Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-09-11, 20:58   #3876
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Så kjekt å treffe hverandre da, sikker på det var kjempe koselig - veldig spent på hvordan det blir i desember jeg Tenk om ingen av dere liker meg i virkeligheten da

Stakkars jenta til Foksy da, god bedring til henne, syke barn er ikke kjekt altså

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 21:05   #3877
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Så kjekt å treffe hverandre da, sikker på det var kjempe koselig - veldig spent på hvordan det blir i desember jeg Tenk om ingen av dere liker meg i virkeligheten da

Stakkars jenta til Foksy da, god bedring til henne, syke barn er ikke kjekt altså

Bente da! Klart vi liker deg - og hverandre!! Det er å undervurdere seg selv, og det skal vi ikke ha noe av takk. Derfor får ingen her inne tenke slike tanker; det bestemmer jeg her og nå!

  Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 21:11   #3878
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Bente da! Klart vi liker deg - og hverandre!! Det er å undervurdere seg selv, og det skal vi ikke ha noe av takk. Derfor får ingen her inne tenke slike tanker; det bestemmer jeg her og nå!

Helt enig altså!
Gleder meg egentlig veldig, men av og til kjenner jeg ett stikk av manglende selvfølelse - jobber med den, men av og til innhenter den meg

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 21:19   #3879
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Helt enig altså!
Gleder meg egentlig veldig, men av og til kjenner jeg ett stikk av manglende selvfølelse - jobber med den, men av og til innhenter den meg

Forstår deg godt, men du må slutte å tenke sånn! Du er verdt masse, og om noen har latt deg tro noe annet så har de begått deg en stor urett!

  Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 21:21   #3880
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Så godt å høre! Det lover godt for treff i desember, ikke sant??

Ja, det gjør jo det. Når Appelsinen er hyggelig så er vel dere det også - tenker jeg da.
Handler vel litt om å slippe ned guarden - å ta sjangsen på at folk er hyggelig. Vi skylder hverandre å ta vare på hverandre, ikke sant?


Sist redigert av Nysgjerrig nok : 22-09-11 kl 22:23.
Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 21:22   #3881
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Da er jeg tilbake fra tur med Appelsinpiken - VI er spreke vi!!



Nå er det straks middag, - tror det blir noe indisk / thai - har lyst på noe som smaker mye. Ender nok med ar jeg krydrer for mye. Hehe - fortsettelse følger.....

Så kult at dere dro!

Jeg var litt frustrert her hjemme...datteren min kom hjem sur og tverr, og var ikke seg selv i det hele tatt. Skjønte at det måtte være noe og da vi tok tempen var det bekreftet...sendte jo først en mld til Appelsinpiken om når vi skulle møtes osv da, for deretter å melde avbud igjen etterpå liker ikke sånt, men sykdom kan man ikke gjøre noe med...

Uansett så fikk dere møttes, og sikkert en flott tur rundt Sognsvann
Neste gang jeg inviterer noen med på noe skal jeg prøve å være med selv også

Det verste er at jeg ikke føler meg i form selv heller, spøker litt for 10 km på søndag altså....

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 21:24   #3882
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Rettelse!: Det er ikke verre at jeg er syk enn at datteren min er det...men jeg skulle helst vært frisk og rask akkurat nå

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 21:30   #3883
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God bedring til deg også Foksy!

Ja, det skal bli kjempekjekt å treffes altså. Vi kjenner jo hverandre og tar vare på hverandre her inne, så hvorfor skulle det egentlig være annerledes i virkeligheten

Er det forresten noen som har funnet noe ok overnattingssted - eller skal vi bare la være med å finne noe som passer alle og heller finne hvert vårt sted?

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 21:32   #3884
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Så kjekt å treffe hverandre da, sikker på det var kjempe koselig - veldig spent på hvordan det blir i desember jeg Tenk om ingen av dere liker meg i virkeligheten da

Det blir spennende å treffe hele gjengen - men det blir nok veldig bra også. Jeg tipper vi er hyggelig - hihi.

Og til den siste setningen så svarer jeg som Pruttis: "Kutt ut!".
Tviler du på at du liker oss? Eller bare omvendt?

I alle tilfelle så er det vel ingen av oss som skal tvangsgiftes med hverandre, vi ikke bli bestevenner - vi skal tilbringe en dag eller to i lag - spise god mat og skravle. Og det går nok helt fint.

For å se det på en annen måte - vi blir ikke mere fremmed for hverandre enn vi er nå. Det er uvissheten om at vi ikke vet som har vært / er værst for meg, - at jeg skal oppdage at jeg kjenner noen av dere fra før av - og at det er et menneske jeg ikke liker (fra før av). Og hva er sjangsen for det liksom? Minimal.

Så har vi jo valgt å bruke nick her inne, og jeg tror vi skal ta godt vare på anonymiteten til hverandre. Det er nå min tanke da...

Hopp i det; og sett i gang med bestilling av tog / fly / barnepass / hotell / kennel - eller hva som skal til. OKi?
Gleder meg til å se deg Bente - og de andre.

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 21:35   #3885
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Så kjekt å treffe hverandre da, sikker på det var kjempe koselig - veldig spent på hvordan det blir i desember jeg Tenk om ingen av dere liker meg i virkeligheten da

Stakkars jenta til Foksy da, god bedring til henne, syke barn er ikke kjekt altså

Det blir værre når alle ser hvor gammel og stygg jeg er!
Kanskje vi burde legge ut advarselsbilder av oss!

__________________
Mange klemmer fra Sanna.
Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 21:42   #3886
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Så kult at dere dro!

Jeg var litt frustrert her hjemme...datteren min kom hjem sur og tverr, og var ikke seg selv i det hele tatt. Skjønte at det måtte være noe og da vi tok tempen var det bekreftet...sendte jo først en mld til Appelsinpiken om når vi skulle møtes osv da, for deretter å melde avbud igjen etterpå liker ikke sånt, men sykdom kan man ikke gjøre noe med...

Uansett så fikk dere møttes, og sikkert en flott tur rundt Sognsvann
Neste gang jeg inviterer noen med på noe skal jeg prøve å være med selv også

Det verste er at jeg ikke føler meg i form selv heller, spøker litt for 10 km på søndag altså....


Ja du Foksy, du Foksy.... Du er meg en fin en.Nå kan du angre nå.
Nei da, bare tuller. Vi hadde en fin tur vi. Neste gang du inviterer foreslår jeg at du blir med altså.

Men du må ikke bli syk da! Har du prøvd med pledd og te og fjernkontroll, - kanskje litt ekstra søvn?

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 21:48   #3887
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Det blir værre når alle ser hvor gammel og stygg jeg er!
Kanskje vi burde legge ut advarselsbilder av oss!

Tøysejente!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 21:51   #3888
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

I går valgte jeg å spise kyllingfilet til middag, og når jeg velger så magert kjøtt til middag, så blir det alltid for mye proteiner på meg og dermed søtsug dagen derpå Jeg vet jo dette, og allikevel velger jeg å gjøre det av og til, jaja, må jo bare ta konsekvensene da. Så i dag har jeg laget meg blanding av fløte og seterrømme med steviavanilje dråper til kveldskos. Satte det noen minutter i frysen så den ble iskald, og da smakte det nesten som milkshake, namis

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 21:54   #3889
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Det blir værre når alle ser hvor gammel og stygg jeg er!
Kanskje vi burde legge ut advarselsbilder av oss!

Sanna da, nå er du jo like ille som meg, jo! Vi får se å komme over oss selv du og jeg.
Ja, jeg tror egentlig alle er søte og hyggelige i virkeligheten også, og ja, det skal bli kjekt å se dere - og å gi dere noen av de klemmene jeg stadig sender online

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 22:00   #3890
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Det blir værre når alle ser hvor gammel og stygg jeg er!
Kanskje vi burde legge ut advarselsbilder av oss!

Nei! Dette blir bare verre og verre dette! Jeg nekter å være med på en slik diskusjon! VI ER SOM VI ER, OG VI ER LIKE MYE VERDT, uansett.

Hva betyr vel utseende? Vi vet jo at det ikke er det ytre som teller.

I denne tråden er vi damer i vår beste alder, om det så er over eller under 29. Vi har alle et felles er ønske om vektnedgang, noen har oppnådd det, mens andre jobber med saken. ALLE har sine hverdagsutfordringer, og jeg tipper de fleste er ganske sammenfallende. Når vi møtes så møtes vi med åpent sinn, ingen fordommer, bare forventninger om å bli kjent med nye mennesker.

Ok?

  Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 22:05   #3891
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

I går valgte jeg å spise kyllingfilet til middag, og når jeg velger så magert kjøtt til middag, så blir det alltid for mye proteiner på meg og dermed søtsug dagen derpå Jeg vet jo dette, og allikevel velger jeg å gjøre det av og til, jaja, må jo bare ta konsekvensene da. Så i dag har jeg laget meg blanding av fløte og seterrømme med steviavanilje dråper til kveldskos. Satte det noen minutter i frysen så den ble iskald, og da smakte det nesten som milkshake, namis

Jeg kjenner dette problemet; og deler fileten i to. Steker den lett i småbiter, koker den i fløte, har oppi litt krydder, blomkål/brokkolibiter + litt ost. Da blir det ikke så ille.

Men desserten din i kveld høres deilig ut da! Jeg har spist ost og skinke nå, siden jeg allikevel lå så lavt på proteinene.

Jeg har forresten gjort om veiedag fra mandag til fredag. Så i morgen skal jeg oppå vekta igjen. Spennende. Må innrømme at jeg smugkikka i morges også, og det var ingen endring

  Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 22:17   #3892
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Nei! Dette blir bare verre og verre dette! Jeg nekter å være med på en slik diskusjon! VI ER SOM VI ER, OG VI ER LIKE MYE VERDT, uansett.

Hva betyr vel utseende? Vi vet jo at det ikke er det ytre som teller.

I denne tråden er vi damer i vår beste alder, om det så er over eller under 29. Vi har alle et felles er ønske om vektnedgang, noen har oppnådd det, mens andre jobber med saken. ALLE har sine hverdagsutfordringer, og jeg tipper de fleste er ganske sammenfallende. Når vi møtes så møtes vi med åpent sinn, ingen fordommer, bare forventninger om å bli kjent med nye mennesker.

Ok?


OK!
- digger attituden din Pepsine!!
Vi er nok som folk flest - og godt oppdratt. Synes jeg ser oss på treff da, hele hønehurven. Hoho - det blir så bra atte'.

Vi er som vi er, sier du. Ja, ikke sant. På godt og vondt, med våre svakheter og laster.

Og jeg skal være første til å innrømme at jeg gruer en smule - men den stemmen inne i meg som sier at jeg skal la det være - den vil meg ikke vel. Så den ignorerer jeg. Og derfor har jeg møtt Appelsinen - hvilket bare var hyggelig.

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 22:21   #3893
Nysgjerrig nok
Medlem
 
Nysgjerrig nok sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Innlegg: 345
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

I går valgte jeg å spise kyllingfilet til middag, og når jeg velger så magert kjøtt til middag, så blir det alltid for mye proteiner på meg og dermed søtsug dagen derpå Jeg vet jo dette, og allikevel velger jeg å gjøre det av og til, jaja, må jo bare ta konsekvensene da. Så i dag har jeg laget meg blanding av fløte og seterrømme med steviavanilje dråper til kveldskos. Satte det noen minutter i frysen så den ble iskald, og da smakte det nesten som milkshake, namis

Å kutte kyllingfileten i biter og pakke de inn i bacon, før du steker de er godt. Nei, nydelig. Yum-yum. Jeg liker å legge et lag med blåskimmel ost eller litt chevre oppå. Sammen med brokkili med masse smør.....

Nå får jeg vann i munnen, og det selv om jeg er mett. Ble indisk på meg i dag - ikke heelt det samme uten nan og uten ris, men det var godt. Ble nok mere enn nok karber også.. Men - hehehe - jeg har jo tross alt gått tur!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 22:29   #3894
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Å kutte kyllingfileten i biter og pakke de inn i bacon, før du steker de er godt. Nei, nydelig. Yum-yum. Jeg liker å legge et lag med blåskimmel ost eller litt chevre oppå. Sammen med brokkili med masse smør.....

Det høres godt ut! Må prøves en gang.

Ja jeg var tydelig, og håper dere ikke lar dere skremme. Men jeg ser så altfor mange flotte damer undervurdere seg selv og mange er nesten selvutslettende. Det gjør meg så vondt! Hva betyr vel utseende, hvis det inni er råttent? Nei damer! Jeg vil faktisk ikke høre sånt fra noen av dere, ganske enkelt fordi dere er verdifulle, fordi dere er gode, snille, hjelpsomme, vakre, flinke osv. Noen kan mene dette er floksler, men det er det ikke! Jeg setter uendelig stor pris på dere.

  Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 22:36   #3895
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Det høres godt ut! Må prøves en gang.

Ja jeg var tydelig, og håper dere ikke lar dere skremme. Men jeg ser så altfor mange flotte damer undervurdere seg selv og mange er nesten selvutslettende. Det gjør meg så vondt! Hva betyr vel utseende, hvis det inni er råttent? Nei damer! Jeg vil faktisk ikke høre sånt fra noen av dere, ganske enkelt fordi dere er verdifulle, fordi dere er gode, snille, hjelpsomme, vakre, flinke osv. Noen kan mene dette er floksler, men det er det ikke! Jeg setter uendelig stor pris på dere.



Ja, vi damer er altfor flinke til å undervurdere oss selv og stille spørsmålstegn ved om vi duger til enhver tid, helt klart.
Enig - la oss prøve å droppe det der. -Og sammen kan vi både være trygge og slappe av - vi vet jo at vi alltid får støtte og hjelp her inne. Dere er fantastiske alle sammen, så heretter skal jeg kun glede meg til det treffet og ikke stille ett eneste spørsmålstegn ved meg selv og hvordan jeg passer inn, lover!!!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 22:40   #3896
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg gruer meg ikke i det hele tatt, jeg... Er nok generelt godtroende om folk flest Men det er sant som sagt over her, vi skal ikke gifte oss, kun møtes, skravle og spise god mat. Det klarer de aller fleste damer veldig bra uansett, og vi kjenner hverandre tross alt litt fra før i tillegg

Skal bli veldig fint å feste litt mer personlighet på hver enkelt av dere, for alt kommer selvfølgelig ikke frem gjennom tastene..

Har forresten møtt forumdamer før, men det var ifb med et hundeforum. Det gikk veldig fint. Flere av de betraktes som gode venner nå

Jeg er ikke så syk at jeg har feber, eller at jeg hoster, men er tett i nesa, og litt press i hodet. Sist jeg prøvde å trene ble det ganske ille, gruer meg bare til søndag jeg nå
Kanskje ta en kopp te før natta...hørtes godt ut med fløte/rømme og stevia da...! Har bestilt slike steviaposer som ble tipset tidligere i tråden her, gleder meg til å prøve. Men det finnes i flytende form også??

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 22:54   #3897
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Jeg gruer meg ikke i det hele tatt, jeg... Er nok generelt godtroende om folk flest Men det er sant som sagt over her, vi skal ikke gifte oss, kun møtes, skravle og spise god mat. Det klarer de aller fleste damer veldig bra uansett, og vi kjenner hverandre tross alt litt fra før i tillegg

Skal bli veldig fint å feste litt mer personlighet på hver enkelt av dere, for alt kommer selvfølgelig ikke frem gjennom tastene..

Har forresten møtt forumdamer før, men det var ifb med et hundeforum. Det gikk veldig fint. Flere av de betraktes som gode venner nå

Jeg er ikke så syk at jeg har feber, eller at jeg hoster, men er tett i nesa, og litt press i hodet. Sist jeg prøvde å trene ble det ganske ille, gruer meg bare til søndag jeg nå
Kanskje ta en kopp te før natta...hørtes godt ut med fløte/rømme og stevia da...! Har bestilt slike steviaposer som ble tipset tidligere i tråden her, gleder meg til å prøve. Men det finnes i flytende form også??

Godt å høre om dine gode erfaringer Foksy.

Ta deg nesespray; det hjelper mot det meste av tetthet og pressi hodet. Håper du blir frisk så du kan løpe. Jeg skal jo sitte ringside og heie på deg!

Stevia finnes i mange varianter, jeg anbefaler dette merket. Det er mulig de andre er gode også, men jeg har landet på dette da etter å ha prøvd en annen også. Jeg har stevia med engelsk toffeesmak, som jeg tar sammen med cocosaen min, og vaniljesmak som jegbruker i bakst. Toffeesmaken bruker jeg også hvis jeg skal ta litt fløte på kvelden til kos. Bente bruker hasselnøttsmak i sjokolade og bakst tror jeg. Jeg tenkte å bestille en stevia uten smak, men glemte det sist jeg sendte inn bestilling. Trenger det ikke heller nå da jeg får disse sukettene.


Sist redigert av Dollsine : 22-09-11 kl 22:59.
  Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 22:56   #3898
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ja, Foksy, flytende dråper med vanlijesmak, min stooore favoritt, for jeg er så glad i vaniljesmak

Åååå, nå kjente jeg trøttheten kom over meg, tror bare jeg må krype til køys jeg. Sliten etter uka, skal bli godt med helg i morgen!

Sove godt damene mine

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 23:00   #3899
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg og kryper til køys, og ønsker alle en god natt søvn.

  Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 23:09   #3900
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Heihei alle!

Vet dere hva?
Nysgjerrig nok er bare så koslig! Gled dere til treff i desember (for det blir treff, sant? )

Nå må jeg nesten bare gå å legge meg med en gang. Opp om noen timer for ny skoledag.

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no