Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-08-11, 10:56   #351
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

En måleskje er 5 ml. Teskjeer kommer i forskjellig størrelse, ofte mindre enn måleskjea. Sånne måleskjeer får du på apoteket. Bruker den masse jeg for å få korrekt mål.Greit å ha en måleskje for teskje og spiseskje (15ml).

Hehe - jeg tar en "støyt" rett fra flaska. En damestøyt da...

Gammel 13-08-11, 13:22   #352
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Hehe - jeg tar en "støyt" rett fra flaska. En damestøyt da...

hehe! kan tenke meg at en mannestøyt hadde slått dårlig ut for magen

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 14:13   #353
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Nå har jeg forresten både cocosa og jarrow formulas-olje i skapet (extra virgin, begge to) - og mens cocosaen har stivnet, er den andre kokosoljen fortsatt flytende. Stusset litt, siden det skal være sånn omtrent det samme - vet ikke om det indikerer noe om innholdet, dog.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 14:35   #354
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Jeg skal til å kjøpe jarrow nå.. er det noe galt med den? Fungerer den på samme måte i kroppen fordi?

Regrets nye dagbok!
Gammel 13-08-11, 14:43   #355
Dollsine
Gjest

Heba sier hun/han (?) bruker Amanprana Okinawa Omega Happy Delight framfor Udo og at smaken er bedre + at leddene bedres. Høres fortrteffelig ut begge deler for min del. Noen som vet hvor denne oljen er å få kjøpt?

Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 19:00   #356
Jabba
Seniormedlem

Jabba sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Jeg skal til å kjøpe jarrow nå.. er det noe galt med den? Fungerer den på samme måte i kroppen fordi?

Synes den fungerer ypperlig!!!

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 12:40   #357
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Jeg prøver å holde meg på oljetoget, har prøvd å ta UDOsen bar, men det er virkelig bare pyton. Vekta går i riktig retning, men jeg har også gjort et kraftig kutt i cola-zero og tror nok det har en stor del av skylda...

Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 12:42   #358
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 65
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

. . . og jeg har tatt Cocosa i et par dager, En god teskje morgen og kveld. Men ikke Udo's. Økonomien tillater det faktsik ikke. Det vil si, - jeg prioriterer det ikke.

men Cocosa'en tror jeg er bra.

Jeg blir bare så SINNSYKT mett av den. Er øøøørlitegrann redd for at jeg da ikke kommer til å spise nok.

Skjønt, -

Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 13:06   #359
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Synes den fungerer ypperlig!!!

så bra! Kjøpte STOR krukke jeg!
Cocosaen jeg hadde i skapet fra før har stått siden mars/april og den gikk tom først nå! Den jeg bestilte nå er dobbelt så stor

Regrets nye dagbok!
Gammel 14-08-11, 13:22   #360
Okie
Medlem

Okie sin avatar

Hvor: lite tettsted
Okie er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Jeg prøver å holde meg på oljetoget, har prøvd å ta UDOsen bar, men det er virkelig bare pyton.

Jeg tok min første ss i går. Syns ikke smaken var vond bare veeeldig sterk men i dag blandet jeg faktisk med litt funlight på skjeen og da gikk det gitt og takk for det ellers hadde jeg ikke hæla hehe... sterke de som klarer den bar uten noe altså!
Men jeg tror ikke 4 ss om dagen er noe jeg greier uansett

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 15:11   #361
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Vil gjerne dele at jeg er nå 4 dager uti dette, og jeg kjenner så utrolig stor forskjell i magen! Jeg føler meg som meg selv igjen og er ikke tung, oppblåst og ekkelt i magen. Jeg begynte på nytt med lavkarbo for 1 uke siden også, men det er først nå som jeg begynte med udo's at jeg merker dette! Herlig

Regrets nye dagbok!
Gammel 14-08-11, 15:23   #362
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 65
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Kanskje jeg må kjøpe den Udo'sen likevel . . .

Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 15:41   #363
lifejack
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2009
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Nå har jeg forresten både cocosa og jarrow formulas-olje i skapet (extra virgin, begge to) - og mens cocosaen har stivnet, er den andre kokosoljen fortsatt flytende. Stusset litt, siden det skal være sånn omtrent det samme - vet ikke om det indikerer noe om innholdet, dog.

Tipper det kan ha noe med at den ene er i plastemballasje mens den andre er i glass/metall!?!

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 17:10   #364
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Spiser dere alle en skje før et måltid? Blir dere fortere mett ved inntak av maten etterpå da sånn at dere totalt spiser mindre nå? Følger spent med på sidelinja, jeg.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 21:04   #365
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Jeg tar de ikke i sammenheng med måltid egentlig.. men jeg tar de på morgen en gang før frokost, og en gang før middag. Vurderer å ta enda en før kveldsmat, men jeg lurer på om det blir for mye med 3 ganger om dagen. Er 1 ts det er snakk om.

Regrets nye dagbok!
Gammel 14-08-11, 21:12   #366
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg opplevde det motsatte. Cocosaen var helt myk mens Jarrowsen var ganske så hard. Stussa litt på det jeg og leita etter info på Jarrowsen, den skal jo være rein og kaldpressa, men det er jo sikkert forskjeller i fremstillingen uansett. Trenger ikke ha noe å si for kvaliteten i det hele

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 22:14   #367
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Tipper det kan ha noe med at den ene er i plastemballasje mens den andre er i glass/metall!?!

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg opplevde det motsatte. Cocosaen var helt myk mens Jarrowsen var ganske så hard. Stussa litt på det jeg og leita etter info på Jarrowsen, den skal jo være rein og kaldpressa, men det er jo sikkert forskjeller i fremstillingen uansett. Trenger ikke ha noe å si for kvaliteten i det hele

Jepp! Plast fører temperatur, kald eller varm veldig dårlig, i motsetning til glass og metall.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 22:18   #368
ketto
Medlem

ketto sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ketto er på en erverdig vei

Jeg har bestilt Udos fra Iherb. Kommer vel om en 10 dager eller noe
I mellomtiden tar jeg Xcia (?) slike frø med mye omega3 osv i, kamut og cocosa

Merker ikke noe til dobesøk, så det er kanskje udosen som gjør det?

Gammel 15-08-11, 10:30   #369
KimPossible
Seniormedlem

KimPossible sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Jeg har ikke gått ned noe mer i vekt jeg da, men magen er blitt litt flatere, og kroppstemperaturen er økt ganske mye, kjennes det ut som. Fryser i alle fall ikke lenger, som jeg gjorde før.
Grunnen til at jeg ikke går ned er vel fordi jeg har havnet litt på et platå. Men med tålmodighet og oljer så slipper det vel snart.

Gammel 15-08-11, 11:27   #370
Catwoman
Seniormedlem

Catwoman sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 53
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

14 dager på oljekjöret har resultert i 1, 4 kg ned Juhu!!
Har tatt 2 ss cocosa, og 2 ts udos daglig. Magen har roa seg ned, så skal öke litt på udosen nå tenkte jeg. Har ikke merka noen ökt temperatur, men er jo verdens störste frysepinn........ Men buksene sitter mye lösere!
Spennende detta her

Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 16:18   #371
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

1kg ned den siste uken!

Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 16:23   #372
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Hehe, glass og plast ja - det streifet ikke tankene mine engang. Takk for oppklarende svar!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 19:55   #373
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Jeg tar fortsatt ikke Udos, men holder meg til 2 ss cocosa og 1 ss tran om dagen. Måtte sjekke målene mine nå, og jeg har gått ned 3 cm rundt det smaleste på midjen og +/- 5 cm rundt tykkeste på magen (litt usikker på akkurat den, men omtrentlig der) siden jeg startet med dette cocosakjøret for halvannen måned siden.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 20:36   #374
Dollsine
Gjest

Jeg spekulerer og spekulerer... Hvorfor hjelper ikke "bare" cocosa? Noen tar Udos, andre tran (Cyan nettopp her), andre en annen olje igjen.

Hva skjer egentlig siden man får slikt resultat av en kombinasjon?

Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 11:23   #375
Bravo
Medlem

Bravo sin avatar

Bravo er ny på veien

Jeg har gått ned enda et lite hakk på skalaen, og i likhet med forrige rapport har jeg vært bortreist igjen (uten oljene)
Men jeg var bare borte en langhelg denne gangen, og jeg tror nok det er oljene som har rikket på vekta for min del, ettersom jeg sto stille i månedsvis tidligere! Juhu!

Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du klart å redusere lipoprotein a ved hjelp av kostholdsendringer? bettyblue Fysisk og mental helse 0 02-06-11 19:53
Mettet fett i kokosolje MarianneSB Spørsmål og svar 1 25-05-11 11:25
Mettet fett og Udo's Choice kamp Spørsmål og svar 28 31-12-10 11:47
Lavkarbo- redusere fett? supha Lavkarbo generelt 10 26-05-09 22:32
Redusere proteiner i forhold til fett - tips til matvarer SusieBlues Spis deg ned i vekt med Skaldeman 16 26-04-09 12:30

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:20.