Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hei! Start 20. april

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-07-09, 00:40   #426
janne87
Juniormedlem
 
janne87 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: arendal
Innlegg: 17
janne87 er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

takk takk

syns det var ille når jeg var i bryllup. hadde bare gått på kuren 2 uker. det var hardt
men går veldig greit. har vært heldig med at vekttapet ikke har stoppet de 3 gangene jeg har sprukket da

ja, jeg må si jeg har fått utrolig mange gode tips her inne. så mye som jeg egentlig ikke har tenkt på. så takk

__________________


janne87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 10:08   #427
birk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 36
birk er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Har hatt noen sprekker nå jeg, er vanskelig i disse sommertider hvor det er så mye fristelser og sosiale eventer. Men så lenge jeg for det meste holder meg til rett mat så kan det vel ikke være så ille det... eller...
Er så bestemt på å vekk de ekstrakiloene at jeg tyr til alle midler nå. Har begynt på Bailine og tar 30-days tabeletter i tillegg til Cellsonix. I går ble jeg målt og veid på Bailine. Til min store overraskelse hadde jeg gått ned nesten 2 kilo og inn 25 cm siden jeg startet der for litt over to uker siden. Ble så glad.
Nå er det like før sommerferie og tid for rolige dager med hagearbeid og gode sunne måltider laget uten hverdagsstress. Det blir så bra så.
God sommer alle sammen

__________________


birk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert, minimalt med stivelseprodukter Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 10:12   #428
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av birk, her.

tar 30-days tabeletter

Å, 30-days funker? På meg var de en partystopper av dimensjoner.

men husk at raskt ikke alltid er best, kroppen skal venne seg til å være slank osgå eller risikerer du bare å gå opp igjen med en gang du roer ned tempoet...
http://forum.lavkarbo.no/showthread....t=slankestress

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 11:02   #429
janne87
Juniormedlem
 
janne87 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: arendal
Innlegg: 17
janne87 er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av birk, her.

Har hatt noen sprekker nå jeg, er vanskelig i disse sommertider hvor det er så mye fristelser og sosiale eventer. Men så lenge jeg for det meste holder meg til rett mat så kan det vel ikke være så ille det... eller...
Er så bestemt på å vekk de ekstrakiloene at jeg tyr til alle midler nå. Har begynt på Bailine og tar 30-days tabeletter i tillegg til Cellsonix. I går ble jeg målt og veid på Bailine. Til min store overraskelse hadde jeg gått ned nesten 2 kilo og inn 25 cm siden jeg startet der for litt over to uker siden. Ble så glad.
Nå er det like før sommerferie og tid for rolige dager med hagearbeid og gode sunne måltider laget uten hverdagsstress. Det blir så bra så.
God sommer alle sammen

det er jo helt utrolig bra. 25 cm er mye! kjempebra! tror ikke det er så farlig å sprekke, bare en ikke gjør det hver dag eller?

__________________


janne87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 12:08   #430
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Post

Sv: Hei! Start 20. april

[/quote]begynt på Bailine og tar 30-days tabeletter i tillegg til Cellsonix. [/quote]
Hvordan går det nå med cellsonix? Gått inn mye eller stagnerer det?
Finner ikke noe sånt i Jessheim området Lyst til å prøve det jeg også!!!

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 12:58   #431
Monicah
Medlem
 
Monicah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 253
Monicah er ny på veien

Sv: Hei! Start 20. april

hei og hå!
eg begynte på ketolyse ca 20.april sammen med dei som starta tråden her. eg ga opp etter et par veke. no er eg tilbake og skal gjere et nytt forsøk! ser at det er mange her som har hatt store vekttap og eg blir virkelig motivert til å prøve igjen når eg ser kor bra det går med dere! skal ha veiedag på mandager tenke eg... så får eg bare hoppe i det å sjå kordan det går denne gangen

__________________


Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 15:28   #432
janne87
Juniormedlem
 
janne87 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: arendal
Innlegg: 17
janne87 er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av Monicah, her.

hei og hå!
eg begynte på ketolyse ca 20.april sammen med dei som starta tråden her. eg ga opp etter et par veke. no er eg tilbake og skal gjere et nytt forsøk! ser at det er mange her som har hatt store vekttap og eg blir virkelig motivert til å prøve igjen når eg ser kor bra det går med dere! skal ha veiedag på mandager tenke eg... så får eg bare hoppe i det å sjå kordan det går denne gangen

syns jeg du skulle gjøre=) det er så gøy, når enn får resultater!
men du må virkelig gå inn for det. for det er mange fristelser der ute..
du klarer det hvis du vil!

__________________


janne87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 15:43   #433
Monicah
Medlem
 
Monicah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 253
Monicah er ny på veien

Sv: Hei! Start 20. april

mange fristelser ja! det er det ikkje tvil om! ja en kan ikkje gå på ketolyse sånn halvhjertet for då går det no skeis uansett!
ja gleder meg til å få resultater! eg tenke som så at mat er ikkje alt her i verden. så lenge en får i seg mat til å klare seg gjennom dagen så burde det gå bra. må ikkje for alt i verden være karbo en stappa i seg! men lettere sagt enn gjort så klart

__________________


Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 17:01   #434
birk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 36
birk er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Å, 30-days funker? På meg var de en partystopper av dimensjoner.

men husk at raskt ikke alltid er best, kroppen skal venne seg til å være slank osgå eller risikerer du bare å gå opp igjen med en gang du roer ned tempoet...
http://forum.lavkarbo.no/showthread....t=slankestress

Vet ikke om det funker med 30-days...har jo så mye på gang i samme tid, men merket noe endring med det samme jeg begynte på dem. Grunnen til at jeg prøver så mange hjelpemidler er at det har stagnert helt i laaang tid... snakker måned uten nedgang. Men nå viste jo målene på bailine at det ikke bare er vekta man skal se på.
Den tråden du la inn har jeg lest, og den anbefaler jeg alle å lese...trengte lese den når jeg var som mest oppgitt

__________________


birk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert, minimalt med stivelseprodukter Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 17:05   #435
birk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 36
birk er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

begynt på Bailine og tar 30-days tabeletter i tillegg til Cellsonix. [/quote]
Hvordan går det nå med cellsonix? Gått inn mye eller stagnerer det?
Finner ikke noe sånt i Jessheim området Lyst til å prøve det jeg også!!![/quote]

Synes det funker bra, har ikke stagnert. Neste mandag blir siste gang jeg skal dit på en stund og da ska jeg få de til å måle. Nå har jeg jo målt meg på bailine, men de tar målene på forskjellig måte så det blir ikke samme resultatet. Er nå spent i alle fall og jeg skal rapportere etterpå. Synd dere ikke har sånt der du bor...kanskje du skulle startet med det selv da...

__________________


birk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert, minimalt med stivelseprodukter Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 17:10   #436
birk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 36
birk er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av janne87, her.

det er jo helt utrolig bra. 25 cm er mye! kjempebra! tror ikke det er så farlig å sprekke, bare en ikke gjør det hver dag eller?

Nei sprekk hver dag er vel ikke særlig bra
Men lurer nå litt på om kanskje bør være forsiktig med fettet innen man kommer inn i ketose igjen etter en sprekk. Var veldig nøye med å ikke komme ut av ketose i begynnelsen men det begynner å bi litt slakk i tøylene her nå...litt for lite nøye nå føler jeg

__________________


birk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert, minimalt med stivelseprodukter Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 17:26   #437
janne87
Juniormedlem
 
janne87 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: arendal
Innlegg: 17
janne87 er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av birk, her.

Nei sprekk hver dag er vel ikke særlig bra
Men lurer nå litt på om kanskje bør være forsiktig med fettet innen man kommer inn i ketose igjen etter en sprekk. Var veldig nøye med å ikke komme ut av ketose i begynnelsen men det begynner å bi litt slakk i tøylene her nå...litt for lite nøye nå føler jeg


de første 2 ukene er det visst veldig viktig å være nøye. leste det i boka hvertfall... er vel kanskje det som har reddet meg når jeg har sprukket, at det har gått lang tid mellom hver gang. jeg er veldig konsekvent på meg selv dagen etter, hvis jeg har sprukket...
er fort gjort å sprekke igjen dagen etterpå syns jeg.
men tror også det at noen tåler karbene litt bedere enn andre.. virker hvertfall slik på meg.

__________________


janne87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-07-09, 12:40   #438
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av birk, her.

Synd dere ikke har sånt der du bor...kanskje du skulle startet med det selv da...

Kanskje det du....En forettnings idé

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 13-07-09, 10:39   #439
Hapylady
Medlem
 
Hapylady sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 137
Hapylady er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Nå har jeg hatt en skikkelig sprekk. Den første siden jeg startet. Den var planlagt da . Vært på ferie og har koset meg skikkelig med fy-ting . Potetgull, pizza, vin, sjokolade og bittelitt pommesfrites. Hadde så dårlig samvittighet så fy. Merkelig hvordan man føler seg når man gjør noe "galt". Gått opp 1.3 kg, men synes faktisk ikke det var så ille på 5 dager. Spiste ikke voldsomt mye av det gale, men noe ble det. Nå er det på ketolysevogna igjen og forhåpentligvis går jeg de ned fort igjen.

__________________



Hapylady er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 13-07-09, 11:26   #440
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Hei! Start 20. april

Velkommen tilbake Monicah. Stå på, det virker.

Happylady...jeg hadde en utskeielses uke, hvor jeg gikk opp ca 1,5 kg, tro meg, det tar ca en uke med streng ketokost, før du er der du var, så følger ytterligere vekttap Ingen stor ståhei for å leve litt innimellom...Og det må vi jo....Av og til blir det alkohyler og av og til festmat, sånn er livet, det er "bare" til hverdags vi lever karbofritt. Små utskeielser på et måltid eller en dag i ny og ne, tåler vi!!!

Hadde bukse prøve dag igjen, fra den tiden jeg var naturlig slank.( en svunnen tid) Bruker de som mal, siden jeg ikke har målt meg... Nå har jeg virkelig gått inn!!! Forbanner meg selv av og til, fordi jeg ikke tok fram målebåndet, men klær er en ok trøst

Snart kan jeg hoppe i mine gamle klær.....Strammer selvfølgelig litt, men er på rett vei...For noen mnd. siden gikk de opp til litt over knærne. hahahah Nå strammer de litt over magen, som snart er borte??? Helt utrolig! Sånn kan jeg faktisk leve. Ingen oppblåst og ugrei mage, masse energi og slank

Får familiebesøk på onsdag, skal spise min vandlige kost, men lavkarbo øl og vin , det blir det. Sikkert en cognac eller to også.....Blir spennende å se hvor mye jeg går opp på noen dager......

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 13-07-09, 12:05   #441
Hapylady
Medlem
 
Hapylady sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 137
Hapylady er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Takk for det . Høres jo bra ut. Hvis det går bort såpass fort skal jeg være kjempefornøyd. Og hvis man går ennå mer ned etter det - ennå bedre.
Høres jo ut som du har klart deg kjempebra. Moro å se at det faktisk er mulig å komme inn i klærne sine igjen. Gratulerer. Må være en fantastisk følelse.

__________________



Hapylady er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 10:00   #442
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Hei! Start 20. april

Jess!!! Nå er jeg under første "kneik" kun 12,5 kg igjen Dæsken æ e fornøyd ja!!!

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 12:04   #443
birk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 36
birk er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av mossa, her.

Jess!!! Nå er jeg under første "kneik" kun 12,5 kg igjen Dæsken æ e fornøyd ja!!!

Så bra da Er så deilig å kommer over kneika.
Nå har jeg vært på siste time foreløpig med cellsonix. Hadde gått inn 8 cm (hun målte flere ganger for hun trodde det ikke selv). Men det er vel flere årsaker enn cellsonixen til at jeg har gått inn de centimetra. Er nå glad for at det går inn i alle fall

__________________


birk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert, minimalt med stivelseprodukter Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 12:10   #444
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Så bra!!!! Gratulerer!!!
Sikkert en kombinasjon, men det hjelper tydeligvis!!!
Var det 8 cm på en plass ( magen) eller 8 cm rundt hele??
Må få prøv dette jeg også

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 12:19   #445
birk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 36
birk er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av mossa, her.

Så bra!!!! Gratulerer!!!
Sikkert en kombinasjon, men det hjelper tydeligvis!!!
Var det 8 cm på en plass ( magen) eller 8 cm rundt hele??
Må få prøv dette jeg også

Det var bare rundt magen. Til begges ergelse hadde vi glemt å ta mål av lårene, så det fikk vi ikke sett.
Skal ta en ny runde på neste lønning, og da blir det cellulittene på lårene jeg håper blir mindre

__________________


birk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert, minimalt med stivelseprodukter Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 13:05   #446
janne87
Juniormedlem
 
janne87 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: arendal
Innlegg: 17
janne87 er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

kan jeg tørre å spørre hva cellonix er for noe?

åpen for å teste det meste 8 cm er jo bare utrolig bra! du er flink!

er selv veldig fornøyd om dagene. alle buksene mine passer igjen (etter 1 og et halvt år i alladin bukser), en er til og med for stor
gått ned 60 cm til sammen. og enda 600g ned på vekta! dette er gøy!

__________________


janne87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 08:43   #447
Hapylady
Medlem
 
Hapylady sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 137
Hapylady er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Da var det veiedag igjen. Ned det jeg la på meg med karboutskeielsen og ned 200 gram ekstra. Det var deilig .

__________________



Hapylady er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 20-07-09, 10:02   #448
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Hei! Start 20. april

Nå har jeg skeiet ut, litt potetsalat til grillmaten, en pizza, masse lavkarbo øl og cognac, to is..... Men i morrest var jeg det sammme som jeg var før denne planlagte utskeielsen Skjønner ikke noe jeg.... Og i går måtte jeg lage et nytt hakk i beltet mitt Nå er det streng ketokost igjen, ingen planlagte dager på en stund.....
Må ha gått inn rundt 12 cm midt på magen og rundt 6 nederst på magen. Det begynner å hkelpe nå og motivasjonen er på topp!!!!

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Gammel 20-07-09, 19:09   #449
birk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 36
birk er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Nå er første uke av ferien gått og den har vært kun utskeielse hele veien. Men nå er det ny frisk og stram line. Hadde ikke så godt av ta sommerdag, ble bare mer og mer av dem og jeg regner med at resultatet av det er vektoppgang...tørr ikke veie meg ennå da, tror det bare blir nedtur.

__________________


birk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert, minimalt med stivelseprodukter Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 11:45   #450
mossa
Medlem
 
mossa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Jessheim
Alder: 56
Innlegg: 118
mossa er på en erverdig vei
Post

Magnesium

Får utrolig vondt i magen av magnesiums tabl. jeg spiser. skikelig mageknipe, ikke diaré, men litt løs avføring i mengder!
Er det noen andre som har slik erfaring?
Kanskje en annen type magnesium tbl. er bedre for magen enn den fra ketolysekuren?
Skal hoppe over kvelden og se i morgen....Vurderer å ta en annen hver dag for å se om det blir bedre!
Har fått noen svette / hetetokter som ikke ligner noe, hatt de en god stund nå Tror ikke det er hormonelt altså! Tror det kommer fra fettforbrenningen....Noen andre?

__________________



Den eneste nedgangen jeg gleder meg over, er vekt nedgangen

Sist redigert av mossa : 22-07-09 kl 14:08.
mossa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vandlig mat! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som starter/restarter 1. april? NÅ! Lavkarbo generelt 11 03-04-09 13:28
1 april - veldig morsom... HP Generell diskusjon 10 02-04-06 12:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no