Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-07-11, 08:50   #376
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Hver dag som jeg går på vekten og den fortsatt viser "unner 100" tenker jeg at det jo ikke kan stemme, at jeg må slutte å lure meg selv... Men jeg gjør jo ikke det, jeg har faktisk tatt av meg 18,2kg og veier nå 99,3kg... Neste delmål er 92kg og jeg håper jeg er der til jul!

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 08:54   #377
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Ser nå at jeg tror jeg skal ha et del-delmål også... Når jeg har gått ned mere enn jeg har igjen å gå ned, da skal jeg jammen meg feire! Når jeg har gått ned 19kg har jeg 18,5 igjen, gleder meg til å se det tallet på vekten!

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 09:04   #378
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Edla, her.

Hver dag som jeg går på vekten og den fortsatt viser "unner 100" tenker jeg at det jo ikke kan stemme, at jeg må slutte å lure meg selv... Men jeg gjør jo ikke det, jeg har faktisk tatt av meg 18,2kg og veier nå 99,3kg... Neste delmål er 92kg og jeg håper jeg er der til jul!

Å den følelsen der kjenner jeg igjen altså! Jeg har meldt meg ut av klubben for ikke så lenge siden og har gått ned en del etter det, men den har vært der hele tiden! Så i dag da jeg gikk på vekten og den viste 94,6 kg, da kjente jeg den ikke.. Så nå har jeg slanket bort 30 kg, og det skal feirest!

God helg alle sammen!

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 09:08   #379
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

ekenna !!!! Min vekt viste også 94,6 i dag ! Juhuuuuu for oss ! ( - men jeg tror jo det er noe galt, dah - )

Vi går for i alle fall 90 pr 1. desember. Eller ? Tør vi håpe på dét ? Kanskje 1. januar?

Jeg er jo alltid overbevist at det kommer et platå, jeg. Like om hjørnet, liksom.

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 09:41   #380
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

ekenna !!!! Min vekt viste også 94,6 i dag ! Juhuuuuu for oss ! ( - men jeg tror jo det er noe galt, dah - )

Vi går for i alle fall 90 pr 1. desember. Eller ? Tør vi håpe på dét ? Kanskje 1. januar?

Jeg er jo alltid overbevist at det kommer et platå, jeg. Like om hjørnet, liksom.

Under 90 per 1. desember? Det skal vi da klare! Kanskje til og med før...? Vi skulle hatt en ny tråd/klubb for oss som vil under 90 også! Som vi begge kan melde oss utav, forhåpentligvis om ikke så alt for lenge! ^^

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 10:03   #381
stormann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 143
stormann er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Gøy å se på denne tråden. Utrolig mange som har gått ned 15-20-30 kg... Motiverende. Nå skal jeg stå på, så skal jeg og "ut" av denne tråden

__________________
Besøk bloggen min på http://locarb.tumblr.com!


stormann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 10:07   #382
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Velkommen til de siste nye Er jo kjekt med mange som skl den samme veien, og som du sier, Stormann - veldig motiverende at så mange har klart det!

Stå på - ha en strålende dag!!

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 10:10   #383
emilita
Medlem
 
emilita sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Manchester
Innlegg: 62
emilita er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Blir med jeg og på under 90 innen 1. desember

emilita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 10:10   #384
stormann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 143
stormann er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Ser ut til at jeg blir værende her inne en stund med alle kiloene mine, så da er det jo kjekt at folket er hyggelige! Blir spennende på mandag og se hva første uke på LCHF har gjort med meg

__________________
Besøk bloggen min på http://locarb.tumblr.com!


stormann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 10:12   #385
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Utrolig hyggelige folk her, faktisk. I dag har jeg holdt på i tre uker, og du ser hva det har gjort med meg!!! Meeen jeg snikveier hver dag, da - har ikke tålmodighet til å sitte stille og vente...

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 10:19   #386
stormann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 143
stormann er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Jeg prøver å begrense snikveiingen, for jeg har litt erfaring med det fra før. JEg kunne slite med motivasjon de dagene det gikk dårlig, selv om det egentlig er helt irrasjonellt. Men sånn er nå engang vi mennesker. Vi kommer nok til å "se" mye av hverandre her inne, da vi begge har en jobb å gjøre

__________________
Besøk bloggen min på http://locarb.tumblr.com!


stormann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 10:48   #387
Heidi B
Medlem
 
Heidi B sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 60
Heidi B er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av ekenna, her.

Under 90 per 1. desember? Det skal vi da klare! Kanskje til og med før...? Vi skulle hatt en ny tråd/klubb for oss som vil under 90 også! Som vi begge kan melde oss utav, forhåpentligvis om ikke så alt for lenge! ^^

Jeg var også 94,6kg idag- så jeg blir gjerne med på ny tråd/klubb, hvis jeg får lov?

Heidi B

__________________


Heidi B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 11:53   #388
MissPivotal
Medlem
 
MissPivotal sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 341
MissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlysMissPivotal er et fyrlys

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Takker for god velkomst Ser dere diskuterer hyppighet av veiing. Jeg har faktisk gått over til å veie meg kun en gang i måneden. Sist jeg prøvde å gå ned ble jeg så besatt av denne veiingen en gang i uken, og all min selvfølelse var knyttet til tallet som sto der. Å få det litt på avstand har hjulpet motivasjonen min Fokuset nå er ikke på å gå ned i vekt, men på å klare å være sunn i dag også. Og i morgen. Og at jeg har vært sunn så og så lenge. På den måten er det lettere å ha en mestringsfølelse og god selvtillit For meg i alle fall. Ha en god dag, alle sammen!

__________________


MissPivotal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 13:00   #389
emilita
Medlem
 
emilita sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Manchester
Innlegg: 62
emilita er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av MissPivotal, her.

Takker for god velkomst Ser dere diskuterer hyppighet av veiing. Jeg har faktisk gått over til å veie meg kun en gang i måneden. Sist jeg prøvde å gå ned ble jeg så besatt av denne veiingen en gang i uken, og all min selvfølelse var knyttet til tallet som sto der. Å få det litt på avstand har hjulpet motivasjonen min Fokuset nå er ikke på å gå ned i vekt, men på å klare å være sunn i dag også. Og i morgen. Og at jeg har vært sunn så og så lenge. På den måten er det lettere å ha en mestringsfølelse og god selvtillit For meg i alle fall. Ha en god dag, alle sammen!

en gang i måneden...det hadde jeg aldri klart, ser at jeg blitt litt obsessed med veing... skulle ha lært meg å begrense det, men vekta står jo der hele tida, så det er lett å bare gå på den...en gang om dagen...huff huff

emilita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 14:22   #390
stormann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 143
stormann er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Tror det er lurt at ikke vekt blir alt, men det er klart at når det går bra er det kjekt å veie seg ofte

__________________
Besøk bloggen min på http://locarb.tumblr.com!


stormann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 14:34   #391
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Før jeg gikk over til å veie meg en gang i uken, var jeg også helt besatt av den dumme vekten! Nå merker jeg at jeg har et mye bedre og sunnere forhold til både mat og vekt. Godt å slippe de nedturene hele tiden, og at det skal bestemme humøret for dagen om jeg hadde gått opp eller ned. Og flinke deg som klarer å veie deg abre 1 gang i måneden! Kanskje det er noe eg også bør satse på?

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 16:15   #392
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av stormann, her.

Jeg prøver å begrense snikveiingen, for jeg har litt erfaring med det fra før. JEg kunne slite med motivasjon de dagene det gikk dårlig, selv om det egentlig er helt irrasjonellt. Men sånn er nå engang vi mennesker. Vi kommer nok til å "se" mye av hverandre her inne, da vi begge har en jobb å gjøre

Heisann Stormann! Det er kjekt å ha noen å gå veien sammen med!! Jeg må innrømme at jeg veier meg hver eneste dag...også for å se litt hvordan kroppen min reagerer i forhold til hva jeg gjør på. Og hva jeg spiser! Også i forhold til at det kanskje tar en dag to før ting skjer også. Legger ikke skjul på at jeg har litt kontrollbehov... hehe

Opprinnelig lagt inn av MissPivotal, her.

Takker for god velkomst .Ser dere diskuterer hyppighet av veiing. Jeg har faktisk gått over til å veie meg kun en gang i måneden. Sist jeg prøvde å gå ned ble jeg så besatt av denne veiingen en gang i uken, og all min selvfølelse var knyttet til tallet som sto der. Å få det litt på avstand har hjulpet motivasjonen min Fokuset nå er ikke på å gå ned i vekt, men på å klare å være sunn i dag også. Og i morgen. Og at jeg har vært sunn så og så lenge. På den måten er det lettere å ha en mestringsfølelse og god selvtillit For meg i alle fall. Ha en god dag, alle sammen!

Imponerende. Det der har jeg aldri klart. Jeg har vært superflink til å slanke meg mange ganger, men det skliiiiiiir ut med en gang jeg ikke har fokus. Kan hende det vil bli annerledes nå, når jeg ikke har det suget etter mat lengre - men det gjenstår å se

Opprinnelig lagt inn av ekenna, her.

Før jeg gikk over til å veie meg en gang i uken, var jeg også helt besatt av den dumme vekten! Nå merker jeg at jeg har et mye bedre og sunnere forhold til både mat og vekt. Godt å slippe de nedturene hele tiden, og at det skal bestemme humøret for dagen om jeg hadde gått opp eller ned. Og flinke deg som klarer å veie deg abre 1 gang i måneden! Kanskje det er noe eg også bør satse på?

Dessverre bestemmer vekten litt humørmoduset du går ut av badet med. Resten av dagen kan vi jo prøve å gå inn for å bestemme selv? Ha en fin fredagskveld

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 16:33   #393
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av LittForTung, her.

Dessverre bestemmer vekten litt humørmoduset du går ut av badet med. Resten av dagen kan vi jo prøve å gå inn for å bestemme selv? Ha en fin fredagskveld

Det var akkurat det den gjorde, da jeg ikke veide meg en gang i uken. Før jeg begynte med det, veide jeg meg hele tiden, flere ganger til dagen. Men nå når jeg har en fast veiedag i uken, har har jeg det mye bedre. Tallet på vekten påvirker ikke humøret mitt på den samme måten. Selvfølgelig blir jeg glad og tilfreds om jeg har gått ned, men om jeg står stille eller har gått opp litt, har jeg ikke den skuffelsen så ofte lengre.

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 19:28   #394
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Jeg vil melde meg inn! Står på 134 kg nå, så føler jeg kan trenge litt støtte og oppmuntring

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 19:33   #395
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Jeg vil melde meg inn! Står på 134 kg nå, så føler jeg kan trenge litt støtte og oppmuntring

Hei Bønna All støtte og oppmuntring du kan få, vil du finne her inne Ikke så mye aktivitet her inne på en dag som dette...men velkommen skal du være.

Lykke til

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 19:36   #396
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Mange takk for det Får håpe det går veien!

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 23:52   #397
stormann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 143
stormann er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Hei Bønna!
JEg har nettopp begynt og trenger egentlig det samme som deg. Det er en fin gjeng her på forumet, så velkommen og lykke til og stå på!

__________________
Besøk bloggen min på http://locarb.tumblr.com!


stormann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 14:34   #398
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Hei stormann!
Da får vi støtte hverandre Masse lykke til til deg og

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 15:52   #399
GoldKarma
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 24
GoldKarma er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

da har kroppen kvittet seg med mye væske. løpet av mine snart 2 uker på skaldeman har jeg gått fra ca 115 til ca 110. vommen har også minsket betraktelig, og man er mindre slapp og ikke gass i magen. føler meg helt fantastisk

GoldKarma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 17:37   #400
stormann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 143
stormann er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av GoldKarma, her.

da har kroppen kvittet seg med mye væske. løpet av mine snart 2 uker på skaldeman har jeg gått fra ca 115 til ca 110. vommen har også minsket betraktelig, og man er mindre slapp og ikke gass i magen. føler meg helt fantastisk

Høres fantastisk ut. Jeg merker også at magen har blitt synlig mindre på en uke. Utrolig artig! Grattis med fantastisk fremgang!

__________________
Besøk bloggen min på http://locarb.tumblr.com!


stormann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg skal avslutte ketolyse. Men hvordan skal jeg gjøre videre ifht mat? *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 7 31-05-09 12:26
Hvordan melde seg ut? valleygirl Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 02-04-09 13:18
Den skal tidlig krøkes som god kvinne skal bli Albertine Livets lyse side 0 31-10-05 08:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no