Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-03-10, 22:19   #351
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Det er ikke bra for forbrenningen i lengden å bare spise et måltid om dagen. Du går jo fort ned som regel, men i lengden så trenger kroppen brensel oftere enn en gang om dagen da.
Men, im no expert Blir spennende med veing! Du må si ifra da
Jeg må komme i gang med treningen jeg også, ta meg sammen. Men når jeg går ned så lett uten å trene, så gjør det det lettere å legge til side

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 22:39   #352
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Lykke til på fredag, Val! Nå fortjener du noen skikkelige resultater altså!!

litt for steg for steg. Håper du føler deg bedre etter at du har trenet.

Om ketolyse er oppskrytt for meg? Både ja og nei. Jeg er litt skuffet over vekttapet mitt når jeg sammenligner meg med andre, men så lenge jeg ikke gjør det er jeg veldig fornøyd. 4,5 kg på fem uker er et kjempebra slankeresultat. Energien? Vanskelig å si. det har vært unntakstilstander her helt siden jeg begynte på ketolyse, men jeg merket en liten forbedring etter en måned og to dager. Jeg var utslitt i helgen, men kanskje kommer jeg meg raskere til igjen nå enn tidligere. Jeg tør ikke si det for sikkert. Men den store energien har jeg dessverre ikke sett noe til enda. Huden min ser jevnere ut, men jeg har fortsatt kviser etter svangerskapet. Jeg vet ikke om lk vil få bort kvisene mine etterhvert eller ikke. Jeg sover bedre, men det gjør jeg når jeg tar magnesium før leggetid. det har jeg gjort før.

Så kommer grunnen til at jeg elsker ketolyse - jeg elsker å være i ketose! Jeg var manisk opptatt av mat og spising. Jeg tenkte på det hele tiden, selv mens jeg spiste tenkte jeg på hva jeg skulle spise neste gang. Nå har jeg fått et tilnærmet normalt forhold til mat. Jeg tenker ikke på mat så lenge jeg ikke er sulten eller skriver handleliste, og det er en stor befrielse og en stor overraskelse. Jeg trodde ikke det var mulig. appetitten er redusert, suget etter noe godt er redusert. Jeg elsker middag, og det å kunne spise middag til hvert måltid med god samvittighet er bra. Jeg blir mye raskere mett nå, så jeg har mer enn halvert middagsporsjonene mine. Ikke bare det, men når jeg er mett så føler jeg meg tilfredsstilt. Det gjorde jeg veldig sjelden tidligere uten å ha spist potetgull og sjokolade etter måltidene. Disse grunnene gjør at jeg gruer meg til jeg må ut av ketose igjen. Jeg er redd alt dette går over.

Kan det være porsjonsstørrelsene dine som gjør at du går ned såpass sakte, Val? At det rett og slett blir for mange kalorier?


Sist redigert av Namba : 17-03-10 kl 22:45.
Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 22:40   #353
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Val: Jeg er også litt skuffa altså... Trodde liksom jeg skulle fyke ned i vekt med en gang jeg... Men det går treeeeeeigt!! Tenker liksom jeg heller skulle sulta meg og gått ned på GR... Er uansett matlei og lei av å tenke fett, proteiner og karber hele tiden... Er jo enklere å tenke bare på kcal... Men kommer vel til å få tilbake matlysten om jeg kutter ketolysen da. Får prøve litt til!

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 22:46   #354
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hvor mye har du gått ned, superteddy, og på hvor mange uker?

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 22:46   #355
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Namba: Det er sant det du sier, det stemmer på meg også. Jeg også har egentlig fått et mer normalt forhold til mat nå. Etter en liten runde med bulimi på ungdomsskolen så har jeg aldri spist med veldig god samvittighet kanskje bortsett fra perioder når jeg var gravid. Jeg som er verste sjokkisaddicten fyser ikke på søtt mer, og når jeg smakte en liten bit sjokolade i helga så smakte den bare rart... Er nok litt glad i ketolyse likevel...

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 22:48   #356
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Hvor mye har du gått ned, superteddy, og på hvor mange uker?

4 kg på 7 uker... Men nå har jeg stått stille et par uker, og vekta har gått litt opp igjen...

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 22:57   #357
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.

Namba: Det er sant det du sier, det stemmer på meg også. Jeg også har egentlig fått et mer normalt forhold til mat nå. Etter en liten runde med bulimi på ungdomsskolen så har jeg aldri spist med veldig god samvittighet kanskje bortsett fra perioder når jeg var gravid. Jeg som er verste sjokkisaddicten fyser ikke på søtt mer, og når jeg smakte en liten bit sjokolade i helga så smakte den bare rart... Er nok litt glad i ketolyse likevel...



Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.

4 kg på 7 uker... Men nå har jeg stått stille et par uker, og vekta har gått litt opp igjen...

Hvis man glemmer at det er ketolyse, så er jo 4 kg på 7 uker et helt greit resultat, men man forventer jo i grunn mer på ketolyse. det kjipeste må jo være å se vekta gå oppover når man slanker seg. Jeg måtte slutte å veie meg så ofte nettopp av den grunn, for når jeg veide meg daglig så kunne vekta vise litt mer den ene dagen, mindre den neste og så litt mer igjen. Selv om totalen var ned, var det å se vekten gå opp som hang igjen som inntrykket mitt. Så selv om jeg gikk ned i vekt så føltes det som om jeg gikk opp og bare mislyktes. Det hjelper lite på motivasjonen. Hvis du er matlei så prøv å varier mer. Det hjalp meg igjennom kneika i alle fall.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 22:58   #358
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Så kjekt at vi er så mange skravlehøner som begynte i februar!! Det gjør det litt kjekkere å slanke seg.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 23:16   #359
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Val, her.

Nei hva er det?

abstinens spiral mente jeg =)
Det var noe vi fikk på spis deg slank kurset det er en spisral med mangen sirkler som representerer vær dag.. fra starten av er det en farge "husker ikke hvem " så står det under hva den står for. 4 dager abstinesn med hodepine. 20 dager deprimert å søtsyk, 40 dager går bedre etc var ikke ordrett=) så krysser dere av for vær dag.=)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 23:22   #360
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg trodde det med at forbrenningen ikke tåler ett måltid om dagen var litt utdatert? At man har funnet at det ikke spiller noen rolle? Men vet ikke jeg da, ville jo uansett bare vært for en periode tenkte jeg.

Ja, jeg spiser jo store middager, det gjør jeg. Men jeg tror ikke jeg kommer for mye opp i kcal...ikke i forhold til de som shotter olje og spiser bacon til frokost hver dag - som jo går ned i vekt. Hvis jeg skulle kutte ned på kcal ville jeg måtte kuttet fettet...og det ligger jeg på anbefalt mengde nå.

Det er så rart det med magnesium, at noen blir trøtte av det. Et par ganger har jeg merket at jeg får enorm energi en times tid etter at jeg tok magnesium. Noe som er dumt ettersom jeg leste man skulle ta det på kvelden - det har nemmelig blir dansing foran speilet og hopping i senga her pga. kicket. Jepp....helt alene står jeg med ipoden i øra, synger og danser mens jeg hopper i senga. Hold på å tryne no værre også...
Men det er kanskje bare innbildning

  Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 23:28   #361
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

*knis* ser for meg Val hoppe og sprette i senga sent på kvelden...

Nå skal hvertfall denne teddyen gå å legge seg! Var på legevakta med lillegutt i sted og han er dehydrert. (Diarè i tre dager nå) Så med en gang han piper i natt så skal jeg stå klar med ei flaske melk!

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 23:31   #362
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.




Hvis man glemmer at det er ketolyse, så er jo 4 kg på 7 uker et helt greit resultat, men man forventer jo i grunn mer på ketolyse. det kjipeste må jo være å se vekta gå oppover når man slanker seg. Jeg måtte slutte å veie meg så ofte nettopp av den grunn, for når jeg veide meg daglig så kunne vekta vise litt mer den ene dagen, mindre den neste og så litt mer igjen. Selv om totalen var ned, var det å se vekten gå opp som hang igjen som inntrykket mitt. Så selv om jeg gikk ned i vekt så føltes det som om jeg gikk opp og bare mislyktes. Det hjelper lite på motivasjonen. Hvis du er matlei så prøv å varier mer. Det hjalp meg igjennom kneika i alle fall.

Har vært lei og ikke giddet å føre opp hva jeg har hatt i meg, så mistenker at jeg har spist for lite fett hvertfall... Har ført opp i dag igjen, så får se hva vekta sier i morra! Greier ikke la være å veie meg hver dag, for det er jo det mest spennende på morran det! Variere mer med hva da?? Vet det finnes hundre tusen oppskrifter, men jeg må ha noe enkelt! Har mest lyst å drikke eggemelk til hvert måltid jeg...

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 23:36   #363
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Jeg vet jo ikke når/om jeg blir gravid. Bruker ikke noe prevensjon nå, så får se hva som skjer.
Takk for tips, Namba. Spiste grønnsaker til middagen hele tiden før, men siden sambo skal litt ned han og, vil han ha salat og da gidder jeg ikke lage to ting.
Skal lage eggerøre i kveld og kjøpe masse laks i morgen. Så steker jeg opp og har i kjøleskapet.
Kanskje jeg skal prøve disse micro pannekakene. Men for meg er pannekaker søtt og kunne ikke tenke meg å ha pålegg på det. Får se litt.

pannekaker å bacon her kjempe godt =) søt salt

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 23:36   #364
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Val, her.

Ja, jeg spiser jo store middager, det gjør jeg. Men jeg tror ikke jeg kommer for mye opp i kcal...ikke i forhold til de som shotter olje og spiser bacon til frokost hver dag - som jo går ned i vekt. Hvis jeg skulle kutte ned på kcal ville jeg måtte kuttet fettet...og det ligger jeg på anbefalt mengde nå.

Det er så rart det med magnesium, at noen blir trøtte av det. Et par ganger har jeg merket at jeg får enorm energi en times tid etter at jeg tok magnesium. Noe som er dumt ettersom jeg leste man skulle ta det på kvelden - det har nemmelig blir dansing foran speilet og hopping i senga her pga. kicket. Jepp....helt alene står jeg med ipoden i øra, synger og danser mens jeg hopper i senga. Hold på å tryne no værre også...
Men det er kanskje bare innbildning

Nå aner ikke jeg hvor mye eller hvor mange kcal du spiser på en dag, men jeg synes å huske noe ang. det der med porsjonsstørrelse og antall kalorier. Du skal jo ha 70-80 % av energien du spiser på en dag fra fett, så det kan du ikke redusere på, men det kan jo være verdt et forsøk å redusere på måltidsstørrelsen. Du skriver jo at du fortsatt har appetitt også, og da er det jo ikke rart om du spiser mer enn oss andre som har nedsatt appetitt. Det tok en måned før jeg oppdaget hvor mye jeg kunne redusere på porsjonene og fortsatt bli mett, for jeg er i alle fall et vanedyr. jeg forsynte meg som før i begynnelsen, men kun en gang fordi jeg ble mett. Deretter spiste jeg ikke opp alt. Deretter forsynte jeg meg mindre, men ble like tilfredsstilt. Det er jo så klart lett å gjøre det når man blir fornøyd. Der er du uheldig. det kan jo være verdt et forsøk dersom det ikke løsner for deg snart. Jeg håper virkelig ikke at du gir opp og begynner med noe annet og forsvinner herfra, for jeg vil helst ha deg her - men jeg vil at du skal føle at du lykkes. Jeg dømmer deg ikke altså, jeg vil bare hjelpe og komme med forslag.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 23:45   #365
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.

4 kg på 7 uker... Men nå har jeg stått stille et par uker, og vekta har gått litt opp igjen...


Kan det være at du spiser for lite fett? spiser du sukkerfri tygis? eller andre sånne sukkerfire ting ? mangen av de inneholder mye harb..

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 23:50   #366
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg tok utgangspunkt i ting jeg liker fra mitt gamle liv og sanket oppskrifter. Jeg lager som sagt mye rester slik at det blir enklest mulig. Det kan mikses og matches veldig mye hvis man lager store porsjoner tilbehør, så er det bare å steke/koke/varme noe å ha sammen med det. Kjøttdeig/kylling(/bacon) kan stekes i forveien, deles i middagsporsjoner og krydres med forskjellige krydder til forskjellige retter, så er det bare å lage saus/dressing når det skal brukes. Det har vært redningen for meg. Blomkål koker jeg og legger i en boks i kjøleskapet, så er det anvendelig og tilgjengelig på kort tid. det kan spises as is, moses med smør/ fløte /kremost med hvitløk og/eller gratineres med ost. Det er enkelt, men åpner for mye variasjon med enkle grep. Planlegger du litt kan du velge å ha en type kjøtt eller tilbehør to dager på rad, men ha forskjellig middag. En dag med fisk, en dag med kjøtt.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 23:52   #367
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg tror det er viktig å spise mindre å jevnli, var ihvertfall det vi fikk beskjed om på spisdegslank. . Fikk beskjed om at vis vi misset et måltis så skulle vi ta en protein shake eller en atkins bar. 1 stor måltid til dagen er ihvertfall en av de største grunnene til at jeg sitter her..

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 00:00   #368
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

I morgen skal ihvertfall jeg ha taco =) skal ha taco kjøttdeig og annet taco snadder og i stedet for skjell så bruker jeg et salatblad=) nam! I dag stekte jeg bare en ørret med salat til.. til frokost i morgen skal jeg ha rekecoctail! har færske reker som jeg har skrelt å så legger jeg den i et glass (rødvinglass) er opptatt av at maten gjerne skal se litt fin ut å så lager jeg meg en guakamole med litt store avokado biter i. så pynter jeg med en liten sitron båt på toppen som jeg kan dryppe nedi rekene vis jeg vil. Det er kjempegodt! Litt greit med litt mer "staselig " mat når man begynner å gå lei..

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 00:02   #369
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

ps er kjempegodt med litt ostekjeks å dippe oppi oxo =)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 00:05   #370
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ostechips er godt til taco også.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 01:27   #371
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

mhm =)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 02:12   #372
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja, jeg leste også det om at det skulle være mindre enn 2000 kcal. Men før når jeg spiste sunt og trente, gikk jeg aldri ned selv om jeg la unner 2000 kcal. Jo mer jeg tenker på det ser jeg at jeg bare har gått ned i vekt 3 ganger i mitt liv, ellers oppover, alltid:

1) En gang jeg ble skikkelig forelska, da glemte jeg å spise, så ble plutselig veldig tynn.
2) Bestemte meg for å leve på salat og kylling gikk ned 7 kilo som jeg gikk opp igjen etter kanskje 1 uka på normal kost igjen.
3) En gang jeg var skikkelig deprimert, kasta opp bare jeg så mat. Gikk ned 20 kilo

Bortsett fra det har det vært jamt oppover. Veide 90 kilo siste året på ungdomskolen. Ellers var det en stund for et år siden hvor jeg trente mye, da la jeg hvertfall ikke på meg. Men spiste bare salat og fisk.

Uansett...i morra skal jeg banke kroppen min med skikkelig styrketrening!

  Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 02:14   #373
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.

*knis* ser for meg Val hoppe og sprette i senga sent på kvelden...

Klokken er 02.14 og jeg skal ta meg to magnesium tabletter. Så skal jeg se om det blir noe action

  Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 11:09   #374
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Galne damer!
Jeg sliter litt med å ha tid til å spise frokost og variere den nok. Det skjer jo fordi jeg har et par barn jeg skal ha med meg ut av huset om morgenen, og TTT altså! Og mat laget klar dagen før frister ikke stort synes jeg, men må bare være flink til å bake en eller annen variant av ketolysebrød. Når jeg gjør det så varer det jo lenge, og jeg har iallefall noe kjapt å ty til.

Pga at vi smører vår egen lunsj på jobben så er det vanskelig å variere til lunsj også. Har ikke stekeplate osv, så blir gjerne at halvpartten av dagens karber brli brukt opp på et par fiberrik solsikkemed hauger med pålegg og noe paprika og agurk oppskåret ved siden av. Evt tar jeg med et par opsie-rolls eller skiver hjemmefra.

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 15:56   #375
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja, det er ikke en lett slankemetode, egentlig. Matlaging krever mye planlegging, skjæring og steking. Men for meg er det verdt det, merker jeg. Går ned 200-300 gram om dagen, men så fort jeg drikker litt vin eller spiser noe som inneholder lite karber, men som er fy mat, tar det en uke å komme i gang igjen.

Val, det er nok ikke utdatert det med at det ikke er bra med bare et måltid om dagen. Hører det stadig av spis deg slank folk. Kroppen ternger ofte og lite for å holde forbrenningen i gang hele dagen. Men nå har jo du vært så flink til å gjøre det du skal, og det har ikek funket optimalt, så da må du prøve deg litt frem.
Håper det ordner seg for deg. Er så irriterende når man ofrer alt man liker og så går det ikke for det!
Jeg håper bare at jeg holder meg der jeg skal når jeg har gått ned og slutter på ketolyse. Kjipt hvis alt går opp igjen med en gang....

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no