Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tråd for junistartere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-06-10, 21:07   #351
SnartGudinna?
Juniormedlem
 
SnartGudinna? sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 52
Innlegg: 14
SnartGudinna? er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Jeg har vært litt fraværende...Gikk skikkelig på trynet og har hivd innpå alt av sukker og andre karber i 5 dager! Det er bare å innrømmer glippen, men imorgen starter jeg på ketosen min igjen, er nemlig veldig glad i det kostholdet og setter så pris på hva den gjør med kroppen også utenom vekttapet. Allikevel så saboterer jeg meg selv....når man har såå mye overvekt som meg så sitter jo problemet i hodet, men ikke så lett å kontrollere det bare.
Men som sagt imorgen er jeg online med junistarterne igjen!
Håper det er rom for flauser og selvsabotasjer her...!!??

Klem fra meg som føler seg uendelig svak akkurat nå...

SnartGudinna? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 21:14   #352
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 60
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Tezla, her.

nå står "ketolysepizza'n" i ovnen, blir spennende å se om den er god!!
så nå skal jeg og bestevenninna mi kose oss og se film,etter en lang og deilig gåtur på stranda!! skrittelleren viser 9149 skritt,er vel bra d???

Det er jo kjempebra Jeg har gått 4600 og er stolt Men skal øke etterhvert. Synes du er flink.

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 21:19   #353
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 60
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av SnartGudinna?, her.

Jeg har vært litt fraværende...Gikk skikkelig på trynet og har hivd innpå alt av sukker og andre karber i 5 dager! Det er bare å innrømmer glippen, men imorgen starter jeg på ketosen min igjen, er nemlig veldig glad i det kostholdet og setter så pris på hva den gjør med kroppen også utenom vekttapet. Allikevel så saboterer jeg meg selv....når man har såå mye overvekt som meg så sitter jo problemet i hodet, men ikke så lett å kontrollere det bare.
Men som sagt imorgen er jeg online med junistarterne igjen!
Håper det er rom for flauser og selvsabotasjer her...!!??

Klem fra meg som føler seg uendelig svak akkurat nå...

Du!!!! Opp med hodet!! Det er ikke mange (om noen) som ikke har hatt en glipp. Det viktigste er jo at du starter igjen, og at du trives med kostholdet du har valgt. Husk på at det kun er opp til deg åssen detta skal gå, men støtte får du ihvertfall herfra. Har hatt det på samma måten, men stå på du!!! Detta klarer du så fint

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 21:22   #354
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av SnartGudinna?, her.

Jeg har vært litt fraværende...Gikk skikkelig på trynet og har hivd innpå alt av sukker og andre karber i 5 dager! Det er bare å innrømmer glippen, men imorgen starter jeg på ketosen min igjen, er nemlig veldig glad i det kostholdet og setter så pris på hva den gjør med kroppen også utenom vekttapet. Allikevel så saboterer jeg meg selv....når man har såå mye overvekt som meg så sitter jo problemet i hodet, men ikke så lett å kontrollere det bare.
Men som sagt imorgen er jeg online med junistarterne igjen!
Håper det er rom for flauser og selvsabotasjer her...!!??

Klem fra meg som føler seg uendelig svak akkurat nå...

jeg har akkurat trøkt i meg kake med marengs og vaniljekrem for og være høffelig mot besteforeldrene te guttunge...! tenkte bare og si det for og vise deg at vi kan alle være litt svake i ny og ned.. å nå er jeg kvalm..! Karma?! hehe.. lykke til stå på..!

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 21:27   #355
ninasov
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 44
Innlegg: 408
ninasov er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

jeg laget meg en biff til middag i dag... med fløtesaus og blomkål- og brokkoligrateng.
senere eller i morgen skal jeg prøve å bake et ketolysebrød... er litt greit å ha en skive eller to til speileggene om morgenen...
ellers reiser jeg på ferie på mandag. skal bo hos ei venninne. lurer på hvordan det skal gå med kosten da... håper det går bra, ellers har jeg jo karbo-blokkere som jeg kan ta.

ninasov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 21:38   #356
~Hilla~
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av SnartGudinna?, her.

Jeg har vært litt fraværende...Gikk skikkelig på trynet og har hivd innpå alt av sukker og andre karber i 5 dager! Det er bare å innrømmer glippen, men imorgen starter jeg på ketosen min igjen, er nemlig veldig glad i det kostholdet og setter så pris på hva den gjør med kroppen også utenom vekttapet. Allikevel så saboterer jeg meg selv....når man har såå mye overvekt som meg så sitter jo problemet i hodet, men ikke så lett å kontrollere det bare.
Men som sagt imorgen er jeg online med junistarterne igjen!
Håper det er rom for flauser og selvsabotasjer her...!!??

Klem fra meg som føler seg uendelig svak akkurat nå...

Jeg har spist vaffler med brunost i dag OG potetgull Totalsprekk! Og verst av alt?! Det vaaaaar så godt, jeg nøøøøøøøt! Ugg, jaja. Ny frisk på mandag

  Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 21:47   #357
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av SnartGudinna?, her.

Gikk skikkelig på trynet og har hivd innpå alt av sukker og andre karber i 5 dager! ...
Håper det er rom for flauser og selvsabotasjer her...!!??

Fem dagar, det ordnar seg igjen, bare "lær av det og gå vidare" er det ikkje det ein seier? Ikkje skal eg skule stygt på deg for det nei, eg hadde DEN fine framgangen i fjor, til eg falt for sjokoladen. Ikkje 1 dag. Ikkje 5 dagar. Men 3 månader.

Vi legg det bak oss og går vidare, forhåpentlegvis litt klokare enn før!
Z

__________________


Sist redigert av Zillah : 25-06-10 kl 21:50. Årsak: tasteleif
Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 21:49   #358
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av ~Hilla~, her.

Ny frisk på mandag

Kvifor ikkje i morgon, laurdag

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 22:14   #359
~Hilla~
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Kvifor ikkje i morgon, laurdag

For i morgen skal jeg på byen, og da blir alt sabotert anyway Blir jeg litt brisen tviler jeg sterkt på at jeg greier å holde meg til bare cola zero og sprit

  Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 22:25   #360
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av ~Hilla~, her.

For i morgen skal jeg på byen, og da blir alt sabotert anyway Blir jeg litt brisen tviler jeg sterkt på at jeg greier å holde meg til bare cola zero og sprit

kunne ikke sakt det bedre selv heheh ;p

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 23:21   #361
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av SnartGudinna?, her.

Jeg har vært litt fraværende...Gikk skikkelig på trynet og har hivd innpå alt av sukker og andre karber i 5 dager! Det er bare å innrømmer glippen, men imorgen starter jeg på ketosen min igjen, er nemlig veldig glad i det kostholdet og setter så pris på hva den gjør med kroppen også utenom vekttapet. Allikevel så saboterer jeg meg selv....når man har såå mye overvekt som meg så sitter jo problemet i hodet, men ikke så lett å kontrollere det bare.
Men som sagt imorgen er jeg online med junistarterne igjen!
Håper det er rom for flauser og selvsabotasjer her...!!??

Klem fra meg som føler seg uendelig svak akkurat nå...

Opp med hodet, det er jo bare å kaste seg på igjen! Som du sier; det er ikke bestandig like enkelt når problemet sitter i hodet, men bare det at du ser det selv og tar opp kampen igjen er jo stor fremgang!

Nå har du fått prøvd ut karbohydrater og masse karber i noen dager, og ønsker likevel å gå tilbake fordi du er glad i kostholdet og alt det gode det gjør for kroppen din. Så kanskje du hadde godt av sprekken og fant ut at det ikke er så stort et offer likevel? Dette kommer til å gå BRA, ikke heng deg opp i noen små humper underveis - det er flere enn deg her som har vansker for å få hodet til å henge med i svingene!

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 23:31   #362
Cec1973
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 139
Cec1973 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Jammen godt å se at man kan gå på en "smell"! I den forbindelse må jeg bare spørre om noe... Jeg har sett at det er noen som får store problemer når de skjeier ut (hjertebank, skjelvinger, diaree osv...). Jeg tror det kanskje er de som har gått på ketolyse i mange år... Men altså... For å være helt ærlig, jeg er ikke interessert i det... Jeg er litt redd for det, for jeg VIL faktisk kunne skjeie litt ut innimellom UTEN at det får ubehagelige følger (annet enn at vekten går opp...). Livet er for kort til å både gå på konstant ketolyse eller Grete Roede eller whatever. Skjønner dere hva jeg mener? Er det noen andre som har tanker om dette?

Cec xxx.

Cec1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tja.... Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 23:44   #363
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Tråd for junistartere

Jeg er ikke akkurat noen ekspert, men jeg tror nok at du er nødt til å risikere disse tingene dersom du vil skeie ut mens du går på ketolysekuren. Men for de fleste er vel ketolysekuren en kur som også fungerer som en slags overgang til et mer generelt lavkarbo-kosthold. Så lenge man ikke er i ketose (og reagerer veldig på karbohydrater i utgangspunktet, selvfølgelig) er det vel ikke egentlig noe problem å anse utskeielser som akseptable, og legge det daglige inntaket av karber til et nivå hvor man ikke blir dårlig etterpå..

Det tenker nå jeg i alle fall - jeg har heller ingen planer om å binde meg til et kosthold hvor jeg ikke kan unne meg å skeie ut nå og da - det er jo det totale kostholdet som fører til vektoppgang eller nedgang.

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 23:52   #364
kamuzz
Juniormedlem
 
kamuzz sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 18
kamuzz er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Tezla, her.

nå står "ketolysepizza'n" i ovnen, blir spennende å se om den er god!!
så nå skal jeg og bestevenninna mi kose oss og se film,etter en lang og deilig gåtur på stranda!! skrittelleren viser 9149 skritt,er vel bra d???

Min ble forferdelig!!! ugh!!! Håper din ble bedre=)

kamuzz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 00:28   #365
Cec1973
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 139
Cec1973 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av marteamanda, her.

Det tenker nå jeg i alle fall - jeg har heller ingen planer om å binde meg til et kosthold hvor jeg ikke kan unne meg å skeie ut nå og da - det er jo det totale kostholdet som fører til vektoppgang eller nedgang.

Hehe, da er vi helt enige da! :-D Jeg kommer til å gå på ketolyse til jeg har gått ned det jeg skal (enn så utrolig seeeent det går...:-/) og så begynne å innføre *litt* kh., men allikevel ha et lavkarbo kosthold i det daglige.

Cec xxx.

Cec1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tja.... Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 00:50   #366
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 60
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Tråd for junistartere

Man er jo ikke mere enn ett menneske, bare å hive seg på karusellen igjen. :-)

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 01:21   #367
Tezla
Juniormedlem
 
Tezla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Karmøy
Alder: 43
Innlegg: 20
Tezla er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av kamuzz, her.

Min ble forferdelig!!! ugh!!! Håper din ble bedre=)

den ble faktisk god bunnen var litt vel tørr for min del,men er vel en vanesak! hadde kjøttdeig med mild tacosaus,å masse krydder,hehe!!(å 3 egg i bunnen,siden de var ganske små)
å var knall mettende!! så blir nok ett fast innslag som helgekos framover!!

__________________



Tezla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 01:28   #368
Tezla
Juniormedlem
 
Tezla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Karmøy
Alder: 43
Innlegg: 20
Tezla er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Labomba, her.

Det er jo kjempebra Jeg har gått 4600 og er stolt Men skal øke etterhvert. Synes du er flink.


det kjennes godt i bena for å si d sånn,hehe!! men synes det er deilig å merke på kroppen at jeg har rørt meg å som en ekstra bonus til kvelds har jeg nesten lilla utslag på stixen,å det bare etter 1 1/5 døgn meeeen fikk jo selfølgelig mensen i dag,så må nok vente med å få en riktig veiing til jeg er ferdig med den...

vet noen om hvordan ketolysen reagerer på mensen?? jeg legger på meg normalt 2-3 kg når jeg får den,vil jeg gjøre det nå også??

__________________



Tezla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 08:59   #369
Vintergumman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Spydeberg
Innlegg: 154
Vintergumman er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Det varierer vel fra person til person, men det er flere som melder fra om at kroppen holder litt mer på vannet under perioden, og man står gjerne stille eller kanskje går opp en kilo eller to. Flere har også nevnt at de får både mer blødning og vondere i magen, så kan kanskje være en ide å gå til innkjøp av paracet/ibux på forhånd

Prøvde å lage meg fancy middag i går, med fylte kyllinglår og stekt asparges/valnøtter. Dessverre ble det katastrofe, låra ble ikke stekt nok, og fyllet var rett og slett ikke godt (det er godt å spise kaldt, da :P). Så da ble det en trøst med en halv eske bringebær og masse fløte. Mmm... Fløte er så himla godt!

Vintergumman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - trur eg Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 09:53   #370
Cec1973
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 139
Cec1973 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Oi, oi, i dag laget jeg noe veldig godt, og enkelt, til frokost. Jeg fant oppskriften på youtube, men fikset litt på den selv. Jeg fortalte at jeg kjøpte flaxseed i England så jeg måtte jo finne ut hva jeg kunne lage med det. Det ble mikrobrød på 3 min.

1 ss. smør smeltes i mikroen.
1 egg.
Pisk godt.

2 ss. flaxseed (jeg brukte den med 50% flaxseed, 25% solsikkekjerner og 25% gresskarkjerner)
1/2 ts. bakepulver
litt sukring el. annen søtning (jeg har hørt at flaxseed ikke smaker så godt og at det trenger litt søtning)
1/2 ts. fiberhusk
1 ts. kokosmel
1 ts. mandelmel (de to siste mest for smakens skyld, kan sikkert droppes).

Jeg mikset alt i en liten bolle som tåler mikro så jeg satte den rett i mikroen i 2 min. "Brødet" ser litt rart ut og er litt svampete før det blir kaldt, men etter at det ble kaldt var det.... åååååå... så godt! Etter bare 17 dager begynner jeg å bli veldig lei av å bare spise pålegg til frokost så dette var utrolig deilig. På min flaxseedpakke står det at det er 2,7 kh. pr. 100 g. Desverre målte jeg ikke skikkelig opp alle ingrediensene, men skal gjøre det i morgen (eller kanskje jeg må lage nytt allerede til lunsj??? :-)) slik at jeg får regnet ut kh. innholdet, men regner ikke med at det er mer enn 2,5 kh. i brødet. Jeg har spist et halvt og er egentlig fornøyd med det. :-D Dette var SINNSYKT deilig og ikke minst, enkelt. Noe jeg kan gjøre hver morgen!

Cec xxx.

Cec1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tja.... Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 10:28   #371
Tezla
Juniormedlem
 
Tezla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Karmøy
Alder: 43
Innlegg: 20
Tezla er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

god morgen alle sammen *gjesp*

sitter å funderer på hva jeg skal finne på i dag...både til middag og for å få dagen til å gå!!satser på oppholdsvær så jeg får ta fram gressklipperen!!
måtte selvfølgelig gå på vekta da jeg sto opp,baaare for å se lixom,hehehe!! å den var gått ned nesten 1 kg(900gr) fra i går selv om jeg fikk mensen i går, er d faktisk mulig??

__________________



Tezla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 10:31   #372
Tezla
Juniormedlem
 
Tezla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Karmøy
Alder: 43
Innlegg: 20
Tezla er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

får man kjøpt sånne flaxseed her i norge??evt hvor??
har bakt brød etter ketolyseoppskrift,klarer ikke å bare spise pålegg til frokost jeg heller,og blir veeeeldig fort lei av egg å bacon hver morgen!!

__________________



Tezla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 10:44   #373
Cec1973
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 139
Cec1973 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Du får kjøpt det på noen helsekostbutikker, men jeg har også hørt om folk som lager det selv ved å male linfrø. Jeg har forresten sett mange varianter av dette brødet nå, det er bare å prøve seg frem med det du har av lovlige frø og melsorter. Har lest at det er godt med revet ost i og. Jeg skal ihvertfall eksperimentere litt! Det var jo så super-duper enkelt. Tenker jeg skal prøve meg på en søt versjon, en slags muffins kanskje... med mandelmel, kokosmel og søtnings-stoff, med pisket krem på... kanskje det ja... :-D

Som sagt, anbefales på det stkerkeste fordi det var både godt og raskt og enkelt iom at man kan bruke det man har. Lykke til!

Klem

Cec1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tja.... Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 10:47   #374
Cec1973
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 139
Cec1973 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

I går var første gang jeg nesten brakk meg da jeg spiste speilegg. Er redd jeg kommer til å få veldig aversjon mot egg etter denne kuren.... Hmmm... kanskje man kan halvere eggemengden og bruke litt vann/fløte istedetfor? Hehe, dette blir gøy! :-D

Cec xxx.

Cec1973 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tja.... Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 10:47   #375
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Tezla, her.

får man kjøpt sånne flaxseed her i norge??evt hvor??
har bakt brød etter ketolyseoppskrift,klarer ikke å bare spise pålegg til frokost jeg heller,og blir veeeeldig fort lei av egg å bacon hver morgen!!

*hehe* Flaxseed er rett og slett linfrø.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Eggehvite-tråd Adriane Annen mat 23 03-09-11 02:19
Eggeplomme-tråd Adriane Annen mat 0 03-01-09 16:40
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no