Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Maistarternes veietråd!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-08-10, 23:55   #401
Tasja
Medlem
 
Tasja sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 155
Tasja er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Tusen takk for det Kjekt å ha en plass å skrive!

Jeg har gått ned 12,1 kg (merkelig hvor viktig det er med desimaltall ) siden februar, vil anta at sikkert 8-9 av de har jeg gått ned etter at jeg begynte på atkins(hadde ikke vekt når jeg bodde i USA, så er litt ca på når jeg gikk ned hva der borte). Så det synes jeg er veldig kjekt da. Jeg ønsker i hovedsak å gå ned ca 7 kg til, da tror jeg at jeg er fornøyd for denne gangen. Men det vet jeg jo ikke før jeg er der

Tenkte jeg skulle komme med et lite tips jeg har funnet ut av de siste dagene. Jeg koker meg tevann til de fleste måltid, slik at når jeg er ferdig å spise koser jeg meg med en kopp te i stedet for å ville ha dessert. Funker for meg ihvertfall. Chai-te med fløte er supergodt!

Heia alle sammen, vi er flinke som svømmer mot strømmen og står på
Selv om det ikke alltid går akkurat slik vi vil

Tasja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell streng lavkarbo/Atkins Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 10:56   #402
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Arrrgh jeg står også bom stille for tiden.... Har vært på 94-tallet i snart 3 uker! Holder ut altså og ketostixen gir utslag, så det er vel bare en kneik jeg må over. Men neste uke er det danmarksferie og bryllup, regner med å skeie ut litt da, så kanskje det blir en slags karboboost på meg da...
Enten det eller kjøpe meg en graviditetstest, man vet jo aldri hehe

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 14:41   #403
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Tusen takk for gode ord Jeg skal vise meg nicket mitt verdig. Klarte å stå i mot smågodtet i går (det lå litt i en pose i skapet, datterns rester etter lørdagen - det havna i søpla - godt tilgrisa av kaffegrut og middagsrester - hahahaha). I dag har jeg pøst på med vann, har tissa et par ganger i timen minst - så kvitter meg ihvertfall med vann - håper det skal synes på vekta i morgen

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 15:09   #404
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Frøkengiraldriopp, her.

Tusen takk for gode ord Jeg skal vise meg nicket mitt verdig. Klarte å stå i mot smågodtet i går (det lå litt i en pose i skapet, datterns rester etter lørdagen - det havna i søpla - godt tilgrisa av kaffegrut og middagsrester - hahahaha). I dag har jeg pøst på med vann, har tissa et par ganger i timen minst - så kvitter meg ihvertfall med vann - håper det skal synes på vekta i morgen

Lykke til! Skal svømme i dag og prøve å drikke mer vann i morge og resten av kvelden jeg også, så får vi se om det fungerer!

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 19:20   #405
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Mailin, her.

Arrrgh jeg står også bom stille for tiden....

Samme her.... før ferien (månedsskiftet juni/juli) var vekta 75,8, - i dag var den 75,3..... (100 gram unna bestenoteringen) Og imellom der har den vært helt oppe i 77,6!! Ikke mye å hoppe i taket for det heller. Halvkiloen ned på 5 uker lissom.... Men vi gir oss ikke, - gjør vi vel?

Burde vel begynne å trene litt igjen, - men det var den derre dørstokken, - den er så HØY...

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 20:17   #406
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Mammamiia, her.

Samme her.... før ferien (månedsskiftet juni/juli) var vekta 75,8, - i dag var den 75,3..... (100 gram unna bestenoteringen) Og imellom der har den vært helt oppe i 77,6!! Ikke mye å hoppe i taket for det heller. Halvkiloen ned på 5 uker lissom.... Men vi gir oss ikke, - gjør vi vel?

Burde vel begynne å trene litt igjen, - men det var den derre dørstokken, - den er så HØY...

Vi gir oss aldri! Forrige onsdag var jeg på 93-tallet (eneste gangen) og har svømt i dag. Hvis det hjalp og jeg er på 93-tallet i morgen også er onsdagen min offisielle veiedag!

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 20:52   #407
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Da krysser vi fingrene for flotte tall i morgen! Nye bestenoteringer??

Jeg sender minstemor på ferie i morgen, - og blir da helt alene til søndag. Så da tenkte jeg at jeg skulle være litt flink og veie og skrive ned ALT jeg spiser i noen dager, og føre det inn på diett.no - kanskje jeg får en aha-opplevelse? Synes liksom ikke jeg kan drive og veie, telle karber, protein, fett og kalorier og styre verre med to tenåringsjenter rundt meg, - som er utrolig fikserte på utseende og livredde for "love-handles".... (de er syltynne begge to!) Men nå som jeg skal være alene kan jeg jo tenke bare på meg selv??

Jah, - det tror jeg jammen jeg gjør....

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 22:04   #408
Tasja
Medlem
 
Tasja sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 155
Tasja er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Synes liksom ikke jeg kan drive og veie, telle karber, protein, fett og kalorier og styre verre med to tenåringsjenter rundt meg, - som er utrolig fikserte på utseende og livredde for "love-handles".... (de er syltynne begge to!) Men nå som jeg skal være alene kan jeg jo tenke bare på meg selv??

Jah, - det tror jeg jammen jeg gjør...

Jeg er enig med deg der, best å trå litt varsomt. Jeg har prøvd til tider å skrive ned, men jeg synes ikke det hjelper meg så mye. Eneste det fører til er nesten at jeg spiser mindre grønnsaker for de drar opp tallene så mye Forsøker å spise grønnsaker til hvert måltid og ikke bytte det ut med andre litt mindre gunstige karbohydratkilder.

Mailin: Flinkas! Bare husk at musklene kan ta opp mer vann etter trening, så man kan veie litt mer etter man har trent. Men det virker jo uansett, man vil jo helst være fast i fisken når man først er blitt slank

Tasja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell streng lavkarbo/Atkins Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 08:43   #409
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Mammamiia, her.

Da krysser vi fingrene for flotte tall i morgen! Nye bestenoteringer??

Var under 94 i dag ihvertfall, vekten landet på 93,9 så jeg er ganske fornøyd, men en del ifra bestenoteringen fortsatt!

Men du, nå skal tickeren endelig oppdateres!
Bruker du bestenotering på ticker eller fra dag til dag selv når du har gått opp?

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 08:57   #410
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Maistarternes veietråd!

Mye bra resultater her! Og jeg tror vel jeg kan si at jeg føyer meg inn i rekken.

På mandag var det ny veiing. Da stod vekta på 96,9. Min beste på 4 år. Det er nå ned litt over 9 kg siden mai! Det begynner jo å bli litt Og ca 18 siden mitt aller tyngste.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 08:58   #411
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Mailin, her.

Var under 94 i dag ihvertfall, vekten landet på 93,9 så jeg er ganske fornøyd, men en del ifra bestenoteringen fortsatt!

Men du, nå skal tickeren endelig oppdateres!
Bruker du bestenotering på ticker eller fra dag til dag selv når du har gått opp?

Så flott veiing! Og jeg bruker bestenotering på tickeren. Litt motivasjon å få den nedover, særlig hvis det har gått trått en stund.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 09:40   #412
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Mailin, her.

Var under 94 i dag ihvertfall, vekten landet på 93,9 så jeg er ganske fornøyd, men en del ifra bestenoteringen fortsatt!

Men du, nå skal tickeren endelig oppdateres!
Bruker du bestenotering på ticker eller fra dag til dag selv når du har gått opp?


SÅ flott Mailin!! Det var bra deilig å se det 3-tallet, tenker jeg. Og jeg VIL se 4-tallet før gubben er hjemme fra Nordsjøen!!!

Kjempebra resultat på deg og, Hevingen! Så inspirerende å se at dere går ned!

Ikke fullt så flott her.... 75,5, - opp 200 siden i går. Men jeg har ikke veiedag før fredag, så jeg får klemme på. Burde trene litt, jeg vet det.... Kanskje jeg tar en rask gåtur når jeg har sendt avgårde jentungen?

Jeg har hele tiden bestenoteringen på tickeren ja. Det blir et lite "minimål" i seg selv, synes jeg. 300 over pers i dag..

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 12:02   #413
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Mammamiia, her.

SÅ flott Mailin!! Det var bra deilig å se det 3-tallet, tenker jeg. Og jeg VIL se 4-tallet før gubben er hjemme fra Nordsjøen!!!

Kjempebra resultat på deg og, Hevingen! Så inspirerende å se at dere går ned!

Ikke fullt så flott her.... 75,5, - opp 200 siden i går. Men jeg har ikke veiedag før fredag, så jeg får klemme på. Burde trene litt, jeg vet det.... Kanskje jeg tar en rask gåtur når jeg har sendt avgårde jentungen?

Jeg har hele tiden bestenoteringen på tickeren ja. Det blir et lite "minimål" i seg selv, synes jeg. 300 over pers i dag..

Var kjempedeilig ja! Hm da oppdaterer jeg også tickeren igjen med bestenoteringen (ikke den fra søndag da jeg var nede i 92,5 pga øl og vin altså hehe)
Du klarer helt sikkert 4-tallet før helgen hvis du trener og drikker vann, stå på!!
(eller kanskje trikset er å drikke noen glass hvitvin dagen før veiedagen)

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 12:57   #414
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Mailin, her.

(eller kanskje trikset er å drikke noen glass hvitvin dagen før veiedagen)

Hehe. Har ihvertfall tenkt å unne meg et glass rødvin eller to i kveld!

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 11:17   #415
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Sååååå kan jeg da igjen oppdatere tickeren min, - med hele 100 gram i minus! Yaaay!!!

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 11:40   #416
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Jeg kan også oppdatere tickeren min. Minus 500 g. Nå begynner det å skje ting, endelig. Total vektnedgang siden mai (1,6 kg) er jo ikke noe særlig å skryte av, men magen har blitt... holdt på å skrive flatere, men ordet "flat" har jo ikke noe med min mage å gjøre.... magen har blitt mindre bollete.

Forhåpentligvis kan jeg trekke fra enda mer på tickeren på mandag. Gleder meg allerede!

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 11:49   #417
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Mammamiia, her.

Sååååå kan jeg da igjen oppdatere tickeren min, - med hele 100 gram i minus! Yaaay!!!

ÅÅ gratulerer!!!!
Jeg var opp igjen i dag... 700g fra i går
Håper på bedre resultat i morgen!

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 12:04   #418
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Vatti, her.

Jeg kan også oppdatere tickeren min. Minus 500 g. Nå begynner det å skje ting, endelig. Total vektnedgang siden mai (1,6 kg) er jo ikke noe særlig å skryte av, men magen har blitt... holdt på å skrive flatere, men ordet "flat" har jo ikke noe med min mage å gjøre.... magen har blitt mindre bollete.

Forhåpentligvis kan jeg trekke fra enda mer på tickeren på mandag. Gleder meg allerede!

Så bra Vatti!! Endelig løsner det for deg, - og nå skal du se det bærer "utforbakk" med deg.... Vektmessig altså! Så moro! (og gjett om du fortjener det, etter å ha holdt ut så lenge uten å gi deg!)

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 12:06   #419
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Mailin, her.

ÅÅ gratulerer!!!!
Jeg var opp igjen i dag... 700g fra i går
Håper på bedre resultat i morgen!

Det er nok sikkert bare vann. (...pleier jeg å si til meg selv) Bøtt på, - så ser du snart 3-tallet igjen!

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 14:32   #420
imorgen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9
imorgen er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Da er ferien snart ferdig og jeg må innrømme at det har blitt 3 is i løpet av disse tre ukene og 3 kvelder med jordbær og fløte (litt store posjoner) og Fedonbrød til frokost. Ellers har jeg vært flink.

Gikk på vekta i dag og har gått ned 1,5 kg men har ikke veiedag før på mandag. Er kjempefornøyd. Tilsammen 8 kg siden 14 mai og er halvveis til målet.

Jeg sto stille i over 3 uker så å se at vekta fremdeles går ned nå er godt.

Stå på alle sammen.

__________________



imorgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 14:41   #421
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av imorgen, her.

Da er ferien snart ferdig og jeg må innrømme at det har blitt 3 is i løpet av disse tre ukene og 3 kvelder med jordbær og fløte (litt store posjoner) og Fedonbrød til frokost. Ellers har jeg vært flink.

Gikk på vekta i dag og har gått ned 1,5 kg men har ikke veiedag før på mandag. Er kjempefornøyd. Tilsammen 8 kg siden 14 mai og er halvveis til målet.

Jeg sto stille i over 3 uker så å se at vekta fremdeles går ned nå er godt.

Stå på alle sammen.

Så fantastisk bra!
Skal selv på ferie neste uke, og vet at det kommer til å bli en del utskeielser. Blir vel sånn i bryllup i danmark hehe.... Og å dele hytte med et annet par, og spise middag med andre blir vanskelig med et lavkarbo-kosthold vet jeg...

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 21:18   #422
Frøkengiraldriopp
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 197
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Ny bestenotering i dag I dag stoppet vekta på 81,7 - 700 gram mindre enn i går - og 2 kg mindre enn mandag, var nok mye vann ja - men altså - 81,7 - Det betyr at det bare er 1,8 kg til jeg er under 80. Sist jeg gikk ned i vekt var etter jeg fikk barn - altså for ca 4 år siden - da gikk jeg ned 18 kg - da var bestenotering 77,7 kg - nå ser jeg det i en ikke fjern fremtid

Totalt nå: 6,7 kg, på 2 måneder og noen dager (med 4 uker ferie i midten) Er godt fornøyd jeg

Veldig moro å se at det er gode resultater på så mange - Gratulerer så masse alle - vi er dødsflinke - nå er det fart i maistarterne .. .

__________________


Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 22:16   #423
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Frøkengiraldriopp, her.

Ny bestenotering i dag I dag stoppet vekta på 81,7 - 700 gram mindre enn i går - og 2 kg mindre enn mandag, var nok mye vann ja - men altså - 81,7 - Det betyr at det bare er 1,8 kg til jeg er under 80. Sist jeg gikk ned i vekt var etter jeg fikk barn - altså for ca 4 år siden - da gikk jeg ned 18 kg - da var bestenotering 77,7 kg - nå ser jeg det i en ikke fjern fremtid

Totalt nå: 6,7 kg, på 2 måneder og noen dager (med 4 uker ferie i midten) Er godt fornøyd jeg

Veldig moro å se at det er gode resultater på så mange - Gratulerer så masse alle - vi er dødsflinke - nå er det fart i maistarterne .. .

Å gratulerer, så utrolig bra!!! Jeg testet ketosen i dag og den har aldri vært så mørkerød før, så jeg er spent på i morgen!

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 23:29   #424
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Frøkengiraldriopp, her.

Ny bestenotering i dag I dag stoppet vekta på 81,7 - 700 gram mindre enn i går - og 2 kg mindre enn mandag, var nok mye vann ja - men altså - 81,7 - Det betyr at det bare er 1,8 kg til jeg er under 80. Sist jeg gikk ned i vekt var etter jeg fikk barn - altså for ca 4 år siden - da gikk jeg ned 18 kg - da var bestenotering 77,7 kg - nå ser jeg det i en ikke fjern fremtid

Totalt nå: 6,7 kg, på 2 måneder og noen dager (med 4 uker ferie i midten) Er godt fornøyd jeg

Veldig moro å se at det er gode resultater på så mange - Gratulerer så masse alle - vi er dødsflinke - nå er det fart i maistarterne .. .

Gratulerer! Kjempebra! Her kommer godnyhetene på løpende bånd.

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 10:39   #425
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Jeg rir på bølgen jeg og, - offisiell veiedag i dag, og resultatet er: 74,5!!! Jippiiii! ENDELIG er første delmål nådd og jeg fikk se 4-tallet! (de siste hundre gramma satt langt inne...... :P )

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veietråd for 30+gruppen Supramundane Mer enn 30 kg overvekt 2235 17-03-15 20:38
Aprilstarternes veietråd! R0SA Ketolysekuren 307 02-11-10 15:49
Lørdag-veietråd supha Fysisk og mental helse 2 09-06-10 23:49
~ Juli - veietråd ~ Frk.Sunshine Ketolysekuren 91 08-02-10 09:23
Veietråd Lil@ Mer enn 30 kg overvekt 1 02-07-07 00:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no