Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Julistarternes veietråd!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-10-10, 17:55   #351
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Ny vekt i dag og vekten fortalte meg at jeg veier 126,6 kg som er AKKURAT -18 siden oppstart 21.Julii... =D
Det er også -2,8 kg siden forrige veiedag!
HURRA!!!

Fytti raketten du er tøff, Stine!!!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 17:57   #352
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

kan forøvrig meddele den herlige forsamling, at undertegnede har isolert seg såpass mye på skolen og lever per tiden på to måltider i døgnet (uten å være kriseliknende sulten), og med dette har kroppen gitt fra seg det jeg antar er litt vann, og jeg falt i dag nede til 94,5 kg, noe som tilsvarer MITT TREDJE DELMÅL!
Jeg forventer derimot at vekten de nærmeste dager vil gå litt opp igjen, nå som jeg konsentrerer meg mer om måltidene, da jeg forventer mens rett rundt hjørnet... Men! 94,5!!!!!!!!! Det betyr, uoffisielt, at tickeren ville i dag ha vist et totalt vekttap på 12 måneder 30,7 kg!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 18:28   #353
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt
Smile

Sv: Julistarternes veietråd!

0,8 kg i dag. Endelig er jeg akkurat 100 kg så jeg gleder med til neste uke da skal jeg ha et tosifret tall

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 20:23   #354
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av tora trollmor, her.

0,8 kg i dag. Endelig er jeg akkurat 100 kg så jeg gleder med til neste uke da skal jeg ha et tosifret tall

Åhhh!!
Jeg er så misunnelig på dere som er sååå nærme å være tosiffret! Gleder meg helt vanvittig til å å slippe å være hundrognoe!
Bare 26 kg igjen faktisk! Det høres MYE mer overkommelig ut enn 45 kg.. ^^

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 20:32   #355
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Julistarternes veietråd!

StineH du ha jo å vært flink da tenk på alle de kg du ha gått ned, men det blir din tur te å se tosifra tall snart, å da ska vi hjelpe deg å heia på deg fremover. Jeg er glad for at jeg slev kanskje klarer å se tosifra tall neste uke, men dette er noe vi skal klare sammen. Stå på StineH.

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 12:55   #356
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Etter en uke med mye stress (lønnsforhandlinger) og mye nøtter, tørkede frukt og rosiner som knask hadde jeg nesten regnet med en stagnasjon. Vekta i dag viste 103,2 - ned 0,5 kg siden forrige søndag. Slett ikke ille. Nå får jeg bruke uka som kommer til å spise riktig, drikke mer vann, og rett og slett finne tilbake til rutinene mine.

__________________


ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 13:02   #357
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Julistarternes veietråd!

Woho! 107,8 kg idag Og det med full bråstopp i fordøyelsen og mye vann i skrotten

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 15:09   #358
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Flinke, flinke damene!
Her ante jeg at det ville bli en stopp med tanke på ekstrem søtsug (av dimensjoner!!) og tante rød... Går litt ned og litt opp, men jeg lærer meg å håndtere det. Dessuten skal jeg hjem en tur snart og da blir det litt mer variert mat (ketolysekokken mamma spiser mer grønnsaker enn jeg) og en del stress (kurs med dysfunksjonell familie) vil nok samle en del vann. De neste ukene blir derfor spennende.
Veiedag i morgen, regner med å være på samme sted som i dag; 95.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 08:57   #359
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Ned 300.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 08:46   #360
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Julistarternes veietråd!

Tadumdidum.. Ikke veiedag idag, men jeg følte meg så lett i dag at jeg bare MÅTTE en tur på vekta. -0.8 siden søndag og meeeget fornøyd.

Når er det såpass at jeg titt og ofte tar meg selv i å "beundre" meg selv i speilet. Tenker som så at jeg absolutt har potensiale til å bli en "hottie" i stedefor en "nottie"
Og nå er det endelig slik at jeg må bøye meg frem for å kunne se navlen min når jeg sitter, i stedetfor at den er langt foran alt annet på overkroppen.

Å kjenne at det mangler litt både her og der i forhold til før er bare deilig, å kjenne at klærne blir løsere og løsere for hver uke.. alt dette gir jo en enorm opptur i humøret, og verden er i ferd med å bli min tumleplass

Om dette fortsetter, og jeg klarer å holde meg på matta når vi drar til syden i 2 uker, har jeg et visst håp om å nå 2-sifret vekt innen 1.januar. GUD, så godt det skal bli

Så her sitter jeg, strutter av energi jeg ikke hadde i går, nynner på noen gode gamle Elvis-sanger og føler for å DANSE!!!

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 10:44   #361
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Herlig innlegg Mallilen

Oser av positivitet, veldig bra, og flott at det går nedover

Jeg ødela glidelåsen på vinterjakka mi i mars, og tenkte at det nå er på tide å få fiksa den, så i går fant jeg fram symaskina til fruen og satte igang. Når jobben endelig var gjort, og jeg tok på meg jakka så tenkte jeg bare WTF... har jeg hatt denne på meg?? Den hang og slang, og var alt annet en fin på meg. Snakk om mye bortkasta arbeid, jeg må jo kjøpe ny jakke jo

__________________


ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 08:59   #362
krlstin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 25
krlstin er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Veide meg i går, endeliiiig 70 kg 70,1!
Har altså gått ned 18,5 kg på 14 uker.. Dette føles fantastisk dere

__________________
Bloggen min om lavkarbo: www.lavkarbodiett.blogg.no

krlstin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 07:42   #363
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Jajajaja - 0,7 kg denne uken

__________________


ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 18:17   #364
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Julistarternes veietråd!

Så bra, Futten

Her sto vekta idag på det samme som forrige uke. Jeg skjønner at jeg BØR begynne å veie meg på onsdag eller torsdager for å få sånne oppturer som jeg hadde denne uka

Uansett var dagens måling intet annet enn helt fantastisk for både meg og gubben.
Siden vi begynte på ketogent i juli har jeg gått ned totalt dette i cm:

Overarm: 3 cm
Bryst: 9 cm
midje: 17!!! cm
Hofter:13 cm
og 0 på lår.

Jeg er seriøst dritfornøyd altså!

at jeg ikke har fått ned noe i lår skyldes nok ene og alene at det høyre låret har vært relativt svakt etter en operasjon i ankelen i januar. Det høyre låret har dermed vært mer enn seks cm tynnere enn det venstre i ganske lang tid. Det venstre begynner nå å nærme seg samme omkrets som det høyre, så jeg regner med en gradvis nedgang på dem begge når det stabiliserer seg. Jeg er også strålende fornøyd med at låret ikke krymper - det tyder jo på at muskelmassen er intakt der, i allefall. For i lårene HAR jeg faktisk muskler, selv om det sitter noe fett på innsiden som skal vekk sånn etterhvert.

Idag har jeg vært litt flink og ryddet og styret ute - fikset noen løse takrenner, flyttet på en del skrot og jobbet meg god og svett. Siden jeg føler meg så fantastisk bra om dagen har jeg nå store planer om å bruke en del av det som er igjen av kvelden tl å prøve på litt klær som har ligget og vært for små i altfor lang tid. Bare meg og speilet, med andre ord. Det er lenge siden vi har vært så gode venner som nå

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 19:45   #365
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Gledelig innlegg her, stolt over alle som er fornøyde med seg selv - og stolt over dem som ikke er like fornøyde - enda.

Har vært hjemme i Bodø i fire døgn hvilket betyr: 0 veiing. Mye god lavkarbo mat + en miniatyrsprekk i godterskåla til bruttern.
MEN! Jeg er spent likevel. Stålsetter meg

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 08:34   #366
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

94,1. 800 gram ned fra forrige mandag som da var 94,9. Gikk jo greit å ikke veie seg også...

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 16:27   #367
unaturligslank
Medlem
 
unaturligslank sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
unaturligslank er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Tilbake ved start 84,5 kg.

__________________
Dag 0 dager uten sprekk!!


unaturligslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 18:19   #368
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Endelig er du tilbake! Og svarte ta, nå skal du klare det her! Bruk oss før du sprekker, hør du. Når det går deg i mot, så send en PM om så er! STOLT A DÆ!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 19:30   #369
unaturligslank
Medlem
 
unaturligslank sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
unaturligslank er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Tusen takk for støtten det betyr mye!

__________________
Dag 0 dager uten sprekk!!


unaturligslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 11:07   #370
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Ny søndag, ny veiedag, ny god opplevelse. 101,4 - ned 16,4 siden oppstart 31. juli Nå er det snart to-sifret

__________________


ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 10:09   #371
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Veiedag: Blæ.
Årsak: Besøk.
Videre plan: Hang in, hang out.
Tanke: Er fortsatt under 95 kg, hvilket må sies å være en seier i seg selv.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 00:11   #372
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Julistarternes veietråd!

Jeg FATTER IKKE hva som skjer om dagen - ikke gjort noen endringer i maten overhodet, plutselig er det OPP igjen. Ikke bare i kg, men hele ÅTTE cm rundt midjen!?!? Djeeez.

Nå er jeg sur, nå

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 10:18   #373
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

2 uker siden siste veiing. Forrige helg ble det ikke veid, men antar at jeg hadde en liten "opptur" da, etter en heller fuktig dag/kveld i Køben med mye godt øl (og det var både mye og veldig godt) og heftige danske smørrebrød.

I dag viste vekta 100,5 - ikke lenge før jeg ser tosifret nå Ned 0,9 på de siste 2 ukene, etter en helgesprekk. Hadde et lite veddemål med modern, hun påsto at jeg ikke kom meg under 100 før desember, ser ut som om jeg skal klare det

En annen positiv opplevelse; var ute å prøvde litt klær i butikker nå i uka. I fjor kjøpte jeg ny vinterjakke, i str 3xl... nå passet jeg tilsvarende jakke i l/xl I sommer brukte jeg jeans i str 40", nå passer 34"

Oh yeah!!

__________________


ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 19:00   #374
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Julistarternes veietråd!

Go, Futten! >Tenk så godt med 2-sifret. Jeg er nesten misunnelig, slik jeg gleder meg til å komme dit selv

På torsdag sto vekta på 104,1. Altså godt ned. Idag sto den på samme som forrige veiing, hvilket skyldtes en GEDIGEN sprekk igår ops: Det er den aller første uplanlagte sprekken jeg har hatt. Og hva sprakk jeg på? MELK, faktisk
Jeg bare MÅTTE ha melk. Og gurgla nedpå en hel liter med iiiskald, deilig fjøsøl. Herregud, så godt det var!!!
For min del er det jo melka jeg liksom har fryktet, i og med at jeg er en skikkelig kalv. Dette var mitt første inntak av melk siden jeg begynte i juli.
Og det BLIR fler, for fy fader som det var verdt det, selv om vekta gikk opp igjen. Følelsen etterpå tror jeg kan sammenlignes med en narkoman som endelig får heroinet sitt, altså..

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 11:46   #375
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Ned på 93,1 fra stillestående 94-tall siste tre(!!) uker.
-18 kg p0å 18 uker, cirka. Det er finfint.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veietråd for 30+gruppen Supramundane Mer enn 30 kg overvekt 2235 17-03-15 20:38
Julistarternes tråd Mizzme Ketolysekuren 326 26-07-11 19:31
Lørdag-veietråd supha Fysisk og mental helse 2 09-06-10 23:49
~ Juli - veietråd ~ Frk.Sunshine Ketolysekuren 91 08-02-10 09:23
Veietråd Lil@ Mer enn 30 kg overvekt 1 02-07-07 00:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no