl 18 imens datteren min har speidermøte der oppe.

Hei!
Ja, det er meg på avataren. Her har jeg tatt på meg en bukse fra diesel i strl 28. Den er så absurd trang at det rett og slett ikke finnes ord. Blir litt slankere når jeg tar på den.
Og ja: Jeg er med på torsdag!

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Hvis dere føler dere ferdig slanket Appelsinpiken og Nysgjerrig nok, så er det jo på tide å bestemme seg for ett passende karbonivå dere tror dere vil ligge på og så øke gradvis dit. Kjenner dere at det blir problemer på veien, så er det jo bare å stramme til igjen. Tror det er smart å gjøre det gradvis, så dere ikke får en ubehagelig overraskelse.

Jeg er egentlig ikke helt fornøyd enda, men det nærmer seg. Er ikke mange kiloene igjen

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Songsvann ..... Torsdag.... Hm. Jeg er jo redd folk - men... det hadde vært kult også. Ikke jogge da - det er ikke min kropp skapt for..men å gå rundt der skal jeg da få til på et vis...
Er du med lykklige Appelsin??

Jeg satser usett - som det heter i poker - og blir med hvis vi får med Appelsinen! Oki?
Hjelpes

Jada, frøkna er med!

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 23:44   #3722
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Nå har du visst ikke noe valg Nysgjerrig-jenta Appelsinpiken har talt

Vi har en liten langhåret chihuahua, på 1,5 kg Det er passe str når man er student og bor på 40 kvm..

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 23:50   #3723
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Hei!
Ja, det er meg på avataren. Her har jeg tatt på meg en bukse fra diesel i strl 28. Den er så absurd trang at det rett og slett ikke finnes ord. Blir litt slankere når jeg tar på den.
Og ja: Jeg er med på torsdag!


Jeg er egentlig ikke helt fornøyd enda, men det nærmer seg. Er ikke mange kiloene igjen


Jada, frøkna er med!

Appelsinen: du ser sykt bra ut på bildet - no kidding. Beudrer både det faktum at du tør legge ut bilde og at du ser ut som du gjør. Så bra!!

Men - da blir det tur på torsdag da eller...? Jeg vet ikke helt hvor sognsvann er, men det finner jeg vel ut av. Steike. Og jeg som ikke er god på sånt a' gitt (mennesker og jenter i flertall).. Men nå har jeg sagt jeg skal - hvis du skal - og da er det en deal.

Kyss katta - eller bikkja til Foksy om du vil!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 23:51   #3724
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Så kjekt at dere skal på tur sammen jeg skulle sååå gjerne vært med dere! Men desember, da!!!! -Og da har jeg tenkt å være i riktig vekt og over på vedlikehold, så da skal jeg jammen kunne drikke vin også uten at dere må passe på meg hele kvelden (...håper jeg..)

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 23:55   #3725
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Nå har du visst ikke noe valg Nysgjerrig-jenta Appelsinpiken har talt

Vi har en liten langhåret chihuahua, på 1,5 kg Det er passe str når man er student og bor på 40 kvm..

Jepp... Og en ting er sikkert - jeg gjør som jeg sier. Alltid. Så da er det en deal - hehehe - eller date liksom.

1,5 kilo!? Det er smått. Hehe - da er hunden din mindre enn det Bente går ned på 14 dager. Jeg har erfaringen med omplasserte aggresive hanhunder på 40+ kg - så det skal bli hyggelig å snakke med en liten sak. Er det hun eller han da? Pratsom? Utadvendt? Sosial med andre firbeinte?

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no