Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hei! Start 20. april

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-06-09, 12:31   #401
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Thumbs up

Prøvd klæ!

Nå har jeg prøvd klær Skal på fest i hele helgen, så det blir sommerdager. Prøvde klær jeg prøvde før en konfirmasjon i mars, det var da jeg bestemte meg for å starte seriøst og fant ketolysekuren.! De passer perfekt!!! Må ha belte på bukse jeg så ut som en dårlig stappa pølse i Så jeg har gått inn MYE allerede

Happy

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 14:19   #402
birk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 36
birk er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av mossa, her.

Ok, takk Så da tar de ikke alt på en gang da nei, mener mage, rumpe lår...Blir ca en time på hver del da om man tar 5 ganger?

Ja de har veldig fokus på magen de første gangan, fordi det har vel nå med forbrenninga å gjør. Hvis man får satt i gang prosessen der så vil det også hjelp på førr resten av kroppen.

__________________


birk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert, minimalt med stivelseprodukter Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 14:22   #403
birk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 36
birk er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Bra deilig med klea som begynn å pass. Arti å se at det skjer nå ja. Gratulerer med utvida kleskolleksjon da Mossa

__________________


birk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert, minimalt med stivelseprodukter Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 14:24   #404
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av birk, her.

Bra deilig med klea som begynn å pass. Arti å se at det skjer nå ja. Gratulerer med utvida kleskolleksjon da Mossa


Takk å takk Deilig følese, når man ser at det går rette veien

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 10:28   #405
Hapylady
Medlem
 
Hapylady sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 137
Hapylady er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Det var bare ned 300 gram denne uka. Har nok spist litt lite og drukket litt lite også. Men det er jo iallefall litt ned .
Så flinke dere er. Artig å se at det går så bra. Gratulerer

__________________



Hapylady er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 07:07   #406
hanne42
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Hellas
Innlegg: 211
hanne42 er ny på veien

Sv: Hei! Start 20. april

Hei

startet 19. april og nå etter 10 uker er 10,5 kilo borte. Fantastisk. Har gått ned fra 73,5 til 63 kilo. Ned 13 cm i livet og to klesstørrelser. Smetter nå lett inn i mine gamle klær i str 38. Jeg skal ned 2-3 kilo til, så skal jeg begynne å tenke på vedlikehold. Det blir nok en del prøving og feiling

Hanne

hanne42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 11:29   #407
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Post

Sv: Hei! Start 20. april

Da har jeg spist karbo mat siden St. Hans, drukket maaaaasse øl og spist godt. Vekta i morges var 1,5 kg opp Synes ikke det var mye, men de skal da av igjen. Så får vi se da om en ukes tid om jeg går ned mer enn det.....
Fått bøkerne av Skaldemann nå, spis deg ned i vekt og GI null. Interessant! Skjønner nå at jeg spiser alt for lite fett og at salt må unngås. Salt er jo skjult i nesten all krydder og i mye mat!
Så nå starter en ny bolk med fettforbrenning med ny energi. Mer fett og mindre karber.

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 10:18   #408
birk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 36
birk er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Ja du er ikke alene om karboutskeilsen Mossa. Men nå er det påan igjen med gode matvaner her også. Har ikke turt å vært på vekta ennå, venter med det til jeg merker forskjell.
Jeg skulle jo melde tilbake om den cellsonix. Nå har jeg ikke målt meg sist jeg var, men med det jeg har målt på tre behandlinger var jeg gått inn 4 cm. Er jo noe det da. Har ennå ikke tatt noe på rumpe og lår, satser på at det blir neste uke. Og der er jeg veldig spent på resultatet.

__________________


birk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert, minimalt med stivelseprodukter Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 10:27   #409
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Hei! Start 20. april

Jøss, 4 cm er ganske mye det da Skal forhøre meg om noen driver med sånt her om kring. Har Googla litt, men finner ingenting. Lårene mine hade hatt godt av det, magen går liksom litt inn av seg selv den, men lårene har cellulitter
Greit å skeie ut ei helg i ny og ned om man klarer å hale seg inn igjen. Jeg er så fast bestemt at dette skal jeg klare. Desutten er det faktisk mat jeg kan leve med! Klarer meg fint uten karbene. Like greit å drøye veiinga så man ikke mister motet! Stå på og nyt dine tapte cm

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 12:21   #410
Jente 1980
Medlem
 
Jente 1980 sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 190
Jente 1980 er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Så flinke dere er!!! Jeg står i ro, IGJEN!!! Blir sprø! Ingen utskeielser heller annet enn noen dager med litt ekstra sjokolade (sukkerfri) og baconkrisp... Men det er jo ferie... Har vært kjempeflink me aktivitet osv... Men vekta viste 1 kg mer igår kveld... Har jo alltid veid meg på morningen skal nevnes det da, og JA, skal ha mensen i tillegg. Men det er litt sånn smått "deprimerende" når alle andre går ned så mye mer enn meg... Startet 29 april, og ser jo at mange som startet rett før meg har gått ned både 10 og 12 kg! Håper på en ny god nedtur når mensen kommer, for det skjedde forrige måned! Måtte bare få ut litt steam! Er fast bestemt på å fortsette i ferien, reiser imorgen... Måtte bare kiloene raaaase av meg omsider!!!!

__________________



Carpe Diem
Jente 1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 14:23   #411
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Smile

Sv: Hei! Start 20. april

Om jeg veier meg om kvelden er jeg opp 2 kg jeg da og kanskje mer også Veier meg til samme tid ca , før mat og klær.....Mer motiverende.....

Det er sunt å gå ned en kg eller mindre i uka, da følger huden etter, for hurtig vektnedgang kan gi løs hud!
Sukkerfri sjokolade,drops og tyggis inneholder MYE karbo!! nesten 100 %. Det er ikke meningen man skal spise det på denne kuren, det forklarer kanskje sen vektnedgang. Funnet ut at baconsvor inneholder mye salt, som binder vannet. Har kutta det også jeg.

Har hatt utskeilese sammenhengende siden ST. Hans, til og med søndag. Tok stiks test i går kveld, og den var veeeldig rosa Så det tar ikke så lang tid før man er i ketose igjen. Men vekta var opp 1, 5 kg, nå har jeg en kg igjen før jeg er der jeg var. Blir spennende å se om jeg går ned hurtigere etter dette!!
Men gud som man eser ut i varmen

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 14:34   #412
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av mossa, her.

Sukkerfri sjokolade,drops og tyggis inneholder MYE karbo!! nesten 100 %.

Det meste av karbohydratene er som regel sukkeralkoholer som i teorien ikke skal påvirke blodsukkeret eller lagres i kroppen. Men er helt enig i at de bør begrenses, for mange fører de til at man ikke går ned, noen går til og med opp av de. I tillegg kommer alle de uheldige bieffektene av for mye kunstig søtning og andre tilsetningsstoffer.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-07-09, 09:20   #413
Jente 1980
Medlem
 
Jente 1980 sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 190
Jente 1980 er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av mossa, her.

Om jeg veier meg om kvelden er jeg opp 2 kg jeg da og kanskje mer også Veier meg til samme tid ca , før mat og klær.....Mer motiverende.....

Det er sunt å gå ned en kg eller mindre i uka, da følger huden etter, for hurtig vektnedgang kan gi løs hud!
Sukkerfri sjokolade,drops og tyggis inneholder MYE karbo!! nesten 100 %. Det er ikke meningen man skal spise det på denne kuren, det forklarer kanskje sen vektnedgang. Funnet ut at baconsvor inneholder mye salt, som binder vannet. Har kutta det også jeg.

Har hatt utskeilese sammenhengende siden ST. Hans, til og med søndag. Tok stiks test i går kveld, og den var veeeldig rosa Så det tar ikke så lang tid før man er i ketose igjen. Men vekta var opp 1, 5 kg, nå har jeg en kg igjen før jeg er der jeg var. Blir spennende å se om jeg går ned hurtigere etter dette!!
Men gud som man eser ut i varmen

Joooda, vet jo det at på kvelden veier man mye mer... Hehe... Veide 200 g mindre i morgest, juhuuuu!!!!!!!!!! Veldig fornøyd med det da. Da har jeg tross alt ikke stått helt i ro! Men det går sannelig trått...

Jeg får prøve å trappe ned på sjokoladen, men det er jo ferie Da får man lyst på litt ekstra! Og sukkeralkoholene som nevnt av Carisma skal man trekke fra, så det er nesten ingen karber i den mørke sjokoladen fra Cavalier som jeg spiser:-) 0,6 g karber per 4 ruter... Hihi...

Varme sier du, haha... Har ikke det problemet her gitt... Men vi reiser sørover idag, det blir bra det!

__________________



Carpe Diem
Jente 1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-07-09, 09:35   #414
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Grattulerer Alt ned hjelper!!!

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 02-07-09, 12:38   #415
birk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 36
birk er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Nå merker jeg at ketosen er godt i gang igjen i kroppen etter høykarbodager ...med kvalme, ånde og alle andre gode tegn
Så får jeg bare håpe at helga ikke byr på for mye utskeielser... er vanskelig det i denne sommertiden. Mye rundt og farter på besøk hos gamlemor og slikt. Er ikke så lett å måtte si nei når det plasseres et tårn med vafler og lefser framfor en:P
Men men... tar en liten tugge også sniker jeg meg i et hjørne med proteinbrødskiva mi
Nå tar jeg helg og drar på Lofotbesøk... så god helg dere!

__________________


birk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert, minimalt med stivelseprodukter Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 08:46   #416
Hapylady
Medlem
 
Hapylady sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 137
Hapylady er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Jeg hadde gått ned 0,4 denne uka, men spiste grillmat (sommerkotletter) hos et vennepar av oss her for to dager siden - og pooof - vannet satt i kroppen igjen gitt. Gikk opp over 1 kg. Har gått ned igjen til der jeg var forrige uke, men ikke mer. Ja, ja. Får håpe det forsvinner fort + litt ekstra til neste uke .

__________________



Hapylady er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 11:07   #417
Sunfrid
Medlem
 
Sunfrid sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 124
Sunfrid er ny på veien

Sv: Hei! Start 20. april

Hei.
Gratulerer til dere alle, motiverende å lese at det går rette vegen med dere

Jeg har ikke vært innom på en stund, det er jo så fint vær og varmt her på østlandet så kanoturen ble utvidet litt, også har jeg egentlig bare vært hjemom og sovet de andre dagene.....

Men i dag var jeg på vekta og har gått ned 700 gram på en drøy uke, ikke så mye men jeg har nådd målet om 10 kilo til 4. juli. Vi skal i bryllup og jeg hadde tenkt til å ha på meg bunaden, som var meget trang, men været tilsier sommerkjole.... Så da måtte jeg ut å handle litt og det var litt gøy når damen i stormote butikken lurte på om hun hadde liten nok størrelse.....

__________________


Sunfrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 13:26   #418
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Hei! Start 20. april

Gratulerer Deilig når man kan krype inn i litt mindre klær!!! 10 kg er jo kjempe bra det da!! Gleder meg til mine første 10... og deretter kneika på 80 kg. Leser Skaldemanns spis deg ned i vekt. motiverende og lærerikt. Greit med råd fra folk som har spist av seg x-antall kg selv. De vet hva de skriver om! Desutten har han vært grundig i sine opservasjoner og analyser av seg selv gjennom tiden han drev med vektreduskjon / fettforbrenning, så der kan man absolutt snappe opp meget nyttige råd og kunnskap!!
Mine 1,5 kg opp, fra sommerdager er nå borte.... Men har bestemt meg, ( tror jeg) for å ikke gå på vekten for en stund. Vet jeg spiser riktig nå og skal heller glede meg over en større overraskelse om noen uker....Får se, veeeldig fristende å gå på vekten om morgenen

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 08:32   #419
Hapylady
Medlem
 
Hapylady sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 137
Hapylady er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Snek meg på vekta i dag -noen dager for tidlig, men ned 0,4. Godt.

__________________



Hapylady er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 08:44   #420
kelin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 38
kelin er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av Hapylady, her.

Snek meg på vekta i dag -noen dager for tidlig, men ned 0,4. Godt.

Herlig følelse det. Min var nok litt værre - opp 1 kg. Jeg trodde jeg skulle vært enda mer etter ei uke med mye sukkermat.

__________________
kelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 10:28   #421
Sunfrid
Medlem
 
Sunfrid sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 124
Sunfrid er ny på veien

Sv: Hei! Start 20. april

Mye positive resultater. GRATULERER til alle......

Jeg har også vurdert å gi vekta sommerferie nå, skal ikke skeie helt ut men det blir alikevel litt økning i kaber i forhold til "normalen"...
I helga har jeg vært bortreist i bryllup og da ble det "mye" feil mat og jeg sitter her da med mageondt og akutte do-besøk. Det blir lenge til neste gang jeg spiser høy karbo....

__________________


Sunfrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 10:42   #422
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Da ble det noen gram ned på meg også etter en uke med karbomat!
Fornøyd så langt.
Skulle egentlig ikke veid meg, men fristelsen ble for stor!!

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 09-07-09, 14:45   #423
janne87
Juniormedlem
 
janne87 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: arendal
Innlegg: 17
janne87 er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

hei alle sammen!

er helt ny på forumet her, så prøver å finne ut av hvordan ting fungerer her.

det er så gøy å sitte å lese her. dere er jo såå flinke alle sammen!
begynnte 7 mai, og har nå gått ned 12 kg, og er veldig fornøyd med det.

har til nå sprukket 3 ganger. åssen går det med dere? klarer dere å la være?

__________________


janne87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-07-09, 15:58   #424
Jente 1980
Medlem
 
Jente 1980 sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 190
Jente 1980 er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av janne87, her.

hei alle sammen!

er helt ny på forumet her, så prøver å finne ut av hvordan ting fungerer her.

det er så gøy å sitte å lese her. dere er jo såå flinke alle sammen!
begynnte 7 mai, og har nå gått ned 12 kg, og er veldig fornøyd med det.

har til nå sprukket 3 ganger. åssen går det med dere? klarer dere å la være?


Gu så mye du har tatt av!! Jeg jubler over et vekttap på 7,4 kg siden 29 april, viss vekta her jeg er på ferie er riktig... Kjempebra!!! Hva veide du da du startet?

Jeg har ikke sprukket noen ganger, men har gått litt over 15 g karber per dag nå i sommerferien uten at jeg har talt. Tok meg feks en stk nugget idag... Er ikke så "nazi" som til vanlig nå.

__________________



Carpe Diem
Jente 1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-07-09, 15:59   #425
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av janne87, her.

hei alle sammen!

er helt ny på forumet her, så prøver å finne ut av hvordan ting fungerer her.

det er så gøy å sitte å lese her. dere er jo såå flinke alle sammen!
begynnte 7 mai, og har nå gått ned 12 kg, og er veldig fornøyd med det.

har til nå sprukket 3 ganger. åssen går det med dere? klarer dere å la være?

Velkommen.
Greit å være på et forum å få mat tips og støtte.....

12 kg siden 7. mai, det var da mye også det da

jeg har i alle fall ingen problemer med å la være karber.... Svært fornøy med maten og metthetsfølelsen jeg får av den jeg

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som starter/restarter 1. april? NÅ! Lavkarbo generelt 11 03-04-09 13:28
1 april - veldig morsom... HP Generell diskusjon 10 02-04-06 12:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no