Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Julistarternes veietråd!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-12-10, 08:07   #401
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Er i Puerto Rico selv Bor oppi fjellskråningen på Rocamar. Har på en måte tatt litt ferie, av mange grunner. Blir på'an igjen på torsdag, kan jeg forsikre om. Ser fram til sukkerabstinenser på julaften, men det får være lærepengen.
Kan skrive litt mer om hvorfor jeg har tatt helt av på karboen når jeg er kommet hjem - har et prosjekt på gang

I dag plasker det virkelig ned, så det spilles kort innomhus. Senere blir det britisk spa, og i morgen er det marked.

Du MÅ bare prøve restauranten Balcon Canari nede på shoppingsenteret. Fantastisk mat, kjempegod service, og en aldeles nydelig rødvin, Bermejo Lanzarote. Anbefales på det varmeste. Kyllingen i karrisaus var bare superb!!

Vi bodde helt på toppen - Balcon del Mar, så det var litt trasking for å komme både opp og ned

__________________


ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 14:42   #402
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Julistarternes veietråd!

JEg håper dere andre som har vært i syden har hatt det like herlig som meg, altså!
Kom hjem i går kveld etter 14 deilige dager.

Jeg hadde nok klart å styre unna det meste av karboskit hadde det ikke vært for at gubben SKULLE ha både det ene og det andre. Så vi har spist både pizza, pommesfrites, kaker, boller (herregud for noen bakerier de har der nede), brød og alt annet slikt. Og såklart potetgull og sjokolade...

Selv om det høres mye ut, så bekrefter kontoen og pengeforbruket at vi har brukt mindre enn halvparten av hva vi brukte på den samme turen i fjor. Og søppelbøttene på rommet talte også sitt klare språk, da de ikke var fulle av sjokoladepapir til enhver tid. Nesten, i allefall, for på SPAR har de et helsikes utvalg av sukkerfri sjokolade, turròn, trøffel og julegodt. Det ble handlet stort siste turen dit, altså, så det er med drøssevis av julegodis hjem!

Stort sett har vi laget maten selv hver dag, og ikke spist så mye ute. Jeg har ikke drukket så mye alkohol, da jeg ble sinnssykt fyllesjuk der i fjor, og har stort sett ligget unna alkohol siden. Men ei flaske Baileys gikk det med i kaffen, og ei lita flaske Honeyrum (gud så godt det er med slik rom!!).

Frokostene har stort sett bestått av egg, grønnsaker og sprøstekt chorizo eller hakket serranoskinke, samt bønner i tomatsaus og en og annen brødskive. Lunsjene har bestått av fingermat i form av chorizopølse, ostebiter, serranoskinke, agurk, melon, paprika og såklart mojosaus og aioli. Og brød.

Potetgull har det gått med en del av, Lay's potetgull med tomat og hvitløk er vel det eneste potetgullet jeg synes er virkelig GODT, og det var derfor vrient nok å la være når gubben åpnet en pose.

Da vi skulle på vekta i går kveld etter å ha kommet hjem, gruet jeg meg helt sykt. Jeg var sikker på at jeg hadde gått opp minst åtte kg, og STOR ble min glede da den ikke ga meg mer enn +2,3 kg siden før vi dro!
Og jeg vedder på at 3 kg av det er vann!!!

Nå er det bare å komme inn i normalt gjenge igjen, og etter en tre dagers tid på lavkarbomat igjen, tenker jeg at jeg skal være meget så fornøyd altså

Gubben, derimot, som har drukket øl hver dag, og gomlet langt mer sukkerholdig godis enn meg (jeg eter imodium for harde livet når vi skal noe sted, fordi panikkangsten utløser stressdiarre, og da er maltitolen en fin pådriver for normal avføring. Ond sirkel, men pyttsann..), men likevel har vært forsiktig med brød - han har gått opp 9,4 kg!!! :shock:
Og det enda han har trimmet hver eneste bidige dag, mens jeg har ligget strekk ut med ei bok eller med tv siden skulderen slo seg vrang første uka, og neste uka kom en kraftig forkjølelse.

Likevel er han fornøyd, ettersom erfaringen tilsier at minst 5 kg av det er vann...

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 02:16   #403
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Sukk - høres ut som jeg og gubben din har tilnærmet like fristelser. Sitter og venter på at bussen skal komme, kan ikke vente til jeg kommer hjem.
Har spist så mye PISS at det halve hadde (som nevnt tidligere) vært nok, altså. Skjelver i leggene til enhver tid, regner med det er sukkersjokk i musklene (det er nok pga. varmen, men mentalt sett er det greit å skylde på sukkeret, sant?). Vi har hatt en fantastisk ferie med varierende vær og stabil temperatur, mye god drikke og festlige kvelder ute på byen (å herregud, forøvrig koster angrepille 18 Euro og en helsesjekk). Herrgeud, hadde det ikke vært for at jeg er halvfull, overtrøtt og veldig svett, så skulle jeg fortalt dere alle så mye meget rart. Får ta det igjen når jeg er hjemme. Nå jarver de andre pannekaker med jordbær, og alt jeg tenker på er hva jeg skal spise i morgen. Ser for meg en SVÆR omelett med most fetaost, bacon og sjampinjång (jada, jeg har tilgode å lære meg hvordan det skrives). Og fløte. Herregud som jeg savner FLØTE og RØMME og MAJONES! Og joda, alt jeg har tenkt jeg skulle spise i "friuka" har jeg spist, foruten de helsikkes sjokoladebollene som har fristet meg i ukesvis i Tromsø, og ingenting kan sammenliknes med hvordan det engang var. Til og med når jeg har spist så mye at jeg ville trilles ut av enhver restaurant, så kan det ikke sammenliknes med metthetsfølelsen man har når man spiser en god ketolysemiddag. Sorry to say! - men i alle fall er det en gullerot å holde fast ved, se fram til og glede seg til.
Angrer foreløpig ikke på noe jeg har spist (eller gjort), det er i det minste godt å bli kjent med kroppen sin igjen. Karbohydrater er farlige. Jeg har vært som en piraja. Jeg er som en piraja, men nå vil jeg ha Sandra-mat igjen. Rene skjære blogginnlegget dette, men dere er det eneste fora jeg kan lufte tanker og følelser overfor akkurat nå da reisefølget består av en bulimiker som ikke forstår noenting. Da blir det innesperrede tanker og meninger. Nei, nå steker mamma bacon, så da blir det kvelds. Forhåpentligvis er jeg hjemme om snart 14 timer. Lang reise, men akk så gøy det har vært. Og kjære vene, du som enda leser; Puerto Rico er en fantastisk plass med fantastiske mennesker. Buenos nachos. (Noches for de som ikke tar spøken min). STINEH: jeg trenger oppmuntring.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 10:47   #404
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Julistarternes veietråd!

Kjenner igjen den derre skjelvinga, pruttilutten. For ikke å snakke om den uroen man får i kroppen. Det går klart utover humøret, og jeg er helt klart ikke i normalt gjenge igjen. Skikkelig morrasgretten idag..

Og så får man liksom den baksmellen man har levd med så lenge og ikke merket var der før man begynte med skikkelig riktig kost: Hunger. Skikkelig hunger. Og da helst etter noe karbohydratrikt. Igår kveld satt jeg omtrent og freste fordi jeg hadde så sykt lyst på en diger hamburger med mykt brød og enorme mengder dressing. Og det var ca ti minutter etter middag!

Gubben gruet seg skikkelig for å ra på jobb idag. Han er pakeringsvakt, og det innebærer ganske mye gåing. I denne kulda (-32!!!) kryper de få karbene man har i seg ut fortere enn man rekker å si "brødskive". Og kroppen og hjernen påstår nesten at man holder på å daue fordi den ikke har fått ei brødskive. Eller sjokolade. Eller noe annet skit.

Jeg merker GODT at søthungeren er tilstede. Sjokoladen (sukkerfri) i skapet frister ikke på grunn av magetrøbbelet som følger, men den anthon berg-marsipanen som ligger i skapet som skal bli julegave får meg nesten til å gå i vranglås. For ikke å snakke om posen med bamsemums. Som forøvrig ble tømt i fellesskap i natt i et anfall av søvngjengeri og karbogalskap. Så den derre optimalveiinga mi blir nok utsatt en dag til. Pokker også!

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 17:17   #405
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Ulvehunger, vik fra meg! Fra nå av er der stopp. Vekten ropte på meg når jeg kom hjem for en time siden, men jeg ønsker meg ikke så vondt i jula

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 24-12-10, 10:57   #406
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Vekta viste 99 blank på morran i dag. Blir spennanes å se ka den vise på morran 3. juledag. Ska ikke veie mæ før da... trur æ

__________________


ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-12-10, 14:28   #407
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Så kjempebra! Råbra julegave til deg selv, altså
Her var det oppgang på 6 kg på ei snau uke, men er tilbake på scratch. 600 gram ned fra i går, så rette vegen
God jul alle mine søte venner her inne <3

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 00:37   #408
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Julistarternes veietråd!

God overstått jul, dere

Her har det gått i tradisjonell julemat og desserter og godis som vanlig, kanskje bare ikke fullt så mye av dessert og godis som tidligere. Vært på vekta hver dag, og selv om klær har vært på har den vist stadig mindre tall selv om det ikke er så mye for hver gang.

Nå er heldigvis ALT av sukkerholdig godteri og snop spist opp. Det eneste som mangler er potetgullet som fikk bli med hjem fra ferie. Jeg tror jeg donerer bort et par poser, samt sender med gubben resten når han skal avgårde og være sosial i morgen. Onsdag kveld gikk jeg på en helsikes karbocraving-smell og kastet meg over både sjokolade, potetgull, marsipan og kake ops:
Heldigvis tror jeg skrotten fikk megasjokk, og skjønte ikke hva som skjedde. Eller så lot den som

Igår ble det litt pynting av seg sjøl til julaften, og tok på meg ei klokke jeg aldri har fått rundt håndleddet før. WIN!

Er foreløpig ganske så fornøyd med at jeg har gått ned nesten 20 kg i 2010, og at jeg bare har igjen usle 2 kg før jeg "bare" er overvektig. Klarer jeg 15 til i løpet av våren er målet nådd

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 02:59   #409
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Jenter, uansett om vi faller, hopper eller ramler nedi karboskåla i jula, så må vi reise oss igjen og riste det av oss; både den dårlige samvittigheten og vannkiloene - for det klarer vi!

Jeg fikk på meg mormors første diamantring i går, og det var nå den beste julegaven

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 10:26   #410
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Opp 600 gram fra julaften til i dag

__________________


ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 17:38   #411
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

6600 gram fra 15.des til i dag. Hurra.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 10:13   #412
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Forsvinner fort igjen Pruttilutt Bare man får spist opp all denne julematen

__________________


ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 21:32   #413
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Ja, ei på jobb sa til meg at karbo tar til seg like mye vann som salt gjør, og på så kort tid er det umulig ren FETT-vektøkning, men trolig mest vann.
Ketosestart mandag! Nytt år med mange fettkilder til

Har du det ellers fint i romjulen?

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 12:47   #414
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

karbo tar til seg like mye vann som salt gjør,

1g karbohydrat binder 2,7g vann, mao nesten 3 ganger sin egen vekt.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 15:33   #415
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Ja, så da kan jeg tolke det dithen at nå som jeg atter en gang med iherdig forsøk på ketolyse denne uken og kanskje får det til; så renner det av igjen?

I går var det... *tenke* 96,6 eller 96,3. Minstenotering 91,0... :/

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 01:31   #416
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Da står det 2011 på kalenderen, godt nytt år til alle her inne på forumet

En jul med lite lavkarbo - men ikke mer enn ett godt kg oppgang - er nå over, og fra og med i dag er det full kons på ketolyse igjen. Har opplevd det du beskrev fra syden Pruttilutt, og det var ikke kjekt i det hele.
Men fy så godt det var med krumkaker

Vekta viste altså 100,2 i dagtidlig - opp 1,2 fra julaften. Ikke så gale... trur æ.

__________________


ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-01-11, 09:45   #417
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av ltfutt, her.

Da står det 2011 på kalenderen, godt nytt år til alle her inne på forumet

En jul med lite lavkarbo - men ikke mer enn ett godt kg oppgang - er nå over, og fra og med i dag er det full kons på ketolyse igjen. Har opplevd det du beskrev fra syden Pruttilutt, og det var ikke kjekt i det hele.
Men fy så godt det var med krumkaker

Vekta viste altså 100,2 i dagtidlig - opp 1,2 fra julaften. Ikke så gale... trur æ.

Krumkaker ja Men nå er boksen tom

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 10:27   #418
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Julistarternes veietråd!

Halvannen kg igjen, så er jeg "bare" overvektig.. Tamdidumdidaaaa. Og det på SÅ mye god mat

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 17:26   #419
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Da var resultatet etter julefeiringa borte... pluss litt til. 98,7 i dag tidlig, ned fra 101,2 på søndag

__________________


ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 17:47   #420
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av ltfutt, her.

Da var resultatet etter julefeiringa borte... pluss litt til. 98,7 i dag tidlig, ned fra 101,2 på søndag

Flink du e

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 10:59   #421
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Søndag og ny "offisiell" veiedag. 98,1 viste den i dag Hurra!!

Begynte med bukser med 40" livvidde, de siste jeg kjøpte var 34" - og nå begynner jaggu meg de og å bli litt vide i livet. Hmm... og jeg som handla inn 3 par nye bukser før jeg begynte på kur... snakk om bortkasta penger...

Tatt sommeren 2010.

I dag 9. januar.

__________________



Sist redigert av ltfutt : 09-01-11 kl 11:12.
ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 17:51   #422
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av ltfutt, her.

og jeg som handla inn 3 par nye bukser før jeg begynte på kur... snakk om bortkasta penger...

Selg de til noen på Grete Roede kurs!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 18:54   #423
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Hehehe kanskje jeg skulle prøve det ja

__________________


ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 22:38   #424
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Julistarternes veietråd!

Åååh, dummedumme kroppen
Har jo vært flink siden jula var over, holdt meg til mine 15 usle g karbo om dagen, og fargen på urinen sier jeg er i ketose. Ånden også, for den del :S

Jeg spiser god mat, men jeg blir for pokker ikke METT??
Går og er sulten så å si konstant, og aller verst er det om kvelden.
Jeg spiser en god porsjon til hvert måltid, og noe grønt blir det alltid med maten.
Ti minutter etter at jeg har spist opp? Sulten igjen

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 08:32   #425
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Status Quo denne uken... men så lenge det ikke går opp må man vel være fornøyd

__________________


ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veietråd for 30+gruppen Supramundane Mer enn 30 kg overvekt 2235 17-03-15 20:38
Julistarternes tråd Mizzme Ketolysekuren 326 26-07-11 19:31
Lørdag-veietråd supha Fysisk og mental helse 2 09-06-10 23:49
~ Juli - veietråd ~ Frk.Sunshine Ketolysekuren 91 08-02-10 09:23
Veietråd Lil@ Mer enn 30 kg overvekt 1 02-07-07 00:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no