Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-09-11, 19:36   #4051
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Kjæreste Dollsinemor, stor klem til deg
Hvis du føler det blir for store forsakelser, så er det kanskje bedre for deg å leve på en annen måte. Kanskje vil du da også slutte å stresse med den vekta, og det i seg selv kan kanskje være positivt også. men tenk i alle fall igjennoom det skikkelig, så du får litt ro over det du gjør - enten det er det ene eller det andre.

Og du må ikke slutte å henge med oss for det nei, glad i deg skjønnasen

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 20:33   #4052
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Dollsine !!!!!!!!!
Husker du at jeg en gang nevnte at dr. Sofie Hexeberg skrev i boka si, at hvis en ble stående i lang tid uten vektnedgang, kunne det ofte hjelpe å øke på med sunne karbohydrater........?

__________________
Mange klemmer fra Sanna.
Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 20:58   #4053
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Æsj. Når jeg kom hjem i dag var det stappfullt av oppvask i dag også. Nå håper jeg virkelig at jeg får hybelleilighet (med eget kjøkken) snart. Betaler gladelig litt ekstra for at kaoset på kjøkkenet kun er mitt eget!
Måtte vaske opp alt jeg skulle bruke - før jeg brukte det. Kjedelig.

I dag har vært nesten perfekt i forhold til mat.
75% fett
20% proteiner
6% karbohydrater
=101% . Tror diett.no har desimalproblemer.

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 21:34   #4054
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei på dere igjen. Endelig hjemme og kan lese og skrive på pc. Hittil i dag har jeg brukt mobilen, og det er ganske krøkklete. Takk til dere alle tre; Bentekjære, Piken min og Pruttipia mi; jeg kommer ikke til å droppe dere nei! Til det er jeg blitt altfor glad i dere, og jeg trenger dere for å komme videre. Her møter jeg forståelse, får kunnskap, får erfaringer samt at jeg kan dele mine erfaringer med dere. Viktig alt i hop. For å feire har jeg snart drukket to glass rødvin; ups og hikk, jeg som skal opp kl 06 i morgen
Vi snakkes med mer senere vi! I mens deler jeg et bilde som jeg likte godt


  Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 21:38   #4055
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.




ELSK!!
Den der var jo helt fantastisk!

Så bra at du ikke forsvinner fra oss Dollsine. Det hadde vært så trist.

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 07:21   #4056
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen

Hehehehe - herlig bilde Dollsine - håper du koste deg med vinen din

Fikk litt panikk i går kveld jeg - plutselig sviktet nettet mitt meg helt så jeg fikk ikke gått inn og skravlet med dere. Håper virkelig alt fungerer som det skal i kveld altså. Hvordan skal jeg ellers greie meg hele helga????

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 08:09   #4057
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen damer. Endelig fredag.... Våknet ikke kl seks i morges jeg nei, så i dag kommer jeg for seint på jobb. Har heldigvis fleksitid

Jeg husker du har nevnt det med økning i kh ved platå Sanna og det er prøvd og, mange ganger. Husk jeg har holdt på siden i fjor sommer

Jeg tenker å fortsette med oljer til frokost, og gjør som Piken ellers, og kjenner hva som trigger sult og sug. I går kveld spiste jeg absolutt noe som trigger, for det kan jo ikke være vinen vel ?

Ha en super fredag alle sammen, så snakkes vi i kveld. Håper nettet ditt er på plass igjen Bente, forstår krisefølelsen... Hos oss hender det vi må ta omstart av routeren når nettet er ustabilt.

  Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 08:55   #4058
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen!

Godt å høre at du fortsatt er med oss selv om du endrer litt på maten, Dollsine! Vi er jo etterhvert flere som har modifisert oss litt

I dag reiser jeg på husmorferie dere! Hyttetur med gode venninner, UTEN barn Fare for at det blir mye vindrikking

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 12:49   #4059
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God tur på husmorferie, Maria! Kos deg masse med venninnen.

Nå skal jeg straks i et møte og etter det er det helg. Håper vi får nettet til å virke. Har prøvd å restarte routeren flere ganger, Dollsine. Sønnen min mener routeren vår er gåen, så jeg bestilte ny for en tid tilbake. Ha prøvede å innstallere den i går, men det gikk ikke. Og når han ikke får det til så får i alle fall ikke jeg det til....

Men håper vi finner ut av det i kveld, så snakkes vi da. Hvis jeg blir borte vet dere hvorfor....

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 13:04   #4060
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Heihei, alle!

En del av meg er bittelitt umotivert i dag. Hadde ikke lyst til å dra på skolen i det hele tatt, men visste at om jeg ble hjemme idag (hvor jeg ikke har en eneste pensumbok) så ville jeg blitt skikkelig deprimert. Når klokka hadde blitt 6-7 så hadde jeg antagelig fått helt angst av at jeg ikke hadde vært utenfor døra i det hele tatt .

Så i dag tenkte jeg å bli sittende på skolen til klokka seks-sju, sånn om i går (men i dag var jeg ikke her før 11, da). Og så skal jeg innom garnbutikken på Oslo City og kjøpe garn til genseren jeg tenkte å strikke. Det er vel den eneste garnbutikken som er åpent etter klokka seks?

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 15:37   #4061
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Bente: Internett som ikke virker er noe dritt....jeg er totalt avhengig av nettet, og holdt på å tilte da iphonen min nesten døde
Appelsinpiken: Wow, syns du er knallflink som er på skolen så lenge, og så på en FREDAG da!!

Jeg har i god lavkarbo ånd åpnet meg en pils venter på skyssen til fjellet, og kjenner at selv om jeg ikke er så lavkarbo hele tiden, så skal det ikke mer enn 0.3 l pils før jeg blir fnistete...dette lover godt!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 16:23   #4062
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Bente: Internett som ikke virker er noe dritt....jeg er totalt avhengig av nettet, og holdt på å tilte da iphonen min nesten døde
Appelsinpiken: Wow, syns du er knallflink som er på skolen så lenge, og så på en FREDAG da!!

Jeg har i god lavkarbo ånd åpnet meg en pils venter på skyssen til fjellet, og kjenner at selv om jeg ikke er så lavkarbo hele tiden, så skal det ikke mer enn 0.3 l pils før jeg blir fnistete...dette lover godt!

Haha, jeg vet! Nå begynner jeg å bli litt umotivert. Har kjøpt en traktatsamling - den er både større, tyngre og dyrere enn lovsamlingen. Skikkelig deprimerende. Og i tillegg står alt på engelsk, og da faller jeg helt ut. Og når jeg sier engelsk, så mener jeg absolutt ikke sydenengelsk. Jurisk engelsk er ikke lett . Også på en FREDAG!

Hadde internett sluttet å funke så tror jeg at jeg at jeg hadde begynt å grine. Hva skulle jeg liksom gjøre for noe da!?
Det er jo en grunn til at jeg har med mac'en på skolen i dag. Jeg har en oppgaveinnelevering til neste uke, men maskina er ene og alene med meg sånn at jeg skal ha noe å gjøre når jeg blir demotivert.
Og om internett hjemme ikke funker.. Fullstendig panikk.

Og: Nå har jeg spist for mye sjokolade. Det kom sånn plutselig akkurat nå mens jeg skriver. Fire ruter med Premium 70%... Det er jo FREDAG!
Håper det går fort over.

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 18:01   #4063
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Tjo ho! Endelig fredag! Så bra du skal på husmorferie Maria, det er deg vel unnt. Tenk å drikke mindre og ha det dobbelt så moro da

Appelsinpiken, du imponerer meg. Fredag, bare 4 biter sjokolade, lesesalen hele dagen....

Nå er jeg klar for helg, godt er det!

  Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 19:19   #4064
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God fredags kveld damer. Måtte innom en tur og fortelle at jeg endelig greide å få den gamle routeren til å virke her nå. Den nye har jeg nesten gitt opp - sønnen får jobbe videre med den senere i helga....

Appelsin: Nå syns jeg du skal ta helg altså, litt fritid trenger du også, vet du

Maria: Kose deg på tur. Hehehe - fnisete før turen starter lyder som en god start på helga

Dollsinemor: Går det greit med matomlegging for deg vennen, kos deg litt nå i kveld da!

Datteren min har vært her på middag med meg og sønnen, og nå sitter jeg og venter på en venninne som skulle komme innom en tur i kveld. Da blir det nok ett par glass vin på meg også tenker jeg Deilig med litt venninneskravling

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 22:28   #4065
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Heia! Hvor er dere alle sammen?

Så bra Bente, at du fikk nettet til å fungere. Ordne det selv, er mitt motto. Og så gjør det så godt for selvfølelsen. Bare det å prøve gjør godt.

Jeg synes det går helt strålende med maten jeg; masse godt å ta av, selv om jeg som oftest havner på det samme gamle Akkurat nå spiser jeg kokosbrødet ditt (for det var du?) med ost og skinke mens jeg drikker en kopp te til. Middagen i dag ble ostekjeks med ost på; godt det og. Rakk ikke annet og nå er det for seint til middag synes jeg. Til lunsj i dag spiste jeg LK-knekkebrød med ost. Og til middag i morgen har jeg tenkt å lage med stekte grønnsaker: løk, squash, blomkål, brokkoli og sopp. Trenger jeg å si at jeg gleder meg? Skal sikkert ha noe utenom også, ala kylling eller biff men det er det grønne jeg ser fram til.

MEN....Får jeg dele noen ekle detaljer med dere? Jeg har fått et utslett på overkroppen som klør og svir noe så inn i &#&#%%". I dag var det så ille at jeg måtte ringe legen, som anbefalte meg å ta allergitabletter og se om det ga seg + fortsette å smøre med hydrokortison i helga og. Heldigvis ga det seg litt. Jeg har spekulert på hva det kan være som gir utslettet, og jeg lurer på om det er Udosen dessverre. Så jeg tenker å droppe den og bare ta cocosa noen dager for å se om det kan hjelpe.

  Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 23:41   #4066
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Nå har jeg kost meg noen timer med jenteprat og litt vin. Ble bare 2 glass, men jeg blir nå helt surrete av det jeg, billig i drift i alle fall.

Så bra at du koser deg med maten, Dollsine! Men kiipt med det utslettet da. Hvis du tror det er UDOsen så kutt den ut noen dager, ja, da ser du jo raskt om det er den eller ikke.

Nå begynner det å nærme seg legge tid for meg, sliten og trøtt etter en lang uke. Natti alle sammen

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 07:48   #4067
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Huoghei !
Det har ikke vært så mye lyd i meg denne uka, har hatt det så innmari travelt.
Men nå er det "hælj" !
Ikke for det at jeg har hatt noe særlig å berette heller....
I går kveld tok jeg meg to glass vin og må si som Bente, - jeg ble helt surrete.
Og tro det eller ei, har antydning til ørlite skallebank i dag. Det er derfor jeg er oppe så tidlig på en lørdags sovemorgen. Hadde jeg ligget lenger, hadde migrenen overtatt.
Vinen heter foressten Jacob's Creek Shiraz Cabernet 2008 og inneholder 1 g sukker pr liter.

Ellers kan jeg fortelle Bente og Dollsine, (tror det var dere som rådet meg å drikke mere vann....) at det faktisk har hjulpet litt. Plages ikke fullt så "gæli" med kramper i beina nå ! Men må pøse på med magnesium óg da... Hehehe... en får iallefall ikke forstoppelse da !

I morgen er det bursdagsfeiring for svigermor og i denne familien feires det ikke med måte. Alle må bidra med så mye kake og mat, at en skulle tro det var til et bryllup. Svigersene bor foressten i omsorgsbolig, så selskapene går på omgang hos ungene eller holdes i et forsamlingshus.
Ittno' knussel her i gården. Svigerfar ble 102 år i sommer og er på beina.
Jaja... jeg får forsyne meg med litt, smake noe og skuffe resten over på gubben.
Det er nemlig ikke helt stuereint i den gjengen å ikke ete minst 1 kg. kake
og ditto smørbrød !
Send meg gjerne noen gode vibber ved 15-tiden i morgen ! Takker.....

__________________
Mange klemmer fra Sanna.
Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 09:43   #4068
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen! Jeg kjenner hodefølelsen Sanna! Kjenner den veldig godt og.... Så bra mer vann hjelper på krampene!
Synes du har lagt du lur strategi foran morgendagens selskap. Hold på den. Eller også du kanta med en kake du kan spise slik at duog får noe. Kos degi selskapet du, ikke hverdag man får være med om feire noen s skikkelig alder! 102 år da gitt Hvor gammel er svigermoren din da?

Hvor er du Prutti? Lite å høre fra deg?

  Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 10:54   #4069
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen!

Jeg har også hodepine i dag altså - etter to glass tørr hvitvin??? Hvordan går det an, føles som jeg har vært skikkelig på fylla - nei, sier som før - alkohol og lavkarbo hører bare ikke sammen Nesten ikke verdt det spør du meg... Men selskapet og praten var definitivt verdt det da

Så bra at krampene i bena har bedret seg, Sanna, og det høres ut som du har en god plan for morgendagen, skal sende deg noen gode tanker

Jeg sitter her og pleier hodepinen med store mengder vann og kaffe. Snart er det vel på tide å vekke sønnen med Frokost/lunch - egg og bacon tid for oss da i alle fall. Kanskje dempes fyllesykefølelsen når jeg får spist litt....

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 11:21   #4070
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Titt titt! Er her jeg, bare litt styr her i heimhusan. Besøk av eldste søster (som er psyk), oppussing av badet (tar det ALDRI slutt??) og det faktum at hjernehalvdelene mine ikke ser ut til å kommunisere med hverandre for tiden.
Puslespillet er snart ferdig. Det tok bare 3 uker.... Var nede hos bestis i går. Flørten var også der... Kleint. Det var SUPERkleint de første 10 minuttene. Jeg satte meg heller ikke sammen med guttene, for bestis har også kjøpt seg puslespill. Men etterhvert satt vi i sofaen og så på Senkveld, da tok han puta opp i fanget mitt og la seg til rette med hånden min på brystet hans. Jada, tenker jeg. Bare forvrirr meg mer, du. Det gjør ingenting. Dette påvirker meg jo slettes ikke. Dust. Idioten meg spurte når han kjørte meg hjem (jeg hadde lyst å hyle at tannbørsten står ilamme min på badet..............) om han ville finne på noe i dag, ev. se film. Han nølte. N Ø L T E. Jeg forbereder meg på at det blir Me and my Bottle McT(equila) i kveld heller. I rein protest

Vekt 94,4, 4,2 kg ned

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er pålogget nå   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 11:27   #4071
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

God morgen! Jeg kjenner hodefølelsen Sanna! Kjenner den veldig godt og.... Så bra mer vann hjelper på krampene!
Synes du har lagt du lur strategi foran morgendagens selskap. Hold på den. Eller også du kanta med en kake du kan spise slik at duog får noe. Kos degi selskapet du, ikke hverdag man får være med om feire noen s skikkelig alder! 102 år da gitt Hvor gammel er svigermoren din da?

Vett'u ? Jeg har til dags dato ikke bakt en eneste lavkarbokake.
Av den enkle grunn, at jeg overhode ikke har hatt behov for noe søtt.
Da gamlingen fylte sine 102 år i sommer, spiste jeg litt jordbær og usøtet krem. (Den var ment på eldste sønnen vår, som har diabetes.) Ellers spiste jeg meg god og mett før selskapet.
Svigermor er bare barnet, blir bare 92 år hun.............

__________________
Mange klemmer fra Sanna.
Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 11:37   #4072
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Du er en aktiv dame, Pruttis - alt du får gjort! Flink!!!
Og fantastisk herlig at du har fått sånn fart på vekta - deilig å se

Når det gjelder Flørten så har jeg en følelse av at han er like forvirra som deg vennen min. Det at han legger seg til rette i fanget ditt på den måten er jo et helt klart bevis på at han vil ha den nærheten til deg - hvis ikke hadde han aldri gjort det. Samtidig er det noe som gjør at han holder igjen, noe han er usikker på, noe han er redd for. Han er nok ikke helt klar til å gå videre fra der dere er i dag enda, trenger nok tid, så er redd du må være tolmodlig med han...og det er jo ikke alltid så lett... Nå har imidlertid du kommet med et utspill, så da har du egentlig spilt ballen over til han. Det gjør at du slipper tenke på hva slags initiativ du skal komme med, men samtidig betyr det jo at du blir sittende og vente på innspill fra han. Tenker på deg vennen, og håper det løser seg for dere etter hvert, men du må nok gi han tid er jeg redd

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 12:01   #4073
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Og tid har jeg å gi til ham, det er sikkert. Kanskje han bare ble litt perpleks og ikke hadde regnet med at jeg faktisk skulle komme med et slik utspill? Kanskje det presser han? Ævettafarsken Får se det an! I'll let you know!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er pålogget nå   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 17:57   #4074
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Når det gjelder Flørten så har jeg en følelse av at han er like forvirra som deg vennen min. Det at han legger seg til rette i fanget ditt på den måten er jo et helt klart bevis på at han vil ha den nærheten til deg - hvis ikke hadde han aldri gjort det. Samtidig er det noe som gjør at han holder igjen, noe han er usikker på, noe han er redd for. Han er nok ikke helt klar til å gå videre fra der dere er i dag enda, trenger nok tid, så er redd du må være tolmodlig med han...og det er jo ikke alltid så lett... Nå har imidlertid du kommet med et utspill, så da har du egentlig spilt ballen over til han. Det gjør at du slipper tenke på hva slags initiativ du skal komme med, men samtidig betyr det jo at du blir sittende og vente på innspill fra han. Tenker på deg vennen, og håper det løser seg for dere etter hvert, men du må nok gi han tid er jeg redd

Signerer Bentes innlegg her Prutti; det er som om jeg skulle sagt det selv. Nå har du tatt initiativ, og det er opp til ham. Gi både ham og deg selv tid! Nyt denne forvirrende forelskelsens første tid; hvem vet om den kommer tilbake?

Jeg har syndet i dag damer; syndet ved å kjøpe meg og drikke en halv liter pepsi max. Og vet dere hva; det smakte ikke godt. Det smakte kunstig liksom. Merkelig opplevelse hos en Pepsi max elsker.

Og så har jeg spist mer enn vanlig; kokosbrød til frokost (droppet både cocudos og egg pga allergisk reaksjon) med smør, majones og skinke, ostekjeks med smør og ost i ettermiddag - og jeg er mett Jeg ikke nødvendigvis godmett nei; håper jeg lærer et par lure ting av dagen i dag...

  Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 20:10   #4075
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg har syndet med pepsi max hele denne uka, Dollsine Kjørte like gjerne en "drikk så mye pepsi max du vil uke" Syntes jeg har vært streng med meg selv på så mange måter så lenge, så det var ett område jeg følte jeg kunne være litt snillere med meg selv på Får heller roe det til neste uke igjen...

Jeg skal en liten tur ut med noen salsavenner snart. Håper dere alle får en fin lørdagskveld, vi snakkes

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no