Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 06-05-11, 21:18   #401
Bøtt
Seniormedlem

Bøtt sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Befinner meg i synessyndpåsegsjøl vogna Og derfra er ikke veien lang til is-kake-sjokolade toget..
Skikkelig vondt etter ett fall i går, klarte og slå halebeinet noe voldsomt! Og slo hodet nedi golvet tilslutt.. Så det har vært soffan i hele dag. Og älskling kommer ikke hjem før i morra Så da svinser jeg innom ensomhetsvogna også..

og en til stakkars catta.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 21:19   #402
Catwoman
Seniormedlem

Catwoman sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 53
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Vi kan være elsklingen din imens! Her får du masse trøst og støtte vettu, og kakene lar vi ligge

Tror jeg blir her i trøstevogna jeg Kanskje kakevogna stenger snart..

Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 21:22   #403
Bøtt
Seniormedlem

Bøtt sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Kakevogna er stengt catta ,så det går ikke alikevel

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 21:22   #404
Karissima
Seniormedlem

Karissima sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Gerd har satt hengelås på kakevogna

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 21:28   #405
Catwoman
Seniormedlem

Catwoman sin avatar

Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av butten, her.

og en til stakkars catta.

Catwomans Schratchpost!
Gammel 06-05-11, 21:31   #406
Catwoman
Seniormedlem

Catwoman sin avatar

Opprinnelig lagt inn av butten, her.

Kakevogna er stengt catta ,så det går ikke alikevel

Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.

Gerd har satt hengelås på kakevogna

Liker Gerd jeg
Men merkelig hvordan tankemønster og smerter "slenger" meg tilbake i tid..

Catwomans Schratchpost!
Gammel 06-05-11, 21:56   #407
tora trollmor
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Liker Gerd jeg
Men merkelig hvordan tankemønster og smerter "slenger" meg tilbake i tid..

Vi skal ikke tilbake i tid Vi skal bare fremmover

Gammel 07-05-11, 00:10   #408
KimPossible
Seniormedlem

KimPossible sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

på Catwoman.

Var i "synessyndpåmegselv"-vogna i går jeg. Hadde sinnsykt mye smerter etter operasjonen. Guffen vogn, altså.

Har vært i sofa og tv-vogna i hele dag, med foten høyt oppe. Formen er bedre, og nå satser jeg på en god natts søvn, og at jeg klarer å komme igang med lavkarboen igjen snart. Har ikke blitt så mye mat siden onsdagen, men det jeg har fått i meg har vært langt fra lavkarbo. Kjennes på magen, for å si det sånn...

God natt!

Gammel 07-05-11, 08:58   #409
Modezty
Seniormedlem

Modezty sin avatar

Alder: 55
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Har ikke fått lest meg opp på tråden, så hopper rett inn...

Har vært i frokostvogna - og har kost meg med en kopp kaffe med fløte i tillegg.

Nå skal jeg i lese-til-eksamen vogna - har eksamen på onsdag, og gruer meg. Har vært litt mindre strukturert dette vårsemesteret enn jeg burde. Men jeg får prøve, og se hvordan det går. Full jobb og fulltidsstudium, kombinert med hektisk vårsemester for ungene blir kanskje "litt mye" . Jeg har visst også fått nye arbeidsoppgaver på jobb også, i 50% av stillingen - morsomt men krevende å sette seg inn i nye arbeidsoppgaver og rutiner.

Ja, ja - det kan jo forklare at jeg har gått opp i vekt i våres. Stress er ingen god slankevenn.

Nå får jeg se om jeg finner lese- og konsentrasjonsvogna, merkelig hvor fristende det er å vaske vinduer i dag... Men det får bli neste helg.

Gammel 07-05-11, 08:58   #410
Modezty
Seniormedlem

Modezty sin avatar

Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Var forresten i veievogna i dag, og resultatet er ned ytterligere 600 gram

Gammel 07-05-11, 09:01   #411
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Ferdig med frokostvogna - ble resten av kjøttsausen fra i går
Sitter nå og girer meg opp til dagens oppgaver/planer.
Må nok starte i vaskegulvene-vogna først, men så står handlevogna for tur
Trenger sommerklær, og så skal jeg gjøre ukas matshopping som alltid.
Men hovedplanen er å tilbringe ettermiddagen i kjøkkenvogna, teste ut et par-tre oppskrifter herfra

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 17:27   #412
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Jeg snikveide meg i dag og vekta sa 69,9kg!!! Jeg er UNDER 70 kilo!! Nå skal jeg ALDRI over igjen!

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 17:37   #413
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Jeg snikveide meg i dag og vekta sa 69,9kg!!! Jeg er UNDER 70 kilo!! Nå skal jeg ALDRI over igjen!

Grattis

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 17:53   #414
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Gratulerer, drømmer om det samme

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 20:04   #415
kattungen
Medlem

kattungen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 37
kattungen er på en erverdig vei

Jeg har vært i handlevogna i dag Der var det mye fint, gitt!!

kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 20:23   #416
Hevingen
Seniormedlem

Hevingen sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Gratulerer! Så fint at du kan få en så god opplevelse etter en tung dag her om dagen.

Catwoman, sender over mange klemmer og varme tanker.

Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 20:26   #417
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Dagene, og maten + vanndrikking og vitaminer går kjempebra her

I kveld er jeg en bitteliten tur i rødvinsvogna.----

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 20:32   #418
Hevingen
Seniormedlem

Hevingen sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

I dag har jeg vært i geocachevognen. Etter å ha sluppet lillegutt av i et bursdagsselskap tok min kjære og jeg gps i hånda og gikk en liten geocache tur. Så var vi hjemme igjen, hentet lillegutt i bursdag så var det ut på verandavognen for å spise deilig mat som min kjære hadde organisert. Jeg hjalp litt med grønnsakene. Så var det en ny tur i turvogna. Denne gangen skulle vi legge ut en egen cache. Etter det har jeg stort sett holdt meg i stuevogna. Og her blir jeg resten av kvelden.

Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 21:08   #419
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Endte opp med 2 flasker musserende vin med jordbær i her Angrer sikkert i morgen, men akkurat nå er jeg veeeeldig fornøyd Aldri smakt før og dette var skikkelig godt! Skal sies at jeg skal ikke drikke begge flaskene, bare smaker på ett glass

Regrets nye dagbok!
Gammel 07-05-11, 21:12   #420
kattungen
Medlem

kattungen sin avatar

Endte opp med 2 flasker musserende vin med jordbær i her Angrer sikkert i morgen, men akkurat nå er jeg veeeeldig fornøyd Aldri smakt før og dette var skikkelig godt! Skal sies at jeg skal ikke drikke begge flaskene, bare smaker på ett glass

Åh, de er gode! Sikkert ikke lavkarbo-vennlige, men GODE

kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 21:16   #421
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

De er nok ikke særlig lavkarbovennlige nei, men det er svært godt å unne seg litt sånt en gang i blandt også

Regrets nye dagbok!
Gammel 07-05-11, 21:35   #422
kattungen
Medlem

kattungen sin avatar

De er nok ikke særlig lavkarbovennlige nei, men det er svært godt å unne seg litt sånt en gang i blandt også

Gammel 07-05-11, 22:25   #423
Sunfrid
Medlem

Sunfrid sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Sunfrid er ny på veien

God kveld godtfolk

Jeg er med fortsatt, men denne uka tror jeg nesten jeg har gått meg vill på toget.... Men for et fantastisk tog, jeg har vært innom jobbintervju-vogna og er strålende fornøyd -begynner i jobb på mandag etter å ha blitt omskolert i 2 1/2 år hvor jeg hadde siste dag forrige fredag

Og i dag har vi hatt bursdagsfeiring for yngstemann med barnelag og voksenbursdag på samme dag sliten men godt å samle alle fristelsene på en dag. Hadde laget en ostekake-krem hvor jeg laget en porsjon i et dessertglass til meg uten kjeks, bare kremen og frossne bær. Men røyk på 2 konfektbiter og 5 nonstopp ganske stolt av meg selv....

Ha en fin lørdagskveld....

Sunfrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 22:39   #424
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

å herregud, alkohol på lavkarbo er ikke noe å anbefale! Ble visst 2,5 glass her nå og jeg er heeeelt smashing... fader altså dette var ikke helt planlagt haha. Jaja da får jeg bare sette meg i vannvogna resten av kvelden så jeg er pigg nok til å vaske bil og reise til på landet med guttungen for å se på hestene i morgne huff så vanskeligdet ble å skrive

Regrets nye dagbok!
Gammel 07-05-11, 23:02   #425
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

å herregud, alkohol på lavkarbo er ikke noe å anbefale! Ble visst 2,5 glass her nå og jeg er heeeelt smashing... fader altså dette var ikke helt planlagt haha. Jaja da får jeg bare sette meg i vannvogna resten av kvelden så jeg er pigg nok til å vaske bil og reise til på landet med guttungen for å se på hestene i morgne huff så vanskeligdet ble å skrive

Enig i at alkohol er en utfordring for oss på lavkarbo, rødvin og hjertesorg er ingen god kobinasjon for meg......

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.