Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Torsdag-veietråden (for alle som vil)

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-10-08, 10:42   #376
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Flinke flinke folka

etter nok en SMELL.... er jeg igjen på... 7 kilo igjen til utgangspunktet

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 10:50   #377
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 59
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Dagens veiing viste ned 400 gram. Hurra!!!
.
Delmål 60,0 kg. Endelig mål 58,0 kg.
17.04. 66,90 kg.
11.09. 61,90 kg. (-5,00)
25.09. 62,60 kg. (-4,30)
02.10. 62,20 kg. (-4,70)

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 11:05   #378
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Flinke Sirimor!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 14:42   #379
blå blomst
Medlem
 
blå blomst sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 78
blå blomst er på en erverdig vei

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Har gått ned 600gram denne uka, bedre enn forrige uke Det går sakte, men vekta går ned!
Lykke til i neste uke til alle sammen

blå blomst er avlogget   Min kostholdsfilosofi: protein, fett og litt karbo Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 14:46   #380
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Flinke flinke folka

etter nok en SMELL.... er jeg igjen på... 7 kilo igjen til utgangspunktet

Det viktigste er at du er på vei ned NÅ!! Og det skal du fortsette med!!

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 17:36   #381
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Yay! Ned 800 gram denne uka

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 19:32   #382
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Opprinnelig lagt inn av Kristin_B, her.

-200 gr her! Betyr at jeg er 900 gr på etterskudd til treffet

MEN, ned er ned

Snikveide i dag også jeg...følte meg så tung i går Det var -400 gr fra i går, altså 600 gram siden forrige torsdag!!

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 08:09   #383
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Andre runde:
14.08.08 90.9kg
21.08.08 90.4kg
28.08.08 88.8kg Første delmål: Under 90kg
04.09.08 88.4kg
11.09.08 88.3kg
18.09.08 87.8kg Andre delmål: Under 88kg
25.09.08 86.4kg
02.10.08 86.0kg
09.10.08 85.6kg

Ned 0.4kg denne uken også!
Bare 600g til neste delmål! Dette begynner virkelig å likne på noe!

Fant ut i går at jeg nok spiser for lite fett, så det er det jeg skal fokusere på den neste uken!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 08:21   #384
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Ned 1,3 kg denne uka
Det vil si fem kg siden første september!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 08:22   #385
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Bra jobba, Photo!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 08:23   #386
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Takk
Belønninga mi for minus fem kg er lymfedrenasje, så fort jeg får penger så skal det dreneres!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 08:26   #387
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Fint å ha sånne belønninger for seg selv!
Jeg skal på shopping i Praha neste helg (julebord med mannens jobb). Min belønning blir noen nye klær. Er grenser for hvor mye jeg kan sy inn den gamle garderoben!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 08:42   #388
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Gratulerer alle sammen! Flotte resultater!

Jeg er tilbake på skjerpings, spist mye rart i ukene som har vært...06.06: 97,1
12.06: 97,6 +0,5
19.06: 95,4 -2,2
26.06: -
03.07: 94.6 -0,8
10.07: 94.1 -0,5
17.07: 93.2 -0,9
24.07: 92.7 -0.5
07.08: 92.2 -0,5 (to uker)
14.08: 92,3 +0,1
28.08: 90,8 -1,5
04.09: 90,4 -0,4
11.09: 89,7 -0,7
18.09: -
Mandag 06.10 91,7 + 2
09.10: 90,5 -1,2
Totalt: -19,4

Viser hva vekta var på mandag også, så får jeg ihvertfall minus foran tallet mitt i dag
(også får jeg oppleve gleden av å ha minus totalt 20 kilo - igjen! Snart. Neste uke?)

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 08:53   #389
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Neste uke, Areola

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 09:01   #390
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 09:30   #391
Trudeh
Medlem
 
Trudeh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 52
Innlegg: 137
Trudeh er på en erverdig vei

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Jeg tror jeg hiver meg på her. Er på min 3. dag og skal se om jeg er i Ketose i kveld.Har sagt at jeg skal styre unna veiing, men gjett om jeg ikke klarte og dy meg i går kveld. Lagde en sticker mend god hjelp av snille scartz så nå er det veldig konkret.

Huff jeg glergruer meg litt....dere er jo så flinke. Får nesten litt prestasjonsangst her inne. Neida, mest inspirasjon og fighting spirit da, jeg SKAL jo ned i vekt nå, det er ingen andre alternativer for meg nå.

Jeg er idag:
96,4

Så får vi se neste torsdag....*venter på å komme i ketose*

__________________
Er ordentlig ketonist...





Trudeh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 10:13   #392
Maskotten
Medlem
 
Maskotten sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandnes
Innlegg: 117
Maskotten er ny på veien

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Å nei å nei å nei!! Er alt jeg har å si idag....

Min vektnedgang:
Startvekt 101 kg
10.07.08-97,4kg
17.07.08-96,8kg
24.07.08-96,4kg
31.07.08-95,8kg
07.08.08-94,5kg
14.08.08-94,4kg
21.08.08-93,3kg
28.08.08-92,8kg
04.09.08-92.4kg
11.09.08-92,2kg
25.09.08-90,6kg
02.10.08-89,8kg
09.10.08-90.2kg OPP 400 gram!!
Og jeg som var nede i 89,2 for noen dager siden!! Urettferdig!

__________________
Delmål:

Hovedmål:

Maskotten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketose Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 12:52   #393
blå blomst
Medlem
 
blå blomst sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 78
blå blomst er på en erverdig vei

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Jeg har gått ned 1.2kilo denne uka

blå blomst er avlogget   Min kostholdsfilosofi: protein, fett og litt karbo Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 16:19   #394
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

jeg har gått opp en kg denne uka...

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 19:08   #395
karboklovn
Juniormedlem
 
karboklovn sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Oslo
Alder: 42
Innlegg: 28
karboklovn er på en erverdig vei

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Nå går det tregt!

Jeg har løpt Oslo halvmaraton siden sist, men ikke løpt noe etter det før i går. Har vært helt ødelagt i beina. I tillegg har jeg også spist mye ute siden sist, og da går det jo i mye syndig mat... Pasta, nachos, lasagne, ris osv (og mye kake!!).

Så jeg var rimelig sikker på at jeg hadde gått opp, og da vekta stoppet på 77,9 i dag morges ble jeg også trist og nedbrutt. Helt til jeg fikk plottet det inn i regnearket mitt senere på dagen og fant ut at jeg IKKE veide 76-og-noe for to uker siden, men 78,1! 200 gram ned er ikke mye å hoppe i taket for akkurat, men jeg hadde da ihvertfall ikke gått opp!

Faktisk har jeg gått ned 200g de siste tre veiingene, altså 600g på 6 uker. Jeg kan trygt si at det går tregt med andre ord. Nå må jeg ta meg sammen de to neste månedene før jul så jeg har noe å gå på til julesesongen!

karboklovn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 09-10-08, 19:30   #396
majama
Seniormedlem
 
majama sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.579
majama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt av

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Ned 200 gram Men ned er ned!

__________________


Startdato 170408 Min journal


majama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 00:26   #397
Tommy28
Juniormedlem
 
Tommy28 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 45
Innlegg: 18
Tommy28 er på en erverdig vei

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

er vel ned 3-4 kilo ettersom jeg ikke spiser noe spessielt.

Tommy28 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldermann Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 09:38   #398
Trudeh
Medlem
 
Trudeh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 52
Innlegg: 137
Trudeh er på en erverdig vei

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Hurra....jeg er så glad....er i ketose og her er det godt å være

Jeg testa igår kveld og fikk rosa utslag så da er jeg liksom igang på ordentlig

Dette går så det suser...humøret på topp, ingen ekle bivirkninger, masse energi og jeg smiler som ei sol.

God helg folkens!

__________________
Er ordentlig ketonist...





Trudeh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 13:20   #399
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 54
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Trudde aldri jeg skulle få se femtitallet igjen.

Og nei -jeg snakker ikke om schwære gromme biler med halevinger, eller Bryyylcreme, eller små lokale bensinstasjoner som faktisk kunne skifte ei viftereim for deg, eller råkkaraoundtheclock, eller en kjøpmann på bøggda som faktisk solgte alt fra Ronsonlightere til totaktsolje, sagogryn og hyllepapir...

Neida.

59 kilo nå. Femtitallet. På vekta. Jadda. (Heh.)

Har levd lavkarbo i 20 måneder nå, en slags Skaldeman-ish ketolyse, med endel hvileskjær innimellom. Tatt av 36 kilo. Gjennomsnittlig "bare" 1,8 kilo i måneden på denne tida. Men det er helt greit. Det tar den tida det tar. Jeg la jo ikke akkurat på meg 40 kilo overvekt sånn bare over natta heller. Så lenge det fortsatt går nedover er jeg fornøyd. Jeg kan absolutt anbefale å bruke lang tid på nedgangen, for selv om jeg nærmer meg 40 så har jeg ikke fått noen sånn hengete hudvalker noen steder. Kroppen og huden har rukket å henge med da. Glad for det.

Og dessuten:
59 kilo!!!

Juu-huu hvor det går...

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 15:51   #400
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)

Gratulerer så masse!

Kjempebra jobbet!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Åpent hus - torsdag 25. januar janmesi Lavkarbo generelt 5 23-01-07 09:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no