![]() |
#351 |
Gjest
|
Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg medher er tante rød på besøk, så jeg har ingen store forhåpninger om vektnedgang på onsdag. Men jeg ser at jeg har gått litt opp/ned de siste dagene og ligger per nå litt under forrige vekt. |
![]() |
![]() |
#352 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med*poff* Sist redigert av Lindemor : 14-09-11 kl 12:39. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#353 |
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Gjest
|
hehe ja, jeg har jo tante på besøk i opp til 10 dager...ikke særlig gøy. Men jeg har bestemt meg for å ikke la det ødelegge meg. Ser at vekta uansett er litt under forrige uke. Så jeg tror at når tante rød er borte så vil jeg "dette" ned 1kg ekstra (lov å håpe). |
![]() |
![]() |
#355 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: fredrikstad
![]() |
Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg medgod uke til deg oxo lindemor :0) i morra er veie dagen her.... uff... ille spent...
![]() |
![]() |
#357 |
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Aktivitet gir jo resultater. Selvom det kanskje ikke vises så godt på vekta, for det er jo sånn at muskler veier mer enn fett, så vil det på sikt være til stor hjelp pga økt energiomsetning i kroppen. Det er slik jeg tenker i forhold til treningen. Jeg vil heller ha en sterk kropp som kan hjelpe meg til å fungere best mulig videre i livet og også være skikkelig god til å forbrenne! I tillegg blir du jo smalere av å bytte ut fettvekt med muskelvekt! Vinn-vinn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Gjest
|
Du er snill, lindemor. Tusen takk for snille ord. Jeg trenger å bli fortalt dette noen ganger....glemmer fort ser jeg. Men det er så lett å bli frustrert..... |
![]() |
![]() |
#359 |
Gjest
|
Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg medhvordan har det gått jenter?? |
![]() |
![]() |
#360 |
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg medHurra, Ladylike! Det er et godt resultat med tante på besøk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#361 |
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg medJeg noterer et tap på 700gram denne siste uken også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Gjest
|
|
![]() |
![]() |
#363 |
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Tusen takk! Jeg kjenner at jeg slapper veldig av med denne nedgangen nå. Tror det er fordi at kroppen fungerer veldig greit på kostholdet og jeg nyter både mat og hvordan kroppen er! Jeg kjenner at jeg har all tid i verden til å nå mål og selvom jeg skal innrømme at jeg selvsagt gleder meg over nedgang, så er det ekstra deilig fordi jeg ikke opplever at jeg strever vettet av meg liksom.... Sist redigert av Lindemor : 14-09-11 kl 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Gjest
|
Det er veldig bra skrevet Lindemor, jeg har gjort meg litt tanker rundt dette jeg også. Det ene jeg tenker er: du må jo se litt bedre ut, siden du har gått ned 5kg.Men samtidig sier en annen stemme at jeg faktisk fortsatt veier godt over 80kg og dermed ikke kan se noe bra ut. |
![]() |
![]() |
#365 |
Medlem
![]() |
Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg medhar hvert litt små deppa jeg.... siden vekta ikke har rørt på seg de to siste ukene... men det er vel son det er innimellom... sukk.. sliter litt med motivasjonen om dagen oxo. ikke lett når enn drømmer om alt enn ikke har "lov" til og spise.
![]() |
![]() |
#366 |
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Kjære Ladylike! Sist redigert av Lindemor : 18-09-11 kl 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
*klapp, klapp, klapp* |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Medlem
![]() |
Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg medååååååååååååå Lindemor. så flott skrevet. helt sant . det er nok nøkkelen... da er det jo bare og finne låsen og bruke den i... hm....
![]() |
![]() |
#369 |
Gjest
|
Takk Lindemor, du er altså en utrolig herlig person. Jeg kjenner deg ikke, men så nydelige ord som du skriver ned så må du være en nydelig person |
![]() |
![]() |
#370 |
Gjest
|
Jeg synes det var en kjempe god ide av deg å kose deg og lage god mat. Jeg tror at hvis vi trives med maten vi spiser og det vi gjør, så vil vi klare oss mye bedre. |
![]() |
![]() |
#371 |
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Takk for gode ord, men jeg er bare meg.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg medJeg har noen merkelige drømmer for tiden. Det er to drømmer som kommer igjen og igjen og som har direkte sammenheng med omleggingen av kostholdet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Gjest
|
Jøss det var snodige drømmer, men det hjelper vel i å la være å spise de sakene da? |
![]() |
![]() |
#374 |
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Ja, jeg er litt satt ut av at disse drømmene kommer gjentatte ganger. Samtidig så blir jeg sååå lettet når jeg våkner og skjønner at det bare er en drøm og kjenner på at jeg er litt ekstra fornøyd med meg selv for jeg spiser jo ikke verken brødskiver med syltetøy eller sjokoladekake og det er en befrielse å slippe å kjenne på den ekle følelsen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Gjest
|
|
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |