Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Eurobabbel - og journaler og blogger!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-01-08, 11:33   #351
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Euroslankerinnen og THE!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 12:24   #352
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 45
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Vi er en del da Greit å ha flere å støtte seg til når ting går litt tregt...

jeg venter på pakken min spurte i samme mail om jeg kunne få kjøpe en ny sånn ristekopp, for de er så geniale til kakaoen og capuchinoen som jeg har om morgenen (og som rett og slett blir heslig om jeg ikke får ristet den ut) men jeg fikkk ikke svar, så jeg må sikkert bare vente å se om jeg får en...

Jeg bestilte en pakke av hver av fase-3 produktene, for å sjekke om de er gode (har lært etter å ha kjøpt to pakker av både potetsuppe og erterpurre som jeg ikke klarer å spise)

Lurer på om jeg kan spise bare ED-produkter, men allikevell ha en pr dag som er fase-3 produkt? siden jeg egentlig er i fase 3 nå?

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 13:16   #353
Cam
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 40
Cam er på en erverdig vei

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Jeg er også en ED`er! Har nettopp begynt. Har spist ED siden onsdag, men begynte med lavkarbo mandag, mens jeg venta på produktene. (Kjøtt, egg osv... hele dagen)

Jeg synes den sjokoladefrokostblandingen er knallgod! Fått skikkelig "dilla" på den. (Selv om det jo strengt tatt ikke er en frokostblanding, bare en god drikk med noen crunchy biter i :-) Barene er OK, men jeg synes faktisk Atkins sine er bedre. Pannekakene er også gode. Det er det det har gått mest av til nå. Har også smakt paellemix, men den klarte jeg ikke å få ned! Spiste halvparten.

Har heller ikke spist særlig med grønnsaker utenom, har ikke følt behov for det. Og grønnsaker er stort sett best sammen med kjøtt! :-) Frukt savner jeg veldig...

Over til resultatene:

Når jeg var hos legen og tok blodprøver veide jeg 122 på min (litt upålitelige) digitalvekt. Hos legen var det 126 (!). Men jeg skal lage meg en ticker, og kommer derfor til å følge min vekt, siden det er den jeg kommer til å veie meg oftest på. (Bor et stykke fra legen.) Gøyere å følge en jevn nedgang på tickeren, enn å bare bevege den en gang i måneden...

Den dagen jeg fikk produktene hadde jeg spist meg opp til 125,5 på min vekt!!! På kun en uke! Fatter ikke at det går an. Men jeg spiste som om dødsdommen nærmet seg, hehehe.

Og nå, lørdag morgen, var jeg nede igjen på 120 og noe!!! (Har glemt desimalen). Helt UTROLIG! FATTER DET IKKE! Det er jo ned 5 kg allerede! (Men de kom jo fort på, og da går de kanskje fort av igjen også, tenker jeg. Gruer mge til det begynner å gå senere nedover...)

TIcker kommer snart.

Lurer på å bevilge meg noen reker i kveld, uten brød og majones. Det kan vel ikke skade, kommer jo ikke ut av ketosen uansett. Hva tror dere?

Cam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 13:36   #354
Cam
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 40
Cam er på en erverdig vei

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Hvordan får jeg satt inn tickeren? Har laget den, men skjønner ikke hva jeg nå skal gjøre med den....

Cam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 13:50   #355
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 45
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Cam, her.

Hvordan får jeg satt inn tickeren? Har laget den, men skjønner ikke hva jeg nå skal gjøre med den....

Du kopierer den, går inn på kontrollpanel oppe på den blå linja over her. på venstre side da får du opp noen alternativ, hvor det ene er "endre signatur" der går du inn og limer inn tickeren

Lykke til

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 14:46   #356
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Cam, her.



Den dagen jeg fikk produktene hadde jeg spist meg opp til 125,5 på min vekt!!! På kun en uke! Fatter ikke at det går an. Men jeg spiste som om dødsdommen nærmet seg, hehehe.


Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 14:48   #357
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Lykke til Cam.
Klarte å spise på meg noen kilo før jeg begynte jeg også.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 16:30   #358
Cam
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 40
Cam er på en erverdig vei

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Dette er en test for å se om jeg klarte å legge inn tickeren! Håper det ...

Cam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 16:35   #359
Cam
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 40
Cam er på en erverdig vei

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Det gikk jo bra! Takk for hjelpen.
Nå får jeg gå hjem å lage meg en ED grønnsakssuppe... har ikke smakt den før. Skeptisk.

Cam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 16:39   #360
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Så kjekt å høre Cam at du allerede ser resultater! Flink du er Håper du liker grønnsaksuppen... er nok en fordel å få i seg noen av de salte produktene!

Her holder jeg på å langsteike en lammesteik med MASSE hvitløk, vi skal ha folk ikveld. Jeg holder meg i fase to jeg, og det ser ut til å gå greit, raser ikke ned i vekt for tiden, men det går nedover såvidt!

God lørdagskveld til alle

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 16:42   #361
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Lykke til med suppa, Cam! Husk masse krydder. Jeg pleier å ha brokkoli oppi. Det "hjelper"

Så flott at du går nedover i fase2, Indi. Godt å unne seg normal mat en gang til dagen, hørtes nyyydelig ut med lammesteik!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 16:44   #362
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Jeg kjenner at lørdagene er den verste dagen på dietten. Dagen er liksom så lang og jeg får så god tid til å kjenne at jeg har lyst på noe. Er jo ikke sulten, men det er hardt å se sambo og gutten spise skolebrød og berlinerbolle.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 16:59   #363
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Enig med deg Titti, lørdagene er ille, jeg pleier å tenke på å skjerpe meg igjen på søndager, (selv om jeg ikke trenger skjerping) men da går jeg på trening, og har liksom ikke så mye å "grue" meg til mht mat. Søndagen er ingen kosedag... Skjønt i morgen kommer alle ungene og svigersønnen, og jeg har lovet dem lasagne
Håper jeg har rester fra idag til meg selv!

Er jo ikke så rart vi tenker slik da, lørdag er matdag, pizza, lørdagsgodt, digg, øl... hele det norske samfunnet tenker akkurat slik! Og så er det jo sjelden at vi klarer å få med hele familien på sympatilørdagsslanking! Dessverre!

Men du liker vel verken skolebrød eller berlinerbolle du? Det smaker jo bare vondt

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 17:03   #364
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Ja, det er i grunn det verste jeg vet. Heldigvis.

Jeg venter ikke at gutta skal la være å kose seg heller, er jo tross alt lørdag.

Lykke til med lasagne i morgen, du er snill som lager det når du ikke selv skal ha. Men når vi er ferdigslanket så kan vi kose oss med fullkorn-lasagne en gang i blandt.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 17:24   #365
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 45
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Jeg bor alene, så for min del er det ikke så vanskelig på lørdag i forhod til andre dager, bortsett fra at jeg er mere hjemme og går og har lyst på ting... må bare passe på å holde meg borte fra butikken

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 17:50   #366
Skrible
Medlem
 
Skrible sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 99
Skrible har en fantastisk aura rundt segSkrible har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Jeg synes lørdag er lettest, jeg, for da er liksom dagen min lang nok til at jeg greier fire måltider uten anstrengelse.

__________________
Virrer og vet ikke helt
Skrible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skjerpings Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 18:11   #367
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

kunne ønske jeg kunne begynne snart jeg, kommer til å ha 5 kilo ekstra når jeg starter

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 18:21   #368
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Sånn da? 15 i alfabetisk orden:

Ani
Annette
Cam
Dilly
Distrea
EDnybegynner
Enid
Euroslankerinnen
Indi
jeef-micro
Pia
Robyn
Skrible
THE
Titti

For en fin gjeng da..

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 18:27   #369
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Kult! Da har vi kontrollen!
Kanskje vi skulle sett hvor mange kilo vi gikk ned tilsammen i uken?

Og planlegge stor belønning når vi slår rekorder?

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 18:30   #370
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Masse god mat her i dag..
Enig i at det er vanskelig å styre unna. Jeg kan jo godt ha en liten dæsj med orntli' mat på fase 2, men jeg har sikkert fått i meg for mye. Vi har spist krabbeklør og ferdigrensa krabbe og jeg har tatt ei tynn brødskive til, glutenfritt, i tilfelle jeg reagerer på mel.
Ja, og ett, nei to... glass hvitvin.
Ellers har jeg spist en ED-omelett, og dett var det.
Vekta sto fortsatt på stedet hvil i dag. Jeg lurer på om den er full av demoner.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 18:38   #371
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Masse god mat her i dag..
Enig i at det er vanskelig å styre unna. Jeg kan jo godt ha en liten dæsj med orntli' mat på fase 2, men jeg har sikkert fått i meg for mye. Vi har spist krabbeklør og ferdigrensa krabbe og jeg har tatt ei tynn brødskive til, glutenfritt, i tilfelle jeg reagerer på mel.
Ja, og ett, nei to... glass hvitvin.
Ellers har jeg spist en ED-omelett, og dett var det.
Vekta sto fortsatt på stedet hvil i dag. Jeg lurer på om den er full av demoner.

Demonvekt ja! Kjenner følelsen! Spiser du nok da Dilly?
Typisk for meg er at jeg (som idag) hadde en pannekake til frokost, en salat med bittelitt kylling til lunsj, kakao kl 17 og så skal jeg ha middag ikveld da... men ender med en ed-pose for lite, og det skjer nok flere ganger i uken, egentlig. Får dårlig samvittighet for de 40 grammene med kylling i salaten, og dårlig samvittighet for at jeg burde fått i meg en pulverpose til... pluss dårlig samvittiget for to glass vin for mye... litt av et dillemma
Lurer på om det gjør at det går tregt for min del jeg! Må kanskje spise mer!

Krabbe er jo kjempegodt da!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 18:42   #372
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Glemte dårlig samvittighet for å ha dårlig samvittighet! hehe

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 19:19   #373
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Dårlig samvittighet er bortkasta energi.

Og kyllingkjøtt er jo rent kjøtt og helt lov! Det holder med fire måltider om dagen også, for de som har problemer med å få til fem. Skjønner ikke helt det ja da, men...

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 19:31   #374
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

er ikke 5 måltider ca 700 kcal?, da høres det ille ut i mine ører å kutte ennå mer?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 19:34   #375
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Ha ha, nei, ingen fare for at jeg ikke får i meg nok men noen ganger så utløser et måltid mat en infernalsk sult, slik at det er først da jeg blir skikkelig sulten. Nå i kveld, etter krabbeetinga så var jeg skikkelig hul. Kunne ha slukt en gris hvis det fløy en forbi.



Men jeg fant meg en EDsjokoladebar og en sånn lang, hvit reddich. Jeg holdt på å ramle rett i godtefella, og det var bare så vidt at jeg ikke gjorde det.

Det er så rart. Noen ganger kan jeg gå i mange timer uten å føle sult, men så fort jeg spiser noe så kommer det. Høres helt sykt ut, men..

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no