Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-09-11, 18:42   #4026
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Æ nekta å ta initiativ til nåkka som helst! Æ så redd!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 18:44   #4027
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Dere, hva syns dere om denne genseren?

http://www.garnstudio.com/lang/no/vi..._id=10&lang=no

Vurderer å prøve å strikke den. Syns den var kjempefin (og jenta er så søt!). Kjenner at siden jeg ikke trives i mitt eget selskap, så må jeg gi meg selv selskap. Og så vet jeg at å strikke noe funker som bare rakkern.

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 18:50   #4028
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Æ nekta å ta initiativ til nåkka som helst! Æ så redd!

Prøv å se for deg at du sender melding/ringer til en eller annen kompis istedet for HAN! Om du klarer det, så blir det mye mer casual, og mye lettere å gjennomføre .

"Heihei! Blir du med på [aktivitet] på [dag]?" kanskje?

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 19:02   #4029
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ja. Okei. Men; Jeg har vært her før med ham, og da fikk jeg passet påskrevet om at jeg var for intens. Sorry for at jeg viste interesse, liksom. Så, jeg kvier meg naturlig nok, da det siste jeg vil er å skyve ham unna meg. Jeg vil jo bare ha ham nærmere og nærmere

Hvis jeg får pengene fra NAV i morgen tenkte jeg vurdere å tenke på om jeg skulle skrive noe som "Hei, har fått penger nå, tar vi turen til grensa på lørdag?" Eller? Blir det for vennskapelig? Jeg angrer på at jeg ikke snakket med han da jeg hadde sjansen. Vi er så feige, men akk så kostbare.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 19:25   #4030
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Appelsinpiken: Godt magen din gir deg beskjed om hva som er riktig Og det er sant - man blir ikke skikkelig mett på høykarbo!!
Genseren var nydelig - strikker du en til meg i samme slengen

Pruttis: Forstår frykten din veldig godt, men det er din tur altså etter all logikk og alle "regler".... Det du skrev om at du hadde fått penger, synes jeg var en glimrende måte å gjøre det på! -Da tar du initiativ uten å virke intens på noen som helst måte! God ide, prøv det!

Har begynt å rydde og ordne litt her, men har såååååå lite lyst, finner alle mulige unnskyldninger for å gjøre noe annet....

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 19:36   #4031
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Nå har jeg vært hjemme en time, og kjøkkenet er fremdeles fult av kinesere. Jeg begynner å bli deprimert av sult.
Det kan da ikke ta så lang tid å koke ris!? De spiser jo ikke noe annet. De tok tilogmed med seg riskoker fra kina.

Var nettopp en tur ute på kjøkkenet nå. Der stod de og stekte noe, hadde lagd ferdig til mange forskjellige ting i maaange forskjellige skåler. De tok stekeovnen, vasken (som var stappfull), alt som var av benkeflater OG bordet (som er rundt 2*2 meter!)

Furt!

__________________





Sist redigert av Appelsinpiken : 28-09-11 kl 19:44.
Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 20:03   #4032
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Oppdatering:
Nå er maten nesten ferdig. De har satt seg ned og hun siste setter frem det siste på bordet (som nå har blitt ryddet).
Benkeplatene derimot er nå STAPPFULLE av ting som de tydeligvis ikke har tenkt til å rydde vekk før de er ferdige å spise. Greit nok at de ikke tar oppvaska med en gang, men de kan da søren meg gjøre det mulig for oss 5 andre å lage mat der!?

Ganske forbanna nå, egentlig. Spesielt siden engelsken deres er så dårlig at jeg ikke klarer å si ifra til de. Litt lyst til å grine.

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 20:06   #4033
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg vet nå ikke. Noe i meg sier at dere har rett i at det er min tur, mens en annen del av meg sier at jeg skal la han få den tiden han trenger for å finne ut hva han selv vil - og at det får bli som det blir.

Tror den penge-ideen min var ganske lur.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 20:07   #4034
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Trøsteklem til Appelsinpiken, ikke godt å være sulten!

Har forresten et yoghurt tips til deg: Kjøp frossne usukrede bær å ha i frysen, bringebær har minst karber, og kjøp Tyrkisk yoghurt. Rør sammen bær og tyrkisk yoghurt, søt med stevia vanilje. Myyyye bedre enn tine yoghurt. Kan jo også lages i stand i en tett boks om kvelden og tas med på skolen dagen etter. -Du som kan ligge litt høyere på kh enn mange av oss andre kan jo ha slikt litt oftere også

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 20:08   #4035
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Jeg vet nå ikke. Noe i meg sier at dere har rett i at det er min tur, mens en annen del av meg sier at jeg skal la han få den tiden han trenger for å finne ut hva han selv vil - og at det får bli som det blir.

Tror den penge-ideen min var ganske lur.

Veldig lur -Bruk den!!!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 21:22   #4036
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Endelig!
Endte med at jeg gikk inn på kjøkkenet og begynte å rydde opp etter dem - mens de satt der!
Da ble det fart på sakene.

Squashlasagnen er i ovnen, og jeg gleder meg. Den har jeg venta på i flere timer!

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 21:50   #4037
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hehehe, godt triks, Appelsinpiken

Da har jeg fått vasket bort det værste byggestøvet. Puhhhh, ingenting er værre å vaske altså, setter seg absolutt over alt. Men huset ser i alle fall noenlunde presentabelt ut igjen! Men man blir sulten av slikt.... Tror jeg må ha meg litt egg og bacon til kvelds i dag

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 22:20   #4038
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Så fin genser Piken! Jeg har alltid sett for meg at du ser ut som hun på bildet så den passer deg også! Så synd medboerne dine tar seg sånn til rette

Prutti du Prutti. Klart du er redd. De fleste ville vært redd vet du. Det er mye som står på spill, du har noen erfaringer med ham som preger deg. Men tenk på at dere skal være venner, og venner kan dra på harrytur sammen. Ikke sant? Det er din tur vennen, men du kan evt drøye det noen dager? Og du... Kanskje han og er redd? Hva med å benytte en biltur til å forsiktig snakke om dere? Hvis det passer sånn? Du kjenner ham fra før, relasjonen er der. Gi av deg selv og si at du er redd. Og at du er usikker på hvordan du skal håndtere situasjonen. OG at du vil fortsette å ha kontakt med ham.

  Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 23:35   #4039
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Signerer kloke Dollsine her, Pruttis

Ville bare innom og si natti til dere. Er så deilig å få det byggestøvet ut av huset at jeg nesten ikke har lyst til å gå og legge meg Men det er jo en ny dag i morgen, så det beste er vel å komme seg i seng. Sove godt alle sammen!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 08:10   #4040
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen! Ønsker alle en riktig god dag.

  Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 09:50   #4041
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ønsker alle en god god dag!!

Sønnen min er på skoletur til Berlin og kommer hjem i dag. Så da skal jeg dra tidlig fra jobb for å hente han på flyplassen. Tror han har hatt det kjempefint - men mamman syns nå det er deilig å få han hjem igjen

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 11:48   #4042
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen!

Er ikke noe problem at naboene tar seg til rette - de bor der jo de også. Men jeg blir ganske irritert når de ikke rydder opp etter seg sånn at det rett og slett ikke er plass for andre å lage mat der. Det var ikke plass til å lage seg et knekkebrød engang..

Nå er forelesningen snart ferdig (ja, det er så kjedelig at jeg ikke klarer å følge med), og da skal jeg spise lavkarbomat. Yay! Nå skal jeg inn i dette her igjen. Selv om Prutti ikke likte møllerens lavkarbobrød, så har jeg bestemt meg for å prøve selv. Tenk om dette er et av de få jeg faktisk klarer å spise!?

Ha en super dag, dere !

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 16:36   #4043
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Kjøpt udos kapsler og litt fine klær nå sitter jeg på kafé og venter på en kompis, blir en koselig ettermiddag dette og ja 95,4 i morges fra 95,8 i går.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 16:55   #4044
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Oioi, Prutti! Dette her høres bra ut. Gratulerer med nedgangen!
Gjett om jeg er misunnelig på deg. Jeg vil også gå ned i vekt (jeg har jo ikke sjangs til å sjekke sånt før om en måned ellerm er), og jeg vil kjøpe fine klær og jeg vil definitivt på kafe!

Misunnelig .

I dag har jeg vært på skolen siden klokka 9, og siden jeg henger etter, så har jeg bestemt meg for at jeg ikke skla dra hjem før seks-sju. Minst en time til. Dette skal gå så bra!
Har begynt på en innleveringsoppgave som har frist fredag neste uke, og så har jeg begynt å lese på et nytt fag som vi starter opp med på mandag. Føles helt fantastisk å være litt "foran" for en gangs skyld. Hurra!

Men: Problemet er at jeg begynner å bli sulten. Hva er det de har på Rema eller Kiwi som jeg kan gå å kjøpe meg på lange dager som det her?

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 18:46   #4045
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Tjaa, er greit å se nedgang selvfølgelig, bare så synd det måtte oppgang til først. +8 kg som skulle av siden minstenotering tidligere i sommer. Men glad er jeg selvfølgelig! Kunne jo bare fortsatt oppover

Kafé var koselig, kjekk og snill gutt. Vi snakker som to kjerringer egentlig Også er han eksen til bestis i Finnmark.

Handlet klær, og det gleder jeg meg til å prøve. Er i str 46, men dæven døtte det skal jeg passe i nå! Nekter å godta at jeg må str opp pga. litt vannvekt!

Appelsin: Fant du noe å spise? Jeg er elendig på niste på lavkarbo, og ved akutt-jeg-må-ha-mat-nå-eller-så-dør-jeg, tyr jeg til ei baconpølse på narvesen (llite karb) til jeg er hjemme og kan styre selv.
Kjipt at de okkuperer kjøkkenet såpass som de gjør, det er jo rene sabotasjen for en kokkegjeng som oss!

Har du det bra ellers? OK på skolen?

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 19:11   #4046
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Så bra at praten gikk lett. Elsker når jeg treffer folk og skravla går så mye at man skulle tro at man ikke trengte å trekke pusten innimellom.

Jeg har det bra. Sitter fremdeles på skolen. Har virkelig ikke lyst til å dra hjem. Hjemme er det kjempekjedelig, og det eneste jeg skal hjemme er å spise middag og sove. TV syns jeg generelt er dødskjedelig, så selv om jeg har TV, så gidder jeg stort sett ikke se så mye på den. Så da blir det liksom bare meg selv (og jeg trives ikke i mitt eget selskap. Det må jeg jobbe med, men skjønner ikke hvordan).

Har ikke funnet noe særlig mat. Var en tur på Rema og fant ut at en atkinsbar kan funke i nøden. Tok en bit og konkluderte med at den smakte høgg. For noe dritt! Kjøpte med en 70% sjokolade som jeg har spist to ruter av også. Og så kjøpte jeg en pose med paranøtter som jeg ikke har åpnet. Er litt skeptisk for jeg liker egentlig ikke nøtter (enda).

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 19:15   #4047
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Grattis med nedgang Prutti! Gjett om jeg misunner deg da! Men jeg er omtrent dobbelt så mange år som deg, og kan vel ikke forvente annet

Piken, du har da kommet dit du skal og trenger vel ikke ned mer? Synes du tenker fornuftig om videre kosthold med tanke på brød.

Jeg har spist mer kh fra grønnsaker de siste to dagene og har ikke vært smekkfull av vann. Det er mer som kh hjalp på vannet, merkelig nok. Akkurat nå vurderer jeg å gå opp med kh og heller leve lavkarbo. Det er ikke verdt å ha disse utfordringene og forsakelse uten å få igjen noe. Målet med å være så ekstrem er å gå ned i vekt, noe jeg ikke har fått til. Kanskje er jeg en av dem som har nytte av det med en kropp som fungerer men hvor vekta holder seg stabil. For øvrig så jeg en tråd i går hvor det stod noe om de som er kalde og står på langvarig platå. Skal lete opp den og lese godt gjennom den på nytt.

Kjenner jeg får en følelse av resignasjon nå, litt trist men samtidig litt lettet. Trist fordi jeg ikke har lykkes med vektnedgang, lettet fordi jeg skal slippe å face det nederlaget hver eneste uke. Lettet fordi hverdagen blir enklere. Jeg kommer ikke til å spise brød, mel, sukker eller frukt, men henter fram knekkebrødene, kanskje proteinbrød, salat, flere grønnsaker. Kanskje ett glass vin i ny og ne.

Huff. Nå griner jeg snart. Det skal jeg ikke gjøre. Men jeg er lettet faktisk. Godt i grunnen.

Takk for all støtte fra dere hele veien! Dere har felt kloke erfaringer, tips og gitt råd uansett hva jeg har slitt med. Og ikke tro at jeg gir slipp på dere altså! Oslo i desember står fortsatt ved lag!

Masse klemmer sendes både nordover, vestover og sørover. Og til Hellas. Glad i dere alle

  Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 19:23   #4048
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God kveld i stua!
Jeg koser meg med å ha fått sønnen hjem. Han skravlet veldig om alt han har opplevd, så tror han har kost seg skikkelig. Nå har han dradd avgårde på en generalprøve på et teaterstykke de setter opp i en teatergruppe han er med i.

Pruttis: gatulerer med nedgang, uansett hvor den vekta startet er det jo deilig å se at den går nedover! Du skal se at du nærmer deg sommer-vekta om ikke så lenge, det som har kommet raskt på går ofte raskere av igjen også Og sååå deilig med nye klær. jeg hadde på meg noe av det datteren min lurte meg til å kjøpe på jobb i dag. Var litt uskikker på om jeg så for ungdommelig ut - BikBok-klær er jo litt for fjortiser.... -Men jeg har bare fått såååå mange positive kommentarer i dag, så jeg må nok begynne å høre på henne litt oftere

Appelsin: Kipt det der med mat i farta på lavkarbo, ja. De gangene jeg har trengt det der har jeg som oftest bare kjøpt noe ost og spekemat, veldig enkelt å rulle sammen, og holder deg mett så lenge du trenger. Event kan en spe på med litt majones for å få det til å vare lenger. Nå må du ikke sitte og jobbe hele natta da, litt hvile er også bra vet du - og om du kjeder deg hjemme så kan du jo bare komme inn her og skravle

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 19:32   #4049
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Wææææ! Nå får jeg følelsen av at du dropper oss? Det må du da ikke gjøre! For all del. Har full forståelse for at de følelsene du sitter igjen med etter all den innsatsen og alle de varianter du har gitt og prøvd disse månedene. Det krever sterk psyke og viljestyrke, og det beundrer jeg ved deg.
Hvis du fokuserer (og det tror jeg du gjør) på at lavkarbo er bra og helseframbringende for deg og din helse, så holder du på livsstilen. Livsstilen er ikke nødvendigvis overvekten og kampen mot den, men mot bedre helse på et generelt (og bredt) grunnlag.
Du har vært enestående, både mot oss og mot deg selv. Håper du finner ro og aksept i den beslutningen du har tatt om å legge ketose- og veiejaget på hyllen, og her hos meg har du i alle fall full forståelse og støtte for det.
Jeg blir trist hvis du ikke fortsetter i sjabbetråden vår videre.

Varm klem

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 19:33   #4050
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Her er lenke til tråden jeg nevnte


Sist redigert av Dollsine : 29-09-11 kl 21:30.
  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no