Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 21-10-10, 23:49   #3926
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Siden vi har så mye medisinsk kompetanse her: Jeg har innimellom, siden jeg var liten, hatt en intens pipelyd i øret. Varer fra 3-4 sek til kanskje et halv minutt på det verste. Det kan gå måneder, og kanskje år, mellom hver gang den dukker opp. Men i det siste har den kommet mange ganger om dagen (opptil 10-12) og vart ganske lenge hver gang. Innimellom er det svak susing i de "stille" periodene, samt at jeg syns jeg hører dårlig og "ullent". I tillegg er jeg endel svimmel. Er det begynnende tinnitus, eller er det bare tett av ørevoks? Eller kan det være ubalanse i væske i mellomøret? (Noen har tipset meg om det tidligere pga at jeg blir så fort sjøsyk, ikke kaster opp men svimmel sjøsyk...) Eller er det rett og slett stress?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-10-10, 00:02   #3927
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Siden vi har så mye medisinsk kompetanse her: Jeg har innimellom, siden jeg var liten, hatt en intens pipelyd i øret. Varer fra 3-4 sek til kanskje et halv minutt på det verste. Det kan gå måneder, og kanskje år, mellom hver gang den dukker opp. Men i det siste har den kommet mange ganger om dagen (opptil 10-12) og vart ganske lenge hver gang. Innimellom er det svak susing i de "stille" periodene, samt at jeg syns jeg hører dårlig og "ullent". I tillegg er jeg endel svimmel. Er det begynnende tinnitus, eller er det bare tett av ørevoks? Eller kan det være ubalanse i væske i mellomøret? (Noen har tipset meg om det tidligere pga at jeg blir så fort sjøsyk, ikke kaster opp men svimmel sjøsyk...) Eller er det rett og slett stress?

Jeg har det samme, og blitt utredet, og har svak tinnitus på høyre øre hvor jeg ogås har en hørselsskade. Tinnitusen forverrer seg under stress eller lengre eksponering for høy lyd. Jeg har hatt det i mange år, og hyppigheten følger gjerne stress- og generelt lydnivå. FYI; Jeg har aldri vært sjøsyk.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 22-10-10, 00:06   #3928
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

lengre eksponering for høy lyd.

Hmpf, jeg bruker endel ørepropper med lydbok rett i øret. Ikke så høyt, men.... Er tinnitus arvelig? Faren min har det.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-10-10, 00:28   #3929
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hmpf, jeg bruker endel ørepropper med lydbok rett i øret. Ikke så høyt, men.... Er tinnitus arvelig? Faren min har det.

Jeg vet ikke? Mamma har det forsåvidt, men hun vet ikke hvorfor, men lurer på om det er på grunn av gamlinger som har ropt henne i ørene i femogtredve år
Jeg fikk det vel mest sannsynlig da jeg skjøt leirdue uten hørselvern da jeg var ca tolv. Det var da jeg fikk hørselsskaden min i hver fall. Og så har det nok vært en og annen for mye øving med band uten ørepropper ... .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 22-10-10, 06:37   #3930
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Dere erfarne Djengis Khan-spisere Jeg hadde gleden av å innta en buffet-middag der i dag, lenge siden sist, men det slår meg at jeg aldri har funnet ut av om de sausene der er fryktelige mht sukkerinnhold. Noen som vet? Jeg tror ikke det gikk "galt" uansett, men kjekt å vite sånt for fremtiden...

bump

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 22-10-10, 07:54   #3931
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

.. Er tinnitus arvelig? Faren min har det.

Enklete typer tinnitus er veldig arvelig!
Gubben har samme hørsel- lege som sin mor og det er til tider frustrerende å vite at han kommer til å bli like døv og plaget av tinnitus som henne!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 22-10-10, 14:44   #3932
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kva skal ein finne på av godt til middag når ein har blomkål og fersk torskefilet?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-10-10, 15:01   #3933
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Enklete typer tinnitus er veldig arvelig!
Gubben har samme hørsel- lege som sin mor og det er til tider frustrerende å vite at han kommer til å bli like døv og plaget av tinnitus som henne!


Jeg fikk tinnitus på det venstre øret etter at det fikk seg en trøkk under dykking. Det bråker så fælt i det øret om kveldene at jeg knapt får sove. Høyfrekvente lyder som skjærer i hodet og pulsen som dunker med en mer lavfrekvent tvlyd! Jeg pleier da å dryppe endel saltvann i øret og ligger med øret fylt av vann vendt oppover, da reduseres lydene mye.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 22-10-10, 15:10   #3934
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen som har studert kunsthistorie eller lignende her? Jeg sitter litt i gjørma med oppgava mi. Så det jeg lurer på, har noen tips til følgende oppgave: p { margin-bottom: 0.08in; }gjør rede for karakteristiske trekk ved utformingen og utsmykningen av Parthenon (447-432 f.kr), og diskuter hvordan bygningens utforming kan forstås i lys av Athens politiske situasjon på den tida da tempelet ble reist ?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 22-10-10, 15:22   #3935
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Er det noen som har studert kunsthistorie eller lignende her? Jeg sitter litt i gjørma med oppgava mi. Så det jeg lurer på, har noen tips til følgende oppgave: p { margin-bottom: 0.08in; }gjør rede for karakteristiske trekk ved utformingen og utsmykningen av Parthenon (447-432 f.kr), og diskuter hvordan bygningens utforming kan forstås i lys av Athens politiske situasjon på den tida da tempelet ble reist ?


Kee????

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 22-10-10, 15:23   #3936
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Er det noen som har studert kunsthistorie eller lignende her? Jeg sitter litt i gjørma med oppgava mi. Så det jeg lurer på, har noen tips til følgende oppgave: p { margin-bottom: 0.08in; }gjør rede for karakteristiske trekk ved utformingen og utsmykningen av Parthenon (447-432 f.kr), og diskuter hvordan bygningens utforming kan forstås i lys av Athens politiske situasjon på den tida da tempelet ble reist ?

Jeg har ikke hatt kunsthistorie siden videregående, men jeg er en antikknerd Nøkkelord - Marmor og doriske søyler, demokrati og ekspansjon. Utfyllende lesning finnes for eksempel her (på dansk, riktignok)

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 22-10-10, 15:37   #3937
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kee????

Nettopp


157cm: takk! skal lese litt der

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 22-10-10, 17:01   #3938
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Er det noen som har studert kunsthistorie eller lignende her? Jeg sitter litt i gjørma med oppgava mi. Så det jeg lurer på, har noen tips til følgende oppgave: p { margin-bottom: 0.08in; }gjør rede for karakteristiske trekk ved utformingen og utsmykningen av Parthenon (447-432 f.kr), og diskuter hvordan bygningens utforming kan forstås i lys av Athens politiske situasjon på den tida da tempelet ble reist ?

Jeg har hatt kunsthistorie i flere år enn jeg orker å tenke på . Men jeg husker ikke så mye av antikken, egentlig.
Vel, det ble jo "reist" tre ganger, men jeg mener det som står i dag, som visst kalles Jomfru Athenes Tempel (skutsgudinnen til Athen) var det Perikles, en fremstående politiker og general, som sto for bygging og konstruksjonen av, så jeg vil anbefale deg å lese deg opp om han.
Noe mer husker jeg ikke, sånn egentlig . Jeg var mest opphengt i ekspresjonismen og sånn.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 22-10-10, 18:20   #3939
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Høyfrekvente lyder som skjærer i hodet og pulsen som dunker med en mer lavfrekvent tvlyd!

*Kjenne igjen*

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-10-10, 19:01   #3940
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ikkje heilt lavkarbo men... Sånn posegulrotkake, type Toro... Skal egentlig stå i ovn i 25 min i springform, eg lagar den no som (store) muffins og dei har stått i 33 minutter no men ser ikkje ferdige ut. Skal dei egentlig ut av ovnen medan dei framleis "dissar" og virkar deigete innvendig eller skal eg vente til dei ser meir faste ut? Ting tar tid!

Edit: ah well, 45 min lot eg dei stå. Me får sjå kva som skjer. Er heldigvis ikkje eg som skal ete dei. Ekle kakene!

__________________


Sist redigert av camryn : 22-10-10 kl 19:39.
camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 22-10-10, 22:17   #3941
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

spørsmål, kan man spise ostepop på lavkarbo? xD

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 22-10-10, 22:18   #3942
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

spørsmål, kan man spise ostepop på lavkarbo? xD

Nei.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 22-10-10, 22:19   #3943
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Veldig skuffa xD men men tror jeg overlever^^

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 22-10-10, 22:24   #3944
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

Veldig skuffa xD men men tror jeg overlever^^

Å ja det overlever du nok

Spiste masse ostepop før. Ikke nå mer. Lukter tåfis jo

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 22-10-10, 22:27   #3945
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Å ja det overlever du nok

Spiste masse ostepop før. Ikke nå mer. Lukter tåfis jo


hehe vel akkurat nå er jeg på uke 6 av Xtravaganza Helfart, så ostepop vil jeg Egentlig ikke tenke på, men har jo begynt å tenke litt på når jeg skal begynne å spise igjen, og selv om godter burde vært lengst mulig ute av tankene mine, så sniker de seg inn og fester seg litt^^
Men er ikke så viktig, jeg gleder meg mere til å spise God, sunn mat igjen
og ja hehe ostepop lukter herk de 2første minuttene ut av posen hehe, etter det er det heeeelt greit, for meg

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 22-10-10, 22:28   #3946
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg er nok en av dem som spiser ostepop på lavkarbo.. Ostepopen er så lett så det bli kanskje ikke mer 10 karber av det jeg spiser...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 22-10-10, 22:29   #3947
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg er nok en av dem som spiser ostepop på lavkarbo.. Ostepopen er så lett så det bli kanskje ikke mer 10 karber av det jeg spiser...

Kanskje ikke... men veldig raske karber da ,)

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 22-10-10, 22:33   #3948
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

hehe for søren da:P må ikke forvirre meg sånn :P neida bare tuller, heldigvis (?) for meg har butikken jeg jobber i, sånne ganske små poser med ostepop, omtrent på str med små baconsnacks poser (husker ikke vekta på den.) blir det ostepop etterhvert, så blir det hvertfall en minipose hehe

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 22-10-10, 23:06   #3949
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Kanskje ikke... men veldig raske karber da ,)

Jeg spiser ikke ostepop SÅ ofte da.. Kanskje to ganger i måneden?? Jeg tillater meg selv ting istedet for å nekte meg selv, det er så mye lettere å holde fast på prinsippene mine da.

__________________
Æ står han a!

Sist redigert av Kanutten : 23-10-10 kl 11:15.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 23-10-10, 12:22   #3950
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ostepop er kanskje noe av det mest motbydelige av godteri jeg vet om. Ha den første prompe-lukta i minne, og glem alt annet. Æsj, æsj, æsj, Visste dere forresten at ostepop er laga av snerk og snørr?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 7 (0 medlemmer 7 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no