Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Velkommen til spørsmål & svar

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-01-11, 19:12   #376
Svima
Medlem
 
Svima sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 290
Svima er ny på veien

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Oljer
Jeg har forstått at det ikke er bra med for mye olje.(tenkte på hjemmelaget aioli, majones, marinader osv)
Hvorfor?
På Olivenolje flasken står det 0 carber. (Har prøvd å finne svar, men uten hell)

Svima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 21:36   #377
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Svima, her.

Oljer
Jeg har forstått at det ikke er bra med for mye olje.(tenkte på hjemmelaget aioli, majones, marinader osv)
Hvorfor?
På Olivenolje flasken står det 0 carber. (Har prøvd å finne svar, men uten hell)

Oljer er da bra
Kaldpressa oljer er best

Hvor har du det fra at ikke oljer er bra?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 21:54   #378
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Oljer er da bra
Kaldpressa oljer er best

Hvor har du det fra at ikke oljer er bra?

Det som kan være greit å passe på, er at en del oljer inneholder mye omega 6 som kan være betennelsesframkallende når det er ubalanse i inntaket, altså vi trenger litt omega6 fra fett, men ikke for mye .
Men bruk som Gerd sier, kaldpressa oljer av kvalitet! Hold deg unna særlig soyaolje, den er det ødelagte fettsyrer i, som er skadelige for kroppen.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 23:00   #379
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Svima, her.

Oljer
Jeg har forstått at det ikke er bra med for mye olje.(tenkte på hjemmelaget aioli, majones, marinader osv)
Hvorfor?
På Olivenolje flasken står det 0 carber. (Har prøvd å finne svar, men uten hell)

Her står det en del om forskjellig olje:
Opprinnelig lagt inn av MHM
Vi får rimelig unyanserte råd fra våre ernæringsmyndigheter: "Bruk olje!" er hva vi får høre. Men de sier ikke at noen oljer er helseFREMMENDE mens andre er direkte UHELDIGE for vår helse. Og vi får ikke informasjon om at vi ikke bør steke i oljene (da er sjansen stor for at vi ødelegger oljen selv).

Maisolje, solsikkeolje og soyaolje bør HIVES, av fire ulike grunner:
1) De inneholder for mye flerumettet omega-6 fett, som virker betennelsesøkende (astma, revmatisme, allergier, fibromyalgi m.m.).
2) De er alltid varmpresset. Dette er en industriell prosess som blant annet gir avfallsstoffer som transfett, frie radikaler, dimerer og polymerer.
3) De egner seg IKKE for steking pga innholdet av flerumettet fett.
4) De vil ved bruk fortrenge sunne oljer som olivenolje, rapsolje, avokadoolje.

Desverre så drar denne lista med seg majones, kaviar og majonessalater i dragsuget....

Olivenolje, rapsolje, avokadoolje og makadamiaolje inneholder mye enumettet fett som er positivt for fettforbrenning, ledd, hud m.m.
Linfrøolje, valnøttolje og tran inneholder mye omega-3, og er meget varmeustabile. Bør brukes som kosttilskudd, eller over salat.
Kokosolje (Cocosa) er den oljen med mest mettet fett, noe som er gunstig ved varmebehandling av mat.

På etiketten av alle oljene MÅ det stå kaldpresset eller xtra virgin, for at de skal være sunne.

Litt komplisert? Ehhh, ja. Men man trenger jo ikke huske hva alle disse omega-ene er for noe, bare man husker hva som er sunt og usunt...

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 19:23   #380
Svima
Medlem
 
Svima sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 290
Svima er ny på veien

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Tusen takk til dere alle for oppklarende svar.
Hvor jeg er blitt fortalt at oljer ikke er bra i lavcarbo husker jeg ikke, men
jeg har fått det for meg.
Takk takk. Da skal jeg bruke det med god samvittighet.

Svima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 18:46   #381
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

olje spiser jeg mye av

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 14:22   #382
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

litt forvirret.

på sjokoladen står det 56kh hvorav sukkerarter 6gr sukkeralkoholer er 49g
etter som jeg har forstått så skal jeg trekke fra de 49. blir det riktig?
og + sukkerarter
56-49=7 +7= 14 kh?

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 14:28   #383
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av alexsandra, her.

litt forvirret.

på sjokoladen står det 56kh hvorav sukkerarter 6gr sukkeralkoholer er 49g
etter som jeg har forstått så skal jeg trekke fra de 49. blir det riktig?
og + sukkerarter
56-49=7 +7= 14 kh?

det blir 56- 49
Ikke plusse på sukkerarter. de er i de 56

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 14:45   #384
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

det blir 56- 49
Ikke plusse på sukkerarter. de er i de 56

da er det bare 7kh pr 100g. yeehh
takk for svar.
da går det tilomed og spise sjokolade med god samvitighet

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:42   #385
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av alexsandra, her.

da går det tilomed og spise sjokolade med god samvitighet

Nja, nå skal vel helst karbene komme fra grønnsaker. Sjokolde er ganske tomme kalorier...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 23:29   #386
hest01
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 7
hest01 er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Hei. Jeg er på min første dag på ketolysekuren... Når jeg målte urinen i kveld fikk jeg rosa utslag på 10..altså ikke den lyse rosa,men den etter den. Jeg har drukket litt i overkant av 3 liter vann i dag og lagt på 15 karbo.... Bør jeg redusere på karboene for å få stiksen mere rosa eller vil den komme til å bli mere rosa etter noen dager siden dette er min første dag? Jeg tar alle tablettene som følger med kuren....

hest01 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 23:49   #387
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av hest01, her.

Hei. Jeg er på min første dag på ketolysekuren... Når jeg målte urinen i kveld fikk jeg rosa utslag på 10..altså ikke den lyse rosa,men den etter den. Jeg har drukket litt i overkant av 3 liter vann i dag og lagt på 15 karbo.... Bør jeg redusere på karboene for å få stiksen mere rosa eller vil den komme til å bli mere rosa etter noen dager siden dette er min første dag? Jeg tar alle tablettene som følger med kuren....

15 karber er bra det. Folk flest går ikke under det. Men man må jo kjenne etter hva kroppen sier. Om det er din første dag tror jeg du trygt kan ta det med ro.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 08:15   #388
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av hest01, her.

Hei. Jeg er på min første dag på ketolysekuren... Når jeg målte urinen i kveld fikk jeg rosa utslag på 10..altså ikke den lyse rosa,men den etter den. Jeg har drukket litt i overkant av 3 liter vann i dag og lagt på 15 karbo.... Bør jeg redusere på karboene for å få stiksen mere rosa eller vil den komme til å bli mere rosa etter noen dager siden dette er min første dag? Jeg tar alle tablettene som følger med kuren....

Utslag er utslag uansett farge!!!
Ikke gå under 15 karber. Du trenger dem for å få i deg nok grønnsaker! Det er som regel ingen gevinst av å ligge veldig lavt på karbene, snarere tvert i mot!
Lykke til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 12:32   #389
hest01
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 7
hest01 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av hest01, her.

Hei. Jeg er på min første dag på ketolysekuren... Når jeg målte urinen i kveld fikk jeg rosa utslag på 10..altså ikke den lyse rosa,men den etter den. Jeg har drukket litt i overkant av 3 liter vann i dag og lagt på 15 karbo.... Bør jeg redusere på karboene for å få stiksen mere rosa eller vil den komme til å bli mere rosa etter noen dager siden dette er min første dag? Jeg tar alle tablettene som følger med kuren....

Ja da jeg var på vekta i morges hadde det forsvunnet 1.5 kilo fra i går....så da er jeg vel på rett vei??

hest01 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 18:51   #390
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

skal kostfiber også trekkes fra?

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 18:54   #391
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av alexsandra, her.

skal kostfiber også trekkes fra?

Nix. Er allerede trukket fra ( EU-regel)

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 18:58   #392
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Nix. Er allerede trukket fra ( EU-regel)

dæven steike da er det sykt mye karbo i "fuglefrøa mine"
sukk.. bytte ut alt

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 00:28   #393
Minith
Juniormedlem
 
Minith sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 30
Minith er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Jeg hadde egentlig tenkt å begynne på Atkins dietten, men kjenner jeg meg selv rett så vil det bare ende dårlig. Det jeg lurer på er om jeg kan ha en diett med samme inntak prinsipp, bare ikke de samme stegene?
Slik at jeg spiser veldig lite karbohydrater, men mye fett, uten å faktisk telle det? Jeg er ganske god på å begrense meg sånn sett, så jeg har ganske god tro på meg selv hvis jeg følger min diett på den måten!

Minith er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 09:01   #394
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Minith, her.

Jeg hadde egentlig tenkt å begynne på Atkins dietten, men kjenner jeg meg selv rett så vil det bare ende dårlig. Det jeg lurer på er om jeg kan ha en diett med samme inntak prinsipp, bare ikke de samme stegene?
Slik at jeg spiser veldig lite karbohydrater, men mye fett, uten å faktisk telle det? Jeg er ganske god på å begrense meg sånn sett, så jeg har ganske god tro på meg selv hvis jeg følger min diett på den måten!

Tja Ketolyse eller Skaldeman?? Det finnes et utall av lavkarbodietter og man må bare velge seg en, lese seg opp og følge prinsippene slavisk og veie maten til man er trygg på hvordan det fungerer.

Ketolyse er kanskje det enkleste? Se her, boka og vitaminene selges bl.a. på Meny i tillegg til denne nettsiden.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 10:39   #395
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

trodde go green merker var greit men er jo ganske mye karber i alt. blir frustrert så nå aner jeg ikke hvilke merke jeg skal satse på og i hvilke butikk jeg kan finne det. *river av meg håret snart*

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 11:03   #396
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av alexsandra, her.

trodde go green merker var greit men er jo ganske mye karber i alt. blir frustrert så nå aner jeg ikke hvilke merke jeg skal satse på og i hvilke butikk jeg kan finne det. *river av meg håret snart*

Jeg regner med at med fuglefrø så tenker du på linfrø, sesam, solsike osv?? Er mye rar merking ute og går der og jeg kan ikke helt få meg til å tro at det kan være så mye som opptil 15 g kh i forskjell hos ulike typer merker av bl.a. solsikkefrø. Tror heller at det syndes mot hvordan dette skal merkes, men dette har blitt diskutert opp og ned i mente her inne så du kan jo bare søke litt her inne på forumet (tror bl.a. solsikkefrø og linfrø er behørig diskutert).

Møllerens (???? tror jeg dt heter) er vel det merket som er merka med minst kh per 100g frø og det får jeg tak i på Rema. Er ikke sikker på merket men de har det ihvertfall på rema.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 15:16   #397
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg regner med at med fuglefrø så tenker du på linfrø, sesam, solsike osv?? Er mye rar merking ute og går der og jeg kan ikke helt få meg til å tro at det kan være så mye som opptil 15 g kh i forskjell hos ulike typer merker av bl.a. solsikkefrø. Tror heller at det syndes mot hvordan dette skal merkes, men dette har blitt diskutert opp og ned i mente her inne så du kan jo bare søke litt her inne på forumet (tror bl.a. solsikkefrø og linfrø er behørig diskutert).

Møllerens (???? tror jeg dt heter) er vel det merket som er merka med minst kh per 100g frø og det får jeg tak i på Rema. Er ikke sikker på merket men de har det ihvertfall på rema.

solsikke frø innholder protein 19,5. karbohydrat 34. fett 34, kostfiber ca 25

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 16:08   #398
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Hei!
Jeg har et lite spørsmål ang. fiberhusk.
Hvilke merke er det som sender det ut i dagligvarebutikkene ?
De på Rema 1000 sa til meg at de kan finne dem, men de har desverre ingen informasjon om det eller noen leverandør.
Noen som kan hjelpe meg?:P

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 16:12   #399
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Hei!
Jeg har et lite spørsmål ang. fiberhusk.
Hvilke merke er det som sender det ut i dagligvarebutikkene ?
De på Rema 1000 sa til meg at de kan finne dem, men de har desverre ingen informasjon om det eller noen leverandør.
Noen som kan hjelpe meg?:P



lindroos.net

Det var det jeg fant av info på posen!

Meny, ICA og Ultra har det i hvert fall i sortimentet!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 16:18   #400
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Tusen takk!
Da skal jeg snakke med en fyr på Rema om det i morgen, så får jeg håpe de kan bestille det inn!
Så jeg kan begynne å lage litt lavkarbobakverk.

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening Svar med sitat
Svar

Emneord
oppbækking


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pannekaker (og inspirasjon til bruk) dingpot Middag 35 04-01-12 23:46
Påstand Summer Fysisk og mental helse 46 29-04-05 21:36
5 spørsmål, håper på mange svar *Tussi* Ketolysekuren 5 16-04-05 22:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no