Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tråd for junistartere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-06-10, 22:51   #426
Tutta112
Medlem
 
Tutta112 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: nord
Alder: 51
Innlegg: 76
Tutta112 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Cec1973, her.

Jeg er på nippet til å gi opp... Problemet mitt er at jeg overhode ikke har problemer med hverken maten, sult, søtsug osv... Det ENESTE jeg har problemer med er at kroppen min ikke liker å gå på så lite karbo. Jeg er mye svimmel, desorientert, skjelven, føler meg nesten litt syk og som om jeg har lavt blodsukker hele tiden. Var veldig bra den andre uken, men denne tredje uken har vært virkelig helt j****. Heldigvis har jeg nesten ikke vært på jobb, men skal jobbe ons, tors, og fre. Kommer ikke til å takle særlig mye mer guffen kropp nå, er dritt lei. Sorry.... Ikke særlig motiverende for dere andre, men jeg må bare få det ut.

Cec xxx.

Stakkars deg, jeg har det også slik, men kanskje ikke så ille, men jeg må klare å holde ut, hodepinen som jeg har hatt nå i mange dager har begynt å avta i dag, så nå ser jeg en lysning, det beste a v alt er at jeg ikke har søt sug etter oppstart på denne kuren, veldig deilig og en befrielse å ikke spise det hver dag

__________________

Begynte på 70 og skal ned til 60
Tutta112 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSE Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 22:58   #427
tmaria
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 42
tmaria er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Jeg følte meg småsvimmel og litt småsyk de første to ukene. Hadde én dag med skikkelige karboabstinenser. Var som å våkne opp etter ti dager på fylla
Men det gikk over. Nå har jeg utrolig mye energi! Samboeren min skjønner ingenting. Er høyt og lavt overalt hele tiden

__________________


tmaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo - ca. 100 om dagen Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 23:01   #428
tmaria
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 42
tmaria er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Veie- og måledag i dag etter 1 måned med ketolyse.
Resultater:
Ned 6 kg og 30 cm - 9 fra magen som er ganske ødelagt etter graviditeten...

__________________


tmaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo - ca. 100 om dagen Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 23:01   #429
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.

Jeg vet det jo så godt, at jeg ikke burde veie meg.. spesielt på kveldene! :P
Har litt lyst til å kjøpe ei vekt hvor fett% måles...se mer på det enn den faktiske vekta.. For selv om vekta stagnerer eller går litt opp, og jeg fortsetter å krympe, så må det jo forsvinne fett?? Det må jo være en motivasjon i seg selv, tenker jeg!

Kjenner meg forresten igen i hvordan du beskrev deg selv her...det er AKKURAT sånn jeg er!!

Dem funker ikke de med fettprosent..er bare tull.... Da må du heller veie deg på treningsentre osv... den svinger så gæli på min vekt at du aner ikke..så jeg tror det bare er bullshit..

Dessuten har jeg unormal lett beinbygning og unormalt lite muskler og..

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 23:12   #430
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Matgud, her.

Dem funker ikke de med fettprosent..er bare tull.... Da må du heller veie deg på treningsentre osv... den svinger så gæli på min vekt at du aner ikke..så jeg tror det bare er bullshit..

Dessuten har jeg unormal lett beinbygning og unormalt lite muskler og..

Det var da som svarte!
Har ikke sånn vekt på de lokale treningsstudioet. :S

Hva slags vekt har du da? Ingen fler som har erfaring med sånne vekter??

Jeg som har sittet å sett etter ei sånn ei på nettet nå..

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 23:17   #431
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.

Det var da som svarte!
Har ikke sånn vekt på de lokale treningsstudioet. :S

Hva slags vekt har du da? Ingen fler som har erfaring med sånne vekter??

Jeg som har sittet å sett etter ei sånn ei på nettet nå..

Betalte 500 kr for min...Den varierer veldig..det står at du skal ha opp til 15 i beinbyggning for å være normal mens jeg er på 9 eller noe:P så jeg holder meg til bare å veie istedenfor å sjekke fettet...det har jo minka når jeg har gått ned, men noen ganger øker det igjen?..så jeg skjønner ikke helt..har gitt opp:P

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 00:19   #432
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 60
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av tmaria, her.

Veie- og måledag i dag etter 1 måned med ketolyse.
Resultater:
Ned 6 kg og 30 cm - 9 fra magen som er ganske ødelagt etter graviditeten...

Fy søren så flott!! Detta har du jammen gjort bra, og fått møe utbytte av. Grattis

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 00:28   #433
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 60
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Tråd for junistartere

Jeg hadde ei skikkelig sprekk om lørdagen Vi var ute og jeg drakk mengder med øl og en fishermans shot. Det er ganske merkelig asså, for jeg var stangbacardi men lell så var jeg i ketose allerede søndag kveld. Snodig asså, men det virker som jeg tåler en del karber uten å gå ut av ketosen Eller kanskje fordi det er så sjeldent Nei asså, har ikke noe svar på det men det er jo merksnodig at det gikk så fort.

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 08:35   #434
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Matgud, her.

Betalte 500 kr for min...Den varierer veldig..det står at du skal ha opp til 15 i beinbyggning for å være normal mens jeg er på 9 eller noe:P så jeg holder meg til bare å veie istedenfor å sjekke fettet...det har jo minka når jeg har gått ned, men noen ganger øker det igjen?..så jeg skjønner ikke helt..har gitt opp:P

Ah...okei, men da tror jeg at jeg bare dropper det.
Takk for at du sa i fra før jeg satt her med ei dysfunksjonell vekt!

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 08:55   #435
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Det er litt merkelig for meg det her...jeg trives faktisk godt på denne lavkarbo maten, og sliter ikke nevneverdig med å passe karbene, og selv om jeg ikke har så flotte resultater hver uke, så er jeg fortsatt like motivert...jeg er i ketose, og jeg trener...litt innimellom iallfall..(Jeg finner ut at det er etter drikking av alkohol og trening at det stopper opp), og jeg prøver så godt jeg kan å spise litt grønne saker hver dag...Nå har jeg til og med klart meg i to hele dager uten cola zero, å det er IKKE værst til meg å være!! Har enda ikke skjeia ut på de 3 og snart en halv ukene jeg har holdt på.... Jeg har prøvd diverse slankekurer tidligere, og har oppnådd bra resultater både på fedon sin eurodiett, som rett og slett er pulver mat (mista 15 kg på 3 mnd) og grete roede! Sprakk fullstending begge gangene, og tenkte ALDRI MER!!! Nå teller jeg ikke, jeg spiser ikke pulver, og det er som om kroppen og hodet har slått følge i omleggingen, så på tyngre dager er det ikke noe problem å holde seg unna fy-mat!

Jeg tror det er sånn fordi for meg var det nå enten eller, alt eller ingenting!! Jeg likte IKKE hvordan jeg så ut, syntes det var helt jævli både med og uten klær! NÅ vil jeg virkelig gjøre noe med det!! Jeg leste meg opp på ketolyse på alle mulige måter, her, på div blogger, fant masse oppskrifter, og var så forberedt ved start som jeg kunne være. Jeg kommer til å sprekke, men det er ikke noe problem enda, og jeg tenker å planlegge denne sprekken til en spesiell anledning! Så er det bare å håpe at jeg greier det da!

Det er ikke meningen at dere som sliter skal føle dere verre av dette! På ingen måte, men jeg ville dele mine tanker og min opplevelse rundt dette, for det kan jo være til hjelp for andre som lurer på dette, og vi er sikkert fler som har det sånn som jeg...
Sånn Alt eller Ingenting!

Jeg ser jo at det virker, jeg gjør så godt jeg kan, og selv om jeg blir frustrert på den vekta innimellom, så får IKKE det vippe meg av pinnen!!
Håper at dette kan være til inspirasjon for noen!

Vil ellers få si at jeg synes det er en suuper gjeng her inne! Makan til støtte og gode råd og svar skal man lete lenge etter! Jeg personlig setter iallfall stor pris på alle her!

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 09:02   #436
Benedictee
Medlem
 
Benedictee sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 204
Benedictee er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

helt enig egentlig, kjenner selv at selv om jeg er svak og har skeiet ut ved tre anledninger, så får jeg dritdårlig samvittighet både før, under og etter. Det er såpass mye godt vi kan spise på denne kuren, at det burde ikke være nødvendig å skeie ut. Men jeg er en sucker for sjokolade..rett og slett.

Det som plager meg litt, er at tickeren ikke registrerer det som er etter komma. :P Hadde vært mer motiverende å se 4,7kg framfor 'bare' 4.

__________________


Benedictee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 09:16   #437
tmaria
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 42
tmaria er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Labomba, her.

Fy søren så flott!! Detta har du jammen gjort bra, og fått møe utbytte av. Grattis

Takk! Er veldig stolt. Ikke falt ut av ketose en eneste gang!

__________________


tmaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo - ca. 100 om dagen Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 09:18   #438
tmaria
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 42
tmaria er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Labomba, her.

Jeg hadde ei skikkelig sprekk om lørdagen Vi var ute og jeg drakk mengder med øl og en fishermans shot. Det er ganske merkelig asså, for jeg var stangbacardi men lell så var jeg i ketose allerede søndag kveld. Snodig asså, men det virker som jeg tåler en del karber uten å gå ut av ketosen Eller kanskje fordi det er så sjeldent Nei asså, har ikke noe svar på det men det er jo merksnodig at det gikk så fort.

Følte du at du tålte mindre, som det står i boken?
Jeg føler nemlig at jeg aldri har tålt så mye før.
Kan jo bare drikke sprit, noe jeg vanligvis ikke tåler (sier pang med en gang), men det har gått helt fint! Vekta har også fortsatt nedover...

__________________


tmaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo - ca. 100 om dagen Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 09:40   #439
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Benedictee, her.

helt enig egentlig, kjenner selv at selv om jeg er svak og har skeiet ut ved tre anledninger, så får jeg dritdårlig samvittighet både før, under og etter. Det er såpass mye godt vi kan spise på denne kuren, at det burde ikke være nødvendig å skeie ut. Men jeg er en sucker for sjokolade..rett og slett.

Det som plager meg litt, er at tickeren ikke registrerer det som er etter komma. :P Hadde vært mer motiverende å se 4,7kg framfor 'bare' 4.

Ja, den kjenner jeg igjen! Vi vil ha komma!!
Jeg har vært glupsk på sjokolade selv jeg, helt siden jeg ble gravid, det var så ille!! :S Men etter som søtsuget ikke er der så mye lenger, så går det greit, og med sjokoladeprinsen sin sukkerfrie sjokolade, så berger jeg faktisk! Jeg spiset jo "godteri" fremdelse, mes i helgene da! Cola zero, bacongull og sjokoladeprinsen!

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 10:05   #440
Aminata00
Juniormedlem
 
Aminata00 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Rogaland
Alder: 34
Innlegg: 20
Aminata00 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Benedictee, her.

helt enig egentlig, kjenner selv at selv om jeg er svak og har skeiet ut ved tre anledninger, så får jeg dritdårlig samvittighet både før, under og etter. Det er såpass mye godt vi kan spise på denne kuren, at det burde ikke være nødvendig å skeie ut. Men jeg er en sucker for sjokolade..rett og slett.

Det som plager meg litt, er at tickeren ikke registrerer det som er etter komma. :P Hadde vært mer motiverende å se 4,7kg framfor 'bare' 4.


Du må skrive punktum istedefor komma

__________________


Aminata00 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 10:39   #441
Ditta
Juniormedlem
 
Ditta sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Finnmark
Innlegg: 41
Ditta er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Synes dere alle er flinke til å motivere hverandre og hjelp hverandre Da jeg gikk på ketolyse for 3 år siden brukte jeg kun bok og min egne ideer om hva slags mat jeg kunne spise. Ble veldig ensformig men bet tennene sammen og holdt ut i nesten 6 mnd. Synes det er vanvittig deilig å kunne prøve oppskrifter som finnes på nettet og lese hvordan andre har det. Man blir jo veldig inspirert når man ser at noen har gått ned masse og "glad" når man ser at andre også kan slite, at man ikke er den eneste som har problemer til tider. Hurra for internet og forum som dette!!

__________________


Ditta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 10:51   #442
Aminata00
Juniormedlem
 
Aminata00 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Rogaland
Alder: 34
Innlegg: 20
Aminata00 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Hva er det som er galt med brukerne på Kvinneguiden.no??? Bare man nevner at lavkarbo kan være et måte å slanke seg på, så hopper de i strupa på deg. Hvorfor skal det ikke være lov å gi tips om hva som har fungert for en selv uten å måtte gjennomgå et kryssforhør hvor man må henvise til forskningsbaserte artikler som beviser at dette er en bra diett. Jeg vet da ikke hvor man finner forskning på dette, jeg lytter til kroppen min.

KROPPEN MIN FORTELLER MEG AT DETTE ER EN BRA DIETT FOR MEG, JEG TIPSER ANDRE OM AT JEG FUNGERER PÅ DENNE DIETTEN, ANDRE VELGER SELV OM DET ER VERDT Å PRØVE, ER IKKE DET BRA NOK?????


(måtte bare få ut litt frustrasjon)

__________________


Aminata00 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 11:26   #443
u-no-hoo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 23
u-no-hoo er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Jeg hadde en sprekk på mandag - skikkelig sprekk!!
Da spiste jeg ganske mange polarbrød med brunost, masse smågodt og en håndfull potetgull. Og jeg som ikke like smågodt engang....

Magen vokste veldig mye, kunne se det med en gang. Og nå, 3 dager etter er fortsatt magen stor!!
Jeg gikk på vekta dagen etter sprekken og veide da 2,7 kilo mer enn dagen før. Det vil si at jeg var veldig nært startvekta. Har jeg ikke tatt av noen ting annet enn vann enda? Ettersom jeg ved en sprekk havner rett tilbake til start?

Jeg har ikke sjekket om jeg er i ketose igjen nå, men jeg merker ingen ting på kroppen så jeg regner med at jeg ikke er det.

__________________


u-no-hoo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 11:34   #444
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Hehe, d går veeeeldig treig her også...har ikke sprukket, og har vært i ketose siden star, men likevel var jeg bare 1 kg unna startvekt i gårkveld...(3 uker inn i kuren nå)
MEN jeg skal drite i vekta! Jeg fortsetter å være flink, så får kiloene gå sin vei når de vil...det er faktsik ikke mulig at de gjør annet enn å forsvinne når jeg spiser denne maten!
Har drukket alkohol to helger på rad, og tror det kan være problemet her i gården! Skal tørrlegges en god stund nå!

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 12:20   #445
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 60
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av tmaria, her.

Følte du at du tålte mindre, som det står i boken?
Jeg føler nemlig at jeg aldri har tålt så mye før.
Kan jo bare drikke sprit, noe jeg vanligvis ikke tåler (sier pang med en gang), men det har gått helt fint! Vekta har også fortsatt nedover...

Tålte nok litt mere, men kjente det dagen etter Noe så voldsomt skallebank og nervene på utsida av kroppen. Vanligvis så står vekta litt mere stille når man har hatt en sånn rotbløyte, men vekta mi er så treg lell Merker møe på cm, men ikke på kg. Tror det er smartere å drikke sprit, sånn i fht sukker, men pleier bare å ta ett glass vin eller 3, så det merkes jo lell da

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 12:22   #446
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 60
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.

Hehe, d går veeeeldig treig her også...har ikke sprukket, og har vært i ketose siden star, men likevel var jeg bare 1 kg unna startvekt i gårkveld...(3 uker inn i kuren nå)
MEN jeg skal drite i vekta! Jeg fortsetter å være flink, så får kiloene gå sin vei når de vil...det er faktsik ikke mulig at de gjør annet enn å forsvinne når jeg spiser denne maten!
Har drukket alkohol to helger på rad, og tror det kan være problemet her i gården! Skal tørrlegges en god stund nå!

Det tror jeg er lurt. Kroppen kvitter seg jo med avfallstoffene først. Men når det er sagt, så har heller ikke jeg merka møe på vekta, men det synes veldig godt rundt magen lell
Lykke til

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 13:49   #447
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.

Det var da som svarte!
Har ikke sånn vekt på de lokale treningsstudioet. :S

Hva slags vekt har du da? Ingen fler som har erfaring med sånne vekter??

Jeg som har sittet å sett etter ei sånn ei på nettet nå..

Jeg har en vekt fra Nordica som visstnok skal kunne måle fettprosent og sånt, men det har aldri funket.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 14:18   #448
tmaria
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 42
tmaria er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Labomba, her.



Tålte nok litt mere, men kjente det dagen etter Noe så voldsomt skallebank og nervene på utsida av kroppen. Vanligvis så står vekta litt mere stille når man har hatt en sånn rotbløyte, men vekta mi er så treg lell Merker møe på cm, men ikke på kg. Tror det er smartere å drikke sprit, sånn i fht sukker, men pleier bare å ta ett glass vin eller 3, så det merkes jo lell da

Jeg pleier alltid å bli dårlig dagen derpå, men nå kjente jeg faktisk ingenting..

__________________


tmaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo - ca. 100 om dagen Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 16:54   #449
kamuzz
Juniormedlem
 
kamuzz sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 18
kamuzz er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av tmaria, her.

Veie- og måledag i dag etter 1 måned med ketolyse.
Resultater:
Ned 6 kg og 30 cm - 9 fra magen som er ganske ødelagt etter graviditeten...

Hurra for deg!!!! For et bra resultat!!!!

Grattis!!!!!!!!!!!

kamuzz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 17:11   #450
Fencer09
Nytt Medlem
 
Fencer09 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Moss
Innlegg: 4
Fencer09 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Hei,

nå er jeg snart 2 uker inne i dietten, og jeg er godt fornøyd så langt.
Den største forbedringen er at jeg føler meg generellt bedre i kroppen, og siden ketostixen gjør utslag så er prosessen i gang

Jeg har også kjøpt en slik vekt som skal vise fett % osv, men den varierer for mye til at den kan være riktig. Håper den veier riktig antall kilo hvertfall

__________________


Fencer09 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Eggehvite-tråd Adriane Annen mat 23 03-09-11 02:19
Eggeplomme-tråd Adriane Annen mat 0 03-01-09 16:40
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no